Epantofi.ro este un magazin online dedicat vanzarii de incaltaminte pentru toate genurile, de la copii pana la maturi de toate varstele. Pe langa comercializarea de incaltaminte, pe magazin veti gasi si accesorii precum ceasuri, ochelari de soare, posete si portofele de dama, manusi si curele de dama, genti tineresti si portofele pentru barbati. La achizitionarea unei perechi de incaltaminte puteti alatura comenzii si diverse accesorii pentru o intretinere cat mai buna a produsului dvs. Accesoriile pentru incaltaminte pot fi: creme si spray-uri, talpici, calapoade, perii si articole de curatat. Staff-ul acestui magazin este format din oameni devotati si plini de pasiune, acestia bazandu-se pe profesionalism si concentrandu-se pe domeniul in care sunt cei mai buni. Ca vechime pe piata, sunt de peste 20 de ani, oferind cu bagare de seama produse ale celor mai buni producatori internationali (456 branduri dupa cum puteti vedea).
Epantofi.ro este administrat de cel mai mare si renumit magazin din Polonia, numit eobuwie.pl, care este specializat la fel ca cel romanesc, in vanzarea de incaltaminte si accesorii. Staff-ul epantofi.ro considera ca cel mai important aspect il reprezinta opiniile pozitive si calificativele mari din retea, de aceea sunteti invitati sa va exprimati opinia cu privire la produsele achizitionate si functionarea site-ului pe diferite pagini de internet independente, cum este parerimagazin.ro, creat special pentru opinii.
Politica de retur. Aveti posibilitatea sa returnati produsele care nu s-au potrivit sau pe care nu le doriti in termen de 30 de zile de la primirea coletului. Se ofera retur gratuit accesand sectiunea „Returneaza” din contul de client. Cativa pasi pe care trebuie sa-i parcurgeti:
-atunci cand selectati metoda de returnare, trebuie sa verificati corectitudinea datelor de contact (fara un cod postal valid nu se intregistreaza returul la firma de curierat GLS)
-in cazul in care ati platit ramburs specificati si contul IBAN
-selectati GLS ca si modalitate de returnare
-daca doriti sa vina curierul la o alta adresa completati campurile cu adresa dorita
-listati formularul electronic de returnare si introduceti-l in colet (numai daca beneficiati de imprimanta), daca nu beneficiati transcrieti numarul de returnare pe documentul de returnare produse
-dupa ce ati completat si formularul trebuie sa-l introduceti in colet, dupa care sigilati-l si asteptati curierul, acesta se va prezenta cu ordinul de ridicare si adresa
-ordinul de ridicare trebuie sa-l pastrati pana la primirea banilor
-dupa ce coletul ajunge in depozitul din Polonia si returul va fi acceptat, in decurs de 3-5 zile lucratoare se returneaza banii in contul mentionat de client
Daca nu doriti contravaloarea comenzii si doriti alte marimi sau produse, trebuie sa plasati separat o noua comanda.
Politica de livrare. Coletul este trimis prin curier de la depozitul central al firmei care se afla in Polonia. Livrarea se face in 2-3 zile in zilele lucratoare, iar in situatii neobisnuite de care veti fi anuntat telefonic sau pe e-mail, perioada de livrare se poate prelungi. Puteti verifica statusul comenzii cu ajutorul contului de client sau prin optiunea „Localizare colet GLS„. Costurile de livrare sunt: comandati si platiti prin transfer bancar produse in valoare de peste 99 lei si beneficiati de transport gratuit; comandati si platiti prin transfer bancar produse in valoare de pana la 99 lei si costul transportului va fi de doar 9 lei; comandati si platiti direct la curier (metoda ramburs) si costul transportului va fi de doar 12 lei.
Oferte promotionale:Â inregistrati-va la newsletter si veti obtine un cupon de reducere in valoare de 40 lei.
Mai jos aveți dreptul să votați și să vă scrieți experiențele pe care le-ați întâmpinat cu produsele, cât și îndrumări referitoare la cum ar putea să se îmbunătățească serviciile magainului în viitorul apropiat.
Cornelus - februarie 22, 2024 @ 18:49
Port de la ei adidasi de 2 ani, inca se mentin. Buun.
Marian - noiembrie 8, 2023 @ 11:03
Am cumparat in ianuarie 2023 o pereche de HOKA-1106510-BCEP (pantofi alergare).
Livrare rapida si produsul ok. Dupa 9 luni de folosire ( de doua ori pe saptamana cate 10-15km) au aparut cateva probleme diferite la ambii pantofi ( defecte care nu au fost provocate de mine). Am completat formuralul de reclamatii , am introdus detaliile cerute , inclusiv fotografii cu defect, talpa, etc si am primit un raspuns de acceptare a reclamatiei.
Am primit in contul specificat de mine, toata suma platita la achizitie.
Nu sunt foarte sigur de calitatea produsului la banii platiti dar pot sa spun ca au fost seriosi.
Personal, o sa mai fac achizitii pe acest site.
Am cumparat in ianuarie 2023 o pereche de HOKA-1106510-BCEP (pantofi alergare).
Livrare rapida si produsul ok. Dupa 9 luni de folosire ( de doua ori pe saptamana cate 10-15km) au aparut cateva probleme diferite la ambii pantofi ( defecte care nu au fost provocate de mine). Am completat formuralul d
Anca Mihaela Balaban - martie 10, 2023 @ 18:05
Sunt client fidel din 2013 ; am achiziționat zeci de perechi de pe acest site ; colaborarea a fost bună până când am făcut prima rambursare pe motive neimputabile mie ca și client ci producătorului: la un anumit tip de botine ( din care am achiziționat 5 perechi în colete anterioare) numărul nu a mai corespuns ( era cu un număr mai mic) ; practic , aceste ultime trei perechi de botine nu am putut să le încalț; am informat furnizorul ( în scris și telefonic) despre problema mea și am efectuat returul conform procedurii; furnizorul mi-a confirmat in scris primirea coletului și faptul că totul este în regulă și urmează să primesc contravaloarea returului ; achiziția a fost în luna februarie ca și returul ; SURPRIZĂ : furnizorul mi-a virat parțial contravaloarea a două perechi în loc de trei fără vreo explicație; solicitările mele scrise de a primi toată suma achitată ( în număr de șapte) au rămas fără raspuns ; îmi rămâne opțiunea de a solicita ajutorul organelor abilitate ale statului în rezolvarea problemei . ATENȚIE deci ce achiziționați să nu fiți nevoiți să returnați marfa că s-ar putea să rămâneți fără suma achitată.
O altă problemă de care m-am lovit a fost comandarea și achitarea unui produs care figura în ofertă despre care , ulterior furnizorul m-a informat că nu îl are disponibil! ATENȚIE deci la ce produse comandați!
CONCLUZIA este că am avut o colaborare bună cu compania atât timp cât opera de Polonia .
Sunt client fidel din 2013 ; am achiziÈ›ionat zeci de perechi de pe acest site ; colaborarea a fost bună până când am făcut prima rambursare pe motive neimputabile mie ca È™i client ci producătorului: la un anumit tip de botine ( din care am achiziÈ›ionat 5 perechi în colete anterioare) numÄ
Stanca Nicula - ianuarie 7, 2023 @ 19:28
Calitatea bună,ambalate foarte bine,recomand!!!Am comandat pentru soțul meu,de pe mai multe site- uri dar nu i se potrivea,de aici perfect.Am făcută retur o singură dată,dar sa rezolvat repede.Eu sunt mulțumită,recomand epantofi.ro!!!!
Calitatea bună,ambalate foarte bine,recomand!!!Am comandat pentru soțul meu,de pe mai multe site- uri dar nu i se potrivea,de aici perfect.Am făcută retur o singură dată,dar sa rezolvat repede.Eu sunt mulțumită,recomand epantofi.ro!!!!
Maria - decembrie 3, 2022 @ 10:01
Am pierdut timp ca sa aleg perechea de papuci potrivită , și i-am primit cu talpa dezlipita! Serviciul clienti Răspunde greu iar banii ii întorc abia peste 1 luna !!! 14 zile lucrătoare pana la dispoziția de plata și 14 zile lucrătoare pana la transferul banilor((((
Oribil!!!
Am pierdut timp ca sa aleg perechea de papuci potrivită , și i-am primit cu talpa dezlipita! Serviciul clienti Răspunde greu iar banii ii întorc abia peste 1 luna !!! 14 zile lucrătoare pana la dispoziția de plata și 14 zile lucrătoare pana la transferul banilor((((
Oribil!!!
irina - iunie 15, 2021 @ 12:49
Am comandat pentru prima data pe acest site pe 1 Iunie anul acesta. Cand am primit mesaj cum ca comanda a fost expediata din Polonia, mi-am pus intrebarea daca produsele vor fi ok, si de-abia atunci am citit recenzii despre epantofi.ro, pe diferite site-uri. M-am cam ingrijorat, citind multe recenzii negative. Dupa 6 zile am primit coletul (am comandat 3 perechi de pantofi sport). Toate aratau exact ca in imaginile de prezentare,calitate buna, marimea s-a potrivit, deci grijile au fost fara temei. Nu neg ca unii cumparatori au avut poate o experienta neplacuta, dar la mine totul a fost bine si sunt multumita.
Am comandat pentru prima data pe acest site pe 1 Iunie anul acesta. Cand am primit mesaj cum ca comanda a fost expediata din Polonia, mi-am pus intrebarea daca produsele vor fi ok, si de-abia atunci am citit recenzii despre epantofi.ro, pe diferite site-uri. M-am cam ingrijorat, citind multe recenzi
Aurelia - martie 12, 2021 @ 10:02
Am comandat o pereche de pantofi Gino Rossi ptr mama mea si tin sa mentionez ca este exact ceea ce am vizualizat si ma asteptam sa primesc, piele moale, fara defecte, sper sa ii si vina ptr ca sunt intr-adevar frumosi , moi si comozi. Livrare 3 zile deci nu am c’è sa comentez, recomand.
Am comandat o pereche de pantofi Gino Rossi ptr mama mea si tin sa mentionez ca este exact ceea ce am vizualizat si ma asteptam sa primesc, piele moale, fara defecte, sper sa ii si vina ptr ca sunt intr-adevar frumosi , moi si comozi. Livrare 3 zile deci nu am c’è sa comentez, recomand.
Ioana Calinescu - februarie 15, 2021 @ 10:18
Am comandat 2 perechi de adidasi marca Puma si Adidas . Super calitate ! Recomand cu incredere tuturor .
Gasca Dragos - octombrie 24, 2020 @ 16:39
Pana acum s-au comportat foarte bine! Acum astept o alta comanda de la dansii si sper sa nu ma dezamageasca! Calitatea produselor ( Adidas , New Balance si Reebok cel putin) este foarte buna!
Andreea - septembrie 5, 2020 @ 15:18
Este a 3-a comanda ce o plasez pe site-ul epantofi.ro. Cu primele 2 comenzi nu au fost niciun fel de probleme, asa ca acum aproximativ o luna am comandat o pereche de UGG. Am plasat comanda, am achitat cu card bancar, iar curierul mi-a livrat in max 3 zile perechea de pantofi. La desfacerea coletului, am vazut ca UGG-urile erau dezlipite, iar blana din interior era rupta, asa ca am facut retur. Am completat formularul online de retur, iar in urmatoarea zi a venit curierul dupa colet., fara sa imi dea nicio dovada cum ca am predat coletul (nu mi se pare normal !). Deoarece banii nu mi-au intrat in cont dupa 12 zile, am sunat la nr. de contact de pe site-ul lor, sa vad ce se intampla cu banii mei, dar un barbat din call center mi-a raspuns pe un ton foarte urat, spunandu-mi sa astept 14 zile, el nu poate verifica nimic deoarece retururile au fost trimise direct in Polonia si mi-a inchis telefonul in nas (orientare spre client 0). In a 14 zi de la retur, banii mi-au fost virati in cont.
Nu stiu daca voi mai comanda ceva de la ei, ma voi gandi de 10 ori inainte de a plasa o comanda, motive: comentarii negative anterioare negative, orientare spre client, atitudine operator call center 0, pantofi rupti/dezlipiti, posibil fake.
Este a 3-a comanda ce o plasez pe site-ul epantofi.ro. Cu primele 2 comenzi nu au fost niciun fel de probleme, asa ca acum aproximativ o luna am comandat o pereche de UGG. Am plasat comanda, am achitat cu card bancar, iar curierul mi-a livrat in max 3 zile perechea de pantofi. La desfacerea coletulu
Mihaela - mai 28, 2020 @ 06:52
Nu recomand acest site. Nu stiu cum isi dau seama unii ca produsele sunt originale. Am comandat in 2019, octombrie mai exact o pereche de ghete si s-au rupt dupa 5 ore de purtat(la birou mai exact), am cerut schmbarea produsului, returnarea banilor sau o reducere pt produs. Nici pana in luna mai 2020 nu mi s-a rezolvat problema. Am facut reclamatie la Comisia Europeana pt ca nu au sediu in Romania.
Pt nimic in lume nu voi mai cumpara de pe acest site.
Nu recomand acest site. Nu stiu cum isi dau seama unii ca produsele sunt originale. Am comandat in 2019, octombrie mai exact o pereche de ghete si s-au rupt dupa 5 ore de purtat(la birou mai exact), am cerut schmbarea produsului, returnarea banilor sau o reducere pt produs. Nici pana in luna mai 20
andra - aprilie 28, 2020 @ 11:42
incaltamintea este de calitate ,
Anonim - martie 5, 2020 @ 14:56
Firma de curierat cu care lucrati m a convins sa nu mai comand de la dumneavoastra.Ar trebui sa va asigurati de bunul mers al livrarii pachetelor.
Murgu Viorel - ianuarie 15, 2020 @ 11:32
Am comandat o pereche de pantofi care s-au stricat in perioada de garantie.Dupa mai multe demersuri ,( foarte greoaie , deoarece firma este din Polonia ) intinse pa durata a 30 de zile ( telefoane , e-mail-uri , etc.) am primit un formular pe care l-am completat , cu mentiunea ca doresc schimbarea produsului ,pentru a trimite produsul in garantie inapoi in Polonia.Dupa cateva zile am primit un e-mail din Polonia ( reklamacje@eobuwie.com.pl ) in care ma informau ca reclamatia a fost catalogata ca fiind justificata si sa le transmit contul si datele titularului pentru a-mi returna banii. Am sunat la epantofi ( 0371783601 ), si le-am spus ca nu doresc banii ,ci inlocuirea produsului in baza garantiei asa cum am specificat in formularul completat , deoarece , daca primesc banii si doresc sa cumpar din nou pantofii voi cheltui 100 lei in plus.Am fost informat ca nu se poate inlocui produsul si ca singura varianta este sa primesc banii inapoi.Am trimis datele solicitate si am primit confirmarea ca au fost primite , si ca au fost transmise catre compartimentul financiar.Dupa o saptamana , timp in care nu am primit niciun ban , am primit un alt e-mail ( info@epantofi.ro ) in care imi solicitau sa le trimit contul si datele titularului , pentru a-mi restitui banii. Am sunat din nou la epantofi si doua angajate cu care am vorbit pe rand , nu au reusit sa inteleaga nimic din ce le-am explicat ,cum ca le-am mai trimis o data acele informatii iar dupa o saptamana nu am primit banii , ba mi-au si inchis telefonul in nas.
O cunostinta de-a mea care a avut o problema similara legata de garantie , dar care cumparese pantofii din magazin , s-a dus cu ei si i-au fost schimbati pe loc cu altii noi , asadar firma producatoare ( Salomon ) este totusi serioasa , problema fiind exclusiv la epantofi.Cu siguranta nu voi mai cumpara ninic de la aceasta firma , si nici nu recomand altcuiva sa o faca , in mod categoric.
Am comandat o pereche de pantofi care s-au stricat in perioada de garantie.Dupa mai multe demersuri ,( foarte greoaie , deoarece firma este din Polonia ) intinse pa durata a 30 de zile ( telefoane , e-mail-uri , etc.) am primit un formular pe care l-am completat , cu mentiunea ca doresc schimbarea p
Adi - decembrie 30, 2019 @ 09:35
Am comandat de multe ori de pe epantofi.ro
Produsele sunt originale si de calitate.
Retururile se rezolva usor, desi ajung mai greu inapoi la ei. Primești banii inapoi in 2-3 zile de cand au primit ei coletul inapoi.
Totuși mi-au trimis o pereche de ghete maxim deteriorate, am făcut retur in aceeasi zi, apoi au dat vina pe mine ca le-am stricat eu. Erau purtate vreo cateva săptămâni la cat de urat aratau. Blana in interior batucita, si pete la exterior. Profund dezamăgita pt nesimtirea lor de a-mi trimite produsul asa, apoi sa imi scada valoarea rambursului pe greseala lor.
Am comandat de multe ori de pe epantofi.ro
Produsele sunt originale si de calitate.
Retururile se rezolva usor, desi ajung mai greu inapoi la ei. Primești banii inapoi in 2-3 zile de cand au primit ei coletul inapoi.
Totuși mi-au trimis o pereche de ghete maxim deteriorate, am făcut retur in acee
Raluca - noiembrie 29, 2019 @ 15:12
Am comandat un produs cu reducere 30%, iar dupa aprox. o saptamana, cand asteptam livrarea produsului, am primit un e-mail prin care mi se anula comanda deoarece produsul nu se mai afla pe stoc. Mi-au returnat banii si mi-au oferit o reducere de 10% la alt produs. Desi am solicitat ca reducerea sa fie cea de 30%, asa cum am comandat initial, m-au informat ca ei doar atat pot face. O atitudine care nu ma incurajeaza deloc sa fac alta comanda.
Am comandat un produs cu reducere 30%, iar dupa aprox. o saptamana, cand asteptam livrarea produsului, am primit un e-mail prin care mi se anula comanda deoarece produsul nu se mai afla pe stoc. Mi-au returnat banii si mi-au oferit o reducere de 10% la alt produs. Desi am solicitat ca reducerea sa f
Oana Filibiu - august 9, 2019 @ 11:58
Am comandat un produs in valoare de 200 lei, l-am platit cu cardul in avans, iar dupa plata am fost informata ca s-a confirmat comanda si ca ” nu poate fi realizată în totalitate È™i este în curs de completare. Acest lucru va întârzia livrarea cu 2-3 zile lucrătoare.” Am sunat la call center (un singur nr, nu tu sef, nu tu coordonator, doar un nr dat pe site) sa cer restituirea banilor pentru ca nu il mai puteam ridica daca intarzia 2-3 zile (si asa dureaza livrarea aprox o saptamana).
O cucoana nu ma lamureste de ce sunt anuntata abia dupa ce platesc ca imi intarzie comanda si imi zice la telefon ca se vor restitui banii in 3-5 ZILE LUCRATOARE.
Mie mi s-au retras banii in 10 secunde, iar ei se folosesc de banii mei aproape o saptamana pana sa mi-i restituie? O zi bancara era ok pentru restituire, nu mi se pare deloc corect. Cucoana din call-center nu a vrut initial sa imi faca legatura cu un superior, la insistentele mele a dat adresa de mail a cuiva (ea zice ca e un superior).
Per total serviciile sunt de ***, produsele cat de cat ok.
Am comandat un produs in valoare de 200 lei, l-am platit cu cardul in avans, iar dupa plata am fost informata ca s-a confirmat comanda si ca ” nu poate fi realizată în totalitate È™i este în curs de completare. Acest lucru va întârzia livrarea cu 2-3 zile lucrătoare.” Am sunat la c
Geacăr Ionuț - iulie 14, 2019 @ 12:47
Mi-am cumpărat o pereche de adidași new balance,când a fost să îmi aleg masura am ținut cont de sfatul lor sa îmi iau cu puțin mai mic fata de numărul numărul purtat,neducandu -ma prin magazine sa probez modelul acesta și am luat de bun sfatul și îmi sunt mici,am comandat 40 1/2 și îmi erau buni Nr 41, i-am purtat ceva timp cu gândul că se mai lasă și nu s-au lăsat și din cate am înțeles odată purtați nu se mai înlocuiesc
Mi-am cumpărat o pereche de adidași new balance,când a fost să îmi aleg masura am ținut cont de sfatul lor sa îmi iau cu puțin mai mic fata de numărul numărul purtat,neducandu -ma prin magazine sa probez modelul acesta și am luat de bun sfatul și îmi sunt mici,am comandat 40 1/2 și
florin - iunie 24, 2019 @ 07:00
Am efectuat un retur de pe 16 mai 2019. Nici până la data de 24 iunie 2019 nu s-au returnat banii.
În mail au răspuns că returul nu a fost înregistrat, a fost anunţat departamentul responsabil. Asta de pe data de 16 iunie 2019.
Deci, în 8 zile, departamentul responsabil nu s-a hotărât dacă este responsabil sau nu de ceva, iar mie nu mi-a comunicat nimeni nimic.
Am efectuat un retur de pe 16 mai 2019. Nici până la data de 24 iunie 2019 nu s-au returnat banii.
În mail au răspuns că returul nu a fost înregistrat, a fost anunţat departamentul responsabil. Asta de pe data de 16 iunie 2019.
Deci, în 8 zile, departamentul responsabil nu s-a hotărât dacÄ
george - aprilie 21, 2019 @ 17:42
Daca ai nesansa sa iei pantofi cu defect de fabricatie/dezlipiti….nici o sansa sa primesti banii inapoi sau macar o pereche in regula. De regula preiau pantofii, il pun pe nea Gica polonezu sa-i repare in spatete tarabei. Datorita sediului in Polonia nu platesc nici taxe pentru Romania si nici nu raspund in fata OPC…
Daca ai nesansa sa iei pantofi cu defect de fabricatie/dezlipiti….nici o sansa sa primesti banii inapoi sau macar o pereche in regula. De regula preiau pantofii, il pun pe nea Gica polonezu sa-i repare in spatete tarabei. Datorita sediului in Polonia nu platesc nici taxe pentru Romania si nici
Gianina - ianuarie 18, 2019 @ 16:41
Am comandat de doua ori, nu am avut bataie de cap deoarece am fost ajutata de un consultant al magazinului prin email sa-mi aleg marimea potrivita. Astept cea de-a treia comanda si sper sa nu am suprize. In rest sunt multumita de cumparaturile facute online de pe epantofi.ro.
Am comandat de doua ori, nu am avut bataie de cap deoarece am fost ajutata de un consultant al magazinului prin email sa-mi aleg marimea potrivita. Astept cea de-a treia comanda si sper sa nu am suprize. In rest sunt multumita de cumparaturile facute online de pe epantofi.ro.
Radu G. - ianuarie 16, 2019 @ 11:24
Recomand! Livrare rapidă, politica firmei sănătoasă, gamă bogată și variată de produse, preturi normale cu reduceri reale.
Visinescu Ana - decembrie 26, 2018 @ 13:29
Am primit pantofi uzati, am efectuat retur dupa 2 ore de la primirea coletului cu mentiunea incaltaminte deteriorata si mi se refuza returul pe motiv ca au fost purtati.
Am primit pantofi uzati, am efectuat retur dupa 2 ore de la primirea coletului cu mentiunea incaltaminte deteriorata si mi se refuza returul pe motiv ca au fost purtati.
Număr comandă.(Părere negativă): 1100886444
Mariana Savu - octombrie 25, 2018 @ 15:05
Imi place ca au multe produse pe site si am de unde alege. Preturi relativ mici.