Majoritatea magazinelor online ajung la un moment dat să se lovească de această problemă a recenziilor negative. Nu vă alarmați pentru că este firesc. Fie că primiți recenzii negative pe Facebook, Google sau alte site-uri, cel mai important este să le răspundeți clienților nemulțumiți.

Prin faptul că se va răspunde clientului nemulțumit veți arăta viitorilor clienți care citesc comentariile că sunteți deschis la dialog și gata să rezolvați orice problemă. Dacă nu veți răspunde plângerilor, veți lăsa de înțeles că acel client are dreptate. Prin faptul că răspundeți plângerilor și rezolvați problema clientului, el vă va recomanda și astfel veți câștiga noi clienți. Clientul nemulțumit se va transforma într-un promoter.

Un review negativ poate însemna de multe ori și un avantaj, vă poate ajuta să vă imbunățiți produsul sau serviciul. Opiniile negative le vor scoate în evidență pe cele pozitive, să zicem că un magazin are 5 recenzii negative și 90 de recenzii pozitive, viitori clienți vor observa acest aspect.

Încurajați clienții să publice recenzii pozitive la adresa magazinului dvs. Îi puteți răsplăti prin vouchere sau anumite reduceri, comentariile pozitive vor cântări destul de mult pe viitor.

Anumite recenzii pot fi false, chiar și pe Facebook sau Google. Dacă ai o presimțire sau contul de pe care a fost făcută recenzia nu pare real sau este din altă țară, poți raporta acea recenzie. Pe Facebook, multe companii s-au lovit de această problemă, ele fiind bombardate la un moment dat de recenzii cu o stea din partea unor conturi false sau din altă țară. Pe site-ul PareriMagazin.Ro am implementat de curând câmpul „Număr comandă” pentru a crește veridicitatea recenziilor. De asemenea, nu vom mai accepta recenziile negative fără a fi completat câmpul „Număr comandă”.