Wish.com este o platformă globală care pune în legătură vânzători și cumpărători din întreaga lume, oferind și servicii de piață persoanelor fizice din Europa. Vânzările din cadrul piețelor sunt făcute de către vânzători, dar magazinul online oferă, de asemenea, informații despre comercianți.
Magazinul online Wish comercializează la prețuri extrem de accesibile o gamă diversă de produse precum ceasuri, genți, pantofi, accesorii, îmbrăcăminte, gadget-uri, dar și decorațiuni pentru casă.
De obicei, comenzile plasate sunt livrate în 1-2 zile, dar trebuie să știți că timpul de expediere depinde de fiecare furnizor în parte, dar și de destinație. Asemeni magazinelor mari, și wish.com se remarcă prin transparența prețurilor, căci la finalizarea comenzii veți avea afișat care este suma pe care trebuie să o achitați.

Costul final ține și de mărimea, greutatea sau destinația comenzii. Sigur că, dacă articolele provin de la diferiți vânzători, costurile de livrare se aplică separat pentru fiecare produs comandat.

De aproape zece ani, având în jur de 500 de angajați răspândiți în birouri în întreaga lume, Wish.com se află în topul platformelor de comerț electronic la nivel internațional. Vânzătorii își pot adăuga produsele, iar sute de milioane de cumpărători din peste 100 de țări vor să-și procure cu ușurință produse la prețuri accesibile. Prin urmare, experiența de cumpărare este una foarte simplă, platforma fiind ușor de folosit.
Asemeni magazinelor noastre, site-ul oferă periodic reduceri de preț pentru fidelizarea clienților. Puteți adăuga produse în wishlist, puteți verifica istoricul comenzilor, iar dacă aveți nelămuriri sau întrebări puteți „merge” în secțiunea de „Întrebări frecvente” sau „Serviciul de asistență”.
În cazul în care nu primiți ce ați comandat sau doar v-ați răzgândit, trebuie să trimiteți în termen de 30 de zile de la data livrării o cerere pentru returnare.