Ultima actualizare pe 23 iulie 2024 de către Andra
Din 2012 și până în prezent, Vivre.ro a devenit printre cele mai îndrăgite magazine ce comercializează piese de mobilier, textile și decorațiuni, situându-se în topul celor mai mari magazine online din Europa Centrală și de Est. Echipa din spatele magazinului este formată din oameni tineri și responsabili, cu experiență în retail, dornică de a înfrumuseța numeroase locuințe.
Zilnic, magazinul pune la dispoziția cumpărătorilor o gamă bogată de peste 100.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri mari. Până în momentul de față, Vivre.ro a onorat mai mult de 4 milioane de comenzi, lucru care constituie un adevărat atuu pentru magazinul online.
Periodic, Vivre.ro organizează campanii și oferă vouchere cadou, această strategie de marketing atrăgând noi clienți. Experiența de cumpărare este plăcută pentru fiecare cumpărător, platforma magazinului fiind extrem de intuitivă. O comandă se poate plasa cu ușurință, doar prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături și prin furnizarea datelor necesare expedierii coletului.
Pentru comezile ce depășesc 250 de lei, transportul este gratuit. Dintre metodele de plată ( plata ramburs la livrare, online cu cardul sau prin ordin de plată) este inclusă și plata în rate. Conform politicii de retunare a magazinului, dacă nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat, acesta poate fi returnat în termen de 30 de zile de la data livrării coletului.
Factura fiscală sau alte documente legate de comanda efectuată (garantie, instructiuni de utilizare ori declarații de conformitate) se pot obține din contul de client Vivre. O comandă se poate anula direct din contul de client, atâta vreme cât produsele încă se află în depozit.
Vivre.ro este un magazin ce se remarcă prin transparență și seriozitate, astfel că, pentru orice întrebare găsiți răspuns pe site, pe blog sau contactându-i prin diferite canale de comunicare (Facebook, E-mail, telefon etc.)
Vivre.ro se remarcă prin: Gamă variată de produse pentru casă.
Top categorii de produse: Mobilier, decorațiuni, produse pentru bucătărie.
Despre Retur Vivre.ro: Termen de retur 14 zile.
Modalități de plată: Ramburs la livrare, Plată online cu cardul.
Anulare comandă: Contactați un reprezentat al magazinului online.
Magazine Online Similare: Talis.ro, Thehome.ro, Aosom.ro.
Garanția produselor: Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
Livrare Vivre.ro: Costul de livrare diferă de produs. Timpul de livrare diferă de produs și vânzâtor. Anumite produse beneficiază de livrare gratuită.
Contact Vivre.ro:
- Număr de Telefon: Nu este afișat.
- Email: contact@vivre.eu
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/vivrero
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/vivre_ro/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/c/Vivreromania
- Pagina de TikTok: www.tiktok.com/@vivrevibes
Parvu ionela - decembrie 7, 2022 @ 08:14
Mi se pare absurd am comandat in noiebrie suntem in decembrie nu miau ajuns produsele. Am o saltea de returnat nu a venit nimeni a zis ca o sa sport eu transportul au sunat de 10 ori sa imi explice salteaua si restu platite cu cardu. Foarte dezamagita.
Mi se pare absurd am comandat in noiebrie suntem in decembrie nu miau ajuns produsele. Am o saltea de returnat nu a venit nimeni a zis ca o sa sport eu transportul au sunat de 10 ori sa imi explice salteaua si restu platite cu cardu. Foarte dezamagita.
Daniels - august 25, 2022 @ 07:17
Am comandat un set de 6 cești de pe VIVRE și nu au respectat termenul de livrare. Nici după o lună de zile nu au fost capabili să-mi expedieze coletul. Deși au promis la telefon că dacă nu primesc la termen coletul, o să primesc un email cu explicații. Nici măcar explicații nu am primit.
Am comandat un set de 6 cești de pe VIVRE și nu au respectat termenul de livrare. Nici după o lună de zile nu au fost capabili să-mi expedieze coletul. Deși au promis la telefon că dacă nu primesc la termen coletul, o să primesc un email cu explicații. Nici măcar explicații nu am primit.
Cosma Adriana Ana - iulie 5, 2022 @ 17:43
Ceea ce m-a atras să comand setul lustra cu 2 veioze a fost prețul acceptabil precum și culoarea. In schimb, in loc de lustra am primit doar abajurul, brațul lustrei nicăieri. Nota zero pt modul de a discuta cu clientii; procedura de a tot solicita și resolicita poze și soluțiile propuse. Dacă tot am ales prețul bun am ajuns la soluția de a-mi achiziționa lustra din magazin local, așa văd sigur că ce am plătit aia și primesc.
Ceea ce m-a atras să comand setul lustra cu 2 veioze a fost prețul acceptabil precum și culoarea. In schimb, in loc de lustra am primit doar abajurul, brațul lustrei nicăieri. Nota zero pt modul de a discuta cu clientii; procedura de a tot solicita și resolicita poze și soluțiile propuse. D
Larisa Ion - mai 4, 2022 @ 12:53
Recomand, mai ales daca cumparati direct de la Vivre. Ceilalalti selleri au preturi mai mari si nu se justifica de multe ori.
Claudia - ianuarie 19, 2021 @ 12:55
Am cumpărat o comoda Zebra de la Dekorotica via Vivre.
Procesul de comanda, gestionarea livrării -nota 10.
Produsul – nota -100
Materialul, kitul de asamblare ( șuruburi,etc),specificațiile, instrucțiunile de asamblare sub orice critica.
Nota 1 ar fi mult prea generoasa pentru ce am primit.
Am luat-o pentru fiul meu.
Pentru că s-a chinuit sa o asambleze, din ciclul” suntem perseverenți , trebuie să iasă pina la urma,”nu o mai pot returna.
Șuruburi lipsă ( cele de care ai nevoie cu adevărat), altele care nu au nici o legătură cu produsul – din plin. Abundenta de bulinutze de mascare. La început, nu am înțeles de ce.intr-un final a devenit mai mult decât evident- materialul are gauri pentru asamblare pe toate partile și din plin.
O fi atât de versatila , încât să putem face un alt model in fiecare săptămână?
Ușile din fata- una mai mare decât durata ei.
Dulapurile suspendate – ar fi trebuit sa fie ambele de 30 cm lățime.
In realitate, unul de 25, altul de 30.
Canturile – o gluma proastă. Parca le-au cantuit cu hârtie, și nici aia la culoare.
Ușile de la comoda, se deschid de sus în jos- daca nu știi și nu ești atent îți cad pur și simplu peste picior….am experimentat și aceasta fază.
In concluzie, un produs sub orice critica pe care va recomand sa nu îl comandați.
Întradevăr, prețul era unul atractiv. Prezentarea – poza- f.ok.
Mă așteptam să fie mici diferente, dar nu la ce am primit.
Concluzia la care am ajuns este că acest produs este făcut din resturile care le rămân ,că să nu piardă nimic.(Decorotika)
Altfel nu se explică multitudinea de gauri in material și faptul că au fost generosi cu acele lipicutze de mascare.
…și as mai putea continua cel puțin încă pe atât.
Vivre achizitii- ar trebui mai multă atenție când va selectați partenerii.
Cum de colaborați cu astfel de parteneri care nu își respectă deloc clienții?
P.S- Ambalarea pt.livrare-exterior -ok. Chiar am apreciat grija pentru produs și client😄🤦🙄
Înăuntru, o adunătură de lemne pline de praf, de s-a șters la ele ….
Este prima și ULTIMA dată când voi mai comanda de pe această platformă.
Am cumpărat o comoda Zebra de la Dekorotica via Vivre.
Procesul de comanda, gestionarea livrării -nota 10.
Produsul – nota -100
Materialul, kitul de asamblare ( șuruburi,etc),specificațiile, instrucțiunile de asamblare sub orice critica.
Nota 1 ar fi mult prea generoasa pentru ce am primi
Catalina Vrabie - ianuarie 17, 2021 @ 08:48
Am comandat un lampadar care era marketat ca are livrare inclusa si ca ajunge si pana de Craciun.
Dincolo de faptul ca a ajuns pe 30 decembrie, curierul nu a dorit sa il curce pana la domiciliu. Prezumtia mea este ca din cauza ambalarii in 2 cutii, fapt ce il facea sa faca 2 drumuri.
Sesizarea la Vivre, m-a facut sa intampin un raspuns total nepotrivit. Cum ca curierul are acest drept de a refuza livrarea coletelor ce ii pun sanatatea in pericol.
Dezamagiri pe banda rulanta: nerespectarea termenului de livrare, lipsa livrarii pana la domiciliu, dificultatti in considerarea unui feedback dat catre platforma Vivre.
Pentru mine concluzia e clara, chiar daca am avut si alte experiente cu Vivre, avand-o pe aceasta din urma, ma face sa nu mai consider acest site o optiune de acum inainte.
Am comandat un lampadar care era marketat ca are livrare inclusa si ca ajunge si pana de Craciun.
Dincolo de faptul ca a ajuns pe 30 decembrie, curierul nu a dorit sa il curce pana la domiciliu. Prezumtia mea este ca din cauza ambalarii in 2 cutii, fapt ce il facea sa faca 2 drumuri.
Sesizarea la Vi
Dragoi Oxana - ianuarie 8, 2021 @ 10:07
Dezamăgitor este puțin spus!
Am comandat un birou în perioada Crăciunului, pentru că imediat urma sesiunea de examene.
Nu mă așteptam la ceva wow, având în vedere prețul (în jur de 350), însă condițiile în care a venit sunt groaznice! Era foarte zgâriat, nu există niciun colț care să nu fie dezlipit și de asemenea, foarte murdar.
Plăcile foarte zgâriate erau fix alea care se văd, cum ar fi placa care servește ca masă de lucru. Plăcile nu se îmbinau bine, nu este tăiat drept, este foarte mic. Pare mai degrabă un birou pentru copii.
Livrarea a fost cu întârziere, dar mă gândesc că și din cauza sărbătorilor, însă am văzut și alți clienți care se plâng.
Nu voi mai comanda! O experiență neplăcută
Dezamăgitor este puțin spus!
Am comandat un birou în perioada Crăciunului, pentru că imediat urma sesiunea de examene.
Nu mă așteptam la ceva wow, având în vedere prețul (în jur de 350), însă condițiile în care a venit sunt groaznice! Era foarte zgâriat, nu există niciun colț care
Elissa - ianuarie 7, 2021 @ 14:43
Am comandat 4 produse, am achitat integral la momentul comenzii, au venit doar doua dintre ele, din care unul neconform(o tigaie de dimensiuni mai mici decat cea comandata, dar aceeasi firma), iar celelalte doua nu au mai venit deloc. Nu s-a sinchisit nimeni sa ma anunte, si dupa 2 email-uri i-am sunat eu, nefiind informata despre starea celor 2 produse deja achitate. Mi s-a spus ca produsele nu au fost conforme si ca nu se mai livreaza, dar nimic despre returnarea banilor sau posibilitatea de a alege alte produse, a trebuit sa le reamintesc eu ca au fost deja achitate. Acum, dupa spusele operatorului astept sa mi se returneze in cont puncte valorice reprezentand contravaloare produselor.
Am comandat 4 produse, am achitat integral la momentul comenzii, au venit doar doua dintre ele, din care unul neconform(o tigaie de dimensiuni mai mici decat cea comandata, dar aceeasi firma), iar celelalte doua nu au mai venit deloc. Nu s-a sinchisit nimeni sa ma anunte, si dupa 2 email-uri i-am su
Andra - noiembrie 23, 2020 @ 12:29
Comand produsul, plătesc, banii sunt încasați și mă trezesc cu comanda anulată. Sun să văd ce se întâmplă și mi se spune că furnizorul a anulat comanda pentru că nu au pe stoc. Banii se vor returna probabil în 7 zile. Nu mi se pare normal nimic din toate astea… Nici că poți comanda și plati dacă nu este pe stoc, nici să nu te anunțe nimeni (dacă nu intram pe contul de pe platforma așteptam mult și bine livrarea), nici să mi se returneze banii in 7 zile (de ce i-au luat?). Mai am un produs comandat care ar trebui să-mi ajungă săptămâna asta. Poate nu-l livrează nici pe acela…
Comand produsul, plătesc, banii sunt încasați și mă trezesc cu comanda anulată. Sun să văd ce se întâmplă și mi se spune că furnizorul a anulat comanda pentru că nu au pe stoc. Banii se vor returna probabil în 7 zile. Nu mi se pare normal nimic din toate astea… Nici că poți co
Voice - noiembrie 21, 2020 @ 08:59
Am dat comandă de o pereche de ghete ce mi-a ajuns intr-o săptămâna. Calitate -preț este ok..Nu mi se par prea calitative, dar produsul coincide cu poza.
Otilia - octombrie 27, 2020 @ 15:55
Am achizitionat mai multe produse de pe acest site. In general nu au fost probleme, insa trebuie sa va asteptati ca produsele sa arate mai putin bine decat fotografiile. Exista mari deferente intre calitatea produselor, unele sunt OK, altele lasa de dorit… pot spune ca de cateva ori am nimerit produse sub nivelul celor de la bazarul turcesc. Atentie in special la lenjeria de pat..ultima achizitionata are consistenta tifonului. Alte produse au avut defecte serioase (ceas defect, oglinda cu rama desprinsa, sfesnice ciocnite etc), motiv pentru care le-am inapoiat. Livrarea este uneori intarziata insa acest lucru ni-l asumam, pentru ca se comunica intervalul aproximativ de livrare. Comunicarea a fost proasta din punctul meu de vedere… a trebuit sa scriu vreo trei mailuri si sa dau mai multe telefoane pentru a conveni asupra unei date de livrare. Desi anuntasem ca la adresa de livrare nu locuim permanent si rugasem sa fim anuntati … a fost foarte dificil sa ne punem de acord.
Am achizitionat mai multe produse de pe acest site. In general nu au fost probleme, insa trebuie sa va asteptati ca produsele sa arate mai putin bine decat fotografiile. Exista mari deferente intre calitatea produselor, unele sunt OK, altele lasa de dorit… pot spune ca de cateva ori am nimerit
Georgiana - august 22, 2020 @ 20:21
Am dat comanda pe 8 iulie , am si plătit-o si nu a ajuns nici pana azi 22.08.2020.