Ultima actualizare pe 2 septembrie 2020 de către Andra
Poate ca nu intotdeauna este posibil ca oamenii sa ajunga in anumite localitati pentru a inmana personal unele produse celor apropiati, clientilor sau colaboratorilor. Ce este de facut pentru ca orice colet sa ajunga rapid si simplu la destinatie? Fie ca este vorba de un simplu document sau de un colet mult mai voluminos si mai valoros, https://www.urgentcargus.ro/ este locatia potrivita unde poate fi depus sau preluat. Urgent Cargus este o companie de succes pe plan national, care se ocupa de transportul coletelor pe tot teritoriul tarii. clientii trebuie doar sa intre pe site, sa isi calculeze pretul trimiterii unui colet cu ajutorul calculatorului de tarife, sa vada reteaua de acoperire nationala, sa descarce lista de localitati cu livrare si sambata si sa vada care sunt avantajele pe care le au clientii ocazionali, dar si clientii fideli, clientii business, reprezentantii magazinelor online care se ocupa de comertul cu diferite produse, garantand livrarea in toate colturile tarii.
Cei ce isi doresc o cariera in cadrul companiei pot sa vada posturile disponibile pe site si, cu un simplu click sa isi posteze CV-ul. In plus, tot la un click distanta se poate localiza sediul cel mai apropiat de expediere, se poate calcula greutatea taxabila si se pot citi conditiile de ambalare si restrictiile la transport.
Dupa preluarea coletului, utilizatorii vor primi un numar de transport si isi pot face un cont de utilizator cu ajutorul carora sa verifice statusul expedierii coletelor. Fara doar si poate, Urgent Cargus este o companie care stie ce inseamna urgent si pentru care satisfactia si interesele utilizatorilor sunt pe primul plan. Cu doar cateva click-uri, oricine se poate convinge de calitatea serviciilor oferite de reprezentantii Urgent Cargus atat clientilor persoane fizice, cat si juridice.
Un astfel de site este necesar indeosebi pentru firmele de coletarie care se respecta si care isi respecta clientii, asa cum este cazul firmei Urgent Cargus. Cei care obisnuiesc sa comande din magazinele online sunt deja obisnuiti cu frecventa cu care apare aceasta companie in topul ofertelor, exprimand astfel oamenilor increderea ca au facut cea mai buna alegere pentru afacerea lor sau pentru a trimite coletele in cele mai bune conditii.
Alexandru - ianuarie 8, 2025 @ 16:14
Exista un blocaj real din partea lor in relatiile cu clientii. Nu comunica si nu servesc clientii. Tarifele sunt cam aceleasi cu ale altor firme de curierat dat in realitate Preturile sunt exorbitant de mari fata de ceilalti daca luam in calcul faptul ca sunt incapabili sa livreze si sa comunice in mod eficient / salisfacator. Calitatea serviciilor este inadmisibil de slaba. Sunt informat pe e-mail azi la 10:15 ca astazi se face livrararea iar la 12:46 ca nu s-a putut realiza astazi pentru ca nu am fost gasit. Toate firmele de curierat suna si trimit SMS si eventual mesaj pe Whatsup. Am vazut mesajele pe email intamplator pe la 15:00. Am fost azi la sediul firmei la 16:35 si sunt informat ca programul lor se incheie la ora 16:30, desi pe site si pe usa scrie clar ca se inchide la 17:00. Explicatia lor este ca la 17:00 pleaca acasa dar au nevoie de jumatate de ora sa se pregateasca de plecare. Orele de lucru afisate 9:00 – 17:00. Foarte dificil sa recuperezi un colet de la aceasta firma, nu te suna cand vin, daca interfonul nu functioneaza sau nu poti sa raspunzi in acel moment nu suna la telefon, pleaca. Daca te duci la sediu dupa serviciu nu se poate ca este prea tarziu desi este in timpul programului. In acest caz trebuie sa-mi iau o zi libera de la serviciu ca sa umaresc in fata blocului masina Urgent Cargus sa-mi livreze un colet ?
Exista un blocaj real din partea lor in relatiile cu clientii. Nu comunica si nu servesc clientii. Tarifele sunt cam aceleasi cu ale altor firme de curierat dat in realitate Preturile sunt exorbitant de mari fata de ceilalti daca luam in calcul faptul ca sunt incapabili sa livreze si sa comunice in
Rosca Florin - iunie 11, 2024 @ 03:36
Am vrut să fac retur la un produs în termen de 14 zile.
În data de 08.06.2024 am chemat curierul pentru a lua coletul. Am completat tot ce trebuie în aplicație și am plătit. Răspunsul a fost că vine în aceeasi zi până în ora 17. Nu a venit
În aplicație a apărut mesajul că vine pe data de 10.06.2024 între orele 07-17. Nu a venit.
Am sunat la numerele de telefon din aplicație, unde mi s-a spus că apelul meu este foarte important și după câteva minute a închis.
Azi este 11.06.2024 și mesajul este același, vine curierul pe data de 10.06.2024.
Am depășit cele 14 zile de retur.
Am vrut să fac retur la un produs în termen de 14 zile.
În data de 08.06.2024 am chemat curierul pentru a lua coletul. Am completat tot ce trebuie în aplicație și am plătit. Răspunsul a fost că vine în aceeasi zi până în ora 17. Nu a venit
În aplicație a apărut mesajul că vine pe d
Craciun Vasile-Dorel - septembrie 4, 2023 @ 10:29
Am comandat un cadou pentru cineva din familie. Am sunat in prealabil (marti) la firma de unde am comandat cadoul, le-am spus unde locuiesc si i-am intrebat daca ajunge pana vineri. Am primit raspunsul ca ” In mod normal ar trebui sa ajunga”. Am trimis comanda si am asteptat mesajul de la Cargus ca o sa primesc coletul. Degeaba. Coletul a ajuns in ziua de vineri la Oradea la ora 11:14 si tot in ziua de vineri, dupa masa, la Sibiu. Am sunat la Cargus, i-am rugat sa faca cumva si sa trimita coletul in ziua de sambata la Medias, unde locuiesc eu, am primit raspunsul ca sambata nu se fac livrari in Medias, dar nici nu pot sa ma duc eu dupa colet la Sibiu pentru ca ” nu este program cu piblicul in zilele de sambata”. Am asteptat sa primesc coletul in ziua de luni. Degeaba. Nu a fost trimis. Am sunat iar la Cargus. “Probabil o sa-l primiti maine” – am primit raspunsul. Nu inteleg de ce. Coletul trebuie sa ajunga pe adresa firmei la care lucrez, Astazi am primit un colet pentru firma, livrat cu Cargus. Oare de ce nu au putut sa trimita si coletul meu? Daca tot au avut drum la aceaeasi adresa………..
Foarte proaste serviciile.
Am comandat un cadou pentru cineva din familie. Am sunat in prealabil (marti) la firma de unde am comandat cadoul, le-am spus unde locuiesc si i-am intrebat daca ajunge pana vineri. Am primit raspunsul ca ” In mod normal ar trebui sa ajunga”. Am trimis comanda si am asteptat mesajul de l
Barbu Valentin - august 29, 2023 @ 15:57
Am avut o comanda la ei ! Astept ca prostul toata ziua si in jurul orelor 18 imi trimit un mail cum ca ,,super muci curierul,,a incercat sa livreze comanda dar fara succes si comanda se afla in depozitul lor din Magurele unde ar trebui sa-mi misc fundul sa o preiau! N-ai sa vezi ! De fapt super nesimtitul de curier n-a mai avut chef sa livreze comanda ! Mizerabili ! Nu am primit nici sms nici telefon nimic ! Iar cand am incercat sa-i contactez nimic, am stat peste juma de ora la fiecare nr de tel si nimic! Am dat mail dar probabil ca mi se v-a raspunde ca si la telefon! Groaznic !Nu era o problema daca o livrau ziua urmatoare dar nu sunt prosti !
Am avut o comanda la ei ! Astept ca prostul toata ziua si in jurul orelor 18 imi trimit un mail cum ca ,,super muci curierul,,a incercat sa livreze comanda dar fara succes si comanda se afla in depozitul lor din Magurele unde ar trebui sa-mi misc fundul sa o preiau! N-ai sa vezi ! De fapt super nesi
Costica Irinel - august 22, 2023 @ 09:18
Nu am fost sunat pentru livrare, pachetul a fost livrat in depozitul din Magurele. Eu locuiesc in bucuresti si motivul pentru depozitarea in Magurele a fost ca era gresit codul postal. In afara de faptul ca nu am fost contactat pentru clarificari, codul postal era corect. Am stat ore intregi in telefon(desi apelul este terminat dupa 18 minute, am reincercat), pana am reusit sa contactez un operator ce m-a putut ajuta cu informatii, deoarece pe pagina de tracking nu aparea nimic, cu exceptia plecarii expeditiei din Craiova. A trebuit sa imi iau liber o zi si sa ridic pachetul, destul de voluminos dar usor ca greutate, din depozit. Mi-a fost returnata valoarea expeditiei, cu mult sub valoarea zilei de concediu pierdute pe drumuri si valoarea bezinei folosite pentru drum, prin caldura de 38 de grade in mijlocul zilei. Multumesc urgent cargus pentru profesionalism, fie ca noi sa nu ne mai intersectam in viitor.
Nu am fost sunat pentru livrare, pachetul a fost livrat in depozitul din Magurele. Eu locuiesc in bucuresti si motivul pentru depozitarea in Magurele a fost ca era gresit codul postal. In afara de faptul ca nu am fost contactat pentru clarificari, codul postal era corect. Am stat ore intregi in tele
Dobrin Aluce - august 15, 2023 @ 06:36
Am avut ieri a treia experienta proasta cu Cargus! Am solicitat de dimineata ridicarea unui colet…si nu a venit nimeni pana seara! Nici macar scuze..desi astea mai lipseau…Nu am pomenit atata lipsa de respect fata de clienti. Regret enorm ca am apelat la serviciile lor
Am avut ieri a treia experienta proasta cu Cargus! Am solicitat de dimineata ridicarea unui colet…si nu a venit nimeni pana seara! Nici macar scuze..desi astea mai lipseau…Nu am pomenit atata lipsa de respect fata de clienti. Regret enorm ca am apelat la serviciile lor
Număr comandă.(P
AELENEI SIMONA - martie 17, 2023 @ 12:04
Din senin, firma de curierat CARGUS a modificat unilateral contractul în curs de derulare. De la 2 tentative de livrare, la 1. Au încălcat practic clauza contractuala referitor la modificări pe durata abonamentului. Nicăieri în Europa nu există firme de curierat cu 1 singură încercare de livrare. Un partener neserios, față de care nu mai avem încredere. Ce școală de gândire au? Greu de spus. Probabil una în care partenerul de afaceri nu contează.
Din senin, firma de curierat CARGUS a modificat unilateral contractul în curs de derulare. De la 2 tentative de livrare, la 1. Au încălcat practic clauza contractuala referitor la modificări pe durata abonamentului. Nicăieri în Europa nu există firme de curierat cu 1 singură încercare de li
Mihai Popescu - august 30, 2022 @ 14:34
Nu inteleg de unde parerile pozitive de mai sus, cand pe toate celelalte surse de informare in domeniu ei au in jur de 1 stea din 5.
Nu o sa insist cu povesti despre experientele mele de-alungul timpului ,precizez ca de ANI de zile ii evit.
Azi insa sotia mea mi-a facut neplacuta surpriza sa imi spuna ca mi-a comandat un cadou….si ca vine prin Cargus.
Ghiciti la ce ora mi-au spus ca vin si cat e acum ceasul (ca sa fiu , totusi, mai clar: e ora 17:33).
Am rugat-o din suflet sa nu mai faca asta vreodata, prefer sa nu primesc cadou, sau sa merg eu insumi sa il ridic decat sa ii astept pe acesti…
Si nu o sa scriu nimic dupa “…”, pt a nu da motiv nepublicarii opiniei.
Daca siteul asta are coloana vertebrala o sa apara opinia mea.
Multumesc si bafta. Sa ajungeti relevanti.
Nu inteleg de unde parerile pozitive de mai sus, cand pe toate celelalte surse de informare in domeniu ei au in jur de 1 stea din 5.
Nu o sa insist cu povesti despre experientele mele de-alungul timpului ,precizez ca de ANI de zile ii evit.
Azi insa sotia mea mi-a facut neplacuta surpriza sa imi spu
Alina Prodan - mai 20, 2022 @ 10:16
Prefer Cargus de 10 ori decat Fancourier. Au preturi mai bune si curieri mai seriosi care iti vorbesc frumos.
Bianca - august 20, 2021 @ 09:11
Spun ca adresa nu e scrisa corectă, dar nu suna nimeni sa anunțe acest lucru!! Puteam sa aștept mult si bine pentru primirea coletului
Si cu toate acestea era scrisa corectă pentru ca nu e prima oara când vin la mine.
La telefon când am sunat sa vad unde îmi e coletul mi a răspuns o doamna sictirita ca uite ca am scris eu adresa greșită și de aia nu vine ca unde ma uit.
Urat!😒
Spun ca adresa nu e scrisa corectă, dar nu suna nimeni sa anunțe acest lucru!! Puteam sa aștept mult si bine pentru primirea coletului
Si cu toate acestea era scrisa corectă pentru ca nu e prima oara când vin la mine.
La telefon când am sunat sa vad unde îmi e coletul mi a răspuns o doamna s
Mirel Mutulea - februarie 9, 2021 @ 10:44
Astăzi 9 februarie2021.
M-am trezit cu pachetul la ușă si ma întreba de nr. din sms. Nu primisem nimic, nici măcar el nu a sunat înainte să vină.
Dana Marincat - decembrie 9, 2020 @ 13:59
Folosesc serviciu Cargus Urgent la munca, dar cand am avut de plasat o comanda in interes personal, pentru prima data, avind site-ul atat de complicat am intrat pe web cu un advisor, sa ma indrume. Am incercat singura inainte 30 minute dar primeam numai erori.
Web adviserul Echindea,mi-a trimis un mesaj automatic, adica un copy paste si a iesit fara a acorda informatii suplimentare sau cel putin sa transmita o zi placuta, sau sa te intrebe daca iti mai poate fi de folos cu ceva.
Binenteles, ca informatiile date nu m-au ajutat si am sa imi fac contractul pe firma in alta parte.
Daca un asa comportament primeste un potential client, nu vreau sa stiu ce comportament aplicam clientilor vechi.
Le recomand sa lucreze la customer service, care clar necesita imbunatatiri.
Folosesc serviciu Cargus Urgent la munca, dar cand am avut de plasat o comanda in interes personal, pentru prima data, avind site-ul atat de complicat am intrat pe web cu un advisor, sa ma indrume. Am incercat singura inainte 30 minute dar primeam numai erori.
Web adviserul Echindea,mi-a trimis un