Tazz este un serviu al companiei Emag de livrări la domiciliu. Cu Tazz se pot comanda produse de la restaurante, băcănie, bături și tutun, produse din Emag etc. În funcție de locația aleasă veți avea anumite oferte de la restaurante sau diferite magazine. În București de exemplu regăsim peste 1453 de oferte de la restaurante. Companii importante care folosesc serviciul Tazz sunt: Hard Rock Cafe, Pizza Hut, KFC, Burger King, McDonalds, Subway etc.
Pe prima pagina regăsim o mulțime de oferte, restaurante noi, magazine noi și alte produse din care poți alege precum țigări, vin, bere, fructe, legume, cărți etc. Pe site avem de asemenea afișate ofertele de top ale diferitelor magazine cu diferite reduceri precum Mcdonalds, Kaufland, KFC etc.
Popov Viola Maria - septembrie 16, 2023 @ 19:55
sunt client Genius si am gasit si instalat prin contul meu Emag contul Tazz pe care am reusit sa fac cateva comenzi. In aceasta seara la 17 22 am facut o comanda . La ora 17 27 am avut un apel pe telefonul pe care il aveti in aplicatie si pe care l-am respins deoarece eram implicata intr-o convorbire telefonica urgenta. Doamna respectiva a insistat. A trebuit sa ii raspund si sa ii comunic ca nu pot vorbi in acel moment. La 17 31 am apelat numarul si am ales probleme cu o comanda intreband ce s-a intamplat. Mi s-a comunicat ca va vorbi cu colegele ca sa le comunice ca am sunat. Am intrat pe aplicatie si am intrat pe chat unde am primit informatia ca a fost o problema tehnica si ca s-a rezolvat. Am stat linistita si mi-am vazut de problemele care m-au retinut acasa. La ora 18 20 am primit un apel in care mi s-a spus cu mare greutate ca trebuie sa confirm daca doresc sa mi se comunice ceva. Am intrebat ce s-a intamplat. Mi s-a cerut inca o data sa confirm ca doresc sa mi se comunice. I-am spus doamnei sa imi spuna ce doreste sa imi comunice. A afirmat ca in aceasta situatie intelege ca nu doresc si mi-a inchis telefonul . Apoi am vazut ca la 17 34 pe email a trimis un mesaj de anulare a unei comenzi dar eu nu am stiut ca trimite email. La 17 57 a anulat si a doua comanda care fusese lansata din eroarea aplicatiei eu nefacand doua comenzi. In acest rastimp nu am primit nici un apel. In schimb eu comunicasem pe chat cu cineva care ma asigurase ca s-a rezolvat problema tehnica dar a refuzat sa imi spuna ce problema.
Am incercat sa refac comanda pentru ca aveam nevoie de ea dar surpriza nu mai pot face pentru ca anuland mi-a blocat posibilitatea sa platesc cash. Prin urmare am ramas fara masa comandata
Si vorbim de un CLIENT GENIUS care teoretic avea niste avantaje.. In plus Albert, ultimul din chat mi-a comunicat sec sa imi inchid contul si sa imi deschid altul. Stimati domni Contul meu Emag este f vechi, sunt client fidel. Nu inchid acest cont pentru ca va jucati cu clientii. Toate celelalte incercari de comunicare cu relatii cu clientii s-au inchis imediat cu mesaj sec nu se poate
sunt client Genius si am gasit si instalat prin contul meu Emag contul Tazz pe care am reusit sa fac cateva comenzi. In aceasta seara la 17 22 am facut o comanda . La ora 17 27 am avut un apel pe telefonul pe care il aveti in aplicatie si pe care l-am respins deoarece eram implicata intr-o convorbir
Adnana Brosteanu - aprilie 4, 2023 @ 17:09
Dezamagitor. Timpul de asteptare al comenzii minim 2.30 deși aplicația afișa alt timp de livrare.
GPS-ul curierului era eronat, a ajuns la altă adresă.
Aplicația afișa date incorecte legate de traseul curierului.
Dezamagitor. Timpul de asteptare al comenzii minim 2.30 deși aplicația afișa alt timp de livrare.
GPS-ul curierului era eronat, a ajuns la altă adresă.
Aplicația afișa date incorecte legate de traseul curierului.
Număr comandă.(Părere negativă): 340836047
Raluca - august 14, 2022 @ 10:07
Dezamagitor. Timpul de asteptare al comenzii minim 2 ore.
Comanda facuta la Kaufland… Nu aveau jumatate din produsele comandate. Ar trebui sa fie indisponibile produsele care nu se gasesc in magazin.
Customer service e ok… Iti raspund repede insa pare ca te duc cu zahareleul. Gen, „stati linistita ca rezolv eu” dar nu se rezolva nimic. Am comandat de multe ori, mancarea a ajuns rece sau imprastiata prin pungi…
Dezamagitor. Timpul de asteptare al comenzii minim 2 ore.
Comanda facuta la Kaufland… Nu aveau jumatate din produsele comandate. Ar trebui sa fie indisponibile produsele care nu se gasesc in magazin.
Customer service e ok… Iti raspund repede insa pare ca te duc cu zahareleul. Gen, „
Sandra P - iunie 14, 2022 @ 19:05
Folosesc tazz de aproape 1 an si de fiecare data, serviciile lor reusesc sa ma surprinda in mod neplacut, desigur. De la curieri care intarzie cu orele si nu folosesc indicatiile pentru adresa, chemandu-ma in strada sa alerg dupa ei, ei nefiind la locul specificat, la celebrul „nu am sa va dau rest” pentru o comanda specificata „plata cash la livrare”, mai nou, livrartorul iti ridica comanda de la restaurant, dar nu ii da tag ca fiind ridicata, deoarece pleaca cu ea, (comanda fiind preplatita), apoi restaurantul te face sa mai astepti o data pentru aceeasi comanda, pentru a o putea livra cu succes.
Recomand calduros GLOVO, unde curierii sunt foarte amabili, se orienteaza singuri si culmea, ajung la adresa fix cand era estimat Si ce sa vezi, mancarea de la ei ajunge intotdeauna calda si este intocmai ce ai comandat, fara vreun produs lipsa!
Alternativ, sunt multe restaurante care au propriul sistem de livrare, iar comanda o puteti face direct de la ei de pe site.
Pofta buna!
LE: comanda a ajuns cu o ora intarziere, iar mancarea este rece.
Folosesc tazz de aproape 1 an si de fiecare data, serviciile lor reusesc sa ma surprinda in mod neplacut, desigur. De la curieri care intarzie cu orele si nu folosesc indicatiile pentru adresa, chemandu-ma in strada sa alerg dupa ei, ei nefiind la locul specificat, la celebrul „nu am sa va da
Saracin Mariana - decembrie 21, 2022 @ 19:12
Am cumpărat din Aachen Timișoara și au venit produse lipsă deja plătite
Irina - martie 21, 2022 @ 12:34
Livrare perfecta, curierul rapid, super multumiti.
Raul - decembrie 22, 2021 @ 18:59
Am folosit toate platformele de livrare: Tazz, Takaway, Foodpanda, Glovo, Bolt food, de fapt doar acestea. Tazz are reduceri pe care nu le au alții, de asemenea timp de livrare pe măsură. Dacă nu cumperi la reducere, se poate să nu ai câteva ore timpul de livrare. Testat, statistică simplă
Am folosit toate platformele de livrare: Tazz, Takaway, Foodpanda, Glovo, Bolt food, de fapt doar acestea. Tazz are reduceri pe care nu le au alții, de asemenea timp de livrare pe măsură. Dacă nu cumperi la reducere, se poate să nu ai câteva ore timpul de livrare. Testat, statistică simplă
N
Tatiana Muscan - decembrie 17, 2021 @ 11:03
Comanda pusa la 19:50 nu a ajuns la mine in 3 ore. 2 discutii cu 2 reprezentanti tazz in legatura cu comanda, nici o rezolvare.
Telefon la ora 23:15 din partea livratorului.
Comanda pusa la 19:50 nu a ajuns la mine in 3 ore. 2 discutii cu 2 reprezentanti tazz in legatura cu comanda, nici o rezolvare.
Telefon la ora 23:15 din partea livratorului.
Număr comandă.(Părere negativă): ECM_FJVPYT2FVG
Guta Gheorghe - decembrie 14, 2021 @ 21:27
Comanzi asteptandu-te la un timp mic de livrare, având în vedere că e de la un fast food, după o oră sun la suport clienți că nu a ajuns comanda inca și că am incercat sa sun curierul pentru că în aplicație vedeam curierul in zona de 20 min aprox, curierul părea a fi în altă conversație telefonică. Cei de la suport clienți îmi zic că nu poate vorbi curierul la telefon in timp ce conduce….și că a răspuns în final curierul și a zis că nu m-a putut contacta și au anulat comanda. Daca vrei să mănânci ceva, comanda direct de la restaurant, depind doar de ei livrarea nu și de curieri gen tazz, glovo…culmea e că îți ajunge comanda calda și nu ai surprize că te trezești că nu au să îți de-a rest, și mai mult ajunge garantat
Comanzi asteptandu-te la un timp mic de livrare, având în vedere că e de la un fast food, după o oră sun la suport clienți că nu a ajuns comanda inca și că am incercat sa sun curierul pentru că în aplicație vedeam curierul in zona de 20 min aprox, curierul părea a fi în altă conversa
Stan Paul - octombrie 20, 2021 @ 20:58
Am comandat in jurul orei 20 de la McDonald’s prin intermediul tazz și după 2 ore si jumătate mi-au anulat comanda. In acest timp am vorbit și cu mai mulți angajati de la tazz care ma asigurau ca imi va ajunge comanda dar până la urma restaurantul a închis si ei bineînțeles ca nu au reusit sa ridice o comanda de la ora 20 până la 22:00 ora la care s-a inchis restaurantul.
Am comandat in jurul orei 20 de la McDonald’s prin intermediul tazz și după 2 ore si jumătate mi-au anulat comanda. In acest timp am vorbit și cu mai mulți angajati de la tazz care ma asigurau ca imi va ajunge comanda dar până la urma restaurantul a închis si ei bineînțeles ca nu au