Ultima actualizare pe 12 august 2024 de către Andra
Unul din cele mai sofisticate magazine online de haine, Stradivarius.com/ro/ isi prezinta in mod constant colectiile persoanelor interesate. Clientii acestui magazin sunt persoane cu un simt estetic foarte bine dezvoltat, cu optiuni foarte bine conturate pentru stilul vestimentar ales. Concret, ce pot cumpara oamenii din acest magazin online cu un nume pretentios? Articole vestimentare, accesorii si incaltaminte dar si cadouri pentru cei dragi.
Clientele pot plasa o comanda pentru haine de seara, jachete, blazere, rochii, salopete, pantaloni, jeans, dar si pentru fuste, tricouri, caasi, sarafane, hanorace si body-uri. Pentru a arata bine, tinuta trebuie completata cu o pereche de incaltaminte de cea mai buna calitate, fie ca este vorba despre pantofi fara toc, cu toc, sandale sau botine, ghete, cizme sau pantofi sport!
Fiecare produs este insotit de o descriere foarte bine pusa la punct si cuprinzatoare dar si de o fotografie atent realizata, menite sa ajute clienta sa aleaga mai bine ceea ce o reprezinta, in functie de evenimenul la care va lua parte sau de exigentele pe care le are. Stradivarius ofera clientelor posibilitatea de a comanda produsele dorite cu doar cateva click-uri. Concret, acestea trebuie doar sa intre pe site, sa adauge in cosul virtual produsul sau produsele preferate in functie de design, marime si culoare si sa finalizeze comanda.
Daca toate detaliile si informatiile de identificare si de livrare sunt introduse in mod corect si confirmarea comenzii a fost facuta, nu dureaza decat cateva zile pana ce aceasta este livrata la domiciliul clientei. Exista posibilitatea de a schimba produsul sau de a-l returna daca nu se potriveste marimii sau exigentelor doamnelor.
Expedierea este gratuita in magazin dar si la domiciliu pentru comenzile a caror valoare depaseste 348 de lei. Achizitionarea unei intregi tinute este acum mai simpla ca niciodata! Femeile cochete care nu doresc sa piarda timp pretios prin magazine proband produse, pipaind materiale si oglindindu-se, pot comanda de acasa articolul vestimentar preferat, perechea de incaltari la care viseaza de foarte mult timp dar si un accesoriu care sa se asorteze perfect tinutei!
Vezi reducerile din săptămâna aceasta pe Stradivarius.com
Actualizare 2024 – Păreri și Rating-uri culese de pe alte website-uri de tip Review despre magazinul online Stradivarius.com
Nota generală: 9/10
Puncte Pozitive expuse de clienți: Produse cu raport calitate-preț bun, magazine fizice
Puncte Negative expuse de clienți: Întârzieri la livrare în puține cazuri, nemulțumiri în privința experienței cu angajatele din magazinele fizice.

Coroiu Carmina - august 31, 2023 @ 09:46
Am comandat o geanta și 2 bluze
Vreau sa specific ca au ajuns foarte inghesute și fără punga de ambalare
Iar geanta avea urme pe ea și 2 pietricele lipsa
Am comandat o geanta și 2 bluze
Vreau sa specific ca au ajuns foarte inghesute și fără punga de ambalare
Iar geanta avea urme pe ea și 2 pietricele lipsa
Număr comandă.(Părere negativă): 00 00060038
Pop Doina - martie 14, 2023 @ 14:20
Buna ziua,
Am comandat o pereche de blugi in 03.03.2023 ,care nici pana azi 14.03.2023 nu au sosit.Am contactat prin email departamentul relatii cu clientii si de o saptamana mi se spune ca se investigheaza situatia si in cel mai scurt timp posibil vor revenii cu un raspuns.Este vorba de comanda cu numarul 50084608840.
Buna ziua,
Am comandat o pereche de blugi in 03.03.2023 ,care nici pana azi 14.03.2023 nu au sosit.Am contactat prin email departamentul relatii cu clientii si de o saptamana mi se spune ca se investigheaza situatia si in cel mai scurt timp posibil vor revenii cu un raspuns.Este vorba de comanda cu
Ramona Ilie - martie 13, 2023 @ 13:48
Nota 10, recomand. Servicii și produse OK.
Lupu Andreea - decembrie 17, 2022 @ 10:50
Alarma antifurt a portofelelor acestui magazin se reactivează la câteva luni după cumpararea produsului. Acesta este un lucru deranjat când intri cu portofelul in orice alt magazin, se declanșează alarmele și ești controlat. Care este motivul logic pentru care reactivați alarma unui produs deja plătit?
Alarma antifurt a portofelelor acestui magazin se reactivează la câteva luni după cumpararea produsului. Acesta este un lucru deranjat când intri cu portofelul in orice alt magazin, se declanșează alarmele și ești controlat. Care este motivul logic pentru care reactivați alarma unui produs
Irina - mai 12, 2022 @ 09:01
Am 13 zile de cand am platt cu cardul, un produs a carui marime s-a facturat gresit, sesizare facuta imediat, raspuns sa dau retur ca s-a procesat comanda. Comanda in mail, o sa ajunga in scurt timp. Bani dati, produs de care nu ma pot folosi, bineinteles daca o sa ajunga comanda, pret 219 lei. Cititi recenziile inainte de a da comanda, nu va grabiti.
Am 13 zile de cand am platt cu cardul, un produs a carui marime s-a facturat gresit, sesizare facuta imediat, raspuns sa dau retur ca s-a procesat comanda. Comanda in mail, o sa ajunga in scurt timp. Bani dati, produs de care nu ma pot folosi, bineinteles daca o sa ajunga comanda, pret 219 lei. Citi
Luiza - septembrie 20, 2021 @ 17:58
Am comandat un cod de produs :
Blugi flare vintage
REF. 0144162270236-I2021
Culoare: Demin mediuMĂRIME: 36
1 x159,90 RON
si am primit un alt cod total diferit.
Este vorba de jeansi. Procedura de returnare mi se pare anevoioasa. Este prima si ultima data cand mai comand ceva de la aceasta firma. Nr comanda: 50032010858.
Am comandat un cod de produs :
Blugi flare vintage
REF. 0144162270236-I2021
Culoare: Demin mediuMĂRIME: 36
1 x159,90 RON
si am primit un alt cod total diferit.
Este vorba de jeansi. Procedura de returnare mi se pare anevoioasa. Este prima si ultima data cand mai comand ceva de la aceasta firma
Gurău Madalina - iulie 15, 2021 @ 07:04
Imi pare rau ca nu am citit recenziile magazinului STRADIVARIUS inainte de a plasa comanda! 🤦♀️ In mod evident nu o mai plasam. Astept un amart de produs de 3 saptamani. Si daca comandam de pe site uri le chinezesti imi ajungea mai repede comanda. Cu sesizari facute si promisiuni ca au luat legatura cu firma de curierat si ca produsul va ajunge la mine in scurt timp,a mai trecut o saptamana si n-am primit nimic. Desi daca stau sa ma gandesc daca produsul era la firma de curierat cu siguranta ajungea deja, doar ca ei au luat banii de pe card si il ambaleaza in slow motion,altfel nu pot sa imi explic lipsa asta de nepasare pentru clienti 🤦♀️ Acum sper doar sa nu ma trezesc cum spunea cineva mai sus ,sa ma anunte ca nu il mai au pe stoc si sa astept pe banii mei si pe timpul meu. In alta ordine de idei,m-am invatat minte…voi cauta recenzii inainte de a plasa o comanda de pe un site nou. Daca era vre’un magazin NO NAME,mai intelegeam,dar nici asa. Asadar,aveti grija de unde comandati!!!
Imi pare rau ca nu am citit recenziile magazinului STRADIVARIUS inainte de a plasa comanda! 🤦♀️ In mod evident nu o mai plasam. Astept un amart de produs de 3 saptamani. Si daca comandam de pe site uri le chinezesti imi ajungea mai repede comanda. Cu sesizari facute si promisiuni ca au lua
Lavinia - mai 26, 2021 @ 11:15
Buna ! Am dat și eu comanda la ei pe data de 13 mai,in aplicatie îmi apare că este în procesare ,am trimis mail uri…..nimic ,când sun operatorul îmi vorbește în engleză ,îmi spune că mă va contacta un operator român ….!complet dezamăgită ! Îmi puteți spune cu ce firma de curierat livrează ei coletele și numărul de telefon pe care nu l gasesc pe nicaieri ? Mulțumesc
Buna ! Am dat și eu comanda la ei pe data de 13 mai,in aplicatie îmi apare că este în procesare ,am trimis mail uri…..nimic ,când sun operatorul îmi vorbește în engleză ,îmi spune că mă va contacta un operator român ….!complet dezamăgită ! Îmi puteți spune cu ce firma de
Zamfir Ionela - februarie 15, 2021 @ 09:41
Am efectuat o comanda pe 31.01.2021 si pentru ca nu am primit-o nici in 10 zile,am sunat la ei să văd ce se intampla.Mi s-a spus că nu a fost un produs pe stoc dar ca este împachetat si ca urmeaza sa fie expediat.Au mai trecut încă 5 zile in care nu am primit nimic,după care primesc un email in care imi spune ca a fost anulată comanda.Dupa ce am sunat din nou la ei mia băgat aceeași placa ca si prima dată mintindu-ma pe față. Așa ca daca nu vreti sa rămâneți cu bani blocați ca si mine pentru ca acum trebuie să mai astept încă 14 zile.
Am efectuat o comanda pe 31.01.2021 si pentru ca nu am primit-o nici in 10 zile,am sunat la ei să văd ce se intampla.Mi s-a spus că nu a fost un produs pe stoc dar ca este împachetat si ca urmeaza sa fie expediat.Au mai trecut încă 5 zile in care nu am primit nimic,după care primesc un email
Nicoleta - februarie 8, 2021 @ 08:29
Nu recomand magazinul stradivarius, sunt foarte neseriosi.
Am platit comanda si o astept de mai bine de 2 saptamani.
Alexia Pop - august 27, 2020 @ 09:35
Am facut o comanda , și aceasta dupa o săptămână nu a ajuns, cautand în istoricul comenzilor apare, in curs de procesare.Am luat legătura cu echipa insa aceștia imi răspuns ca s a produs o eroare și în momentul in care comanda va fi depusa voi primii prin email.Asta aud de o săptămână încoace.La fel mi s a întâmplat și cu o comanda care a ajuns după 1luna .Seriozitatea lipsește. Imi pare rău. Sper sa imi primesc comanda , ptc ca bănuții sunt la ei.
Am facut o comanda , și aceasta dupa o săptămână nu a ajuns, cautand în istoricul comenzilor apare, in curs de procesare.Am luat legătura cu echipa insa aceștia imi răspuns ca s a produs o eroare și în momentul in care comanda va fi depusa voi primii prin email.Asta aud de o săptămână
Sandu Nicoleta - mai 20, 2020 @ 07:50
Am comandat o fustă, dar în colet am gasit un tricou. Fără formular de retur.
Pe colet era un alt nume trecut. Doar AVB era pe numele meu.
Am sunat si mi s-a spus că o să trimită curierul să mi ia coletul pt remediere (sa i-a tricoul si să- mi aducă fusta).
Dar …………. NIMIC.
Sper să se remedieze pt că fusta este plătită.
Am comandat o fustă, dar în colet am gasit un tricou. Fără formular de retur.
Pe colet era un alt nume trecut. Doar AVB era pe numele meu.
Am sunat si mi s-a spus că o să trimită curierul să mi ia coletul pt remediere (sa i-a tricoul si să- mi aducă fusta).
Dar …………
Alexia Pop - aprilie 7, 2020 @ 11:52
Am comandat de la Stradivarius , însă comanda nici după 2 săptămâni nu a ajuns la mine .Am încercat sa iau legătura cu personalul, dar aceștia nici nu îmi mai răspund, ca intr-un final sa îmi spună ca ei nu știu nimic despre comanda mea .Am rămas fără bănuți și fără produse.Inca aștept. Sper ca intr-un final sa se rezolve ! Seriozitatea lipsește!
Am comandat de la Stradivarius , însă comanda nici după 2 săptămâni nu a ajuns la mine .Am încercat sa iau legătura cu personalul, dar aceștia nici nu îmi mai răspund, ca intr-un final sa îmi spună ca ei nu știu nimic despre comanda mea .Am rămas fără bănuți și fără produse.In
Neagu Anca - ianuarie 19, 2020 @ 22:04
Da,am cumpărat o pereche de pantaloni mărime 34( piele ecologică),care la o ora dupa ce i-am purtat imi erau foarte largi,am mers la magazin (in baza bonului,care stiu ca îmi garantează produsul timp de 30 de zile,în aceeași stare ca la cumpararea produsului,repet i-am purtat mai putin de o ora),fata de la casa de marcat mi-a spus că si ea a pățit la fel,așa e materialul si ca nu are cum sa ii puna înapoi pe raft…i-am repetat ca nu i-am cumpărat de la piața, si ar trebui să îmi schimbe produsul,dar era vizibil deranjanta de ce incercam sa ii explic…se poate intampla sa cumperi uneori si un produs neconform,dar de aceea ai garanția…evident am rămas cu aceeași pantaloni si cu o dezamăgire profundă in privinta magazinului Stradivarius( Galeria Atrium Mall Arad)…sper ca cineva competent,sa vada acest mesaj,si daca poate de ce nu,sa imi explice si mie…menționez faptul că am revenit sa returneze produsul in mai putin de 24 de ore,a si inca ceva,cand am cerut să discut cu cineva…evident ca nu era posibil decât de la 12-15,așa mi sa comunicat,în ideea că am spus că pot reveni doar dupa ora 17,si bineinteles ca nu poate fi deranjat in timpul liber…deci in alta ordine de idei,ghinion ai luat un produs prost, asta e…nimeni nu își asumă nimic,si clientul rămâne cu pierderea, chiar dacă bonul iti garantează produsul 30 de zile…
Da,am cumpărat o pereche de pantaloni mărime 34( piele ecologică),care la o ora dupa ce i-am purtat imi erau foarte largi,am mers la magazin (in baza bonului,care stiu ca îmi garantează produsul timp de 30 de zile,în aceeași stare ca la cumpararea produsului,repet i-am purtat mai putin de o o
Albastroiu Gina - decembrie 7, 2019 @ 17:54
Preferatul meu:))