Oricine are un magazin Penny in oras cu siguranta i-a calcat pragul si chiar a devenit client fidel. Oricat de departe ar fi, vizita la magazinul Penny este necesara! De ce? Pentru ca este unul din putine hypermarketuri care pune accent pe comercializarea de produse romanesti. Pentru ca la Penny.ro ofertele sunt de nerefuzat, preturile sunt mici si produsele de cea mai buna calitate.
Concret, clientii pot gasi pe site informatii despre marine proprii Penny Market, despre prospetimea fructelor si legumelor, a carnii, dar si informatii despre produsele lactate si alimentele de baza, despre alegerea acestora si informatii despre painea proaspata si produsele de panificatie, patiserie. Din oferta magazinului nu lipsesc nici produsele congelate, dulciurile, snack-urile, bauturile alcoolice si non-alcoolice, produsele de ingrjire, detergenti iar lista poate continua.
Cei care acceseaza varianta online a magazinului gasesc o lista foarte cuprinzatoare a produselor din oferta precum si cele mai noi cataloage. Sortimentul de produse este completat de oferte promotionale care in general sunt disponibile in cantitati limitate. Clientii pot plati cash sau cu cardul in peste 200 de magazine din intreaga tara. Penny este in continua expansiune si continua sa gaseasca noi oportunitati de extindere in toate orasele. Persoanele care sunt interesate de o cariera in domeniu isi vor gasi posturi disponibile in orasul de resedinta sau in apropiere si pot vedea toata reteaua de magazine pentru a se convinge ca au facut cea mai buna alegere.
Pasind o singura data in magazinul Penny, clientii isi vor dori sa se intoarca ori de cate ori au de facut cumparaturi pentru acasa, deoarece acest magazin imbina oferta bogata de alimente si produse non-alimentare cu preturile foarte accesibile, personalul foarte amabil si binevoitor si produsele proaspete. In plus, cei de la Penny sustin marcile romanesti si chiar indeamna clientii sa faca achizitii in acest sens pentru a le creste acestora increderea ca fac ceva bun pentru economia tarii. Cel mai important aspect este acela ca se pune accent pe sanatatea cumparatorilor deoarece in general produsele romanesti nu necesita stropirea cu diferite pesticide sau substante periculoase pentru a tine mai mult sau pentru a rezista la drum lung.
OPREA CAMELIA JENI - septembrie 23, 2024 @ 11:31
Buna ziua ,
Sunt un locuitor al orasului Baicoi- jud.Prahova, iar astazi vizita in magazinul din oras mi-a lasat un gust amar .
Calitatea serviciilor lasa de dorit . In afara de faptul ca lucreaza doar o angajata noua, ceilalti lucratori stateau agatati de fereastra din afara (cu picioarele pe peretii cladirii) la tigari .
Lucratoarea cea nou nu a auzit sa-mi puna RO-ul pe bon , iar un cleg a intervenit si mi-a spus ca la acel magazin nu se pune RO-pe un bon .Bineinteles ca m-am enervat pentru ca ma contrazice ( in ultimele luni fac aprovizionare din Peny din orasul Plopeni unde suntem tratati ca atare )
Rog mult sa spargeti gasca de intoleranti din magazinul din unde suntem tratati de parca am veni la cersit , magazinul este al lucratorilor, sau sa-i duceti la scolarizare .
Buna ziua ,
Sunt un locuitor al orasului Baicoi- jud.Prahova, iar astazi vizita in magazinul din oras mi-a lasat un gust amar .
Calitatea serviciilor lasa de dorit . In afara de faptul ca lucreaza doar o angajata noua, ceilalti lucratori stateau agatati de fereastra din afara (cu picioarele pe peret
Carmen - decembrie 8, 2021 @ 10:51
In general Penny s-a mai pus bine la punct fata de cum era in urma cu vreo 6 ani. Adica au rafturile mai bine organizate, mai ordonate. Ma bucur de promotiile lor, primesc saptamanal catalogul in cutia de scrisori. Imi place de asemenea ca incearca sa promoveze si produse romanesti.
DAR (intotdeauna exista cel putin un “dar” si asta doar ca sfat, nu ca reclamatie):
1. angajatii incurca de multe ori etichetele produselor, astfel incat nu corespunde ce este la raft cu ce exista in sistem, mai ales la promotii, ceea ce deruteaza, fie sunt inversate cele cu promotii fata de cele fara, descrierea produsului variind foarte putin, fie pur si simplu punandu-se eticheta la alt produs; de exemplu la foietaj cu ciuperci in promotie era eticheta de corn cu unt; la pasta de dinti Sensodyne erau inversate preturile, una fiind in promotie; la detergent de vasa promotie Pur, eticheta era pusa la raftul de Fairy; deci daca nu esti extrem de atent, risti sa ajungi la casa cumparand altceva, la alt pret fata de catalog.
2. la case ar trebui prevazut un suport pentru cosurile de cumparaturi (gen Shop&Go), ca sa nu ne mai aplecam sa scoatem din cos pentru a pune pe banda; pentru mine nu este dificil, dar sunt persoane in varsta…;aveti carucioare cu fise, dar cum facem sa recuperam fisa dupa cumparaturi, ele fiind dupa bariera de intrare?
In general Penny s-a mai pus bine la punct fata de cum era in urma cu vreo 6 ani. Adica au rafturile mai bine organizate, mai ordonate. Ma bucur de promotiile lor, primesc saptamanal catalogul in cutia de scrisori. Imi place de asemenea ca incearca sa promoveze si produse romanesti.
DAR (intotdeauna
Daniel Plescan - iulie 24, 2021 @ 07:02
Un magazin care m-a făcut să regret toate evaluările pozitive de până acum, oferite nu numai lor. Și faptul că nu i-am reclamat niciodată. Pentru diferite nereguli, plecând de la cele grave, care țin de produsele alimentare expirate, stricate, nesemnalizare retrageri de produse alimentare cu probleme, și până la atitudinea angajaților (serviciul de relații clienți, în mod special).
Campania recentă (iulie 2021), cea în care poți câștiga diferite mărunțișuri (cosmetice, textile, genți etc.) e măsura calității serviciilor oferite. E un concurs în care, chiar dacă ai câștigat, ți se spune, după ce nu găsești premiul pe raft, după ce ai fost în repetate rânduri, că se acordă în limita stocurilor (!!!) , iar magazinul din care ar trebui să-ți revendici câștigul e doar orientativ, deși regulamentul zice altceva.
Nu-și respectă clienții, iar asta spune totul. Nu-i recomand!
Un magazin care m-a făcut să regret toate evaluările pozitive de până acum, oferite nu numai lor. Și faptul că nu i-am reclamat niciodată. Pentru diferite nereguli, plecând de la cele grave, care țin de produsele alimentare expirate, stricate, nesemnalizare retrageri de produse alimentare
Georgiana - octombrie 20, 2020 @ 07:37
Buna ziua! Sunt oferte bune la acest market, pacat ca nuuuuu distribuiti catalogul pt saptamana urmatoare mai înainte cu cateva zile. Eu vroiam sa vad ofertele începând de maine si nu este gata catalogul. Spor!
Buna ziua! Sunt oferte bune la acest market, pacat ca nuuuuu distribuiti catalogul pt saptamana urmatoare mai înainte cu cateva zile. Eu vroiam sa vad ofertele începând de maine si nu este gata catalogul. Spor!
Număr comandă.(Părere negativă): Da
Giorgiana - martie 18, 2020 @ 17:53
Buna ziua,
Deseori ma intreb pe ce criterii a-ti angajat Dvs casieritele, deoarece de cele mai multe ori sunt complet in lumea lor, neavand nici un contact cu realitatea. Din pacate, exact acum cand ni se cere sa fim responsabili si sa stam la o distanta de cel putin 1 metru si jumatate unii de altii, casierita de la Penny market Targu-Jiu, nu numai ca nu concepea acest lucru, dar a incercat sa suprapuna comenzile a doua persoane, nepasandu-i de cerintele ce trebuiau respectate. In plus, cand i s-a spus ca nu respecta distanta de 1 metru dintre noi, a devenit atat de afectata incat nu asteptat ca eu sa imi pun produsele in punga, trimitand imediat dupa mine, pe “banda rulanta” inca 5 persoane.
Deci, ma vad nevoita sa va intreb, pe ce criterii va angajati oamenii? Sau daca tot nu aveti criterii solide, trimiteti-i la scolarizare. Poate asa reusiti sa ii invatati ce inseamna sa respecte reguli, dar mai ales ce inseamna sa respecte oamenii.
Cu respect
Giorgiana
Buna ziua,
Deseori ma intreb pe ce criterii a-ti angajat Dvs casieritele, deoarece de cele mai multe ori sunt complet in lumea lor, neavand nici un contact cu realitatea. Din pacate, exact acum cand ni se cere sa fim responsabili si sa stam la o distanta de cel putin 1 metru si jumatate unii de alti
Amton Marioara - august 18, 2019 @ 06:04
Bună dimineața,am primit cu bucurie vestea construirii unui magazin peny în orașul Fundulea, (nu arată a oraș dar plătim taxe de oraș)asta este altă părere proastă. La inceput totul a fost ok era un început,un domn îi învăța pe angajați și totul luase un alt aspect era ceva nou nu mai eram obligată sa merg des la București pt a cumpăra diferite produse,chiar dacă se găseau în alte magazine de aici erau vechi și prețul depășit. Această bucurie nu a durat mult, tot timpul stai la coadă,de regulă funcționează numai o casă răspunsul,nu avem personal. Faceți reclamă cu fel de fel de produse se pot cumpăra cu bonuri acumulate, rola stă la casă și nimeni nu îți dă nimic. Ești întrebat aveți card peny,da avem dar ce folos îl dai și nu ai nici un avantaj (ex. cora primesc mesaj cu reduceri) pt card nu este vina personalului. Am fost într-o zi la cumpărături în magazin am fost total dezamăgită vb cu ceva timp in urma cu o casieră să spele cineva coșurile de cumpărături erau mizere ,in acea zi a pus capac nemulțumirilor am vb cu badiguardul să’mi dea voie să pun un bener pt a face apel să ne strângem clienți magazinului pt a spala coșurile de cumpărături,bineînțeles nu am primit acordul dar la câteva zile când am fost coșurile erau spălate. Mă întreb numai cu celor din afară se poate cei angajați nu văd? Sunt lăsați cerșetori la ușe,știu sunt peste tot dar sunt femei bune de muncă,la intrarea in magazin s’a vărsat ceva alb o suprafață foarte mare nimeni nu a spălat,o punea pe femeia care cersea . Geamurile infecte,magazia unde se depozitează marfa la fel, se vede când deschid ușa dezordine,marfa așezată pe jos, și in încheiere nu că am terminat dar măcar să luați masuri să mergem cu drag in magazinul dvs. instruiți personalul nu poți vb nu poți spune o doleanță pt că ele au mai mult dorințe și mai multe nemulțumiri decât noi consumatorii .Mulțumesc mult pt timpul acordat sper să se schimbe ceva în bine.
Bună dimineața,am primit cu bucurie vestea construirii unui magazin peny în orașul Fundulea, (nu arată a oraș dar plătim taxe de oraș)asta este altă părere proastă. La inceput totul a fost ok era un început,un domn îi învăța pe angajați și totul luase un alt aspect era ceva nou nu