Ultima actualizare pe 8 iulie 2024 de către Andra
Magazinul PcGarage este unul dintre cele mai vechi magazine de comerț online bazat pe comercializarea de electronice. Magazinul și-a început activitatea în anul 2005 și s-a remarcat mai ales prin produsele IT. Magazinul a reușit sa devină un brand serios mai ales în comerțul cu componente pc. Atunci când vine vorba de componente pc și gaming, PcGarage.ro este cel mai vizitat magazin online. În prezent, magazinul și-a extins aria de produse, comercializând o gamă vastă de produse de la electronice, electrocasnice, auto, etc. Site-ul numară zeci de mii de produse și peste 250.000 de clienți înregistrati. Chiar dacă acum comercializează mai multe tipuri de produse, magazinul a rămas un reper pentru toti pasionații de gaming.
Magazinul și-a construit și întărit prezența și prin ajutorul forumului MyGarage.ro. Pe acest forum se discută despre IT, gaming, componente iar un grup de profesioniști ajută utilizatorii în diferite probleme sau sfaturi. Magazinul a fost unul dintre primele din România care a implementat wishlist-ul. Pentru mai multe informații accesați această pagină, magazinul a expus multe informații de ajutor, aproape orice întrebare sau dilemă va găsii răspuns.
Vezi reducerile din săptămâna aceasta pe Pcgarage.ro
Alternative: Emag.ro, Altex.ro, Flanco.ro, Vexio.ro, BadaBum.ro, Evomag.ro, Forit.ro, Flax.ro
PcGarage.ro se remarcă prin: Gamă variată de produse, experiență în domeniul componetelor pc, recomandat pentru gameri.
Top categorii de produse: Laptopuri, placi video, procesoare, mouse-uri, tastaturi, computere, plăci de bază, memorii ram, surse pc, căști pc, monitoare pc, scaune gaming etc.
Despre Retur: 14 zile termen de retur. Renuntarea la cumparare se poate face completand formularul din cont client sau accesand formularul de retur.
Modalități de plată: Ramburs la livrare, online cu cardul, transfer bancar, bitcoin, plată ân rate cu cardul.
Anulare comandă: Posibilitatea anulări din contul de client. In cazul in care a fost preluata de catre un Consultant de Vanzari, puteti trimite solicitarea anularii comenzii prin: mesaj la comanda, mesaj email catre Departamentul Vanzari, prin SMS sau telefonic.
Garanția produselor: Garantia este de 2 ani cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.
Contact:
- Număr de Telefon: Informații despre plasare comandă 021 365 65 65 / Garanție 021 365 65 00
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/pcgarage/
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/pcgarage/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/@pcgarage
- Pagina de TikTok: www.tiktok.com/@pcgaragero
Alexandru Savulescu - martie 4, 2025 @ 09:26
Sunt client silver la Pc Garage si nu am avut nici o problema. Cunpar de la ei din 2012. Nu stiu cum este cu garantia ca nu am avut probleme cu ce am cumparat.
Andrei - septembrie 11, 2023 @ 13:10
Nu recomand să achiziționați produse de la PC Garage, fac Review-uri și se ocupă de atras persoane către ei, dar nu vă doresc să trebuiască să mai interacționați cu ei după ce ați achiziționat ceva.
Am achiziționat un laptop care avea integrat în el căști Bluetooth și care apăreau în două poze la ei pe site și nu specificau că ar fi opționale sau că nu sunt incluse. Din cauză că am achiziționat laptop-ul pentru firmă pot să nu mă lase să returnez produsul chiar dacă în poze e diferit de realitate ceea ce mi se pare absurd că dacă asta e permis ai putea să te trezești cu un laptop care arată total diferit de cel din poză și să nu poți să îl returnezi. Dar deocamdată legea din România nu apără firmele care achiziționează produse in nici un fel și ei doar profită de asta. Bineînțeles că în felul ăsta nu ajung departe și nu Înțeleg cum de e-Mag permite așa ceva după ce i-au achiziționat.
Nu aprobă comentariile negative, nu pot fi contactați telefonic și formularele online de contact nu funcționează după ce dai trimite.
Sunt foarte multe review-uri negative despre ei pe site-uri de specialitate, dar acolo te uiți doar după ce ai probleme cu ei și nu înainte. Cei care au avut probleme ar trebui să posteze comentarii despre asta la ei pe site (deși nu tare aprobă ei comentariile de genul) și pe YouTube la review-uri.
Am mai avut o experiență negativă cu ei cu garanția la un monitor care avea niște dungi mai subtile de la backlight și deși a fost în garanție au zis că nu are nimic deși se vedeau bine.
Pe mine m-au pierdut ca și client deși am cumpărat destul de mult de la ei, dar ar trebui să fie înlocuiți de cei mai serioși și cei care au probleme cu ei să spună asta pe social media și oriunde pot anunța clientul înainte să ajungă la probleme.
Nu recomand să achiziționați produse de la PC Garage, fac Review-uri și se ocupă de atras persoane către ei, dar nu vă doresc să trebuiască să mai interacționați cu ei după ce ați achiziționat ceva.
Am achiziționat un laptop care avea integrat în el căști Bluetooth și care apăre
AndreiP - august 9, 2023 @ 12:12
Din pacate n am citit reviewuri despre PCGarage inainte de a lua un RX7900xt de la ei la 1000euro plus, traiam cu impresia din tinerete ca s firma serioasa. Asta pana ajungi la garantie. Dupa cateva luni, placa a inceput sa se incinga. Am vorbit cu baietii, le am trimis ce teste mi au cerut ei si au zis ca pot sa o trimit in garantie. Dupa cateva zile, ma uit in cont client si vad ‘testat ok’. Ii intreb cum au rezolvat o, imi zice un tip ca placa n avea defect si mi da o poza, ca dovada cica. Ma uit pe poza, vad ca n avea legatura cu defectul reclamat. Ii zic de chestia asta, incepe sa imi zica de alt produs cu alte specificatii. Ii dau link de la producator sa i arat ca n are legatura ce imi zice el cu realitatea, imi da peste nas si mi zice ca deja mi a trimis inapoi placa, defectul nu s a manifestat si o zi buna. Ma uit intre timp pe net, caut reviewuri si ma ia frica un pic ca vad lume care zice ca baietii strica intentionat produsele trimise in garantie si dau vina pe curier ca sa se certe clientul cu astia si ei sa se spele pe maini. Refuz asadar coletul si cer sa revina in garantie, bazandu ma pe faptul ca minciuna lor e demonstrabila.
Primesc mail de la ei la cateva zile, ca placa e considerata abandonata si mi o caseaza in 60 de zile daca nu le dau bani sa mi o trimita inapoi (nereparata).
Ma indrept la ANPC, zic ca e e evidenta chestiunea, doar am poza in care se vede ca astia mint cu nerusinare. Si n plus, nici nu mi au inregistrat cererea de garantie, imi cer bani, refuza contraexpertiza tehnica… basically toate legile consumatorului incalcate. Depun plangere, astept aproape 45 de zile (termen maxim legal ca sa primesc raspuns), trimit mailuri si intr un final primesc raspuns ‘s a constatat ca operatorul economic n are sediu in Bucuresti’, cum scria pe factura pe care o aveam eu, ca s au mutat cu sediu la Giurgiu si trimit plangerea tot acolo. Super, zic eu. Dau mail acolo, astia imi zic ca mi raspund dupa alte 30+ zile.
Intre timp dau search pe Google “ANPC Giurgiu”. Dati si voi, uitati va la comentarii. Va zic eu, daca n aveti timp: primele 3 comentarii fac referire la cum protejeaza ANPC Giurgiu PCGarage ul. Imi zic: dar hei, e imposibil totusi, cu atatea dovezi, sa primesc raspuns negativ. Astept 30 zile, trimit mail, prelungesc astia iar… Primesc intr un final raspuns: solutionata cererea ca neintemeiata, pe motiv ca nu au de ce sa mi repare produsul daca nu e stricat. Si ca daca nu mi convine, sa cer contraexpertiza.
Le dau mail inapoi, le zic: ALOOO, v ati uitat peste dovezi?? E STRICAT DAR ASTIA MINT. Si n plus, AM CERUT CONTRAEXPERTIZA, dar astia s au facut ca ploua si imi cer si bani ca sa mi recuperez placa. Ghici ce? Ignore total. Am facut contestatie si la Giurgiu, si la adresa de contact la ANPC central, catre Corpul de Control, am revenit in vreo 3 randuri sa cer un numar de inregistrare, ceva, orice… niciun raspuns de la ei, altii pe care i doare.
Deci, NU VA CHINUITI CU PCGarage ul, cumparati doar cabluri sau orice nu necesita garantie sau eventual retur. Nu si au mutat degeaba sediul in Giurgiu, nu rezolvati NIMIC cu ANPCul de acolo si aparent e legea junglei (am cautat o pe google pe dna comisar care mi a trimis mailul si o vazusem mentionata intr o ancheta DIGI de cu vreun an in urma in care era acuzata ca nu si face treaba sau ca ia spaga, apropo; dar nu pare ca s a schimbat ceva in organigrama)
Insa DACA va aflati intr o situatie similara, mai exista o speranta. Eu personal am facut sesizare la DNA si mi au redirectionat plangerea catre Parchetul Giurgiu, in care imi cereau sa detaliez fapta. Urmeaza, in lipsa unui raspuns competent de la comisari si avand recomandare de la Avocatul Poporului (contactat ulterior), sa fac plangere penala pentru abuz/neglijenta in serviciu si tipului de la Garantii pentru inselaciune, avand dovada mincinoasa la indemana (cautati articolele pe net daca nu puteti intreba un avocat si vedeti diferenta intre inselaciunea definita de codul penal si incalcarea contractului civil).
Nu stiu daca ma baga cineva in seama pe mine, insa daca suntem mai multi poate suntem mai greu de ignorat si poate va fi trasa vreodata la raspundere organizatia asta de tip mafiot.
Intre timp, paguba de 5200 lei pana la proces civil si 3 luni in care am pierdut timpul cu mailuri 🙂
Din pacate n am citit reviewuri despre PCGarage inainte de a lua un RX7900xt de la ei la 1000euro plus, traiam cu impresia din tinerete ca s firma serioasa. Asta pana ajungi la garantie. Dupa cateva luni, placa a inceput sa se incinga. Am vorbit cu baietii, le am trimis ce teste mi au cerut ei si au
Ion - mai 12, 2022 @ 02:13
Am achiziționat un pc asamblat din componentele alese de mine. Întrucât carcasa a fost “cadou” și transportul gratuit, am ieșit la prețul cel mai bun. Chiar dacă comanda am plasat-o în ziua de Paște, am putut lua legătura cu un consultant care să îmi confirme că piesele sunt compatibile. Am primit pc-ul mai repede decât mă așteptam. Mulțumit de modul cum a fost livrat, ambalaje componentelor livrate și ele într-un colet separat. Un minus totuși pentru serviciul de asamblare. Placa video a fost montată prinzând clipsurile de la modulele ram sub marginea ei, astfel încât era recunoscut un singur modul. Per total sunt mulțumit și da, recomand pcgarage prietenilor mei.
Am achiziționat un pc asamblat din componentele alese de mine. Întrucât carcasa a fost “cadou” și transportul gratuit, am ieșit la prețul cel mai bun. Chiar dacă comanda am plasat-o în ziua de Paște, am putut lua legătura cu un consultant care să îmi confirme că piesele sunt
Alexandru - februarie 7, 2022 @ 10:55
Sunt client silver la PC Garage si nu am avut nici o problema cu ei.
Bogdan - februarie 2, 2021 @ 08:40
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă pentru veridicitate.
Am fost client fidel al acestui retailer pana cand au refuzat sa primeasca inapoi un produs ce a sosit nu defect ci DETERIORAT LA TRANSPORT!
NU VA RECOMAND ACEST magazin. Daca vreti sa returnati ceva se face pe banii vostri si pe timpul vostru in sensul in care voi trebuie sa chemati curierul si sa va faceti AWB. La altii poate este mai scump cu putin insa calitatea serviciilor este NET superioar!
Feriti-va!!
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă pentru veridicitate.
Am fost client fidel al acestui retailer pana cand au refuzat sa primeasca inapoi un produs ce a sosit nu defect ci DETERIORAT LA TRANSPORT!
NU VA RECOMAND ACEST magazin. Daca vreti sa returnati ceva se face pe banii vos
Dan - decembrie 16, 2020 @ 21:27
Am avut luat la mana a 2-a o placa video care avea garantie la ei. Placa s-a stricat si am trimis-o la garantie. Mi-au primit-o chiar daca am trimis-o de pe alt nume decat a celui care a achizitionT-o. Dupa vreo 2, 3 sapt mi-a venit placa cu alta serie lipita pe ea spunand ca au schimbat-o cu una noua. Dupa un timp s-a stricat iar si am trimis-o din nou la ei. Data aceasta mi-au refuzat garantia pe motiv ca era deteriorata, si mi-au spus ca i-am rupt un pin de la PCI express cand am umblat la ea, cu toate ca e aberant, cum a mers cu un pin rupt la mine pana a cedat iar. Am primit placa inapoi si am reparat eu pinul, si cei de la servisul care a reconstruit pinul au spus ca e memoria arsa, deci nu pinul era problema.
Am avut luat la mana a 2-a o placa video care avea garantie la ei. Placa s-a stricat si am trimis-o la garantie. Mi-au primit-o chiar daca am trimis-o de pe alt nume decat a celui care a achizitionT-o. Dupa vreo 2, 3 sapt mi-a venit placa cu alta serie lipita pe ea spunand ca au schimbat-o cu una no
Ioman - decembrie 20, 2019 @ 09:22
Am comandat de BF mai multe produse de la ei, printre care si un prajitor de paine. Deoarece nu am fost multumit de produs (pur si simplu nu prajea bine painea) am solicitat retur in termenul legal. Am ambalat produsul in ambalajul original, produsul era absolut nou, fara nici o urma de uzura (nu il folosisem de mai mult de 2 – 3 ori) si am trimis prajitorul catre ei, platind, bineinteles, transportul.
Am primit in cateva zile raspuns ca nu imi pot accepta returul deoarece produsul prezenta urme de uzura si mi-au trimis poze: un prajitor aflat in stare jalnica, lovit, cu carcasa sparta si o gaura cat o minge de ping pong si ca daca vreau reparatie trebuie sa platesc produsul de nou. Asadar sa platesc inca o data produsul si sa primesc unul reparat. Le-am raspuns ca acela nu poate fi prajitorul pe care l-am trimis, insa mi-au raspuns sec ca nu pot face returul si daca vreau sa mi-l returneze in starea in care se afla. Le-am spus sa mi-l trimita, macar sa nu il pastreze si sa pateasca altcineva ca mine, specificand ca de data asta nu mai platesc su transportul. Mi-au trimis inapoi prajitorul si Surpriza! trebuia sa platesc transportul. Am refuzat, le-am transmis mesajul acesta, si mi-au raspuns ca asta e, produsul va fi casat, eu oricum va trebui sa platesc transportul pentru produsul refuzat.
Am comandat de BF mai multe produse de la ei, printre care si un prajitor de paine. Deoarece nu am fost multumit de produs (pur si simplu nu prajea bine painea) am solicitat retur in termenul legal. Am ambalat produsul in ambalajul original, produsul era absolut nou, fara nici o urma de uzura (nu il
Sebastian - noiembrie 4, 2019 @ 16:46
Nu au garantie reala! Mi-au scos un smartwatch din garantie pentru ca a intrat apa in el, el fiind rezistent la apa pana la o adancime de 50m, defectul fiinde de fabricatie! Daca tineti la banii vostri nu recoman sa cumparati de la ei!
Nu au garantie reala! Mi-au scos un smartwatch din garantie pentru ca a intrat apa in el, el fiind rezistent la apa pana la o adancime de 50m, defectul fiinde de fabricatie! Daca tineti la banii vostri nu recoman sa cumparati de la ei!
Număr comandă.(Părere negativă): #9378390
Linte Andrei Răducu - septembrie 27, 2019 @ 13:07
Nasol, am primit un sistem office al cărui carcasă e spartă iar cei de la relații cu clienții nu m-au ajutat deloc în ultimele 2 ore. Timpul de răspuns e prea lung. Înainte să comand au uitat să-mi prefactureze. Nu au un număr de telefon la care să suni și să te poată ajuta concret cu problema ta.
Nasol, am primit un sistem office al cărui carcasă e spartă iar cei de la relații cu clienții nu m-au ajutat deloc în ultimele 2 ore. Timpul de răspuns e prea lung. Înainte să comand au uitat să-mi prefactureze. Nu au un număr de telefon la care să suni și să te poată ajuta concret cu
Constantin - februarie 26, 2019 @ 10:23
Am comandat un PC pe piese de la ei iar sistemul a avut una dintre piese defecte deoarece sacada o data la 20-30 minute. L-am returnat iar ei mi-au spus ca sistemul nu are nici o problema si ca nu imi vor returna contravaloarea serviciului gold de asamblare, ba chiar m-au obligat sa mai platesc 130 lei dezasamblarea. Am iesit pe minus cu 280 lei si cu 2 saptamani pierdute. Am video-uri in care pot demonstra ca pc-ul se blocheaza, in schimb ei tot au insistat ca nu are nici o problema. Voi face o sesizare la ANPC si voi face tot ce pot ca multa lume sa afle de aceasta situatie.
Am comandat un PC pe piese de la ei iar sistemul a avut una dintre piese defecte deoarece sacada o data la 20-30 minute. L-am returnat iar ei mi-au spus ca sistemul nu are nici o problema si ca nu imi vor returna contravaloarea serviciului gold de asamblare, ba chiar m-au obligat sa mai platesc 130
vio - septembrie 18, 2018 @ 07:19
Abuz din partea Pc Garage si nerespectarea conditiilor de garantie, in cazul unui produs in termenul de garantie, trimis la testare in service, care a fost stornat, fara sa fiu instiintat in prealabil, doar pentru simplul motiv ca nu este in stoc si nu poate fi inlocuit.
Stornat la pretul de achizitie de 725,49 lei din 2016, iar in prezent 2018, costa 1.566,28 lei. Eu doresc inlocuirea sau repararea sa, in schimb PC Garage nu doreste sa-mi ofera o explicatie clara, chiar daca politica site-ul o prevede.
In momentul de fata, Pc Garage nu imi prezinta un document, cum ca, produsul este sau nu defect, nu doreste sa inapoieze produsul, in schimb, au stornat cum am spus mai sus suma de 725,49 lei in contul de client. Astept si un punct de vedere din partea ANPC.
Abuz din partea Pc Garage si nerespectarea conditiilor de garantie, in cazul unui produs in termenul de garantie, trimis la testare in service, care a fost stornat, fara sa fiu instiintat in prealabil, doar pentru simplul motiv ca nu este in stoc si nu poate fi inlocuit.
Stornat la pretul de achizi
Gabriel - iunie 27, 2018 @ 14:11
Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
Orice problema veti avea de la transportul marfii sau garantie – ei se vor “spala pe maini” si veti ramane cu paguba!
Patania mea:
La circa 40 de minute de la primirea comenzii, cand am desfacut 1 din cutii,desi cutia de carton nu arata semne pe dinafara, in interior, Carcasa Segotep avea 1 picior rupt si carcasa deformata in acel loc.
Dupa ce am luat legatura cu angajatul PCGarage si i-am transmis pozele solicitate cu ambalajul si carcasa, acesta, vazand urmele lasate pe cutia de carton a ambalajului de capsatorul cu care a fost “inchisa” aceasta cutie in cursul fabricatiei, le-a folosit ca sa se “spele pe maini”, spunand ca sunt semne de lovire si trebuia sa refuz pachetul.
Cinstit vorbind – nu aveam nici o sansa, fara sa deschid pachetul, sa banuiesc ca inauntru este lovita carcasa.
Sunt dezamagit ca la o comanda de aproape 3400 Ron PC Garage ajunge sa se “spalele pe maini” pentru o problema pentru care clientul nu are nici o vina si la componenta cu valoarea cea mai mica, la 170 Ron.
Nu ma asteptam la o astfel de abordare. Evident ca nu voi mai comanda vreodata de la PCGarage si voi recomanda si partenerilor de afaceri sa ocoleasca o societate atat de neserioasa.
numai de bine …
Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
Orice problema veti avea de la transportul marfii sau garantie – ei se vor “spala pe maini” si veti ramane cu paguba!
Patania mea:
La circa 40 de minute de la primirea comenzii, cand am desfacut 1 din cutii,desi cutia de carton nu arata semne
Viorel Popescu - martie 25, 2018 @ 01:26
Imi place sistemul lor de wishlist si faptul ca te ajuta la crearea unui sistem. Am creat un pc pe piese, am primit sfaturi de la oameni si totul a decurs bine. Ma declar multumit!
Daniel Iftode - februarie 17, 2018 @ 19:46
Pcgarage este cel mai bun magazin pentru componente pc si gaming. Ultimele doua sisteme pc le-am facut la ei. Ofera consultanta profesionala si preturi optime. Mi-au testat pc-urile si sunt multumit de calitatea lor. Daca doriti un pc de gaming profesional, alegeti pcgarage!
Pcgarage este cel mai bun magazin pentru componente pc si gaming. Ultimele doua sisteme pc le-am facut la ei. Ofera consultanta profesionala si preturi optime. Mi-au testat pc-urile si sunt multumit de calitatea lor. Daca doriti un pc de gaming profesional, alegeti pcgarage!