Unul din cele mai cunoscute magazine la nivel national si international, Lidl are acum un site foarte bine pus la punct unde clientii pot fi la curent cu cele mai noi oferte atat pentru produsele alimentare cat si non-alimentare. De pe site-ul Lidl.ro clientii nu pot comanda produse insa le pot vedea pretul, descrierea si pot consulta catalogul actual oricand isi doresc, nu numai atunci cand acesta este livrat in cutia postala.
Pe site-ul magazinului LIDL clientii isi pot gasi produsele preferate, dulciurile mult indragite insa si articolele vestimentare la cel mai bun pret! Concret, ce pot face clientii magazinului Lidl in varianta online a acestuia? In primul rand pot consulta catalogul actual, pot vedea toate sortimentele de produse dar si ofertele cele mai bune, au posibilitatea de a consulta cele mai bune sfaturi din bucatarie si de a vedea ce surprize pregateste magazinul clientilor fideli.
Este un lucru foarte bun ca un magazin atat de mare isi respecta clientii oferindu-le informatii despre produsele pe care acestia le cauta. Astfel, o data ajunsi in magazin, cu lista virtuala deja facuta, sesiunea de shopping va dura mult mai putin, clientii deja vor sti ce produse sa aleaga, care sunt mai ieftine si mai bune conform catalogului.
Lidl are o intreaga sectiune destinata produselor alimentare dar si non-alimentare, articolelor vestimentare pentru doamne, domni si copii. Gama Lupilu este perfecta pentru parintii cu copii mici, incluzand atat pampersi cat si lapte praf si mancare de bebelusi de cea mai buna calitate. Clientii Lidl nu vor pleca nemultumiti dupa sesiunea online de consultare a catalogului cu oferte. Acest catalog este actualizat in mod constant spre bucuria clientilor.
Cu alte cuvinte, Lidl ramane unul din cele mai renumite magazine online dotate cu toate produsele necesare unei familii. Sunt foarte multe produse cautate de clienti pentru pret, altele pentru calitate. Indiferent pe baza caror considerente isi fac oamenii cumparaturile, sarcina lor va fi mult usurata gratie acestui site web care le ofera ocazia de a-si face dinainte lista de cumparaturi.
Anonim - iunie 2, 2025 @ 08:27
Magazin curat, produsele de la patiserie sunt top, lactatele sunt de calitate superioară și super bune 😍😋 Fructele și legumele sunt bine prezentate și găsești tot ce ai nevoie. La case nu au fost cozi, casierii amabili și dornici să te ajute. Casele rapide sunt curate și un angajat este gata să te ajute imediat. Cu ajutorul aplicației Lidl Plus ai multe avantaje la reduceri 😍 Un magazin mare, aprovizionat, curat…. Voi revenii cu drag de fiecare dată, la magazinul Lidl din Aurel Vlaicu 💙🤍
Magazin curat, produsele de la patiserie sunt top, lactatele sunt de calitate superioară și super bune 😍😋 Fructele și legumele sunt bine prezentate și găsești tot ce ai nevoie. La case nu au fost cozi, casierii amabili și dornici să te ajute. Casele rapide sunt curate și un angajat es
Ionascu Monica Alexandrina - mai 21, 2025 @ 10:17
Buna ziua
Am fost astazi 21 mai 2025 la filiala din strada Alexandru Vaida Voievod din Cluj Napoca in jur de ora 12.
Salariata dumneavoastra de la casa nr.2 nu a vrut sa ma preia pentru plata produselor, ostentativ, cand am ajund sa- mi pun produsele pe banda a asezat placuta spunandu-mi sa merg la alta casa, dupa care a luat placuta si a incasat toti ceilalti cilenti care au venit dupa mine.
multumesc!
Ionascu
Buna ziua
Am fost astazi 21 mai 2025 la filiala din strada Alexandru Vaida Voievod din Cluj Napoca in jur de ora 12.
Salariata dumneavoastra de la casa nr.2 nu a vrut sa ma preia pentru plata produselor, ostentativ, cand am ajund sa- mi pun produsele pe banda a asezat placuta spunandu-mi sa merg la
Oprea ionela - mai 14, 2025 @ 06:58
Cel mai minunat magazin unde poți să îți faci cumpărături cu drag
Bogdan - aprilie 5, 2025 @ 14:11
foarte bine aprovizionat si foarte curat
Dna Mioara tot timpul prezenta si ajta defiecare data cand e nevoie
va recomand
gaman ioan - mai 7, 2024 @ 13:38
Sunt client Lidal de cativa ani din cauza pretului scazut al produselor. in ultimul an necalendaristic, am avut parte de multe experiente negative. Azi am cumparat un tort de inghetata, cca 22 lei, si acasa, stupiza, plasicul ambalajului era spart sus, aprox. 6 cm patrati; cautand sa il deschid mi au intrat 3 degete direct in tort. Culmea, tortul era plin de cioburi din plastic.
Au ei carne tocata de vita la casolete de cca 600 g, si de cate ori e la oferta, carnea e deja partial inegrita, am trimis o sesizare, nu m au despagubit pt. 150 lei aruncati pe acest tip de carne. Acelasi producator are oferte la casolete de carne macra de vita, la fel de stricat, pot fi gasite mai mereu in refrigeratoarele Lidal. I am sesizat si m au ignorat. Ce sa mai zic de micii frumosi la exterior si cu carne neagra la interior, dar de pulpele imputite pe care le am cumparat si pt. care m au despagubit insa!!
Cu altfel de produse nu am avut probleme, fiind inca clientul lor.
Sunt client Lidal de cativa ani din cauza pretului scazut al produselor. in ultimul an necalendaristic, am avut parte de multe experiente negative. Azi am cumparat un tort de inghetata, cca 22 lei, si acasa, stupiza, plasicul ambalajului era spart sus, aprox. 6 cm patrati; cautand sa il deschid mi a
Nicoleta - octombrie 28, 2023 @ 10:26
Am fost azi la Lidl și din păcate a nu știu cata oară chiar dacă am scanat cardul Lidl am observat târziu ca de fapt nu s-a înregistrat scanarea.(din pacate am observat acest lucru doar acasa cand am vrut sa verific bonul digital) Din această cauză o serie de produse au fost taxate la un preț mai mare deoarece nu s-a aplicat reducerea de la raft. Pacat ca acest lucru se întâmplă tot mai des 😞
Am fost azi la Lidl și din păcate a nu știu cata oară chiar dacă am scanat cardul Lidl am observat târziu ca de fapt nu s-a înregistrat scanarea.(din pacate am observat acest lucru doar acasa cand am vrut sa verific bonul digital) Din această cauză o serie de produse au fost taxate la un p
Aby - august 19, 2023 @ 13:02
Am fost astăzi la Lidl să cumpăr ardei copți în oțet deoarece erau la promoție și bineînțeles că nu am mai găsit.In fața mea a ieșit din depozit o salariată a magazinului cu un cos plin de produse și printre altele avea și 30 borcane de ardei copți în oțet.Este normal așa ceva.?
Am fost astăzi la Lidl să cumpăr ardei copți în oțet deoarece erau la promoție și bineînțeles că nu am mai găsit.In fața mea a ieșit din depozit o salariată a magazinului cu un cos plin de produse și printre altele avea și 30 borcane de ardei copți în oțet.Este normal așa ceva.?
Anonim - octombrie 25, 2022 @ 20:13
Am fost astăzi la cumpărături la Lidl 1 mai,un magazin de nota 10,tot timpul e plin la brutărie, la legume ,daca le ceri o cutie ti o dau cu drag,foarte curat magazinul fata de restul din Piatra, a ti putea spune ca sunt niște furnici ,sunt peste tot.De la raion pe casa ,iar de pe casa pe raion…muncesc.nu știu ce salar iau ,dar clar il merita.Bravo lor!!!
Am fost astăzi la cumpărături la Lidl 1 mai,un magazin de nota 10,tot timpul e plin la brutărie, la legume ,daca le ceri o cutie ti o dau cu drag,foarte curat magazinul fata de restul din Piatra, a ti putea spune ca sunt niște furnici ,sunt peste tot.De la raion pe casa ,iar de pe casa pe raion
Geta - septembrie 11, 2023 @ 01:31
Imi place mult acest magazin, zilnic oferte bune, prețuri accesibile, curat, salariați super, produse proaspete, totul imi place..și mai ales ca e aproape de locuința mea! 🥰
Mihaela - august 4, 2022 @ 19:17
Am fost azi la Lidl Rezervelor si am fost agresata in magazin de un client in stare de ebrietate.
A fost nevoie de un alt client de la casa sa se bage , pentru ca doamna de la casa sa intervina si sa il lase in fata sa cumpere.
Cand am ajuns la casa mi s-a spus ca la paza nu sunt barbati de tura si am fost intrebata daca m-a atins cumva ca asa se baga cineva.
Mi s-a aruncat bonul in sila, iar angajatii intretineau mai mult o atitudine ironica impreuna cu ceilalti clienti.
Am fost azi la Lidl Rezervelor si am fost agresata in magazin de un client in stare de ebrietate.
A fost nevoie de un alt client de la casa sa se bage , pentru ca doamna de la casa sa intervina si sa il lase in fata sa cumpere.
Cand am ajuns la casa mi s-a spus ca la paza nu sunt barbati de tura si
Ade - decembrie 9, 2021 @ 07:16
De 3 săptămâni urmăresc lista câștigătorilor la concursul surprizelidl10ani și nici măcar o adaugare/validare. A fost stopat la săptămâna 7 (premii mari) și săptămâna 8 la bonusuri de 100 lei. Nu se continua??? ☹️☹️☹️
De 3 săptămâni urmăresc lista câștigătorilor la concursul surprizelidl10ani și nici măcar o adaugare/validare. A fost stopat la săptămâna 7 (premii mari) și săptămâna 8 la bonusuri de 100 lei. Nu se continua??? ☹️☹️☹️
Număr comandă.(Părere negativă): 1
Ciprian - august 13, 2021 @ 07:04
Am cumpărat o trotinetă electrica din Lidl, s-au stricat după 6 luni de utilizare corecta. Am trimis-o la garanție iar după 2 luni nu am primit nici o veste de la Lidl, am sunat de mai multe ori la serviciu clienți dar singurul răspuns pe care îl primesc este “o sa le transmit colegilor mai departe” iar după asta nu mai aud nimic de la ei.
Am rămas fără bani și fără trotinetă toată vara
Am cumpărat o trotinetă electrica din Lidl, s-au stricat după 6 luni de utilizare corecta. Am trimis-o la garanție iar după 2 luni nu am primit nici o veste de la Lidl, am sunat de mai multe ori la serviciu clienți dar singurul răspuns pe care îl primesc este “o sa le transmit colegilo
Popescu georgiana - ianuarie 25, 2021 @ 02:46
Am fost azi la unul din magazinele lidl targoviste. Am avut parte de o mare dezamagire: atitudine urata a angajatilor vis-a-vis de clienti. Practic ii barfeau pe clienti in gura mare iar managerul a avut aceeasi atitudine obraznica cand i-am adus la cunostiinta ca nu mi se pare ok acest tip de comportament. Concluzia: acolo nu imi mai fac cumparaturile.
Am fost azi la unul din magazinele lidl targoviste. Am avut parte de o mare dezamagire: atitudine urata a angajatilor vis-a-vis de clienti. Practic ii barfeau pe clienti in gura mare iar managerul a avut aceeasi atitudine obraznica cand i-am adus la cunostiinta ca nu mi se pare ok acest tip de comp
Muntean Marius - iunie 11, 2020 @ 07:23
Am fost azi la Lido Huedin Am cumpărat piersici care aveau prețul de 6.99 Per kg.La casa casiera m-a întrebat ce am in plasa , i am răspuns piersici Am plătit la preț de nectariene. I-am atras atenția ca a greșit apoi mi-a dat 10 lei înapoi I-am spus ca nu a socotit bine iar atunci mi-a mai dat 10 lei dar era foarte ofensata.
Am fost azi la Lido Huedin Am cumpărat piersici care aveau prețul de 6.99 Per kg.La casa casiera m-a întrebat ce am in plasa , i am răspuns piersici Am plătit la preț de nectariene. I-am atras atenția ca a greșit apoi mi-a dat 10 lei înapoi I-am spus ca nu a socotit bine iar atunci mi-a mai