Ultima actualizare pe 2 septembrie 2020 de către Andra
Din ce in ce mai multe persoane se arata interesate de serviciile de coletarie, atat la nivel national, cat si la nivel international. Oamenii isi fac cadouri, isi trimit cele necesare, magazinele online colaboreaza cu firme de transport colete astfel incat sa isi multumeasca clientii prin serviciile prompte de livrare a produselor comercializate, iar compania GLS este una din cele mai bune alegeri in acest sens, oferind transport flexibil de colete oriunde in Romania si in Europa. Cu sediul online la adresa https://gls-group.eu/RO/ro/home, compania GLS ofera solutii de expediere prompte, rapide si flexibile pentru toti cei interesati. O data intrati pe site, potentialii clienti vor gasi toate informatiile necesare despre serviciile de coletarie si logistica, cu posibilitatea de urmarire continua a transportului, despre viziunea si valorile companiei, despre faptele si cifrele, despre istoricul firmei si cele mai noi stiri din domeniu. In alta ordine de idei, cei care isi cauta un loc de munca in acest domeniu pot sa isi depuna CV-ul pentru unul din posturile disponibile si pot face parte dintr-o companie de renume si foarte apreciata.
In plus, exista si o sectiune speciala pe site ce face referire la solutiile perfecte de livrare a coletelor, servicii nationale si internationate atent descrise, combinate cu serviciile de valoare adaugata, ceea ce inseamna ca orice transport GLS se adapteaza usor la nevoile clientilor. Transporturile sunt sigure si comode, asigurand transparenta si gestionarea sigura a datelor, dar si urmarirea continua a coletelor in mai multe tari in timp real. In plus, compania incearca sa satisfaca pe cat posibil cerintele si dorintele clientilor, atat din punct de vedere al timpului de trimitere a coletelor, cat si din punct de vedere al pretului cerut.
Site-ul GLS asigura toti potentialii clienti ai companiei ca fac cea mai buna alegere, le prezinta produsele si serviciile de livrari de colete, oferind chiar si livrari express rapid si garantate si servicii optionale.Si destinatarii coletelor au o sectiune special dedicata lor, in care primesc instiintari despre stadiul in care se afla coletele, in care pot urmari coletele depuse si pot selecta una din optiunile de livrare care sa fie in avantajul lor.
Dragan Florin - mai 14, 2025 @ 22:53
Am primit un colet pe care am vrut sa il controlez inainte, dar nu mi s-a permis. Din pacate , banuiala mea a fost intemeiata, am fost inselat, continutul nu corespundea cu comanda, in plus era de o valoare nesemnificativa. Prin faptul ca aceasta firma nu lasa destinatarul sa controleze coletul inaintea platii in vederea confirmarii comenzii.
Am primit un colet pe care am vrut sa il controlez inainte, dar nu mi s-a permis. Din pacate , banuiala mea a fost intemeiata, am fost inselat, continutul nu corespundea cu comanda, in plus era de o valoare nesemnificativa. Prin faptul ca aceasta firma nu lasa destinatarul sa controleze coletul inai
ianculescu iulian cristian - mai 10, 2024 @ 12:58
Nu am intalnit in viata mea asa ceva da un beep cand aajuns la adresa dupa care nu mai raspunde la telefon si imediat ce il sun imi trimite mesaj ca a incercat sa livreze . iar la relatii cu clienti nu am putut rezolva nimic pentru a primi coletul .
Nu am intalnit in viata mea asa ceva da un beep cand aajuns la adresa dupa care nu mai raspunde la telefon si imediat ce il sun imi trimite mesaj ca a incercat sa livreze . iar la relatii cu clienti nu am putut rezolva nimic pentru a primi coletul .
Număr comandă.(Părere negativă): 6108766335
andra burlan - februarie 9, 2024 @ 15:09
Curierul îmi plimbă coletul de 3 zile!! Menționez ca n am plecat de acasă deloc, cu scopul de a ridica într-un final comanda și el tot afișează în aplicație ca n am fost acasă și nu s a putut efectua livrarea. În condițiile în care coletul e plătit ! Servicii de joasă speță!
Curierul îmi plimbă coletul de 3 zile!! Menționez ca n am plecat de acasă deloc, cu scopul de a ridica într-un final comanda și el tot afișează în aplicație ca n am fost acasă și nu s a putut efectua livrarea. În condițiile în care coletul e plătit ! Servicii de joasă speță!
Ana - decembrie 13, 2023 @ 17:36
Comanda nu a fost livrata corect
alina - octombrie 26, 2023 @ 13:20
am comandat in data de 20.10.2023 un colet cu carti pentru copil. Am asteptat pana azi si cand am sunat mi au spuns ca s-a incercat livrarea pe data de 23.10.2023, lucru total neadevarat, I am rugat din suflet sa ma ajute cu expedierea azi , deoarece ii trebuie copilului maine dimineata. Nu au vrut sub nici o forma.
Pe factura apara si numele meu si adresa si numarul de telefon. Nu au nici un pic de umanitate nimic… De la ora 10 si pana la ora 17 livrau 10 colete.
am comandat in data de 20.10.2023 un colet cu carti pentru copil. Am asteptat pana azi si cand am sunat mi au spuns ca s-a incercat livrarea pe data de 23.10.2023, lucru total neadevarat, I am rugat din suflet sa ma ajute cu expedierea azi , deoarece ii trebuie copilului maine dimineata. Nu au vrut
Ina - iunie 19, 2023 @ 04:40
Comentariile fără scor acordat primesc automat 3-5 stele.
Pe scurt, după ce am anulat o comanda din cauza faptului că domnul curier are program doar in jurul orei 12, alta comanda cu la fel de multa tărăgăneală, pe care până la urmă au dus o la un parcelshop și pentru care nu mi -a fost trimit codul pin/qr de ridicare al coletului.
Comentariile fără scor acordat primesc automat 3-5 stele.
Pe scurt, după ce am anulat o comanda din cauza faptului că domnul curier are program doar in jurul orei 12, alta comanda cu la fel de multa tărăgăneală, pe care până la urmă au dus o la un parcelshop și pentru care nu mi -a fost
mariana - mai 29, 2023 @ 08:00
Buna ziua.Foarte multumita de serviciile gls Arad.felicitari pentru angajati,respectuosi ,imi place ca anuntati si intervalul orar.Un astfel de serviciu te face sa te simti mult mai bine toata ziua.Bravo!
Buna ziua.Foarte multumita de serviciile gls Arad.felicitari pentru angajati,respectuosi ,imi place ca anuntati si intervalul orar.Un astfel de serviciu te face sa te simti mult mai bine toata ziua.Bravo!
Număr comandă.(Părere negativă): 78452937
mariana - mai 29, 2023 @ 07:55
Buna ziua.Foarte multumita de serviciile dvs,anuntati si intervalul orar,respectuosi.Astfel de servicii te fac sa te simti bine intreaga zi.FELICITARI GLS ARAD
Dobre Virginia - aprilie 25, 2023 @ 15:51
Neseriozitate,lipsa profesionalism și respect față de clienți.
Au procedat la sortarea manuala a coletului ,din 13 kg au ajuns la destinație aproximativ 2kg cu o întârziere de 7zile ,iar pe dovada de livrare erau trecute 13 kg și cui semnătura falsa
Neseriozitate,lipsa profesionalism și respect față de clienți.
Au procedat la sortarea manuala a coletului ,din 13 kg au ajuns la destinație aproximativ 2kg cu o întârziere de 7zile ,iar pe dovada de livrare erau trecute 13 kg și cui semnătura falsa
Număr comandă.(Părere negativă): 9642
Prisecaru Ramona - aprilie 4, 2023 @ 14:01
Organizare foarte proastă!! Ești anunțat că ți-a ajuns coletul in momentul când curierul e deja la ușă!! Ar trebui un mesaj de informare de dimineață măcar!! Și nu mai zic că și curierul foarte arogant!!!
Organizare foarte proastă!! Ești anunțat că ți-a ajuns coletul in momentul când curierul e deja la ușă!! Ar trebui un mesaj de informare de dimineață măcar!! Și nu mai zic că și curierul foarte arogant!!!
Număr comandă.(Părere negativă): 128760147
Rodica Serban - martie 28, 2023 @ 03:22
Astazi, 28.03.2023, este cea de a 15a zi calendaristică de când pachetul meu pe care l-am refuzat la livrare, stagnează în depozitul GLS Șelimbăr!
Din discuția telefonică de acum 5 zile cu o doamnă din CallCenter, am fost asigurat (mai degrabă mințit) că pachetul meu trebuie să urmeze niște reguli înainte de a fi returnat către expeditor/vânzător, chiar dacă eu mi-am exprimat foarte clar dorința de a nu mai primi pachetul în data de 14.03.2023, și anume că sunt necesare 10 zile lucrătoare de blocare a pachetului în depozit, înainte de a fi pus în circulație către vânzător! Cu toate acestea, am intrat deja în cea de a 11a zi lucrătoare, însă pachetul meu pare-se că este uitat înadins de cineva, întocmai pentru a-mi crea mie disconfort!
Cine mai acceptă serviciile de curierat ale GLS România, ca mine să pățească,… de altfel, v-aș recomanda un boicot insistent asupra acestor oameni din CallCenter, pentru a-și închide afacerea!
Astazi, 28.03.2023, este cea de a 15a zi calendaristică de când pachetul meu pe care l-am refuzat la livrare, stagnează în depozitul GLS Șelimbăr!
Din discuția telefonică de acum 5 zile cu o doamnă din CallCenter, am fost asigurat (mai degrabă mințit) că pachetul meu trebuie să urmeze n
Dan - februarie 7, 2023 @ 16:20
“Comentariile ce au doar o stea la toate criteriile nu sunt acceptate” De aici va puteți da seama cât de ‘SERIOȘI’ sunt cei de la GLS. E mult o stea pt serviciile oferite de GLS. Trebuia sa primesc un pachet ieri, pe site apare ca livrat, am contactat Customer Service și mi a fost confirmat încă o dată că pachetul a fost livrat. Am verificat pe camere, nu a venit nicio masina de la GLS ieri! Am sunat șoferul care mi-a spus că pachetul nu a fost livrat din cauza unor încurcături… Deci f serioși!
“Comentariile ce au doar o stea la toate criteriile nu sunt acceptate” De aici va puteți da seama cât de ‘SERIOȘI’ sunt cei de la GLS. E mult o stea pt serviciile oferite de GLS. Trebuia sa primesc un pachet ieri, pe site apare ca livrat, am contactat Customer Service și
Stanca Nicula - ianuarie 10, 2023 @ 18:59
Întotdeauna aleg GLS,doar în cazul în care nu sunt,aleg altă firmă de curierat.Cei de la Turda sunt grozavi,în ce privește calitatea coletelor,ale mele au ajuns intacte.Te anunță mereu prin sms,specifică intervalul orar în care vor ajunge,plus că sunt foarte respectoși. Recomand serviciile lor de curierat.
Întotdeauna aleg GLS,doar în cazul în care nu sunt,aleg altă firmă de curierat.Cei de la Turda sunt grozavi,în ce privește calitatea coletelor,ale mele au ajuns intacte.Te anunță mereu prin sms,specifică intervalul orar în care vor ajunge,plus că sunt foarte respectoși. Recomand servici
Turea Simona - noiembrie 24, 2022 @ 06:41
Sunt cea mai dezamăgită de serviciile oferite de aceasta firma de curierat , plătești taxa de transport și refuza livrarea la adresă . Am făcut nenumărate sesizări atât la expeditor cat și la serviciul de relații cu clienții și fără nicio rezolvare. De-a lungul timpului am primit foarte multe colete prin aceasta firma și nu au fost probleme, recent am avut două colete de la expeditori diferiți , m-a sunat angajata și m-a informat de faptul că dânsa nu livrează la adresa indicata pe colet ,am crezut că este o gluma . neavând nicio problema până la momentul respectiv , dar s-au dovedit adevărat pentru că mi-a dus coletul in depozit unde l-am ținut 1 săptămâna,fiind nevoita sa sun zilnic la expeditor . Total dezamăgită !!!!
Sunt cea mai dezamăgită de serviciile oferite de aceasta firma de curierat , plătești taxa de transport și refuza livrarea la adresă . Am făcut nenumărate sesizări atât la expeditor cat și la serviciul de relații cu clienții și fără nicio rezolvare. De-a lungul timpului am primit foa
Daria Andreea Meica - octombrie 26, 2022 @ 18:50
Curierul a sunat-o pe bunica mea care la momentul respectiv era la farmacie sa isi ia reteta. Ea nu a raspuns la telefon si dupa 5 minute l-a sunat inapoi. Curierul era in apropiere si bunica mea chiar a spus ca poate veni in drumul lui undeva sa se intalneasca sa primeasca coletul. Curierul, foarte nepoliticos, nu a vrut sa auda de acea propunere a ei si a spus ca v-a returna coletul si sa facem alta comanda. Avand in vedere ca el era in zona si bunica mea s-a oferit sa mearga in drumul lui si sa se intalneasca intr-un punct comun, chiar mi se pare o lipsa de omenie sa faci un asa gest. Sigur bunica era atenta si recunoscatoare cu acel curier daca era coperant.
De exemplu, un baiat de la Fan Curier a venit cu o comanda de a mea dupa programul lui de lucru. Asta este omenia!
Curierul a sunat-o pe bunica mea care la momentul respectiv era la farmacie sa isi ia reteta. Ea nu a raspuns la telefon si dupa 5 minute l-a sunat inapoi. Curierul era in apropiere si bunica mea chiar a spus ca poate veni in drumul lui undeva sa se intalneasca sa primeasca coletul. Curierul, foarte
ALINA RADU - octombrie 25, 2022 @ 16:42
Folosesc foarte des acest serviciu de curierat datorita curierului alocat pe zona Otopeni Odai. La ultimul transport, coletul a ajuns in Timisoara in 24h, intact.
Daca toti curierii ar fi asa prompti, corecti, serviabili, ar fi extraordinar.
Folosesc foarte des acest serviciu de curierat datorita curierului alocat pe zona Otopeni Odai. La ultimul transport, coletul a ajuns in Timisoara in 24h, intact.
Daca toti curierii ar fi asa prompti, corecti, serviabili, ar fi extraordinar.
Ion Radulescu - septembrie 23, 2021 @ 15:45
In tara nu am avut prea multe tangețe cu cei de la GLs dar în puținele ori totul a decurs ok. Am primit în schimb mai multe colete din străinătate cu ei și nu am avut parte de colete lovite sau alte probleme.
Chiriac Mariana - mai 5, 2021 @ 15:31
Lasă de dorit relația cu clientii,asta din partea celor ce le livrează, menționând că nu au să dea rest la livrarea coletului.