Ultima actualizare pe 8 iulie 2024 de către Andra
Flanco.Ro este unul dintre cele mai vizitate magazine online din sectorul electronicelor si electrocasnicelor. Magazinul are un numar de peste 1400 de angajati in toata tara. In afara de prezenta sporita in mediul online, flanco detine si 125 de magazine fizice aflat in zone populare din 87 de orase. Comenzile se pot efectua online pe site-ul flanco.ro, telefonic prin numerele de la contact sau direct in magazin. Magazinul este unul cu renume si dateaza încă din anul 1994. Magazinul se bazeaza pe inovatie si flexibilitate. Increderea si preaturile mici sunt atuuri ce nu lipsesc din viziunea magazinului flanco.
Magazinul ofera urmatoarele servicii pentru clienti:
- Card de fidelitate.
- Deschiderea coletului la livrare.
- Rezervarea online si ridicarea din magazin.
- Garanție extinsă.
- Retur în termen de 30 de zile.
- Restituirea tva-ului.
Vezi reducerile din săptămâna aceasta pe Flanco.ro
Alternative: Emag.ro, Altex.ro, Pcgarage.ro, Evomag.ro, MediaGalaxy.ro, Vexio.ro, F64.ro, Quickmobile.ro, ItGalaxy.ro, Badabum.ro etc.
Flanco.ro se remarcă prin: Gamă variată de produse, Retur gratuit 45 de zile, magazine fizice, metode variate de plată.
Top categorii de produse: Telefoane mobile, smartwatch-uri, televizoare, laptopuri, frigidere, mașini de spălat, aspiratoare, produse pentru bucătărie etc.
Despre Retur: Retur gratuit în 45 de zile și banii pe loc. Se poate returna în magazin, la easybox sau prin curier.
Modalități de plată: Plată online cu cardul bancar, în rate fără dobândă cu cardul de credit, în rate fixe prin credit, ramburs la livrare, ordin de plată, plată în rate online cu card de debit prin Oney, plată în rate online prin Leanpay.
Anulare comandă: Apăsați butonul anulează comanda din contul de client. Această opțiune este valabilă timp de 30 de minute de la efectuarea comenzi. Dacă au trecut cele 30 de minute puteți apela serviciul de asistență clienți flanco.
Garanția produselor: Garanție de 2 ani.
Contact:
- Număr de Telefon: 021 9344 și 037 447 71 00
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/Flanco.Ro
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/flancoro/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/user/MagazineleFlanco
- Pagina de TikTok: www.tiktok.com/@flanco.smartdiscounter
R cristian - septembrie 27, 2024 @ 11:56
un magazin care nu si respecta termenii de livrare, dupa plasarea comenzii modifica termenul de livrare cu o luna jumate minim ,cind sunt sunati si intrebati ce se intimpla nu dau explicatii pertinente.
Deci banii tai sunt buni sa stea la ei aproape 2 luni fara dobinda,ma intreb daca eu nu platesc la banca cind am termenul scadent, ce face banca?
flanco e a 2 a oara cind mi ati facut o cu precomanda la telefon ,dar e si ultima data
un magazin care nu si respecta termenii de livrare, dupa plasarea comenzii modifica termenul de livrare cu o luna jumate minim ,cind sunt sunati si intrebati ce se intimpla nu dau explicatii pertinente.
Deci banii tai sunt buni sa stea la ei aproape 2 luni fara dobinda,ma intreb daca eu nu platesc l
Mihai - decembrie 13, 2023 @ 17:55
Am comandat un espressor cu garantie expres plus 2 ani. Nu a functionat corespunzator si l-am facut retur dupa aproximativ 2 saptamani. Am primit doar banii pe expresor nu si pe garantie si au trecut 2 saptamani de la retur.
suport@flanco.ro nu raspunde la sesizari.
Review-urile nu le publica!
Am comandat un espressor cu garantie expres plus 2 ani. Nu a functionat corespunzator si l-am facut retur dupa aproximativ 2 saptamani. Am primit doar banii pe expresor nu si pe garantie si au trecut 2 saptamani de la retur.
suport@flanco.ro nu raspunde la sesizari.
Review-urile nu le publica!
NumÄ
Strafalogea Șerban - iunie 30, 2022 @ 14:15
Nimic de reproșat în ceea ce privește termenul de livrare. Mă deranjează foarte tare faptul că produsul nu era sigilat și nici măcar într-o folie de protecție. Oare chiar așa a fost livrat din depozit? Nota 0 la prezentare.
Nimic de reproșat în ceea ce privește termenul de livrare. Mă deranjează foarte tare faptul că produsul nu era sigilat și nici măcar într-o folie de protecție. Oare chiar așa a fost livrat din depozit? Nota 0 la prezentare.
Număr comandă.(Părere negativă): 369003193464
Varga Ilona - februarie 28, 2022 @ 07:40
Am comandat de pe flanco un frigider samsung side by side. Este superb si recomand cu incredere! Sunt foarte seriosi, ajuta la orice intrebare. Livrarea este ok, aduce la timp si au grija de produsul comandat! In total sunt foarte multumita de produs si de amabilitatea de la Flanco! Va recomand cu toate increderea!
Am comandat de pe flanco un frigider samsung side by side. Este superb si recomand cu incredere! Sunt foarte seriosi, ajuta la orice intrebare. Livrarea este ok, aduce la timp si au grija de produsul comandat! In total sunt foarte multumita de produs si de amabilitatea de la Flanco! Va recomand cu t
Eva - noiembrie 22, 2021 @ 16:47
Am cumpărat de la Flanco un aragaz cu cuptor electric, foarte mulțumită de calitate, preț. Mi l-au trimis în 2 zile. Personalul de la magazinul din Salonta foarte amabil, la fel curierul.
Carmen R - noiembrie 16, 2021 @ 17:28
Am achizitionat de la Flanco o masina de spalat cu programul rabla.Adica mi au adus masina noua,au luat o pe cea veche si mi au dat un voucher de 200 lei.Bun.Ceea ce au omis angajatii sa imi spuna este ca
1.Voucherul poate fi folosit doar in magazine(nu si online)
2.Preturile produselor din magazine sunt mai mari decat pe site.
3.Trebuie sa cumpar un singur produs de cel putin 400 si sa platesc diferenta(nu pot cumpara mai multe in aceeasi valoare si sa platesc diferenta).
In concluzie nu o sa mai cumpar nimic de la ei,este o pacaleala mare cu aceste asa zise oferte.Singurul lucru bun este ca masina de spalat a venit chiar a doua zi dupa ce am facut comanda.
Am achizitionat de la Flanco o masina de spalat cu programul rabla.Adica mi au adus masina noua,au luat o pe cea veche si mi au dat un voucher de 200 lei.Bun.Ceea ce au omis angajatii sa imi spuna este ca
1.Voucherul poate fi folosit doar in magazine(nu si online)
2.Preturile produselor din magazine
Mariu - septembrie 28, 2021 @ 14:02
Recomand Flanco, gamă variată de produse și prețuri optime. Am achiziționat un smart tv și am ales și o extra-garanție.
George Novac - septembrie 26, 2021 @ 09:02
Vineri am achiziționat câteva produse din magazinul din Dâmbovița Mall și sunt foarte mulțumit de achiziție. Consultanță profi!
Mihai Olteanu - septembrie 25, 2021 @ 08:03
Consultanța este foarte bună în magazine. Pe online au periodic reduceri, recomand!
Stelian - iulie 27, 2021 @ 17:15
De o saptamana incercati sa-mi livrati prin cargus curier, o comanda deja achitata + livrare 20 lei achitat.
Curierul a venit de 2 ori si mi-a cerut plata ramburs, a 3-a zi imi trimiteti mesaj sa merg la sediul cargus sa o ridic personal.
Este atat de greu sa modificati un awb incat sa vina cu ramburs 0 ?
AWB 944037379
De o saptamana incercati sa-mi livrati prin cargus curier, o comanda deja achitata + livrare 20 lei achitat.
Curierul a venit de 2 ori si mi-a cerut plata ramburs, a 3-a zi imi trimiteti mesaj sa merg la sediul cargus sa o ridic personal.
Este atat de greu sa modificati un awb incat sa vina cu rambu
Doru Craciun - iulie 29, 2021 @ 17:12
Relatii cu clientii : pacat ca nu se pot acorda note negative !!!
Am primit asigurari de nenumarate ori ( am cumparat un frigider din magazinul Deva) , ca frigiderul va fi livrat pana la usa apartamentului . De asemenea , mi-au promis ca vor prelua de la usa , frigiderul vechi . ” livrare pana la usa ta ” este o poveste SF ! M-am trezit doar cu curierul de la Sameday ! L-am intebat unde este echipa Flanco ,…, s-a uitat la mine nedumerit …
Magazinul nu raspunde la telefon ! Am reusit cu greu sa vorbesc la un call center national … m-au aburit ,… , cu stil !!!
Relatii cu clientii : pacat ca nu se pot acorda note negative !!!
Am primit asigurari de nenumarate ori ( am cumparat un frigider din magazinul Deva) , ca frigiderul va fi livrat pana la usa apartamentului . De asemenea , mi-au promis ca vor prelua de la usa , frigiderul vechi . ” livrare pana
Stamate Octav - iunie 24, 2021 @ 10:43
Factureaza si livreaza cand vor muschii lor. Comanda (nu e singura) nr. 369002741882, facuta pe 22 iunie, dupa 2 zile e in procesare, nici macar facturata. Valoare 2300 lei achitata cu cardul.
Factureaza si livreaza cand vor muschii lor. Comanda (nu e singura) nr. 369002741882, facuta pe 22 iunie, dupa 2 zile e in procesare, nici macar facturata. Valoare 2300 lei achitata cu cardul.
Număr comandă.(Părere negativă): 369002741882
Sebastian - iunie 14, 2021 @ 14:44
Am comandat un HDD extern WD MY Passport 1TB USB 3.0 negru care figura pe site cu pretul de 269,99lei. (Comanda 36802731990) . Tupeistii astia imi trimit un HDD WD MY PASSPORT 1TB USB 3.2, gen2 care figura pe site cu pretul de 219,99 lei dar facturat la pretul de 269,99 lei. Le-am trimis o sesizare prin intermediul formularului de contact Flanco, imediat ce am primit produsul si am vazut ca este altceva decat ceea ce am comandat. Ca drept raspuns N……tii astia imi spun ca am primit ceea ce am pus in cos cand am facut comanda si ca , oricum am primit, pe e-mail , sumarul comenzii si pretul produsului, de parca mi-au trimis si faptul ca imi pun in colet un alt produs care costa mult mai putin decat cel comandat. Pai asta e inselaciune pe fata si trebuie tratata ca atare. Tot ei imi spun ca daca nu-mi convine pot sa-l trimit retur in termen de 14 zile, completand cererea de retur din contul de client, de pe site-ul Flanco. Cand am accesat contul de pe site-ul Flanco, SURPRIZA, pagina afiseaza mesajul ” Ne pare tare,tare rau! Ne ocupam de imbunatatirea site-ului nostru. Revenim in curand bla-bla-bla”
Am comandat un HDD extern WD MY Passport 1TB USB 3.0 negru care figura pe site cu pretul de 269,99lei. (Comanda 36802731990) . Tupeistii astia imi trimit un HDD WD MY PASSPORT 1TB USB 3.2, gen2 care figura pe site cu pretul de 219,99 lei dar facturat la pretul de 269,99 lei. Le-am trimis o sesizare
Silviu - martie 9, 2021 @ 21:38
Am cumparat un aparat de facut cafea Gaggia si nu l-am folosit imediat. Dupa vreo 2 luni cand am terminat curatenia am observat ca nu face cappuccino si am fost sfatuit sa il duc la magazin pentru a fi trimis in service. Zis si facut, acolo dau peste un arogant care le stie pe toate tipic romanesc, fete acre fara pic de experienta in relatiile cu clientii. In fine cand a revenit aparatul nou la care folosisem doar boabe pentru 10-20 cafele, desi problema era cu extractia laptelui, personalul de la Flanco Barlad care nu au avut in viata lor un astfel de aparat l-au folosit cu cafea macinata, era desfacut, plin de cafea in interior, tot grupul murdar, ca un produs sh. Am un saeco de ani de zile nu are zare de cafea amestecata cu vaselina.
Am cumparat un aparat de facut cafea Gaggia si nu l-am folosit imediat. Dupa vreo 2 luni cand am terminat curatenia am observat ca nu face cappuccino si am fost sfatuit sa il duc la magazin pentru a fi trimis in service. Zis si facut, acolo dau peste un arogant care le stie pe toate tipic romanesc,
Lucian - ianuarie 25, 2021 @ 14:34
ÃŽn primul rând sintagma celor de la Flanco …” Livrăm până la uÈ™a casei tale .Atât de confortabil ” este mincinoasă, in Deltă, în Sulina nu se livrează până la uÈ™ile noastre , este posibil sa nu avem uÈ™i, trebuie sa facem comanda pe o adresă din Tulcea , care este la o distantă de 71 de Km de Sulina, concluzia este că ei livrează la o distanță de 71 de Km. Am cumpărat 2 cuptoare cu microunde dintre care unul era defect si am încercat sa-l returnez. Aici încep problemele…..cred că cei care răspund la telefoane pentru retururi au birourile la subsol sau în vreun tunel, niciodată nu se aude bine , câteodată cu întârziere, foarte greu să înÈ›eleagă de la început ce doresti È™i de ce doreÈ™ti să returnezi ceva! Dacă suni să faci comandă de ceva se aude perfect, ca È™i cum ai vorbi cu operatoarea față în față.
Din partea mea aveți nota 4 cu felicitări !!!!! Dacă vreți să cumpărați ceva evitați acest site , veți scăpa de multă bătaie de cap !!!!
ÃŽn primul rând sintagma celor de la Flanco …” Livrăm până la uÈ™a casei tale .Atât de confortabil ” este mincinoasă, in Deltă, în Sulina nu se livrează până la uÈ™ile noastre , este posibil sa nu avem uÈ™i, trebuie sa facem comanda pe o adresă din Tulcea , care este la
Lavinia - ianuarie 21, 2021 @ 13:05
Mi am achizițonat un telefon și nici după 3 luni nu a venit. Am sunat la ei in magazin , m au tot mintit ca telefonul ba vine la începutul Ianuarie, bă vine pe 21 bă vine peste o săptămâna, bă in alta săptămâna.
Sun la ei și nici măcar nu sunt capabili sa răspundă , Flanco Pitesti.
Foarte dezamagita
Mi am achizițonat un telefon și nici după 3 luni nu a venit. Am sunat la ei in magazin , m au tot mintit ca telefonul ba vine la începutul Ianuarie, bă vine pe 21 bă vine peste o săptămâna, bă in alta săptămâna.
Sun la ei și nici măcar nu sunt capabili sa răspundă , Flanco Pitesti.
Adrian sasin - ianuarie 8, 2021 @ 09:22
Am cumparat un televizor, mi.ai luat banii din cont si timp de trei zile nu s.a intamplat nimic. I.am sunat si mi.au zis foarte senin ca produsul comandat nu mai este pe stoc🙂. Pe langa faptul ca mi.au vandut un produs pe care nu il aveau pe stoc, nici macar nu au avut bunul simt sa ma sune sa ma informeze cu privire la acest aspect, iar banii i.am primit dupa aproximativ o saptamana.
Iar cei de la relatii cu clientii au avut o atitudine superioara si total nepotrivita.
Poate e un caz izolat sau poate am avut eu ghinion, dar acum, cand vad Flanco o iau la fuga 🙂
Am cumparat un televizor, mi.ai luat banii din cont si timp de trei zile nu s.a intamplat nimic. I.am sunat si mi.au zis foarte senin ca produsul comandat nu mai este pe stoc🙂. Pe langa faptul ca mi.au vandut un produs pe care nu il aveau pe stoc, nici macar nu au avut bunul simt sa ma sune sa ma
Adrian M. - aprilie 2, 2020 @ 08:00
Vreau sa fiu cat mai fair-play pentru ca asa este corect.
Daca doriti sa faceti anularea unei comenzi sau un retur. Inarmati-va cu rabdare cand apelati la Flanco.
Comunicarea cu clientul este un potential dezastru. Iti vorbesc ca si cum le datorezi bani si nu vrei sa-ti platesti datoria, de asemenea lipsa de pregatire in ceea ce priveste raspunsurile si comunicarea telefonica.
Am anulat o comanda in aceeasi seara (ziua 1) in care am plasat-o deoarece am gasit undeva mult mai ieftin.
A doua zi am rugat si eMag-ul (profesionisti) sa anuleze comanda, de doua ori in aceeasi zi, ca spre seara sa ma sune Flanco sa ma intrebe adresa exacta; pe bune?
A treia zi iarasi i-am rugat pe cei de la eMag sa le transmita sa storneze comanda dar se pare ca Flanco nu baga in seama aceste mail-uri. Nici la ora actuala, a treia zi, nu a fost stornata comanda pe care eu am platit-o online cu cardul.
In conditiile in care eMag iti returneaza banii in 5 minute, iar acesti neprofesionisti numiti Flanco, nici in 2-3 zile nu-ti storneaza comanda.
Sunt norocos ca de returnarea banilor se va ocupa tot emag (numai dupa ce se storneaza comanda la Flanco), ca de altfel, as fi stat o saptamana lejer pentru a-mi returna suma.
Overall: Flanco nu are comunicare interna eficienta, e un dezastru. Iar serviciul cu clientii este cu mult in urma standardului.
P.S.: COMUNICAREA face totul! Daca stii sa vorbesti cu un om, va accepta orice!
Vreau sa fiu cat mai fair-play pentru ca asa este corect.
Daca doriti sa faceti anularea unei comenzi sau un retur. Inarmati-va cu rabdare cand apelati la Flanco.
Comunicarea cu clientul este un potential dezastru. Iti vorbesc ca si cum le datorezi bani si nu vrei sa-ti platesti datoria, de asemenea
Alexandru Rachelli - martie 13, 2020 @ 11:38
i.Comanda plasata pe 28-02-2020, plata acceptata pe 02-03-2020 si la data de 13-03-2020 nu am primit nicio veste, niciun produs.
Serea Gabriela - noiembrie 23, 2019 @ 11:20
Am cumparat o statie de calcat philips. Am fost nevoită să solicit înlocuirea ei. Multumesc pentru operativitate si profesionalism.
Anonim - noiembrie 22, 2019 @ 09:35
Sunteți seriosi Preturi mici de black fraiday, livrare promptă ! Ofer 5*
IONESCU MARIUS SEBASTIAN - octombrie 31, 2019 @ 08:59
Mulțumesc Flanco pentru seriozitate și ușurința de a comanda online ceea ce ne dorim
Am primit toate produsele și suntem foarte mulțumiți de ceea ce am achiziționat.
Mulțumim pentru promptitudinea și calitatea produselor .
Recomand cu încredere ,, Flanco ,,
Mulțumesc Flanco pentru seriozitate și ușurința de a comanda online ceea ce ne dorim
Am primit toate produsele și suntem foarte mulțumiți de ceea ce am achiziționat.
Mulțumim pentru promptitudinea și calitatea produselor .
Recomand cu încredere ,, Flanco ,,
Număr comandă.(Părere negat
Gabriel - octombrie 9, 2019 @ 14:25
Am cumpărat în septembrie 2019 un laptop Lenovo V330 pe firma, iar produsul este fabricat în 2014. Bateria tine o ora. M-am chinuit cu instalarea Windowsului doua săptămâni, dădea eroare, pana la urma m-am prins ca nu recunoștea usb3.0 ci doar 2.0. fiind vechi. Neputând sa instalez Windows am trimis doua mailuri la ei, nu a răspuns nimeni, am sunat și mi-au spus să-l duc la service, trecuseră 20 de zile de la achiziție, deși eu am cerut sa mi-l schimbe cu unul mai scump și sa plătesc diferenta, dar au trecut cele 14 zile.
Am încercat sa postez aces review și pe site-ul lor la review produs, dar nu a fost aprobat, deci review urile de pe site
site-ul lor sunt doar cele acceptate de ei.
Am cumpărat în septembrie 2019 un laptop Lenovo V330 pe firma, iar produsul este fabricat în 2014. Bateria tine o ora. M-am chinuit cu instalarea Windowsului doua săptămâni, dădea eroare, pana la urma m-am prins ca nu recunoștea usb3.0 ci doar 2.0. fiind vechi. Neputând sa instalez Windows
Simona Dorobantu - februarie 18, 2019 @ 10:16
De-a lungul timpului am achizitionat produse de la Flanco Bucuresti si nu am avut probleme, dar de data asta mi-au inselat asteptarile.
Am cumparat un frigider LG si am specificat in magazin ca vreau in sistem buy back pt ca actualul frigider este o imensitate si doream sa scap de el.M-au asigurat ca il “iau baietii fara probleme” si ca asta se va intampla in doua zile.
Am platit produsul marti si vineri, a treia zi dupa achitare, am sunat la ei, la magazin pentru ca nu ma sunase nimeni sa-mi spuna cand anume imi aduc comanda.Mi s-a spus ca dureaza pentru ca vine din tara.Mai tarziu, tot vineri, am fost sunata de cineva de la Fan Curier care m-a anuntat ca sambata mi se livreaza comanda,dar nici vorba sa ridice ei frigiderul vechi.
Am sunat din nou la magazin si am spus ce mi s-a comunicat de catre firma de curierat si au zis nonsalant ca da, se poate, pentru ca cei de la Fan Curier poate au masina mica si ca imi dau ei un nr de telefon sa sun la o alta firma care sa vina sa ridice produsul.Prin urmare nici pomeneala de buy back, firma la care am sunat eu (nu m-au sunat ei!!) este un tel verde care
achizitioneaza deseuri pe Bucuresti, de la populatie.
Si uite asa m-am trezit cu frigiderul nou in casa, fara sa scap de cel vechi, desi tocmai asta era motivul pentru care apelasem la Flanco, sistemul buy back pe care s-au laudat ca il au, dar de care nu am beneficiat.
Normal era sa fie sinceri si sa spuna de la bun inceput cum stau lucrurile : comanda dureaza 4 zile, nu doua si nu ridica ei frigiderul vechi, ci firma “cutare” la care va trebui sa sun eu!!! (SI SA-I ASTEPT NU STIU CATE ZILE SI PE EI)
De-a lungul timpului am achizitionat produse de la Flanco Bucuresti si nu am avut probleme, dar de data asta mi-au inselat asteptarile.
Am cumparat un frigider LG si am specificat in magazin ca vreau in sistem buy back pt ca actualul frigider este o imensitate si doream sa scap de el.M-au asigurat c
Buluc Simona - februarie 10, 2019 @ 12:40
Am dat la garanție un iPhone 7 plus din 27 Decembrie 2018 care nu a fost reparat in perioada specificata de ei in avizul de preluare produs defect (15 zile)iar pe data de 01 feb.2019 au decis sa-mi restituie contravaloarea produsului,bani pe care nu i-am primit nici pana astăzi 10.02.2019.
Am dat la garanție un iPhone 7 plus din 27 Decembrie 2018 care nu a fost reparat in perioada specificata de ei in avizul de preluare produs defect (15 zile)iar pe data de 01 feb.2019 au decis sa-mi restituie contravaloarea produsului,bani pe care nu i-am primit nici pana astăzi 10.02.2019.
Ivancea Ionut - noiembrie 30, 2018 @ 17:17
am primit un televizor prin curier cu ecranul spart si de o saptamana tot sun la ei pentru retur de cateva ori pe zi si nimic…… pur si simplu sunt amânat de pe o zi pe alta… nu imi ramane alta varianta decat sesizare la ANPC……. nu recomand……
am primit un televizor prin curier cu ecranul spart si de o saptamana tot sun la ei pentru retur de cateva ori pe zi si nimic…… pur si simplu sunt amânat de pe o zi pe alta… nu imi ramane alta varianta decat sesizare la ANPC……. nu recomand……
Număr comandă
Oana Marian - noiembrie 23, 2018 @ 20:08
Am comandat un produs la promotie, cu livrare si ridicare de la magazinul Flanco din Zalau.
Comanda a fost anulata fara nici un motiv, avertisment sau mesaj. La deplasarea in magazin mi s-a oferit produsul cautat la un pret dublu.
Am comandat un produs la promotie, cu livrare si ridicare de la magazinul Flanco din Zalau.
Comanda a fost anulata fara nici un motiv, avertisment sau mesaj. La deplasarea in magazin mi s-a oferit produsul cautat la un pret dublu.
Număr comandă.(Părere negativă): 36801357574
oana condruz - octombrie 2, 2018 @ 10:25
ffff proasta servirea in magazin – ma refer aici la cel din Afi Ploiesti. O domnisoara care ne-a privit si ne-a vorbit pe un ton superior de la inceput pana la sfarsit. Ni s-a comunicat un termen de livrare de 2 zile, a trecut deja o saptamana si nu am primit nimic!!
Mi se pare inadmisibil sa incasezi contravaloarea produselor si sa nu le livrezi la timp!!! si nici macar sa nu te intereseze apoi ce s-a intamplat cu comanda!!!
Dau vina pe Fan Curier – o alta companie cu servicii execrabile!!!
lamentabil!!!
ffff proasta servirea in magazin – ma refer aici la cel din Afi Ploiesti. O domnisoara care ne-a privit si ne-a vorbit pe un ton superior de la inceput pana la sfarsit. Ni s-a comunicat un termen de livrare de 2 zile, a trecut deja o saptamana si nu am primit nimic!!
Mi se pare inadmisibil sa
Gheorghe Vacaroiu - august 6, 2018 @ 16:51
Mereu sub asteptari! La livrari.
Am comandat pe 1 August o combina frigorifica si nu am primit-o inca intr-o saptamana.E moral?
Gheorghe Vacaroiu - august 6, 2018 @ 13:44
O comanda neonorata la timp inseamna neserioziate- serviciu clienti de rea calitate.
Am comandat o combina frigorifica la Targoviste pe 1 August 2018. Nu am primit nimic pana pe 6 August-nici macar un telefon.Va sfatuiesc sa fiti prudenti cand cumparati de la Flanco.
O comanda neonorata la timp inseamna neserioziate- serviciu clienti de rea calitate.
Am comandat o combina frigorifica la Targoviste pe 1 August 2018. Nu am primit nimic pana pe 6 August-nici macar un telefon.Va sfatuiesc sa fiti prudenti cand cumparati de la Flanco.
Andrei Sima - februarie 17, 2018 @ 16:52
Experienta mea cu flanco este una relativ ok, am comandat de black friday 2017 un laptop si un telefon. Pe laptop nu am reusit sub nici o formă să instalez windows 7, așa că l-am returnat. Mă bucur că au acceptat returul fară prea multe întrebări, așa cum fac și alte magazine online.
Experienta mea cu flanco este una relativ ok, am comandat de black friday 2017 un laptop si un telefon. Pe laptop nu am reusit sub nici o formă să instalez windows 7, așa că l-am returnat. Mă bucur că au acceptat returul fară prea multe întrebări, așa cum fac și alte magazine online.
Alice Sandu - ianuarie 25, 2018 @ 23:06
Am comandat de pe flanco doar doua televizoare. Am vrut sa comand si alte produse dar gaseam pe emag preturi mai mici. La tv-uri au intradevar reduceri bune. Ajunge cam greu curierul dar se putea si mai rau.