Ultima actualizare pe 13 august 2024 de către Andra
Una din cele mai apreciate companii de curierat din tara, DPD ofera clientilor si potentialilor utilizatori ale serviciilor un site prin intermediul caruia acestia sa fie la curent cu ultimele noutati, sa poata face o alegere importanta in ceea ce priveste trimiterea unui colet oriunde in Romania, dar si care ajuta beneficiarii sa vada in ce stadiu se afla transmitrerea coletelor. Tot pe site vin si explicatiile pentru persoanele fizice care doresc sa trimita sau sa primeasca colete, explicatii ce includ localitatile si punctele de unde se pot ridica sau se pot trimite, informatii despre livrarile urbane inteligente, precum si informatii despre transportul coletelor la nivel international. Modul de navigare pe site este extrem de simplu, fiind usor de folosit, chiar intuitiv s-ar putea spune, cu domenii bine delimitate si informatii bine puse la punct.
Cei care primesc un colet trebuie doar sa introduca numarul de transport sau de referinta si pot vedea in ce stadiu se afla livrarea acestuia, in timp ce persoanele care trebuie sa trimita un colet, pot sa genereze o comanda de ridicare prin contactarea personalului specializat la unul din numerele de telefon afisate pe site. Fiecare sectiune de pe site este menita sa aduca lamuriri utilizatorilor, potentialilor clienti, sa ii ajute sa isi exprime mai bine nevoile si sa primeasca solutiile perfecte. Online, lucrurile sunt mult mai simple, reprezentantii companiei pot fi contactati pentru a li se cere unele lamuriri, iar coletele vor fi mult mai usor urmarite, fara a mai fi vorba de acea asteptare lunga a mesajului de confirmare a livrarii coletului in ziua respectiva sau a doua zi.
Cert este ca site-ul www.dpd.com/ro_persoanefizice ofera tuturor celor care sunt interesati de aceste servicii informatii pretioase despre transportul regional si international, sugestii pentru ambalare, dar si solutii sigure si flexibile. Serviciile DPD sunt de inalta clasa, fiind livrate in 24 de ore intre oficiile si automatele DPD, iar pana in 48 de ore la domiciliu, avand o acoperire nationala de 100%. Cu o greutate maxima admisa de 40 de kilograme per colect, cu dovada electronica a livrarii si servicii track&trace online, DPD devine cea mai de succes companie de coletarie din tara.
Actualizare 2024 – Păreri și Rating-uri culese de pe alte website-uri de tip Review despre compania de curierat DPD
Nota generală: 8/10
Puncte Pozitive expuse de clienți: Acoperire, prețuri optime.
Puncte Negative expuse de clienți: Probleme generale legate de livrare și interacțiunea cu livratorul. Probleme generale la toate companiile de curierat.
Eu personal nu am avut probleme cu serviciul DPD!
Sorin Anghel - ianuarie 9, 2025 @ 08:06
Am fost avizat ieri dimineata prin sms ca urmeaza sa primesc un colet. Am ramas acasa toata ziua pentru a astepta curierul. La ora 17.30 am contactat soferul masinii de livrare (numarul lui era trecut in sms de avizare) care m-a asigurat ca va ajunge in 1.00-1.30 ore. Nu a ajuns. Azi coletul apare ca fiind returnat in depozit. Am incercat sa sun la numarul de relatii cu clientii. Sistemul de selectie a meniurilor nu functiona, am incercat de 3 ori sa apas tasta “2” – realtii despre o trimitere, fara succes. Nu este prima data cand se intampla exact acest lucru. Ca urmare, regret ca nu pot atribui mai putin de o stea. Fiind un colet comandat la un magazin online cu livrare gratuita peste o limita, nu ma pot pronunta despre preturi. Dar un serviciu prestat atat de prost nu poate avea un pret, poate un bonus/compensatie.
Am fost avizat ieri dimineata prin sms ca urmeaza sa primesc un colet. Am ramas acasa toata ziua pentru a astepta curierul. La ora 17.30 am contactat soferul masinii de livrare (numarul lui era trecut in sms de avizare) care m-a asigurat ca va ajunge in 1.00-1.30 ore. Nu a ajuns. Azi coletul apare c
A.L - noiembrie 25, 2024 @ 08:22
CeColetul sta in depozit din 19.11.2024. Doar in 25.11 e in livrare. Pacat ca DEDEMAN lucreaza cu un asemenea curier.
Mihai Gatler - noiembrie 20, 2024 @ 20:04
Nu aș acorda nici măcar o stea, pentru tot ceea ce înseamnă așa zisul serviciu de livrare “pickup shop” al DPD (rudimentar de-a dreptul) și așa zisele “oficii” în care curierii cică lasă coletele pentru a fi ridicate de clienți – niște locații obscure, nesemnalate distinct în niciun fel (cizmării, ateliere de croitorie, florării, frizerii, etc). Mai rămâne ca DPD să încheie contract ptr. punct de ridicare, cu vreo tăntică de la vreo tarabă din piață, unde se vinde zarzavat…
Am avut o experiență cu un colet care a fost lăsat de curier, la “oficiul” de pe str. George Enescu 12 din Botoșani, aflat pe o esplanadă, în incinta unei… florării, lângă alte spații comerciale, locația nefiind în niciun fel individualizată cu vreun colant, ceva, care să marcheze în vreun loc vizibil, existența unui punct de ridicare DPD.
Partea problematică este că indiferent dacă redirecționezi coletul, din aplicație, la adresa de domiciliu sau nu-l ridici imediat ( maxim a doua zi) – asta în cazul fericit în care nimerești sau mai bine- zis ghicești locația, curierul sau personalul neavizat, necunoscător și neinteresat de la “punctele de ridicare”, bifează în aplicație “colet refuzat, retur către expeditor” – vorbesc de un caz concret, pe care l-am întâmpinat și care mi-a creat prejudicii. E un mare semn de întrebare dacă cei care au dat autorizație societății DPD pentru astfel de practici comerciale de distribuire a coletelor, arhaice, la limita penalului și total neprofesioniste, au verificat înainte care sunt “metodele” de lucru, ce lasă la discreția angajaților firmei de curierat sau persoanelor neavizate de la așa zisele “puncte de ridicare”, să dispună de coletele destinatarilor după bunul plac, intr-un mod cert abuziv și să opereze în sistem mențiuni neconforme cu realitatea, gen “colet refuzat”, fără ca destinatarul să fie in prealabil contactat telefonic sau fără să se țină cont de opțiunile de redirecționare la adresă/amânare a datei livrării, bifate în aplicație de destinatar, astfel încât te trezești că ți s-a făcut retur la colet, fără voia ta. De altfel, am depus deja atât plângere penală în acest sens, la instanță, față de DPD și in subsidiar-nominal, față de angajații implicați în cauză, cât și sesizare către ANPC, unde am semnalat neregulile grave existente în cadrul acestui “circuit” de așa-zisă “livrare” a coletelor.
Nu aș acorda nici măcar o stea, pentru tot ceea ce înseamnă așa zisul serviciu de livrare “pickup shop” al DPD (rudimentar de-a dreptul) și așa zisele “oficii” în care curierii cică lasă coletele pentru a fi ridicate de clienți – niște locații obscure, nese
Florea - ianuarie 18, 2024 @ 15:13
Nu recomand cei mai neseriosi platesti transport coletu sta in depozit iar cind mam dus la sediu sal ridic miau raspums sec nu lam livrat ca nu a încaput în masină NU RECOMAND CEI MAI NESERIOSI . SA VA FIE RUSINE DPD .încasati bani pe transport si omul tot pe cheltuiala lui se deplaseaza sasi ridice coletul . O sa va fac reclamatie si la protectia consumatorului nu este nurmal sa va bateti joc de oameni .NU RECOMAND DPD.
Nu recomand cei mai neseriosi platesti transport coletu sta in depozit iar cind mam dus la sediu sal ridic miau raspums sec nu lam livrat ca nu a încaput în masină NU RECOMAND CEI MAI NESERIOSI . SA VA FIE RUSINE DPD .încasati bani pe transport si omul tot pe cheltuiala lui se deplaseaza sasi
Camelia - decembrie 8, 2023 @ 12:05
foarte seriosi,nota 10
ana - octombrie 20, 2023 @ 17:00
DPD este cea mai neprofesionala companie de coletarie,nu isi colecteaza comenzile la timp niciodata ,chiar si dupa ce suni sa intrebi ce se intampla si ceri sa ti fie ridicat coletul si colega de la relatii cu clienti te asigura de faptul; ca o sa fie colectat tot nu se intampla,in momentul de fata astept de 2 zile sa mi fie colectat pachetul si deoarece intram in weekend o sa mai am de asteptat ,si probabil luni o sa ii sun din nou sa cer lamuriri si poate dupa ce voi fii astepta vreo saptamana o sa merg eu sa l depun la sediul lor,un sfat sa ocoliti DPD ,lucru pe care eu o sa-l fac de azi inainte
DPD este cea mai neprofesionala companie de coletarie,nu isi colecteaza comenzile la timp niciodata ,chiar si dupa ce suni sa intrebi ce se intampla si ceri sa ti fie ridicat coletul si colega de la relatii cu clienti te asigura de faptul; ca o sa fie colectat tot nu se intampla,in momentul de fata
Catalin - septembrie 27, 2023 @ 15:53
Buna ziua,
Logistica la pamant. Am asteptat 2 zile sa se ridice un colet, persoana care se ocupa de ridicat coletele nici nu se deranjeaza a raspunde la telefon. Si dupa ce am anulat ridicarea comenzii vad ca apare status “Expedierea nu a putut fi preluată de către curierul DPD. Expeditor absent [#1019]”
La adresa a fost cineva in permanenta asteptand sa predea coletul. Ar fi corect sa introduca si un status “Agentul nu s-a prezentat la adresa”
Buna ziua,
Logistica la pamant. Am asteptat 2 zile sa se ridice un colet, persoana care se ocupa de ridicat coletele nici nu se deranjeaza a raspunde la telefon. Si dupa ce am anulat ridicarea comenzii vad ca apare status “Expedierea nu a putut fi preluată de către curierul DPD. Expeditor a
Ovidiu - septembrie 27, 2023 @ 12:52
Am trecut pe langa o masina DPD cu probleme. Soferul a oprit pe banda dreapta, a coborat sa faca o scurta verificare la norul de fum si poluare lasat in spate si a continuat oricum mai departe, dar nu inainte de a-si arunca propriile gunoaie pe sosea.
Cand se inampla sa mai primesc colete de la ei, nu sunt sunat in prealabil.
Am trecut pe langa o masina DPD cu probleme. Soferul a oprit pe banda dreapta, a coborat sa faca o scurta verificare la norul de fum si poluare lasat in spate si a continuat oricum mai departe, dar nu inainte de a-si arunca propriile gunoaie pe sosea.
Cand se inampla sa mai primesc colete de la ei,
Dănilă Maria - septembrie 19, 2023 @ 08:26
Nu am primit coletul ,deși apare că livrat Fiind contactată de șoferul care a livrat coletul mi-a zis că la lăsat la poarta.
Este normal să lași coletul la poartă?
Nu am primit coletul ,deși apare că livrat Fiind contactată de șoferul care a livrat coletul mi-a zis că la lăsat la poarta.
Este normal să lași coletul la poartă?
Număr comandă.(Părere negativă): 62221203761
Sinziana - septembrie 8, 2023 @ 14:23
Cea mai neserioasă firma de curierat!!
In decursul unei luni am avut cel puțin 3 colete doar la dpd și de fiecare data cu probleme:
AWB-ul nu a redat corect statusul coletului, am primit mesaj cu 2-3 zile înainte data livrării și de fiecare data coletul nu a ajuns in ziua specificata, ci cu 1-3 zile întârziere. Alt lucru oribil, este faptul ca nu poți contacta curierul, după ce ca nu ajunge in ziua specificata, nici nu poți suna sa stabilesti o zi/ora ca doar nu renunți la job sa stai acasă sa îl aștepți!!!
Tot in aceasta perioada am primit colete prin sameday, fan courier și TOATE au ajuns la timp, curierul m-a sunat DIN TIMP specificând-mi ora la care va ajunge la adresa.
Probabil ca nu este la fel peste tot însă in județul Neamț, din propria experiența pot spune ca provoacă dezgust total! Dacă as putea alege, NICIODATĂ nu as alege DPD. 👎🏼👎🏼👎🏼
Cea mai neserioasă firma de curierat!!
In decursul unei luni am avut cel puțin 3 colete doar la dpd și de fiecare data cu probleme:
AWB-ul nu a redat corect statusul coletului, am primit mesaj cu 2-3 zile înainte data livrării și de fiecare data coletul nu a ajuns in ziua specificata, ci cu 1-
SILVIU - septembrie 7, 2023 @ 10:21
3 din 4 experiențe neplăcute în ultima lună. Colete repartiza altor curieri de sector si apoi uitate prin depozit zile intregi (a trebuit sa merg personal la depozit sa le ridic). Mesaje false pe sire menite a justifica nepredarea sau nepreluarea coletelor. Nu stim numarul de telefon al livratorului. La numerele de telefon indicate nu raspunde nimeni, iar daca le scrii primesti eterne raspunsuri formale care promit fara sa rezolve nimic. Categoric CEL MAI PROST CUROER din toate cu care am abut de a face,
3 din 4 experiențe neplăcute în ultima lună. Colete repartiza altor curieri de sector si apoi uitate prin depozit zile intregi (a trebuit sa merg personal la depozit sa le ridic). Mesaje false pe sire menite a justifica nepredarea sau nepreluarea coletelor. Nu stim numarul de telefon al livrator
Tatiana - septembrie 6, 2023 @ 09:51
Am primit un colet prin curierul Dv si a ajuns desfacut de tot , produsele toate ravasite, produs lipsa, unele desigilate si aruncate asa in cutie si cand am sunat la sediu pe cei din Cta mi au vorbit urat si au spus ca nu i interseaza ca nu e vina curierului
Am primit un colet prin curierul Dv si a ajuns desfacut de tot , produsele toate ravasite, produs lipsa, unele desigilate si aruncate asa in cutie si cand am sunat la sediu pe cei din Cta mi au vorbit urat si au spus ca nu i interseaza ca nu e vina curierului
Număr comandă.(Părere negativă): AWB
Mihaela B - septembrie 5, 2023 @ 17:06
Am scris si ieri un comentariu negativ, nu il vad, le lasati doar pe cele pozitive?
Astept de 8 zile un colet. Ieri am sunat dimineata la ei si au zis ca vine in cursul zilei. La ora 14 sun din nou si imi spune ca va veni a doua zi, marti.
Marti iar primesc sms ca voi primi coletul. La ora 14 sun si le spun ca nu am primit nimic. Imi dau nr de tel al curierului. Sun, trimit sms, nu raspunde nici la telefon nici la sms. Sun din nou in centrala si imi spune ca nici colegei nu ii raspunde curierul, dar va veni miercuri.
Caut pe internet si vad ca in perioada 4-6 septembrie au depozitul din Iasi inchis, pentru ca isi schimba sediul. Asadar nici maine nu voi primi coletul.
Am vorbit cu furnizorul si i-am spus ca nu mai vreau coletul, vreau sa mi se returneze banii.
Adica mai astept vreo luna pana mi se returneaza banii.
In colet erau medicamente pe care o persoana foarte bolnava astepta sa le primeasca.
Total neprofesionist. Si in loc sa incerce sa repare cat de cat situatia, raman la fel de nepasatori.
Am sa urmaresc sa vad daca apare acest mesaj pe acest site.
Succes.
Am scris si ieri un comentariu negativ, nu il vad, le lasati doar pe cele pozitive?
Astept de 8 zile un colet. Ieri am sunat dimineata la ei si au zis ca vine in cursul zilei. La ora 14 sun din nou si imi spune ca va veni a doua zi, marti.
Marti iar primesc sms ca voi primi coletul. La ora 14 sun
Gabriela - septembrie 5, 2023 @ 11:59
Am un colet de primit (80709304535) , pe care îl aștept de vineri 1/09/2023, asta după ce ei (cică) au încercat să-l livreze dar adresa/tel erau greșite! Am sunat la ei, și vineri am fost asigurată că livrarea se va face luni 3/09/2023, dar ce sa vezi nu s-au întâmplat pt că aveau Nr tel greșit?????!!! ( vineri am actualizat datele adresa/telefon) și coletul meu se află în depozitul Bragadiru sau Olteniței!!!! Eu nu am fost anunțată nici măcar printr-un SMS sau email de coletul meu! Discut la telefon cu 3 persoane diferite, care îmi spun că nu au ce să facă că nu o sa primesc coletul luni că abia marți, adică azi 5/09/2023!!! Ghiciți ce!!!! coletul nu ajunge nici astăzi!?!
Așa că din punctul meu de vedere sunt zero profesioniști!!!
Am un colet de primit (80709304535) , pe care îl aștept de vineri 1/09/2023, asta după ce ei (cică) au încercat să-l livreze dar adresa/tel erau greșite! Am sunat la ei, și vineri am fost asigurată că livrarea se va face luni 3/09/2023, dar ce sa vezi nu s-au întâmplat pt că aveau Nr te
Mihaela B - septembrie 4, 2023 @ 12:44
Sunt foarte SUPARATA si NEMULTUMITA Am avut de primit doua colete de la doua firme diferite. Am primit cele doua sms-uri, unul marti 29.08.2023 si unul miercuri 30.08.2023. Cel de miercuri il primesc la cateva ore, in aceeasi zi, cel de marti nu l-am primit nici astazi, luni 04.09.2023. Am trimis email la furnizor si imi spune ca ei au trimis si ca marțea trecuta ar fi trebuit sa il primesc. Sun la DPD, luni la ora 8:35 si doamna imi spune ca in cursul zilei il voi primi. Stau si astept sa vina coletul, sau sa primesc vreun mesaj. Nimic, DPD doarme in papuci, in timpu serviciului. Revin la DPD la ora 14:45 si doamna imi spune ca au pierdut eticheta in depozit si ca abia maine, adica marti 05.09.2023 (adica peste o saptamana) voi primi pachetul. Daca s-a stiut ca voi primit maine si nu astazi, de ce nu a bunavoit nimeni sa ma sune si sa imi spune sa nu astepta astazi toata ziua, in zadar, asa cum am asteptat o saptamana intreaga? Era o chestie de bun simt, ca sa nu amintesc de cuvantul “profesionalism”. Dupa ce ai gresit, in loc sa repari ce se mai poate repara, insisti in greseala, fara nici o jena. Un amanunt, in colet erau medicamentele pe care le asteptam de o saptamana. “Felicitari”, nu am ce spune …
Sunt foarte SUPARATA si NEMULTUMITA Am avut de primit doua colete de la doua firme diferite. Am primit cele doua sms-uri, unul marti 29.08.2023 si unul miercuri 30.08.2023. Cel de miercuri il primesc la cateva ore, in aceeasi zi, cel de marti nu l-am primit nici astazi, luni 04.09.2023. Am trimi
Tudorache Ioana Corina - septembrie 4, 2023 @ 09:26
Aceasta companie trebuie evitată!Curierul așteaptă sa cobori în fața blocului(cu toate ca obligația lui este sa livreze coletul la ușa apartamentului).
În acest caz,am așteptat în fața blocului 40 min(în condițiile în care la telefon a spus ca ajunge în 5 minute),ca apoi sa primesc sms cu textul “v-am așteptat 15 minute, trebuie sa plec”.
A trebuit sa sun la București, sa ia legătura operatorul cu curierul,ca sa-l convingă sa livreze coletul la adresă!
Rușine, Rușine,Rușine!
Aceasta companie trebuie evitată!Curierul așteaptă sa cobori în fața blocului(cu toate ca obligația lui este sa livreze coletul la ușa apartamentului).
În acest caz,am așteptat în fața blocului 40 min(în condițiile în care la telefon a spus ca ajunge în 5 minute),ca apoi sa primesc sm
Silviu Lupescu - august 31, 2023 @ 06:22
Repetate livrări intârziate si uneori trebuie mers la depozit ca sa recuperezi un colet. Informatii pe site eronate (refuz client?) sau despre colete in tranzit care zac undeva prin depozitele dpd. Foarte dificil sa obtii informatii (la telefonul DPD Iasi, de pildă nu raspunde nimeni niciodata), iar robotul mai multe enerveaza decat ofera informatii. Total nemultumit.
Repetate livrări intârziate si uneori trebuie mers la depozit ca sa recuperezi un colet. Informatii pe site eronate (refuz client?) sau despre colete in tranzit care zac undeva prin depozitele dpd. Foarte dificil sa obtii informatii (la telefonul DPD Iasi, de pildă nu raspunde nimeni niciodata)
Angela N - august 29, 2023 @ 14:45
Cel mai prost serviciu de curierat posibil! Nu sună, nu trimit mesaje, eu m-am trezit cu coletul aruncat pe jos în curte, putea sa-l ia oricine! Noroc ca am verificat numarul de tracking, altfel habar nu aveam că ”mi-a fost livrat”! Daca il lua cineva din curte cine raspundea? La telefoane nu raspunde nimeni, nicaieri! Daca aș putea da minus 5 stele, le-as da.
Cel mai prost serviciu de curierat posibil! Nu sună, nu trimit mesaje, eu m-am trezit cu coletul aruncat pe jos în curte, putea sa-l ia oricine! Noroc ca am verificat numarul de tracking, altfel habar nu aveam că ”mi-a fost livrat”! Daca il lua cineva din curte cine raspundea? La telefoane nu
Balut Camelia - august 7, 2023 @ 06:40
Pentru livrarea unui colet au fost nevoie de doua saptamani,dupa nenumarate telefoane si timp pierdut
Eduard - august 1, 2023 @ 17:36
De unde si pana unde are drept angajatul dvoastra sa comenteze la adresa mea si acuma citezi ” client dificil ca dvoastra nu am avut”.
Am rugat frumos de 2 ori sa ma contacteze inainte sa ajunga la destinatie sa poate sa ajunga cineva acasa. La care am primit raspuns ca el nu are timp sa astepte ,are tot Mangalia. ( Numarul 48 nu e aceiasi cu 48A) Nici macar nu a stat la adresa corecta.Daca nu are chef de lucru sa- si cauta altceva.
Si imi pare rau dar nu a fost prima data cand Dpd m- a dezamagit. Dar la mine ati fost ultima oara.
De unde si pana unde are drept angajatul dvoastra sa comenteze la adresa mea si acuma citezi ” client dificil ca dvoastra nu am avut”.
Am rugat frumos de 2 ori sa ma contacteze inainte sa ajunga la destinatie sa poate sa ajunga cineva acasa. La care am primit raspuns ca el nu are timp sa
Miroiu Crinu - iulie 20, 2023 @ 19:35
Ce pot sa spun, nu stiam ca aceasta firma de curierat exista pana acum vreo doua saptamani cand am plasat o comanda catre un partener emag marketplace. In prima instanta, toate bune si frumoase, optiune de livrare prin easybox, mult mai comod decat sa astepti dupa un curier care parca nu mai vine sa te scape de grija. La numai o zi de la plasarea comenzii, primesc un mesaj prin care eram informat ca livrarea nu se va realiza in ziua cu pricina. “Nicio problema”, ma gandesc eu, dar nici nu apuc sa termin de gandit asta, ca primesc un apel de la un numar necunoscut. Raspund, si ma anunta de la capatul celalalt CURIERUL, care ma anunta ca e la adresa mea de domiciliu, trecuta in contul emag, Incerc eu sa ii explic omului ca nu e nimeni la adresa, ba mai mult, ca eu facusem comanda cu ridicare din easybox, dar pe curier prea putin il interesa ce ziceam eu acolo, si mi-a raspuns pe un ton iritat: ‘haideti, dom’le, mai repede, ca n-am aer conditionat in masina”. In momentul respectiv m-am enervat si i-am zis curierului “fa ce vrei”, iar omul s-a conformat si a dus coletul in depozit. Depozitul se afla pe camp in afara orasului, ca doar nu ar fi fost sa-l puna undeva unde sa ajunga, Doamne fereste, clientii la el! Neavand masina, nu am avut cum sa ajung la depozit sa iau coletul, asa ca am sunat la DPD, explicandu-le speta, sperand la o rezolvare (vezi sa nu). Doamna de la relatii clienti m-a indrumat sa trimit email catre departamentul lor de comenzi, care ulterior m-a indrumat sa emit o solicitare catre vanzator. La randul lor, cei de la AZ Office (ii fac si pe ei vedete, pentru ca au fost la fel de cooperanti ca si DPD) mi-au spus ca va trebui sa fac un tichet la emag, iar ei sa se adreseze comerciantului, care finalmente sa spuna curierului sa redirectioneze coletul la o alta adresa. In fine, intru pe emag, deschid chat-ul, “vorbesc” cu un robot care are nevoie de cateva selectii ca sa se prinda ca vreau sa vorbesc cu un om, nu sa selectez dintr-o lista, si ma pune in legatura cu o persoana. Reprezentantul emag imi spune ca va sesiza vanzatorul cu privire la situatie si ca vor incerca redirectionarea coletului. Cateva zile mai tarziu, coletul meu era pe drum, insa nu catre mine, ci inapoi la expeditor.
O experienta proasta cap-coada, fara nicio parte buna,
Ce pot sa spun, nu stiam ca aceasta firma de curierat exista pana acum vreo doua saptamani cand am plasat o comanda catre un partener emag marketplace. In prima instanta, toate bune si frumoase, optiune de livrare prin easybox, mult mai comod decat sa astepti dupa un curier care parca nu mai vine sa
Alexandra - aprilie 27, 2023 @ 10:54
Nu exista o firma de curierat mai DEZAMAGITOARE decat DPD Romania. Cum pe lumea asta sa ai de primit colete (nu unul, multe, mereu, de la furnizori care din pacate lucreaza cu ei) si ei sa nu ti trimita decat la infinit on and on and on sms cu numarul de telefon din centrala in loc de numarul curierului?!?!?
Stai in centrala minim 15-20 de minute ascultand o muzica pentru oameni cu deficiente de inteligenta, apoi raspunde una plictisita si de propria i existenta, se cauta, mai astepti o vreme si in final dupa un apel de 25 de minute minim, poti sa ai contactul curierului pentru a te coordona cu el.
Culmea e ca nu are nimeni o problema la voi la cotet si numarul de telefon al curierului nu e un secret, dar “asa e politica” sa nu dati din prima un numar de telefon util.
Pai va spun eu si pt altii desi vi s a mai spus, ca aveti o politica josnica ca si serviciile ca doar se asteapta toata lumea daca in sms scrie ca vine coletul in intervalul X sa ajunga defapt in intervalul Z
Nu exista o firma de curierat mai DEZAMAGITOARE decat DPD Romania. Cum pe lumea asta sa ai de primit colete (nu unul, multe, mereu, de la furnizori care din pacate lucreaza cu ei) si ei sa nu ti trimita decat la infinit on and on and on sms cu numarul de telefon din centrala in loc de numarul curier
Cristian Popescu - aprilie 8, 2023 @ 16:11
Calitatea serviciilor DPD Romania este groaznica. Din pacate esti obligat sa le acorzi o stea dar nu merita nici macar 1 stea. Pierd o gramada de colete, coletele deteriorate nu le returneaza in timp util iar daca ai o problema cu ei termenul de solutionare a reclamatiei este de maxim 60 de zile. La ei chiar dureaza. 60 de zile pana primesti un raspuns referitor la coletele pierdute sau deteriorate. Colabotam cu multe firme de curierat dar Dpd are cel mai mare procent de colete distruse, nelivrate sau pierdute.
Sunt neseriosi si nu vor sa isi asume greselile.
De evitat aceasta asa zisa firma de curierat.
Calitatea serviciilor DPD Romania este groaznica. Din pacate esti obligat sa le acorzi o stea dar nu merita nici macar 1 stea. Pierd o gramada de colete, coletele deteriorate nu le returneaza in timp util iar daca ai o problema cu ei termenul de solutionare a reclamatiei este de maxim 60 de zile.
Ana - aprilie 2, 2023 @ 09:37
Foarte mulțumită de ei!Nota 10! Curierii sunt de treabă și aduc coletele intacte. Eu am mai comandat de pe saituri și lucruri fragile, dar mi-au fost aduse intacte și într-o stare buna.
Ionuț - februarie 16, 2023 @ 13:45
Forte buni
Paulina - decembrie 20, 2022 @ 13:26
Curierat de nota 10. Felicitari si la mai mult si mai bine, in activitatea voastra.
Iancu Mariana - decembrie 9, 2022 @ 11:26
Sunt comp;let dezamagita de aceasta firma de curierat. Este pentru a doua oara in ultimele luni cand sunt tratata cu atata lipsa de intelegere si politete. Sunt o persoana cu dizabilitti auditive, am rugat sa primesc sms cand vine curierul, nu telefon, nu aud si nu pot vorbi la telefon. Curierul n-a vrut sa rspunda prin sms, prefera sa returneze coletul decat sa inteleaga situatia. Este adoua oara, cred ca este vorba de acelasi curier.Reuz sa cred ca nu stie sa scrie un sms. Azi, 09 decembrie 2022, aeptam cu nerabdare coletul de la Zooplus, dar ghinionul meu a fost sa urmeze sa fie adus de catre DPD. Cata diferenta fata de curierii de la GLS si Fan curieri, care sunt extrem de amabili si politicoli.Este caz de protectia consumatorilor, ca sa nu spun mai mult..
Sunt comp;let dezamagita de aceasta firma de curierat. Este pentru a doua oara in ultimele luni cand sunt tratata cu atata lipsa de intelegere si politete. Sunt o persoana cu dizabilitti auditive, am rugat sa primesc sms cand vine curierul, nu telefon, nu aud si nu pot vorbi la telefon. Curierul n-
Elena Piatra Neamt - noiembrie 9, 2022 @ 09:14
Imi pare rau ca trebuie sa va spun ca sunt neseriosi. Dupa ce am avut acceptul telefonic asupra produselor ce pot fi transportate dupa care am primit si numar de comanda 1815725/ 07.11. 2022 . Pe data de 08.11.2022 am primit un nou mesaj situatia schimbandu-se cu 180grade , pri care am fost anuntata de anularea comenzii. Deci pur si simplu consider neseriozitate. Nu este usor sa pregatesti un colet de cca 10 kg cu diferite produse casnice…aranjare in cutie, ambalarea fiecarui produs, etichetare, etc. Asemenea produse am trimis de zeci de ori prin posta romana si nu au fost probleme.
Imi pare rau ca trebuie sa va spun ca sunt neseriosi. Dupa ce am avut acceptul telefonic asupra produselor ce pot fi transportate dupa care am primit si numar de comanda 1815725/ 07.11. 2022 . Pe data de 08.11.2022 am primit un nou mesaj situatia schimbandu-se cu 180grade , pri care am fost anuntata
Sauciuc Mioara - septembrie 14, 2022 @ 08:45
Curieratul este super bun! Curierul era de nota10*!! Politicos, amabil, răspundea la întrebările mele!
Cristian - mai 14, 2022 @ 12:42
Recomand, sofer amabil si costuri de transport bune. La calitatea masinilor ar trebui insa lucrat mai mult, nu sunt in cea mai buna stare.
Andreea - decembrie 15, 2021 @ 14:00
Aștept de o săptămână un colet și azi primesc mesaj că s-a încercat livrarea coletului, dar adresa era greșită in condițiile in care am dat adresa corectă, sunt sigură și nu reușesc să dau de nimeni de la DPD.
Aștept de o săptămână un colet și azi primesc mesaj că s-a încercat livrarea coletului, dar adresa era greșită in condițiile in care am dat adresa corectă, sunt sigură și nu reușesc să dau de nimeni de la DPD.
Număr comandă.(Părere negativă): 61605828119
Alexandru Roman - septembrie 25, 2021 @ 10:42
Nu sunt ei cei mai perfecți dar eu de câte ori am avut colete de la ei, nu am avut probleme. Curierii sunt de treabă și chiar m-au așteptat mereu.
gheta dan - septembrie 21, 2021 @ 15:13
Buna,astazi ca si de fiecare data vine masina cu pachet suna la tel. din fata casei si pleaca…nu se poate suna cu 10 sau 20 minute mai repede inainte de a ajunge ,nu pot sta acasa toata ziua.Astazi au plecat si erau la 500 metri de casa si nu au vrut sa se intoarca.AWB223409773.Si apropo cautati alti oameni la transport …astazi la ora 8.36 am primit mesaj si la ora16.05 am primit tel. dupa un nr. privat 07706910618 cind persoana care livreaza are nr.0722699733,va rog sa va rezolvati problemele.
Buna,astazi ca si de fiecare data vine masina cu pachet suna la tel. din fata casei si pleaca…nu se poate suna cu 10 sau 20 minute mai repede inainte de a ajunge ,nu pot sta acasa toata ziua.Astazi au plecat si erau la 500 metri de casa si nu au vrut sa se intoarca.AWB223409773.Si apropo cauta
cristina - august 20, 2021 @ 11:49
Nu recomand, mai ales daca vreti sa aveti o ora aproximativa de ridicare a coletului. Pe AWB este trecuta o ora iar cand suni sa intrebi de ce nu vine curierul ti se spune ca ora de pe AWB nu conteaza( este la misto sau de forma).
Soporan Diana - august 10, 2021 @ 12:36
Dezamăgită complet.Ca sa iau legătura cu curierul pe ce număr sa sun? Un număr de telefon nu se apelează ,se pare că nu există așa număr..
Iar la al doilea număr imi răspunde robot..
Mulțumesc mult deservire de calitate 👎 DPD..
Și eu cum să afle în jurul cărei ore îmi vine coletul?.. Curierul sună cu 10 minute înainte să fie la locației.
Îmi pare rau sunt dezamăgită total.
Dezamăgită complet.Ca sa iau legătura cu curierul pe ce număr sa sun? Un număr de telefon nu se apelează ,se pare că nu există așa număr..
Iar la al doilea număr imi răspunde robot..
Mulțumesc mult deservire de calitate 👎 DPD..
Și eu cum să afle în jurul cărei ore îmi vine colet
Verginia Paleolog - iulie 26, 2021 @ 14:53
Promptitudine, seriozitate, suntem foarte mulțumiți, coletul a ajuns la destinație, intact și în 5 zile, așa cum ni s-a spus !
Filipovici Andrei - iulie 12, 2021 @ 10:08
Au preturi mici, dar nu fantastic de mici, dar serviciile lasa de dorit. In seara din 05.07.2021 am dat o comanda pentru un colet, pe care l-au ridicat in urmatoarea zi, pe la pranz. Dupa care coletul a ajuns in depozitul din Lugoj, unde a stat 5 zille, desi destinatarul era la cativa km de depozit.
Bineinteles ca clientul a refuzat sa mai ridice coletul dupa atata tim.
Am trimis mail la reclamatii, pentru care nu am primit nici un raspuns. Doar dupa ce am sunat la ei, au anulat comanda.
Nu recomand deloc firma de curierat DPD.
Au preturi mici, dar nu fantastic de mici, dar serviciile lasa de dorit. In seara din 05.07.2021 am dat o comanda pentru un colet, pe care l-au ridicat in urmatoarea zi, pe la pranz. Dupa care coletul a ajuns in depozitul din Lugoj, unde a stat 5 zille, desi destinatarul era la cativa km de depozit.
Daniel - iunie 18, 2021 @ 12:18
Zero grija fata de colete: Colet extern avariat serios, paguba 500 eur nerecuperabili. Colete interne de cele mai multe ori in stare proasta, noroc ca nu am comandat nimic fragil prin ei.
Livrearea lasa de dorit, livreaza cand au chef si daca au chef.
Da impresia de un serviciu de curierat tip franciza. In cazul meu francizatul isi bate joc de zona.
Zero grija fata de colete: Colet extern avariat serios, paguba 500 eur nerecuperabili. Colete interne de cele mai multe ori in stare proasta, noroc ca nu am comandat nimic fragil prin ei.
Livrearea lasa de dorit, livreaza cand au chef si daca au chef.
Da impresia de un serviciu de curierat tip franc
Doru - iunie 4, 2021 @ 13:04
Produse plasate curierului DPD în data de 02 Iunie sunt anunțat că vor fi livrate în data de 07Iunie, adică peste 5(CINCI!) zile. Cred ca si din Siberia ajungeau mai repede (cu alt serviciu de curierat, bineinteles!). Prin urmare, nu voi mai face, niciodata, comenzi de la firmele care liveaza produsele prin DPD!
Produse plasate curierului DPD în data de 02 Iunie sunt anunțat că vor fi livrate în data de 07Iunie, adică peste 5(CINCI!) zile. Cred ca si din Siberia ajungeau mai repede (cu alt serviciu de curierat, bineinteles!). Prin urmare, nu voi mai face, niciodata, comenzi de la firmele care liveaza p
Dragomir Eduard - aprilie 21, 2021 @ 10:42
Multumit
Komsa Sarolta - ianuarie 26, 2021 @ 18:40
Curieratul este super bun! Vineri după masă era coletul ridicat, marți după masă deja a ajuns la destinație în Ungaria
Curierul era de nota10*!! Politicos,bunăvoitor, răspundea la întrebările mele! Am plătit 27 de lei, coletul avea 5kg! Adică prețul e foarte ok! Foarte mulțumită de ei!!
Curieratul este super bun! Vineri după masă era coletul ridicat, marți după masă deja a ajuns la destinație în Ungaria
Curierul era de nota10*!! Politicos,bunăvoitor, răspundea la întrebările mele! Am plătit 27 de lei, coletul avea 5kg! Adică prețul e foarte ok! Foarte mulțumită de
Balteanu Georgeta - decembrie 17, 2020 @ 15:24
In data de 7.12 a.c am contactat telefonic firma dpd-Spania ptr a trimite un colet conform anunțului ” din usa in usa” După ce am dat toate datele coletului( dimensiuni si 15 kg ) , numele si adresa destinatarului dictat pe litere si repetată de operator mi s- a spus că prețul este de 300 ron ( 4,08/ kg ). Am completat cu numele si adresa mea si mi s-a comunicat încă în aceași zi va veni un curier sa ridice coletul , lucru care s-a și făcut. PE data de 9.12 a.c am primit un mail de la dpd, prin care mi se spunea că toate colegele de pe ruta Ungaria Austria vor fi controlate la vama. In colet eu am trimis îmbrăcăminte, si cărti. PE data de 11.12 a.c am sunat la dpd sa intreb de starea colegului si mi s-a spus că dacă vreau să știu să caut pe net si sa dau tf la vama , fără detalii. CARE VAMA ?.Pe data de 14.12am sunat din nou la dpd si mi s-a spus că este din 11.12 in Spania si ca nu au găsit acasa destinatarul , lucru neadevărat, întrucât nici telefonic nu au fast contactați si nici acasa nu au venit deși au fost tot timpul asteptati.Pe 16 am sunat la dpd cand mi s-a vorbit F. NEPOLITICOS sugerând totuși să caut pe net si sa contactez telefonic firma asociată ( CARE ?) si sa vad unde este coletul. După numeroase căutări a fost găsită si contactată firma SEUR la un nr cu taxa speciala de 6€ si li s-a spus sa vina sa ridice coletul din depozitul din Tarragona unde stătea de 5 zile, DEPOZIT la 80 kg fata de destinatie. DECI AU MAI FACUT UN DRUM DE 160 KM. ASTA PTR CA AM PLATIT 4€/ KG CURIER ” USA LA USA ”
ACUM EU VA INTREB : SUNTETI FIRMA SERIOASA ????
In data de 7.12 a.c am contactat telefonic firma dpd-Spania ptr a trimite un colet conform anunțului ” din usa in usa” După ce am dat toate datele coletului( dimensiuni si 15 kg ) , numele si adresa destinatarului dictat pe litere si repetată de operator mi s- a spus că prețul este