Ultima actualizare pe 2 august 2024 de către Andra
Unul din cele mai mari si mai cunoscute site-uri accesate de romanii care doresc sa plece in vacanta intr-un loc placut si sigur, unul din cele mai eficiente motoare de cautare pentru urmatoarea vacanta, https://www.directbooking.ro/ este locul perfect pentru gasirea celei mai bune camere de hotel, indiferent de destinatie. Reprezentantii Direct Booking pun la dispozitia clientilor posibilitatea de a cauta in sute de oferte de petrecere a vacantei de vara, a concediului din perioada Sarbatorilor de Iarna sau a Sarbatorilor Pascale. Indiferent de destinatia aleasa, de orasul sau tara unde doresc sa isi faca concediu, de numarul de persoane care urmeaza sa se cazeze, de modul de transport cu ajutorul caruia decid sa ajunga la destinatie, cu siguranta cei interesati vor gasi pe acest site ceea ce au nevoie pentru o vacanta de vis.
La un click distanta se afla ofertele de Craciun, de Revelion, cele mai interesante destinatii de pe litoral, precum si ofertele din strainatate, atat din statiunile de ski din Elvetia, Germania sau Austria, cat si din statiunile din Turcia pentru vacanta de vara. In plus, online sunt disponibile si circuitele cu ajutorul carora cei mai curajosi dintre calatori pot descoperi lumea.
Direct Booking este una din cele mai cunoscute agentii de turism cunoscuta atat in mediul online, cat si in mediul offline in Romania, cu peste 100000 de oferte turistice de cazare sau cu transport inclise, care pot fi accesate prin simpla folosire a motorului de cautare intuitiv si a filtrelor avansate. Pentru a face o rezervare, clientii nu au de parcurs decat cativa pasi, comanda fiind transmisa rapid catre furnizorii de servicii dupa confirmarea ferma a disponibilitatii solicitate.
In plus, specialistii stau la dispozitia clientilor pe chat, raspunzand la orice intrebare ar avea acestia. Pe portalul de turism si de rezervari online www.directbooking.ro sunt disponibile cele mai ieftine oferte pentru vacante pentru toate buzunarele si pentru toate preferintele, de la circuite in tara si peste hotare, la croaziere, sejururi cu autocarul, vacante ieftine sau pentru bugete foarte generoase.
Directbooking.ro se remarcă prin: Comisioane mici, Destinații variate.
Top categorii de servicii: Vacanțe, destinații, obiective turistice.
Modalități de plată: Plată online cu cardul, transfer bancar, Tickete de vacanta la sediul din București.
Contact Directbooking.ro:
- Număr de Telefon: 031 9641 L-V 09:00-18:00
- Email: office@directbooking.ro
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/directbooking.ro
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/directbooking.ro/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/channel/UCwiep-SDWdEMwtCdtK0wHXw
- Pagina de TikTok: –
Ioana - august 2, 2024 @ 08:30
Clienții sunt ademeniți cu oferte tentante lastminute sau early booking pentru care sunt anunțați să plătească un avans. După ce achiți avansul, ți se cere să achiți suma integrală. După ce achiți suma integral și ți-au luat banii, ești anunțat a doua zi (după nenumărate mail-uri și telefoane) că de fapt comanda a fost infirmată de hotel și ți se vor returna banii în 7 zile sau îți vor trimite oferte asemănătoare. Ofertele nu sunt deloc asemănătoare, dar unii dacă tot au dat banii se hotărăsc să transfere suma către o altă rezervare. După ce le-ați plătit banii, ei trag de timp și vă aruncă tot felul de scuze prin care evită să vă emită voucherul de cazare sau să vă restituie suma plătiTă, folosindu-se de banii dumneavoastră în tot acest timp. Dacă nu vreți să stați cu stres, să vă enervați scriind mailuri zilnic sau sunând în call centre unde să fiți luați la mișto, vă sfătuiesc să evitați această firmă! Inclusiv angajatele acestei companii sunt disperate pentru că nu este vina lor că firma pune tot felul de momeli pe site (oferte avantajoase dar inexistente) și apoi ele trebuie să suporte supărarea și jignirile zecilor de clienți care sună enervați pentru că au fost păcăliți și de fapt ” hotelul nu a confirmat disponibilitatea locurilor” (după ce ai plătit suma pentru cazare în mod integral). Firma se numește Directbooking dar de fapt lucrează cu tot felul de intermediari, nu este nici un booking direct:))). DE EVITAT! Până la urmă ajungeți să plătiți la fel ca la orice altă agenție decentă (poate și mai mult) dar vă alegeți în plus și cu nervi și cu timpul pierdut și stați și cu stres.
Clienții sunt ademeniți cu oferte tentante lastminute sau early booking pentru care sunt anunțați să plătească un avans. După ce achiți avansul, ți se cere să achiți suma integrală. După ce achiți suma integral și ți-au luat banii, ești anunțat a doua zi (după nenumărate mail-ur
George - august 1, 2024 @ 14:21
poți sa suni unde vrei și sa faci ce vrei tu ca te suna ei când au chef. Pe noi ne-au sunat a doua zi după check-in, eventual sa ne întrebe dacă am dormit în gara sau am primit și noi ce am plătit, asa sa își facă probabil o statistica, nu sa ajute cu ceva.
poți sa suni unde vrei și sa faci ce vrei tu ca te suna ei când au chef. Pe noi ne-au sunat a doua zi după check-in, eventual sa ne întrebe dacă am dormit în gara sau am primit și noi ce am plătit, asa sa își facă probabil o statistica, nu sa ajute cu ceva.
Ana Maria Cristea - iulie 2, 2023 @ 10:48
Raspund greu la email-uri / telefoane, cand ai o intrebare primesti un raspuns fals, ilogic, vag sau deloc. Ne-au gresit biletele de avion la intors si a trebuit sa ne luam noi din banii nostrii altele, nu i-a interesat de nicio culoare, situatia noastra! Inca ne promit ca ne vor da banii inapoi, asteptam sa vedem cum decurs lucrurile. La biletele de dus i-am intrebat daca avem si cala ( asa aparea pe site-ul companiei aeriene ), mi-a dat in scris ca nu, dar ce sa vezi, la emiterea biletelor aveam si bagaj de cala.
Raspund greu la email-uri / telefoane, cand ai o intrebare primesti un raspuns fals, ilogic, vag sau deloc. Ne-au gresit biletele de avion la intors si a trebuit sa ne luam noi din banii nostrii altele, nu i-a interesat de nicio culoare, situatia noastra! Inca ne promit ca ne vor da banii inapoi, as
Maria - septembrie 11, 2021 @ 18:49
Februarie 2021 a fost al treilea an in care am contractat 2 vacante prin intermediul directbooking.ro Pentru ambele vacante am platit imediat un avans si restul de bani la o data ulterioara convenita prin contract. Ambele destinatii au fost la mare, in hoteluri de 5 stele,regim de masa demipensiune, in hoteluri destinate exclusiv adultilor (adults only).
Primul hotel, Alia Palace din Halkidiki,in iunie a fost o dezamagire in ciuda recenziilor pozitive publicate pe site-ul agentiei, motiv pentru care am parasit hotelul cu 3 zile mai devreme si evident am pierdut banii.
Al doilea hotel, RIU Palace in Bulgaria, luna august, urma sa ne implineasca visul unei vacante reusite. La sosirea in hotel, obositi dupa trezirea la 3 dimineata, am aflat ca nu ne puteau caza, deoarece nu figuram inregistrati, documentul de calatorie/VOUCHERUL primit de la agentie NEFIIND VALABIL. In plus, ne-au informat ca presupusele servicii contractate “half board” nici nu puteau fi oferite, hotelul lucrand doar in regim “all inclusive”. Receptionera ne-a informat ca mai fusesera 2 cazuri de turisti veniti cu astfel de vouchere inexistente, emise de o companie cu care nu colaborau, pentru servicii pe care nu le puteau furniza.Se intampla sambata, cand directbooking.ro nu lucreaza si evident nu raspunde la nr. de telefon transmis in documentele de calatorie. In final, am reusit sa-i contactez prin intermediul chatului de rezervat calatorii, am comunicat nr. comenzii si m-a contactat agentul directbooking. Prima oferta a agentului a fost sa-mi returneze banii platiti, adica suma platita din februarie, sa mi-o returneze dupa intoarcerea din vacanta. A doua oferta a fost sa ne relocheze la un alt hotel cu demipensiune. Din fericire hotelul RIU mai avea disponibila o camera , nu cea mai grozava, aceasta fiind destinata persoanelor cu dizabilitati si fara vedere la mare. Deoarece hotelul RIU era singurul hotel din Bulgaria la care doream sa ne petrecem vacanta (adults only) , evident fiind ca nu se putea gasi un hotel similar la jumatatea lui august, am agreat sa platim diferenta de pret (mai mult decat dublul sumei platite initial) si am fost fericiti sa ne continuam vacanta in hotelul dorit.
Inca ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu aveam suficienti bani pe card sau ce faceam daca hotelul nu mai avea o camera libera. Din fericire, cei de la receptia hotelului au fost intelegatori si ne-au ajutat sa depasim aceasta situatie umilitoare.
Cu 2 zile inainte de checkout-ul de la hotel, am primit un email de la agentul directbooking prin care-mi solicita detaliile bancare in care sa-mi returneze jumatate din suma platita suplimentar. Am transmis contul in aceeasi zi, dar dupa 3 saptamani nu am primit nici banii, nici raspuns la mesajele transmise directbooking.ro.
Conform clauzelor contractuale, eventualele neconformitati se aduc in scris agentiei intr-un anumit termen de la checkout , ceea ce ma determina sa cred ca mesajul privind returul unei parti din suma platita suplimentar a fost doar un tertip de a trage de timp pentru a se exonera de raspunderea contractuala.
Nu mai recomand directbooking. Ofertele sunt inselatoare cu rea intentie ca sa-si obtina comisionul sau doar din lipsa de profesionalism. Indiferent de motive, creeaza traume emotionale si financiare potentialilor clienti.
Februarie 2021 a fost al treilea an in care am contractat 2 vacante prin intermediul directbooking.ro Pentru ambele vacante am platit imediat un avans si restul de bani la o data ulterioara convenita prin contract. Ambele destinatii au fost la mare, in hoteluri de 5 stele,regim de masa demipensiune,
Georgiana - iulie 31, 2021 @ 19:53
Nu recomand sub nici o forma!!! Aceeasi problmena ca cele mentionate mai sus am platit integral sejur, am primit confirnarea rezervarii si cu 10 h inainte de plecare, primim mail cu infirmarea rezervarii., pe motiv ca hotelul nu are camere.incredibil!!! Eram aproape gata de plecare.nu am mai inatlnit asa ceva nicioadata!
Nu recomand sub nici o forma!!! Aceeasi problmena ca cele mentionate mai sus am platit integral sejur, am primit confirnarea rezervarii si cu 10 h inainte de plecare, primim mail cu infirmarea rezervarii., pe motiv ca hotelul nu are camere.incredibil!!! Eram aproape gata de plecare.nu am mai inatlni
Ana - august 4, 2023 @ 14:40
Voi relata pe scurt întâmplarea mea cu compania de turism mai sus menționata, pentru a evita ca și alți clienți sa se confrunte cu nerespectarea prevederilor contractuale și cu lipsa de profesionalism și indiferenta totala!
Așadar, caut pe site o vacanta pentru 2 adulți și un băiețel de 3 ani în Grecia! Fiind o perioada cu multiple solicitări (iulie 2023), găsesc cu greu o varianta pentru 5 nopți de cazare în Lefkada, Grecia! Pentru 7 nopți a fost imposibil sa identific ceva!
Fac comanda ferma, pe care o și achit, dar care se anulează din lipsa disponibilității camerelor!
Încerc din nou și din nou plasez o comanda ferma! Achit diferența de preț și primesc confirmare! Contract, factura, voucher!
Bucurie mare, ne pregătim de vacanta! După 4 zile primesc mesaj ca vacanta s-a anulat tot din lipsa disponibilității! Mai aveam fix 6 zile pana la plecare, concediu luat de la locul de munca și toate demersurile efectuate!
Sunt asigurata de către agenție ca voi primi alternative conform contractului și în mod sigur vor găsi o soluție!
Nu am primit nimic altceva decât niște mailuri automate cu variante pe care deja le încercasem și evident erau indisponibile!
Realizez ca nu voi primi alternative cu scuzele ca acesta perioada este foarte aglomerata, mulți clienți, etc. De parca eu nu făceam parte din categoria client!
Fac o ultima încercare și reiau căutarea pe site, dar fără succes!
Solicit companiei sa returneze sumele achitate (joi, 13 iulie 2023).
Caut pe alt site de turism variante (booking.ro).
Găsesc în câteva minute și soc pentru mine mi se confirma și disponibilitatea imediat.
Dar eu aștept sa mi se returneze banii plătiți către directbooking pentru a putea achita!
Trec încă 24 de ore în care nu primesc banii și rezervarea mi se anulează pentru neplata!
Ii contactez și încerc sa obțin banii cât mai repede, dar mi se comunica faptul ca au fost virați din Unicredit în Transilvania și știți cum e, operațiuni bancare!
Deși eu am virat din Transilvania în contul lor din Banca Transilvania!
Sâmbăta încerc din nou sa obțin o rezervare care sa nu necesite plata imediata! Și asta fac!
Minunat! Rezervare cu plata la proprietar, începând cu data de 17, adică luni!
Bagaje și plecam la mare!
Luni, verific contul și din nou nu am banii! Eram deja in Grecia!
Sun la ei și din nou mi se spune ca operațiunile bancare!
Le comunic faptul ca voi anunță protecția consumatorului pentru aceste nereguli și ca dacă nu voi primi banii voi merge la cazarea contractata cu ei, pentru ca nu am alternativa! Știți voi, aceea anulata peste 4 zile după ce a fost achitata!
Din nou liniște!
Între timp ajung la cazarea rezervata și neachitata, unde spre norocul meu, proprietara a fost de acord sa ma cazeze, urmând sa achit ziua următoare!
Și acum SURPRIZA directbooking.
Primesc mail ca îmi oferă cazare net superioara celei contractate, ca suporta ei diferența și toate cele, cu condiția sa le virez din nou suma pe care încă o așteptăm!
Adică sub presiunea momentului au decis și ei sa își respecte contractul, știind sigur ca nu voi accepta acesta varianta pentru ca pur și simplu aveam alta rezervare pe care trebuia sa o onorez!
Le comunic acest lucru și ii rog sa ne ofere totuși 2 nopți acolo, după ce încheiem sejurul aici! Asta ca să dea dovada de bunele lor intenții de care am fost asigurata la fiecare apel sau mail!
Evident răspunsul a fost NU!
În final primesc și banii în cont și pot achita cazarea!
Încerc sa ma bucur de concediu, răsfoiesc contractul și le solicit despăgubiri egale cu suma achitata, pentru nerespectarea obligațiilor contractuale și pentru disconfortul creat, deloc de neglijat!
Îmi răspund din nou cu întârziere, ca de fiecare data, ca suma pe care o pot oferi este de 50 EUR!
Va puteți imagina ce mod de operare au!
Așadar în cele ce urmează voi iniția toate demersurile pentru a obține despăgubirile care mi se cuvin, fără a ma limita la plângerile la ANPC și evident Ministerul turismului!Cert este ca nu voi mai încheia contracte cu aceasta companie!
Povestea încă nu s-a încheiat! Revin cu detalii!
AA
Voi relata pe scurt întâmplarea mea cu compania de turism mai sus menționata, pentru a evita ca și alți clienți sa se confrunte cu nerespectarea prevederilor contractuale și cu lipsa de profesionalism și indiferenta totala!
Așadar, caut pe site o vacanta pentru 2 adulți și un băiețel de
George Ivascu - iulie 30, 2021 @ 06:07
Au probleme cu banii. Consumatorul face plata la momentul solicitat si DIRECT BOOKING face plata catre hoteluri cu 1-2 zile inainte. Si de aici vin si problemele ( nu mai sunt camere disponibile si reloca la alt hotel). Am mai vazut 2 agentii care au avut acelasi tipar. Probleme mari cash flow!!! Urmeaza falimentul!
Ps. Am si eu o rezervare in august si imi este deja teama ca o sa ma trezesc cu telefon de la ei.
Au probleme cu banii. Consumatorul face plata la momentul solicitat si DIRECT BOOKING face plata catre hoteluri cu 1-2 zile inainte. Si de aici vin si problemele ( nu mai sunt camere disponibile si reloca la alt hotel). Am mai vazut 2 agentii care au avut acelasi tipar. Probleme mari cash flow!!! Ur
Dumbrava Georgeta - iulie 29, 2021 @ 12:21
Am plătit un sejur în Bulgaria in întregime. Cu o zi înainte plecării am fost informați ca nu ne pot caza 2 zile din cele 5 plătite la hotelul cerut. După conversații interminabile în care agentul de călătorie s a purtat îngrozitor cu noi am acceptat sa ne re locheze. Ne au relocat la un hotel unde am găsit camera infecta, mâncare dezastruoasa, am plătit ptr un hotel cu beach bar iar acesta nu avea, am plătit ptr umbrelă și șezlonguri gratuite iar la acest hotel nu am primit asa ceva. Nu recomand Direct Booking. Cucoana care s a ocupat de toată tărășenia aceasta a spus ca am epuizat o. Ia pleacă dumneata cuconita cu 4 copilași după tine și cazează te într o infecție de hotel sa vedem îți place??
Am plătit un sejur în Bulgaria in întregime. Cu o zi înainte plecării am fost informați ca nu ne pot caza 2 zile din cele 5 plătite la hotelul cerut. După conversații interminabile în care agentul de călătorie s a purtat îngrozitor cu noi am acceptat sa ne re locheze. Ne au relocat la u
Claudia - iulie 26, 2021 @ 22:52
Rezervare facuta la HVD MIRAMAR ,2 adulti si 2 copii,primesc confirmare disponibilitate si proforma pentru a achita suma integrala de bani,in aceiasi zi am depus banii ,iar dupa cateva ore imi trimite email cu infirmarea disponibilitati,cum este posibil asa ceva,eu am platit toata suma integral! Mi ati luat banii pentru ce? Asa procedati?
Cum rezolv problema?
Rezervare facuta la HVD MIRAMAR ,2 adulti si 2 copii,primesc confirmare disponibilitate si proforma pentru a achita suma integrala de bani,in aceiasi zi am depus banii ,iar dupa cateva ore imi trimite email cu infirmarea disponibilitati,cum este posibil asa ceva,eu am platit toata suma integral! Mi
Claudia - iulie 26, 2021 @ 22:42
CLAR NU!!!
Primesti confirmare,disponibilitate mergi efectuezi plata ,dupa care ti se spune ca numai este disponibila camera, sau oferta,sau ce mama dracului ai cumparat acolo.Ramai si fara bani si fara vacanta,niste nesimtiti ,nu raspund la telefon si daca ai NOROCUL sa raspunda cineva ,oricum nu iti rezolva problema!!!!
EVITATI!!!
CLAR NU!!!
Primesti confirmare,disponibilitate mergi efectuezi plata ,dupa care ti se spune ca numai este disponibila camera, sau oferta,sau ce mama dracului ai cumparat acolo.Ramai si fara bani si fara vacanta,niste nesimtiti ,nu raspund la telefon si daca ai NOROCUL sa raspunda cineva ,oricum nu i
Bianca - iulie 23, 2021 @ 17:30
Nu recomand sub nicio forma aceasta agenție.Au oferte fictive,încasează banii,avans sau integral după care trimit mail ca se infirma comanda.Daca aveți noroc recuperați banii în câteva luni sau ani dacă nu,rămâneți și fără bani și fără vacanta.
Nu recomand sub nicio forma aceasta agenție.Au oferte fictive,încasează banii,avans sau integral după care trimit mail ca se infirma comanda.Daca aveți noroc recuperați banii în câteva luni sau ani dacă nu,rămâneți și fără bani și fără vacanta.
Paraschiv Sorina - iulie 21, 2021 @ 08:43
Agenții furnizează informații greșite, apoi refuza soluționarea situației și asumarea răspunderii.
În cazul meu mi s-a spus că allinclusive Light la hotelul ales nu conține băuturile alcoolice și de fapt le conține deoarece am aflat singura de la recepția hotelului și de la alte agenții de turism unde agenții își fac serios treaba.
Pornind de la informațiile greșite bineînțeles ca am ales greșit demipensiune în loc de allinclusive Light.
Deși vina le aparține refuză să mă mute la regimul de masă allinclusive light încă.
Cei de la reclamații nu încearcă rezolvarea problemei ci mușamalizarea lor și clientul să plătească pentru tot inclusiv pentru greșelile lor.
Nu mi se pare corect și nici de viitor ceea ce fac.
Am trimis o reclamație acuma domnului Vlad Dorel să văd dacă dumnealui dorește să facă ceva.
In rest, m-am lovit peste tot unde am solicitat ajutorul pentru soluționarea problemei, de refuz.
Agenții furnizează informații greșite, apoi refuza soluționarea situației și asumarea răspunderii.
În cazul meu mi s-a spus că allinclusive Light la hotelul ales nu conține băuturile alcoolice și de fapt le conține deoarece am aflat singura de la recepția hotelului și de la alte agen
Simion Florian - iulie 16, 2021 @ 16:47
Pe 1 februarie an făcut rezervare pentru 2 persoane hotel Dacia plătind integral sejurul și cu transport inclus.Cu 3 zile înainte de plecare sunt anunțat ca transportul se anulează din lipsa de solicitanți. A trebuit sa dau zeci de telefoane ca banii dați pe transport sa îmi fie returnați,dar după 4 zile încă nu am văzut nici un ban. Ajungând la hotel sa am surpriza ca firma a suprapus datele de plecare a mai multor turiști printre care și eu cu cele de ieșire a celor deja cazați. Confirmarea asta am primit-o de la recepția hotelului. Concluzie este o agenție de tot rasul. Am apelat la ei și în 2018 și 2019 și a fost OK,dar probabil personalul nu mai este același iar șeful agenției îl doare la basca de reclamatii.
Pe 1 februarie an făcut rezervare pentru 2 persoane hotel Dacia plătind integral sejurul și cu transport inclus.Cu 3 zile înainte de plecare sunt anunțat ca transportul se anulează din lipsa de solicitanți. A trebuit sa dau zeci de telefoane ca banii dați pe transport sa îmi fie returnați,
Simion Florian - iulie 20, 2021 @ 18:25
Revin la recenzia din 16.07.2021,în sfârșit am primit confirmarea ca banii de transport au intrat în cont dar doar jumătate cu toate ca am achitat dus întors deci 300 lei.
Revin la recenzia din 16.07.2021,în sfârșit am primit confirmarea ca banii de transport au intrat în cont dar doar jumătate cu toate ca am achitat dus întors deci 300 lei.
Număr comandă.(Părere negativă): 843537
Florina - iulie 14, 2021 @ 03:00
Cu o zi înainte de plecarea in concediu am aflat ca suntem relocați la un alt hotel pe insula Thassos. Am plecat la drum iar pe Feribot am aflat ca suntem relocați la un alt hotel, dar am aflat nu de la agenția directbooking ci de la personalul hotelului respectiv. Din conversația telefonică nu am înțeles la ce hotel suntem re-relocați și am sunat pe nr de telefon pt urgente de la minunata Agentie directbooking încercând sa le explicam ca suntem 4 Adulți și 4 copii dintre care unul de 2 ani care stam in caldura după un drum extenuant Oradea Thassos și nu știm unde trebuie sa mergem. De la Agentie ni s-a spus ca trebuie sa așteptam ca ne va contacta mult prea Serioasa lor colega Raluca Teodora Capota. Bine-nțeles ca ne-a trimis un mesaj după vreo 3 ore. Pe ei nu ii poți contacta telefonic. Comunicarea se face doar prin mail . Oricât de bine ar suna ofertele lor , NICIODATĂ nu o sa mai apelam la așa zisele lor oferte.
Cu o zi înainte de plecarea in concediu am aflat ca suntem relocați la un alt hotel pe insula Thassos. Am plecat la drum iar pe Feribot am aflat ca suntem relocați la un alt hotel, dar am aflat nu de la agenția directbooking ci de la personalul hotelului respectiv. Din conversația telefonică n
Panciu Valentin - iulie 10, 2021 @ 04:53
Am facut rezervare pentru HOTEL MELIA SUNNY BEACH pentru 4 adulti si 2 copii. in prima faza precizez faptul ca aveam obtiunea de a plati 30% avans si pana pe data de 15.07.2021 sa platesc restul de bani. Mi ati trimis FACTURA PROFORMA CU TOTI BANII INTEGRALI. Am trecut peste faptul ca , m ati pus sa platesc integral !!!!! mi-ati trimis factura si am platit in aceeasi zi. Am primit un raspuns dupa 24 de ore ca acest hotel MELIA nu mai are locuri disponibile!!!!! CUM ESTE POSIBIL SA CERETI BANI PENTRU CEVA CE NU IMI PUTETI OFERI?????
VA ROG SA REMEDIATI PROBLEMA !!!!!!!
Am facut rezervare pentru HOTEL MELIA SUNNY BEACH pentru 4 adulti si 2 copii. in prima faza precizez faptul ca aveam obtiunea de a plati 30% avans si pana pe data de 15.07.2021 sa platesc restul de bani. Mi ati trimis FACTURA PROFORMA CU TOTI BANII INTEGRALI. Am trecut peste faptul ca , m ati pus sa
Amarazeanu Marius - iunie 11, 2021 @ 05:18
Este a doua oara cand imi iau teapa !
Afiseaza oferte cu ultra all inclusive si te trezedti cu all inclusive la fata locului!!!
Factura proforma o trimit pe ultra all inclusive iar voucherul pe seeviciile reale!
Dau vina dupa aceea pe o “eroare tehnica”.
Dar platesti cea ce nu primesti!
Nu vor sa iti returneze banii!
Cine nu crede trimit dovezi in aceasta privinta.
Acum sunt in curs de a le face reclamatie de inselaciune la ANPC iar dupa o sa ii chem in instanta.
Este a doua oara cand imi iau teapa !
Afiseaza oferte cu ultra all inclusive si te trezedti cu all inclusive la fata locului!!!
Factura proforma o trimit pe ultra all inclusive iar voucherul pe seeviciile reale!
Dau vina dupa aceea pe o “eroare tehnica”.
Dar platesti cea ce nu primesti!