Ultima actualizare pe 8 ianuarie 2019 de către Andra
Magazinul online Demax.ro comercializeaza o gama variata de electrocasnice, de la cele de uz casnic la cele de ingrijire personala, pana la aparate de climatizare si confort. Magazinul online reprezinta compania Demax din Chiajna judetul Ilfov si ofera clientilor posibilitatea de a achizitiona la cele mai mici preturi produse moderne pentru acasa.
Concret, ce pot cumpara clientii din magazinul Demax? Acestia isi pot cumpara frigidere, combine frigorifice, masini de spalat, uscatoare, aparate de gatit si hote precum si electrocasnice mici. Clientii au posibilitatea de a investi si in televizoare, aparate de incalzire si climatzare, telefoane, tablete, gadgeturi, produse de ingrijire personala, produse sanitare si accesorii precum si in gratare de exterior.
Tot ceea ce trebuie sa faca potentialii clienti este sa se inregistreze pe site-ul Demax completand numele, prenumele, numarul de telefon, CNP-ul si parola conform legislatiei in vigoare. Apoi urmeaza autentificarea pe site si comandarea produselor dorite. Se pot cauta produsele prin motorul de cautare, in campul special marcat cu o lupa, dar si folosind meniul din partea stanga unde clientii pot naviga prin categoriile de produse.
Dupa ce s-au hotarat asupra unuia sau mai multor produse, clientii trebuie sa finalizeze comanda, sa o confirme telefonic, urmand ca aceasta sa fie trimisa in cateva zile lucratoare la domiciliu. Plata se face in sistem ramburs, la livrare dar si cu cardul, prin ordin de plata, prin virament sau transfer bancar ori in rate fara dobanda.
Pe raza municipiului Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzile a caror valoare depaseste 200 de lei, iar in restul oraselor livrarea se face tot prin curierat insa calculul depinde de greutatea coletului si de zona de livrare. Toti clientii beneficiaza de posibilitatea deschiderii coletului la livrare, colet ce poate fi returnat pe loc in cazul in care sunt sesizate lovituri, deteriorari, etc.
Demax este magazinul online al intregii familii, locul de unde oamenii isi pot comanda produsele necesare unui trai mai bun si mai confortabil la un pret corect cu posibilitate de livrare foarte rapida.
Ramona Stanescu - aprilie 9, 2021 @ 12:42
Am comandat un frigider in perioada sarbatorilor. L-au livrat lovit ,cu un sertar rupt si un piciorus de reglare defect. Am trimis e-mail cu poze si descrierea problemei insa nici macar un raspuns nu am primit . Politica firmei este la retur sa platesti transport ceea ce nu este corect tinand cont de faptul ca a fost livrat defect. Trageti concluzii. Eu categoric nu- i recomand
Am comandat un frigider in perioada sarbatorilor. L-au livrat lovit ,cu un sertar rupt si un piciorus de reglare defect. Am trimis e-mail cu poze si descrierea problemei insa nici macar un raspuns nu am primit . Politica firmei este la retur sa platesti transport ceea ce nu este corect tinand cont d
Anca Cosacenco - decembrie 9, 2020 @ 12:00
Am făcut comanda 0002840. Plata online cu cardul. Am primit pe mail confirmarea plății. Când a venit curierul, m-a anunțat că trebuie să plătesc, deși comanda era plătită. Nu e vina curierului. Acesta a plecat fără să livreze produsul. Am cerut informații la demax. Au confirmat că e eroarea lor, au anunțat curierul să anuleze rambursul. Dar atât. Nu a fost livrat produsul, nu am vreo estimare a datei de livrare. La telefon nu răspunde nimeni. Iar reprezentatntul demax mi-a sugerat să contactez eu curierul. Ei nu au vreun interes ca livrarea să se facă. Acum nu-mi răspund la telefon sau mail.
Am făcut comanda 0002840. Plata online cu cardul. Am primit pe mail confirmarea plății. Când a venit curierul, m-a anunțat că trebuie să plătesc, deși comanda era plătită. Nu e vina curierului. Acesta a plecat fără să livreze produsul. Am cerut informații la demax. Au confirmat că e
Cristian Constantinescu - decembrie 11, 2019 @ 12:42
De “Black Friday”, 15.11.2019 am plasat comanda 2019319-FFCD la Demax pentru o masina de spalat.
Dupa 10 zile am trimis un email la Demax cu intrebarea : “care e statusul comenzii\livrarii?”
La alte 3-4 zile i-am sunat sa-i intreb statusul comenzii; Mi-au spus ca e posibil sa nu poata onora, dar mai incearca.
Astazi mi-au spus clar ca nu vor livra comanda.
Le-am propus sa-mi faca o alta oferta pentru orice masina de spalat de la acealsi brand, dar fara succes.
Am facut o sesizare si la ANPC.
Cu siguranta nu voi mai comanda niciodata de la Demax.
De “Black Friday”, 15.11.2019 am plasat comanda 2019319-FFCD la Demax pentru o masina de spalat.
Dupa 10 zile am trimis un email la Demax cu intrebarea : “care e statusul comenzii\livrarii?”
La alte 3-4 zile i-am sunat sa-i intreb statusul comenzii; Mi-au spus ca e posibil sa