Ultima actualizare pe 13 august 2024 de către Andra
Unul din cele mai mari si mai renumite magazine pentru casa si curte, pentru oameni de toate varstele si toate categoriile, care nu doresc altceva decat sa isi infrumuseteze casa, sa o mobileze si sa o utileze in mod corespunzator este Dedeman. Aici clientii vor gasi tot ceea ce viseaza, de la mobila si decoratiuni pana la produse necesare amenajarilor, dispozitive termice si aparate electrocasnice.
Dedeman.ro este magazinul online de unde clientii isi pot comanda o biblioteca noua, o bucatarie, un pat, un set de canapele si fotolii dar si o chiuveta, un semineu, parchet sau alte produse necesare amenajarii. Clientii Dedeman trebuie sa isi faca un cont online pentru a beneficia de oportunitatea de a comanda produse de pe internet. Dupa ce isi dau acordul pentru folosirea datelor personale pe care le-au introdus atunci cand au creat contul, se pot autentifica. Autentificarea este urmata de o lunga cautare a produsului ideal pentru ca pe site exista o gama foarte variata de produse.
Avantajul este ca nu mai este necesara deplasarea clientilor in magazin, ci acestia pot da comanda din confortul propriei locuinte sau pot vedea macar daca produsul pe care si-l doresc exista in oferta acestui magazin, pentru a nu strabate drumul degeaba. Clientii pot rezerva unul sau mai multe produse in magazinul din orasul in care locuiesc, isi pot face o idee referitoare la ceea ce vor comanda, vor intelege care este sistemul de plata si de garantie.
Plata produselor achizitionate din magazinul Dedeman online se poate face online, cu cardul, in sistem ramburs, prin ordin de plata sau in rate fara dobanda cu un card de cumparaturi. Livrarea se face in cel mai scurt timp prin curierat sau prin flota proprie in orasele unde exista un magazin Dedeman. Clientii au chiar posibilitatea de a alege intre aceste doua modalitati de livrare sau cea de rezervare in magazin astfel incat sa il poata ridica singur cu masina personala fara a plati taxe suplimentare.
De acum cumparaturile pentru casa si gradina sunt mult mai simple! In loc sa se plimbe din magazin in magazin, sa isi petreaca timp pretios cautand produse care pot fi foarte usor comandate in mediul online, se pot bucura de o ceasca de ceai fierbinte sau de suc rece in timp ce cauta pe telefon, tableta sau laptop si isi fac cumparaturi importante.
Program de lucru Dedeman
- Luni-Vineri: 8:00 – 21:00
- Sambata: 8:00 – 20:00
- Duminica: 8:00 – 18:00
Actualizare 2024 – Păreri È™i Rating-uri culese de pe alte website-uri de tip Review despre magazinul online Dedeman.ro
Nota generală: 9/10
Puncte Pozitive expuse de clienți: Gamă variată de produse, seriozitate.
Puncte Negative expuse de clienți: Probleme legate de interacțiunea cu personalul din magazinele fizice, probleme la politica de retur.
Mariana Isfan - august 28, 2023 @ 16:01
Am cumpărat 15 pachete parchet.Cand am primit transportul, șoferul nu a vrut să descarce marfa din dubă.Cand am încheiat contractul nu ni s-a cerut sa plătim oficial descărcarea.Soferul a descărcat doar când a văzut ca fac reclamație.O plata neoficială era așteptată.Se întâmplă și la case mari!
Am cumpărat 15 pachete parchet.Cand am primit transportul, șoferul nu a vrut să descarce marfa din dubă.Cand am încheiat contractul nu ni s-a cerut sa plătim oficial descărcarea.Soferul a descărcat doar când a văzut ca fac reclamație.O plata neoficială era așteptată.Se întâmplă și
Mariana Isfan - august 28, 2023 @ 12:05
Nimeni nu m-a întrebat dacă vreau sa plătesc oficial, taxa de descărcare pe trotuar!? Șoferul iniÈ›ial a refuzat acest lucru spunand ca aÈ™teaptă să descarc marfa…dar totuÈ™i a descărcat pachetele când am sunat la serviciul suport clienÈ›i…Metoda românească de plată neoficială se asteaptă È™i la aceste firme mari!
Nimeni nu m-a întrebat dacă vreau sa plătesc oficial, taxa de descărcare pe trotuar!? Șoferul iniÈ›ial a refuzat acest lucru spunand ca aÈ™teaptă să descarc marfa…dar totuÈ™i a descărcat pachetele când am sunat la serviciul suport clienÈ›i…Metoda românească de plată neoficial
Mariana Isfan - august 28, 2023 @ 12:00
Nimeni nu m-a întrebat dacă vreau sa plătesc oficial, taxa de descărcare pe trotuar!? Șoferul iniÈ›ial a refuzat acest lucru spunand ca aÈ™teaptă să descarc marfa…dar totuÈ™i a descărcat pachetele când am sunat la serviciul suport clienÈ›i…Metoda românească de plată neoficială se practică È™i la aceste firme mari!
Nimeni nu m-a întrebat dacă vreau sa plătesc oficial, taxa de descărcare pe trotuar!? Șoferul iniÈ›ial a refuzat acest lucru spunand ca aÈ™teaptă să descarc marfa…dar totuÈ™i a descărcat pachetele când am sunat la serviciul suport clienÈ›i…Metoda românească de plată neoficial
Mariana Isfan - august 28, 2023 @ 11:55
Am cumpărat 15 pachete parchet.Am lăsat coletul la livrare pentru transport la domiciliu.Nimeni nu m-a întrebat dacă vreau sa plătesc oficial, taxa de descărcare pe trotuar!? Șoferul iniÈ›ial a refuzat acest lucru spunand ca aÈ™teaptă să descarc marfa…dar totuÈ™i a descărcat pachetele când am sunat la serviciul suport clienÈ›i…Metoda românească de plată neoficială se practică È™i la aceste firme mari!
Am cumpărat 15 pachete parchet.Am lăsat coletul la livrare pentru transport la domiciliu.Nimeni nu m-a întrebat dacă vreau sa plătesc oficial, taxa de descărcare pe trotuar!? Șoferul iniÈ›ial a refuzat acest lucru spunand ca aÈ™teaptă să descarc marfa…dar totuÈ™i a descărcat pachetel
Dan!3la - august 28, 2023 @ 08:57
Buna ziua!
Am achizitionat in 18.08.2023 vopsea lavabila, amorsa si burete. De ce le-am enumerat? Pai am vrut sa iau o vopsea pe care sa o pigmentez si, dupa ce am orbecait prin magazin in cautarea raionului (aici primesc eu o stea), am gasit in sfarsit un angajat care a avut bunavointa sa ma indrume, am dat in alt vid pentru ca am tot analizat marci, preturi, descrieri. Aleg o vopsea si pe principiul : galeata asta o vreau ca este “mov” am luat o galeata de pe raft si ma indrept spre masina de pigmentare. Aici vine prima surpriza, masina este manipulata de un salariat, care era plecat cu “treaba”. Gasesc unul si nu pricepea ca vreau un paletar pentru a alege culoare. Nu era de la raion, am aflat dupa alte 15 minute de asteptat. Am renuntat la pigmentare dupa alte 15 minute de astepare si am ales o galeata mare de vopsea alba cu amorsa la pachet. O alta surpriza a fost la casa unde am fost atenta, asa sunt in general, dar acum aveam un motiv in plus pentru ca la raft am gasit burete (d-ala mare pentru spalat masina) in doua sortimente si doua preturi, nu puteai identificare care era pretul pentru fiecare burete, dar ce conteaza, la casa era oricum alt pret.
Buna ziua!
Am achizitionat in 18.08.2023 vopsea lavabila, amorsa si burete. De ce le-am enumerat? Pai am vrut sa iau o vopsea pe care sa o pigmentez si, dupa ce am orbecait prin magazin in cautarea raionului (aici primesc eu o stea), am gasit in sfarsit un angajat care a avut bunavointa sa ma indru
Patrascu Andreea - iunie 30, 2023 @ 10:34
Buna ziua!In toamna lui 2022 mi-am renovat apartamentul si am cumparat mai multe produse de la Dedeman deoarece au o gama variata si gasesti aproape orice iti doresti.Am cumparat parchet de 12 mm care nu a fost ok dupa ce am folosit 2 pachete in momentul in care il puneam se rupea pur si simpu,nici o problema l-am dus inapoi si mi-am primit banii.Am cumparat o oglinda desi a fost ok ca si pret a avut niste accesorii care nu se prindeau bine foarte proaste.Nu a fost nimic.Am cumparat si mobila de bucatarie efectiv din cauza diblurilor neadecvate trimise in pachet pentru mobila respectiva mi-a cazut din perete si s-a facut praf.Sincer am mai suzit pareri proaste despre mobila din magazinul Dedeman dar nu am tinut cont pana nu mi s-a intamplat sa ma conving.Nu as fi crezut ca datamai magazinul are produse de o calitate atat de proasta.
Buna ziua!In toamna lui 2022 mi-am renovat apartamentul si am cumparat mai multe produse de la Dedeman deoarece au o gama variata si gasesti aproape orice iti doresti.Am cumparat parchet de 12 mm care nu a fost ok dupa ce am folosit 2 pachete in momentul in care il puneam se rupea pur si simpu,nici
Necula ileana - mai 13, 2023 @ 13:43
Astăzi am cumpărat un mobilier de grădină și a trebuit să aduc cărucior de afară și să car marfa undeva în spate pt a fi livrată la domiciliu.Pachetul era forte ce trecea de mânerul căruciorului ceea ce făcea să fie f greu de manevrat. Am rugat un salariat să ajute pt că soțul meu este operat pe cord deschis și am primit refuz zicand:dacă nu puteți cară, nu mai plecați de acasă!
Oare a fost un răspuns care să facă cinste magazinului?
ÃŽntreb!
Astăzi am cumpărat un mobilier de grădină și a trebuit să aduc cărucior de afară și să car marfa undeva în spate pt a fi livrată la domiciliu.Pachetul era forte ce trecea de mânerul căruciorului ceea ce făcea să fie f greu de manevrat. Am rugat un salariat să ajute pt că soțul meu
Dan Timofte - mai 3, 2023 @ 11:12
Magazin Buzau, jos palaria! Bravo!
Camelia B - septembrie 25, 2022 @ 20:07
Am cumparat pe data de 17.09. un corp de iluminat XFit Led, care nu a functionat. L-am adus la magazinul Dedeman Craiova pe 25.09. pentru a fi inlocuit. Am discutat cu seful de tura care nu a vrut sa-si dea numele, invocand GDPR; pe ecuson era scris Mihai. A spus ca trebuie sa accept reparatia in baza garantiei si ca nu am dreptul sa cer inlocuirea produsului, chiar daca a fost defect din magazin; mentionez ca am adus produsul in cutie, cu toate accesoriile, instructiuni, la o saptamana de la cumparare. A invocat OUG 140 din 2021, insa prin acelasi OUG eu consider ca mi se da dreptul sa cer schimbarea in decurs de 30 de zile a unui produs neconform. Sunt extrem de contrariata, deoarece in locul politetei, cu care eram obisnuita in magazinul Dedeman, persoana cu care am discutat astazi s-a purtat neprofesional, fara respect, fara sa doreasca sa rezolve o situatie extrem de simpla. Mi-a reprosat ca nu am probat lampa la cumparare (deoarece puteam sa o probez si singura), In final mi-a spus chiar si ca isi pierde timpul cu mine si ca are si altceva de facut. In consecinta, sunt fortata sa pastrez un produs care a fost defect din magazin. Consider ca imi este incalcat dreptul la retur. Am acordat o stea pt calitatea acestui produs, care a fost defect. In general produsele sunt bune, dar nu as mai cumpara nimic electronic, electrocasnic din acest magazin, din cauza politicii de retur, pe care se pare ca au modificat-o
Am cumparat pe data de 17.09. un corp de iluminat XFit Led, care nu a functionat. L-am adus la magazinul Dedeman Craiova pe 25.09. pentru a fi inlocuit. Am discutat cu seful de tura care nu a vrut sa-si dea numele, invocand GDPR; pe ecuson era scris Mihai. A spus ca trebuie sa accept reparatia in b
Constantin Emanuel - septembrie 22, 2022 @ 18:53
In data de 20.09.2022 am achiziÈ›ionat un acumulator Varta 74 Sliver.la biroul informaÈ›ii am primit un certificat de garanÈ›ie pe care nu a fost înregistrat nici un fel de date despre acumulator È™i am fost îndrumat pe cale orală să merg la orice service autorizat pentru verificare autoturism È™i acumulator.A doua zi a început distracÈ›ia… Nici un service nu a acceptat verificarea È™i stampilarea certificatului de garanÈ›ie,va mai mult nici chiar distribuitorii bateriilor Varta de pe str.Viitorului sau Fabrica de pâine nu au vrut să facă acest pustiu de bine. Alergând încoace È™i încolo după obÈ›inerea garanÈ›ie pentru acumulator am văzut faptul că Dedeman încasase de la mine un preÈ› rumusel pentru acest tip de acumulator dar nu au binevoit să semneze un contract cu un service pentru a putea beneficia de garanÈ›ie.Surprize,surprize cei de la Dedeman cunoÈ™teau toate aceste probleme È™i atunci m-am decis să returnez acumulatorul. Ce sa vezi nu au vrut să audă de retur È™i pe cale bucală mi-au spus că am garanÈ›ie fără verificarea bateriei sau autoturismului .Prim urmare mi-a rămas doar un sigur lucru să-i reclama la ANPC. AÈ™teptat cu nerăbdare să vedem ce măsuri vor lua împotriva magazinului românesc Dedeman.Comportament românesc , japcă pe față pentru că pot È™i pentru că vreau .Acesta este Dedema
In data de 20.09.2022 am achiziÈ›ionat un acumulator Varta 74 Sliver.la biroul informaÈ›ii am primit un certificat de garanÈ›ie pe care nu a fost înregistrat nici un fel de date despre acumulator È™i am fost îndrumat pe cale orală să merg la orice service autorizat pentru verificare autoturism È
Vlad Dorica - ianuarie 27, 2023 @ 20:27
Buna seara Magazinul unde 90% din angajati nu-și fac treaba la locul de munca,ei stau pe telefon,te trimit de la unul la altul se cearta care a stat mai mult la masa bă se ascund prin spate ,pur și simplu își bat joc de clienți.Asta este părerea a foarte multi clienți.Mai nou și doamnele de la informați te resping elegant .
Buna seara Magazinul unde 90% din angajati nu-și fac treaba la locul de munca,ei stau pe telefon,te trimit de la unul la altul se cearta care a stat mai mult la masa bă se ascund prin spate ,pur și simplu își bat joc de clienți.Asta este părerea a foarte multi clienți.Mai nou și doamnel
Alexandru - decembrie 13, 2023 @ 22:12
Era bine sa citiți certificatul de garanție sau sa întrați pe site la varta. Nu exista sa nu existe service autorizat varta unde sa faceți verificarea acumulatorului și a mașinii. Din punctul meu de vedere este doar rea voința.
Era bine sa citiți certificatul de garanție sau sa întrați pe site la varta. Nu exista sa nu existe service autorizat varta unde sa faceți verificarea acumulatorului și a mașinii. Din punctul meu de vedere este doar rea voința.
Mirela Durlanescu - septembrie 10, 2022 @ 12:22
Am cumpărat de a lungul timpului , de când a fost deschis , mai precis , multe produse din Dedeman Craiova.
Azi am fost mai mult decât oricând, mulțumită de comportamentul angajaților și al dlui Kristian de la depozit transport, in special . Amabili și dornici sa te ajute, sa pleci mulțumit și sa revii.
Mulțumesc frumos și apreciez personalul și magazinul .
Am cumpărat de a lungul timpului , de când a fost deschis , mai precis , multe produse din Dedeman Craiova.
Azi am fost mai mult decât oricând, mulțumită de comportamentul angajaților și al dlui Kristian de la depozit transport, in special . Amabili și dornici sa te ajute, sa pleci mulțumi
Sanda Savin - iulie 6, 2022 @ 14:04
Foarte mulțumită de colaborarea cu Dedeman și magazinul din Calea Sagului Timișoara!
Am cumpărat recent, la un raport foarte bun calitate preț, mai multe electrocasnice, combina frigorifica, mașina spalat vase, mașină spălat cu uscător, plită inducție, cuptor electric, hota, chiuveta și baterie.
Am ales aparatele online după care am vrut să mi se livreze la o dată anume, până în apartament la etajul trei într-un bloc nou, fără lift, la Timișoara.
Comunicarea telefonica cu serviciul clienti pentru evaluarea costurilor de transport și manipulare a fost simpla, rapidă și eficientă!
Efectiv, serviciile dorite au fost efectuate ireproșabil de magazinul Dedeman 2 din Calea Sagului Timișoara. Aparatele au fost livrate asa cum am stabilit cu coordonatorul magazinului, domnul Sfetcu, la data și ora dorite. Mulțumesc și mult succes în continuare!
Foarte mulțumită de colaborarea cu Dedeman și magazinul din Calea Sagului Timișoara!
Am cumpărat recent, la un raport foarte bun calitate preț, mai multe electrocasnice, combina frigorifica, mașina spalat vase, mașină spălat cu uscător, plită inducție, cuptor electric, hota, chiuveta ș
Kovacs Tiberiu - iunie 29, 2022 @ 14:48
Per ansamblu este bine din f bine, însă au o armată de asistenți de vânzări care pierd timpul împreună, iar dacă îi deranjezi, se uită urât, aviz DEDEMAN Baia Mare. Cel puțin o treime sunt urâcioși, sau cel puțin necooperanți. Păcat, magazinul este plin de marfă, și plin de clienți. Care, de multe ori sunt ignorați. Păcat ,de asemenea că încă nu au concurență reală! Dar cine știe?
Per ansamblu este bine din f bine, însă au o armată de asistenți de vânzări care pierd timpul împreună, iar dacă îi deranjezi, se uită urât, aviz DEDEMAN Baia Mare. Cel puțin o treime sunt urâcioși, sau cel puțin necooperanți. Păcat, magazinul este plin de marfă, și plin de cli
Monica Savescu - aprilie 22, 2022 @ 13:54
Astazi am cumparat un mobilier de gradina de la Dedeman Ploiești și vreau sa va spun ca am intâlnit un băiat atât de dedicat muncii pe care o face cum rar intâlnești în marile magazine. În unele locuri stai minute în șir așteptând să vină un angajat să-ți ofere informații despre produsul pe care vrei să-l cumperi .Acest băiat Ciprian si-a pierdut timpul după noi, ne-a prezentat cu răbdare toate produsele, până ne-am hotărât ce sa cumparam.
Mulțumim Ciprian!
Astazi am cumparat un mobilier de gradina de la Dedeman Ploiești și vreau sa va spun ca am intâlnit un băiat atât de dedicat muncii pe care o face cum rar intâlnești în marile magazine. În unele locuri stai minute în șir așteptând să vină un angajat să-ți ofere informații despre pr
Pop Eva - iunie 16, 2022 @ 08:29
Bună ziua! Sunt f mulÈ›umită de angajaÈ›ii magazinului, toÈ›i sunt săritori È™i cu mult bun simÈ›! Mi-aÈ™ permine să vă dau niste sugestii pe care sunt convinsă că toÈ›i le aÈ™teaptă de la voi! Atunci când transportaÈ›i marfa la clienÈ›i ar trebui să aveÈ›i oameni si pt descărcare! Nu mi se pare corect ca să impuneÈ›i clienÈ›ilor să fie ,,Ei” pregătiÈ›i cu oameni pt aÈ™a ceva, doar nu sunteÈ›i săraci să nu vă permiteÈ›i plus faceÈ›i un bine angajând niÈ™te oameni! Doi! nu aveÈ›i aparate pt debitarea o.s.b.-ului,oare de ce?
Bună ziua! Sunt f mulțumită de angajații magazinului, toți sunt săritori și cu mult bun simț! Mi-aș permine să vă dau niste sugestii pe care sunt convinsă că toți le așteaptă de la voi! Atunci când transportați marfa la clienți ar trebui să aveți oameni si pt descărcare! Nu mi
Bogdan Cucureanu - martie 10, 2022 @ 08:56
Buna ziua
Astăzi am primit produsele aduse cu un camion de la dedeman Suceava. Interesant este ca soferul mi-a spus sa vin sa le iau de la drumul principal, in condițiile in care stratul de zapada este de 5cm. Probabil ca nu a vrut să-și complice existența. Înțeleg.
In afara de asta, i-am spus sa oprească unde se termina asfaltul si sa ma astepte, el a oprit dupa un kilometru și nu s-a intors inapoi.
Problema este: de ce trebuie sa plătesc eu transport 35 lei pentru niste produse care trimise cu un curier ar fi fost 20 lei si mi ar fi fost livrate la poarta? Se pare ca firma dedeman vrea sa castige si din transport, calculând ca a cumulat mai multe livrari pentru economie si practicalitate. Eram ultima livrare, camionul usor si de asta ar fi patinat (nici nu a incercat). Consider ca nesimtirea dedeman nu are limite, in conditii de concurenta acerba si cateva luni de numar clienti limitat in magazin.
Patania mea. Judecati si voi.
Buna ziua
Astăzi am primit produsele aduse cu un camion de la dedeman Suceava. Interesant este ca soferul mi-a spus sa vin sa le iau de la drumul principal, in condițiile in care stratul de zapada este de 5cm. Probabil ca nu a vrut să-și complice existența. Înțeleg.
In afara de asta, i-am spu
Bogdan B - martie 2, 2022 @ 20:42
Produse, magazin, personal, stoc = foarte ok
Livratorii(cel puțin 2 cu care am interacționat) sub orice critică, le e lene să urce până la apartament și sunt eu nevoit să mă îmbrac și să car ce am comandat, pe lângă faptul că am așteptat îmbrăcat după ei cel puțin 30 de minute.
Produse, magazin, personal, stoc = foarte ok
Livratorii(cel puțin 2 cu care am interacționat) sub orice critică, le e lene să urce până la apartament și sunt eu nevoit să mă îmbrac și să car ce am comandat, pe lângă faptul că am așteptat îmbrăcat după ei cel puțin 30 de minute.
Dr. Eaku - ianuarie 11, 2022 @ 04:45
Super seller!
+ produse de calitate, conforme cu descrierea
+ livrare rapida (2 zile)
+ impachetare corecta si safe
Alexandra - octombrie 27, 2021 @ 11:41
Nu mi se pare normal sa platesc 50 de lei pentru transport si produsele sa nu imi fie aduse pana la usa. Sunt gravida in luna 9 si nici macar nu a coborat produsele soferul singur din masina, a trebuit sa il ajut eu desi in mail este mentionat faptul ca soferul descarca produsele din masina.
Fiind un magazin cu produse voluminoase si grele consider ca ar trebui sa fie 2 persoane care sa ajute la manipularea acestora, nu soferul singur.
Trebuie sa asigurati transportul produselor pana la usa pentru pretul pe care il cereti sau macar sa oferiti si aceasta posibilitate la suprapret, pentru ca nu toti oamenii au ajutor.
Nu mi se pare normal sa platesc 50 de lei pentru transport si produsele sa nu imi fie aduse pana la usa. Sunt gravida in luna 9 si nici macar nu a coborat produsele soferul singur din masina, a trebuit sa il ajut eu desi in mail este mentionat faptul ca soferul descarca produsele din masina.
Fiind u
Moldovan Bogdan - octombrie 1, 2021 @ 14:21
Poate că nu au cele mai bune prețuri dar sunt cei mai serioși din domeniul de bricolaj. De fiecare dată când am avut o problemă am rezolvat ușor chiar și retururi în magazin. Odată am lăsat un comentariu negativ și pe baza comentariul am fost contactat și am rezolvat problema.
Poate că nu au cele mai bune prețuri dar sunt cei mai serioși din domeniul de bricolaj. De fiecare dată când am avut o problemă am rezolvat ușor chiar și retururi în magazin. Odată am lăsat un comentariu negativ și pe baza comentariul am fost contactat și am rezolvat problema.
Gabriel Barbu - septembrie 25, 2021 @ 12:55
Dedeman este un magazin mare dar cu o prezență mai slabă pe mediul online după părerea mea. Eu sunt la 15 km în aria lor și beneficiez de un cost de transport acceptabil. Îmi place la magazinul fizic că au locuri de parcare și gamă variată de produse, practic găsesc cam orice am nevoie.
Dedeman este un magazin mare dar cu o prezență mai slabă pe mediul online după părerea mea. Eu sunt la 15 km în aria lor și beneficiez de un cost de transport acceptabil. Îmi place la magazinul fizic că au locuri de parcare și gamă variată de produse, practic găsesc cam orice am nevoie.
Nache Catalina - august 24, 2021 @ 16:40
Buna ziua, in data de 14.08.2021 am facut comanda online pentru cinci tipuri de Flori in ghiveci. Dupa ce am efectuat plata am fost anuntata Ca nu exista decat Doua tipuri de Flori din ce comandasem.Abia dupa patru zile au fost livrate dar calitatea florilor era foarte proasta. Mi am scris parerea pe recenzii dar “binenteles” Ca nu a fost publicat!!! Nu recomand Dedeman online!!!
Buna ziua, in data de 14.08.2021 am facut comanda online pentru cinci tipuri de Flori in ghiveci. Dupa ce am efectuat plata am fost anuntata Ca nu exista decat Doua tipuri de Flori din ce comandasem.Abia dupa patru zile au fost livrate dar calitatea florilor era foarte proasta. Mi am scris parerea
Raducu Elena - august 17, 2021 @ 20:05
Buna!
La Dedeman Buzau,domnul Sterpu Vali È™i domnul Neculaita Cătălin….niÈ™te adevăraÈ›i DOMNI,oameni cu suflet inainte de orice,respectuoÈ™i,săritori È™i foarte amabili!!!
Un mare plus pentru ca știu cum sa-și trateze clienții!!!
Buna!
La Dedeman Buzau,domnul Sterpu Vali È™i domnul Neculaita Cătălin….niÈ™te adevăraÈ›i DOMNI,oameni cu suflet inainte de orice,respectuoÈ™i,săritori È™i foarte amabili!!!
Un mare plus pentru ca știu cum sa-și trateze clienții!!!
mircea - august 5, 2021 @ 14:43
Buna ziua ! Va scriu pt. ca am avut o experienta fff neplacuta in magazinul din Slobozia ieri 4 august 2021 ora20. 11 min. Am cumparat produse de 39,50 lei , am dat caseritei 100lei si mi-a dat restul la 50lei. Imediat am atentionat-o moment in care s-a facut ca ploua si nu-si aduce aminte. Cand a vazut ca insist instantaneu si-a adus aminte si mi-a dat restul la 100lei. Deranjant a fost si faptul ca langa casa erau vreo 4 barbati, 2 angajati Dedeman si 2 paznici ( pe unul scria sef paza ) care se exteriorizau la volum maxim (unul spunea altuia ca nu-i ajunge 10 lei ciubuc pe ziua respectiva ? ) care practic nu erau multumiti de faptul ca am cerut sa-mi dea restul corect.Este pacat de munca fratilor Paval ca au asemenea angajati . Eu unul m-am lecuit de Dedeman . Date de pe bonul fiscal Z: 0538 BF : 0291 S/N : DB4800005105 Data 04-08-2021 ora 20:11:04 Casier 1:9421 Va pot trimite si o poza pe WhatsApp. Astept un raspuns.Cod client 966863
Buna ziua ! Va scriu pt. ca am avut o experienta fff neplacuta in magazinul din Slobozia ieri 4 august 2021 ora20. 11 min. Am cumparat produse de 39,50 lei , am dat caseritei 100lei si mi-a dat restul la 50lei. Imediat am atentionat-o moment in care s-a facut ca ploua si nu-si aduce aminte. Cand
Gabriel Tamas - iulie 22, 2021 @ 09:58
Am comandat plinta din granit și mi-au adus alta culoare sub pretextul ca e piatra naturala și pot exista diferențe. Diferența este atât de mare încât sunt produse de granit de diferite modele care nu au o diferența atât de mare. Evident acontul de 50% nu mi l-au innapoiat deoarece am refuzat produsul.
Am comandat plinta din granit și mi-au adus alta culoare sub pretextul ca e piatra naturala și pot exista diferențe. Diferența este atât de mare încât sunt produse de granit de diferite modele care nu au o diferența atât de mare. Evident acontul de 50% nu mi l-au innapoiat deoarece am refuz
Dumitru-Dan Nicolau - mai 31, 2021 @ 11:24
Dedeman Bacău 1, raionul faianță/gresie, pentru amabilitate și profesionalism.
Cu foarte multă grijă să ajungă produsele în siguranță acasă la beneficiar.
Felicitări pentru astfel de angajați!
Mariana - mai 6, 2021 @ 10:46
La Dedeman Arad la raionul amenajare curti si gradini un plus dl.Adi,d-nei Lariaa si sefei de raion ptr.cum stiu sa-si trateze clientii.
Felicitari!
Emil - decembrie 29, 2020 @ 12:39
Incep prin a preciza ca am achizitionat 10 intrerupatoare “anemon stejar” furnizate de renumita firma “comtec” (6 simple si 4 duble) in data de 20.12.2020, care au fost montate in aceeasi zi.
La data de 22.12.2020 am dus unul inapoi, pentru ca nu mai functiona corespunzator, adica facea flama in interior. Primul gand a fost ca, din 10 bucati, una s-a nimerit cu defect din fabrica, dar nu a fost asa. Pe data de 27.12.2020 am observat ca atat intrerupatorul primit la schimb (montat la becul de la baie, care este cel mai frecvent utilizat), inca doua se comportau la fel, adica flama in interiorul intrerupatorului.
Asa ca, azi, 29.12.2020, m-am deplasat la Dedeman Pallady pentru a returna intrerupatoarele defecte, precum si opt prize din aceeasi gama (acelasi producator), dar SURPRIZA! Am primit contravaloarea doar a doua intrerupatoare si trei prize, pe motiv ca celelalte nu aveau ambalaj. Ba mai mult, pentru intrerupatoarele defecte nu am primit banii inapoi, ci mi-au fost schimbate cu altele, binenteles scoase din ambalaj, ca sa nu pot solicita contravaloarea lor.
Precizez ca am cumparat aceste “obiecte” pentru a le avea de aceeasi culoare in toata casa.
Pentru cei interesati, NU CUMPARATI PRODUSE DE LA comtec si PASTRATI AMBALAJELE PENTRU dedeman!
Incep prin a preciza ca am achizitionat 10 intrerupatoare “anemon stejar” furnizate de renumita firma “comtec” (6 simple si 4 duble) in data de 20.12.2020, care au fost montate in aceeasi zi.
La data de 22.12.2020 am dus unul inapoi, pentru ca nu mai functiona corespunzator,