Ultima actualizare pe 10 septembrie 2019 de către Andra
Planificarea unei vacante nu mai reprezinta acum o problema. Daca pana nu demult, cei care doreau sa plece in concediu trebuiau sa ia legatura cu reprezentantii pensiunilor sau hotelurilor in mod telefonic, prin cunostinte, rude sau prieteni, prin recomandari, si nu intotdeauna gaseau optiunea potrivita, acum lucrurile sunt mult mai simple. Gratie motorului de cautare intuitiv si foarte complex, insa nu si complicat, platforma Booking.com permite utilizatorilor sa isi planifice concediul ideal cu doar cateva click-uri. Acestia trebuie doar sa acceseze site-ul, sa introduca localitatea unde doresc sa ajunga, data de check-in sau check-out, numarul de persoane care urmeaza sa plece in concediu sau in vacanta si sa astepte rezultatele. Fiecare cautare personalizata are mai multe variante de cazare. Fiecare varianta de cazare corespunde cerintelor si necesitatilor clientilor. Insa numai una se va dovedi cu adevarat cea potrivita. Cum pot recunoaste clientii varianta perfecta pentru vacanta lor? Este destul de simplu! Acceseaza fiecare oferta in parte, vizioneaza fotografiile, compara preturile, vad parerile celorlalte persoane care au mai vizitat aceasta locatie si iau cea mai buna decizie in acest sens.
Vacanta poate fi planificata cu cateva zile sau cu cateva luni inainte, in functie de necesitatile clientilor. Acestia nu trebuie sa se teama de faptul ca vor fi pacaliti sau ca atunci cand vor ajunge la destinatie nu vor gasi camere libere sau aceleasi conditii de pe site. Realitatea este aceeasi ca si descrierile online, fiecare oferta fiind verificata si foarte bine pusa la punct de specialistii Booking inainte de a fi prezentata pe site.
Fie ca isi doresc o vacanta in tara sau in strainatate, platforma Booking le asigura celor interesati cele mai bune conditii de cazare, dar si de transport, deoarece tot aici vor gasi si oferte pentru inchirieri de masini, zboruri sau taxiuri de la sau spre aeroport. Si cei care calatoresc in interes de serviciu se pot bucura de o calatorie minunata din toate punctele de vedere, cu conditia sa specifice acest lucru atunci cand se inregistreaza pe site si pornesc cautarea celei mai bune locatii in acest sens.
Georgeta Caiteanu - noiembrie 20, 2023 @ 09:45
Sunt foarte dezamagita de politica de preturi si de interactiunea cu serviciul clienti pe care o practica site-ul http://www.Booking.com
sa fiti foarte atenti atunci and cumparati un serviciu, eu am cumparat astazi, am platit iar maine, fix acelasi serviciul, era la jumatate de pret. A fost imposibil sa iau legatura cu serviciul clienti, in afara de mesaje automate repetitive nu am primit niciun raspuns. Mi se pare o mare bataie de joc la adresa clientilor. Binenteles ca nu au poti interactiona cu serviciul clienti telefonic in limba romana, nu au o asemenea optiune. ba mai mult, isi fac mare reclama cu programul Echivalam preturile daca ii apelezi in 24 de ore de la cumparare. Le am scris in termen dar, dupa cum v-am spus primeam doar mesaje automate , degeaba am trimis linkul cu pretul pe jumatate si dovada ca serviciile erau identice. Nimic nu s-a intamplat. Dupa cele 24 de ore, ma redirectionau automat catre rezervarea mea care era si confirmata fara sa mai imi permita sa scriu la serviciul clienti.
Sunt foarte dezamagita de politica de preturi si de interactiunea cu serviciul clienti pe care o practica site-ul http://www.Booking.com
sa fiti foarte atenti atunci and cumparati un serviciu, eu am cumparat astazi, am platit iar maine, fix acelasi serviciul, era la jumatate de pret. A fost imposibi