Ultima actualizare pe 21 iulie 2024 de către Andra
Bonami.ro este un magazin online dedicat produselor de tipul amenajărilor interioare. Este admnistrat de către o companie din Cehia iar momentan mai activează și în țări precum Cehia, Slovacia, Polonia și desigur prin acest magazin în România. Compania a luat naștere în anul 2013 dar în România și-a făcut prezența din anul 2016. Magazinul are o gamă vastă de produse de la producători din toată lumea. Magazinul are peste 8500 de produse în stoc. Produsele sunt aduse din Cehia, respectiv Praga. Coletele fiind transportate mai întâi în Oradea iar de acolo în toata țara. Clienții vor intra în posesia comenzii în termen de maxim 5 zile de data efectuări comenzi. Magazinul se remarcă prin produse de calitate dar și oferte noi în fiecare zi.
Pe site veți găsi articole de tip mobilier precum: canapele, mese, fotolii, paturi, biblioteci, scaune, etc. Corpuri de iluminat precum lustre, veiozi, plafoniere. Alte categorii de articole expuse sunt: covoare, textile, articole pentru bucătărie, articole pentru sufragerie, decorațiuni diverse, articole de modă, cadouri și articole pentru exterior. Grila de produse este una vastă iar magazinul oferă multe tipuri de articole pentru casa dvs.
Livrarea gratuită se aplică la comenzi de peste 250 lei, dacă comanda este de sub 250 lei, costul transportului fiind de 14 lei. În cazul pieselor de mobilier voluminoase, se poate aplica o taxă suplimentară. Produsele se pot returna în termen de 90 de zile de la data primirii lor.
Vezi reducerile din săptămâna aceasta pe Bonami.ro
Bonami.ro se remarcă prin: Gamă variată de produse.
Top categorii de produse: Mobilă, decorațiuni, textile, covoare, corpuri de iluminat, produse pentru gradină.
Despre Retur Bonami.ro: Până la 365 de zile posibilitatea de returnare. Până la 45 de zile pentru a returna saltelele. Retururi gratuite pentru orice produs, indiferent de mărime. Termenul mediu de retur este însă de 14 zile. Pentru retur de peste 14 zile se va reduce 5% din prețul de vânzare al produsului pentru fiecare 30 zile trecute de la livrarea. Mai multe informații despre procedura de retur pe pagina www.bonami.ro/c/reclamatii-si-retururi.
Modalități de plată: Ramburs la livrare, Plată online cu cardul, Plată cu cardul în rate, Plată prin transfer bancar.
Anulare comandă: Contactați un reprezentat al magazinului online.
Magazine Online Similare: Vidaxl.ro, Thehome.ro.
Garanția produselor: Perioada de garanție pentru cumpărătorul-consumator este de 2 ani, cu excepția cazului în care este prevăzută o perioadă de garanție mai lungă în certificatul de garanție.
Livrare Bonami.ro: Produsele se pot livra prin companiile Fan Courier, Sameday sau DPD. Se poate livra la adresă sau la Fanbox, Paypoint sau Easybox. Costul de livrare este de 17 lei iar la plata ramburs se aplică o taxă de 6 lei. Produsele supradimensionate sa transportă cu compania Sameday la un preț începând cu 89 lei și până la 269 lei. Termenul pentru livrare menționat pe site este estimativ sau aproximativ.
Contact Bonami.ro:
- Număr de Telefon: 0312 294 753 L-V 08:00-17:00
- Email: client@bonami.ro
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/Bonami.ro/
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/bonami.ro/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/channel/UCLxBjFHLApzMkLqFsYIajUQ
- Pagina de TikTok:
Kiss - noiembrie 21, 2024 @ 19:24
Am comandat un pat de copii (deloc ieftin), pe care l-am platit in avans. Initial termenul de livrare era de 5 saptamani. Dupa aproape doua luni de la plasarea comenzii, am anulat-o, dupa ce am primit a treia notificare cu intarzierea livrarii. Mai exact, comanda s-a plasat la inceput de octombrie, prima data de livrare era 11 noiembrie, apoi au amanat pana in 27 noiembrie, pentru ca in final sa ne transmita o noua data (9 ianuarie). Dna operator cu care am discutat era draguta, mi-a dat detaliile cerute, dar a spus ca nici pt data de 9 ianuarie nu pot garanta. La intrebarea mea daca este legal sa stocheze banii clientilor timp de doua luni, dna a spus ca asta e politica lor si nu ofera compensatii clientilor.
Am comandat un pat de copii (deloc ieftin), pe care l-am platit in avans. Initial termenul de livrare era de 5 saptamani. Dupa aproape doua luni de la plasarea comenzii, am anulat-o, dupa ce am primit a treia notificare cu intarzierea livrarii. Mai exact, comanda s-a plasat la inceput de octombrie,
Marius - mai 16, 2023 @ 13:39
Magazinul afiseaza in pagina de produs un termen de livrare mai mic fata de termenul de livrare real. De la 3-4 zile afisate in pagina de produs am ajuns sa astept 20 de zile pentru o comanda banala. Daca aveti alternative va sfatuiesc sa nu comandati de la Bonami. Am comandat o masuta de gradina. Domnisoara de la call center incerca sa ma convinga ca termenul de livrare este corect afisat in pagina de produs.
https://www.bonami.ro/p/masa-de-bar-pentru-gradina-keter-natural-big-gri
Magazinul afiseaza in pagina de produs un termen de livrare mai mic fata de termenul de livrare real. De la 3-4 zile afisate in pagina de produs am ajuns sa astept 20 de zile pentru o comanda banala. Daca aveti alternative va sfatuiesc sa nu comandati de la Bonami. Am comandat o masuta de gradina. D
Dan - decembrie 21, 2022 @ 22:28
Am luat un covor de lâna destul de scump dar care arata destul de ok pe site https://www.bonami.ro/p/covor-think-rugs-inalu-x-e-jazz-flute-120-x-170-cm
L-am primit dupa câteva săptămâni de așteptare, e facut in India si la prima vedere părea ce trebuie dar s-a dovedit a fi un coșmar. Iese materialul din el la fiecare aspirare. Cred ca in juma de an îl aspir pe tot si rămân cu o cârpa. Un dezastru.
Am lăsat review pe site si bineînțeles ca nu s-a postat.
In poza: asa rămâne in mana dupa ce trec mana peste el (proaspăt aspirat).
Am luat un covor de lâna destul de scump dar care arata destul de ok pe site https://www.bonami.ro/p/covor-think-rugs-inalu-x-e-jazz-flute-120-x-170-cm
L-am primit dupa câteva săptămâni de așteptare, e facut in India si la prima vedere părea ce trebuie dar s-a dovedit a fi un coșmar. Iese ma
Roxana Postaru - august 19, 2022 @ 08:06
In perioada 2019-2022 am cumparat de multe ori de pe site-ul Bonami si nu am avut niciodata probleme. Sant extrem de amabili si dornici sa rezolve orice eveniment neplacut sau neantelegere iar produsele s-au dovedit a fi de foarte buna calitate. Poate, uneori preturile par putin mari, dar si calitatea produselor e foarte buna. Recomand cu caldura acest magazin.
In perioada 2019-2022 am cumparat de multe ori de pe site-ul Bonami si nu am avut niciodata probleme. Sant extrem de amabili si dornici sa rezolve orice eveniment neplacut sau neantelegere iar produsele s-au dovedit a fi de foarte buna calitate. Poate, uneori preturile par putin mari, dar si calitat
Ioana - iulie 1, 2022 @ 13:42
La relații clienți le-aș da rating sub 0
Am folosit o singură dată serviciile Bonami săptămâna trecută. Produsele sunt mulțumitoare (sunt din materiale moi, deci nu prea aveau cum să se strice în transport), au venit intacte – nu am riscat nici la calitate (am verificat în prealabil materialele folosite, am căutat producătorul pe alte pagini decât cea a lor, alte review-uri, în mare știam ce voi primi, etc.) dar au fost mai leneși la gestionare decât m-am așteptat. Poate greșesc, poate chiar au destui clienți și volumul de muncă e mare, nu știu. Problema majoră e că nici ei n-au comunicat nimic.
Nu m-a deranjat așteptarea pentru produse, e inevitabilă când comanzi online, de fel. În schimb, m-a deranjat faptul că au predat curierului adresa incompletă (prin Fan Courier Self AWB), așa că lenea lor de da copy-paste în coadă la încă 3 informații (pe care le aveau deja) m-a costat tot pe mine. Au lăsat o adresă generală (nume bulevard și numărul întregului complex) pentru un apartament specific în București – la care ajungeai mai ușor dacă știai intrarea, numărul blocului, etc. A trebuit să-i dau explicații de orientare curierului în condițiile în care și eu abia m-am mutat aici și nici eu nu știam fără să mă uit pe detaliile adresei (nu le aveam la îndemână, s-au enervat curierii, m-au scos de la priorități – le-am semnalat și lor problemele)… o avalanșă de la un bulgăre rostogolit la vale de Bonami… În fine, asta e ceva deja mult prea specific, nici eu nu sunt absurdă, ce s-a întâmplat după toate astea a fost dezamăgitor.
În urma primirii feedbackului pe care l-am trimis și lor pe adresa de contact clienți, nici n-au luat în seamă mesajul. Abia la al doilea au răspuns, care era pe alt subiect.
Mi se pare inadmisibil să te comporți așa cu un client, norocul meu e că am pățit asta la prima impresie și le-am cerut ulterior să-mi șteargă contul și datele, după ce nu mi-au răspuns în niciun alt fel. Voiam să știu dacă îi interesează măcar, să îmbunătățească pe viitor… în fapt, asta le-am și scris în mail: pur feedback la care mi se părea uman să primesc un “ne pare rău pentru disconfortul creat”, short and sweet – nici pe acela nu l-am văzut. În schimb, e bine că mi-au oferit dovada că n-ar trebui să am încredere în ei.
Au răspuns exclusiv cererii mele de a-mi șterge contul. Le zici că au greșit și soluția lor e “n-aveam nevoie de tine oricum, la revedere”.
Concluzia mea este că nu se respectă ei destul cât să te respecte și pe tine, sau sunt un gen de oameni cu care eu nu pot lucra. Probabil nici ei n-ar putea cu mine. Am experiență, știu cum ar trebui să fie relațiile cu clienții, sunt mulți care sunt profesioniști și se comportă ca atare în fața clientului, mai ales dacă ai un client care îți vorbește civilizat, fiindcă înțelege și el toate situațiile previzibile sau nu. Dar dacă tu alegi să te comporți urât chiar și cu clienții “normali”, atunci te vei pirta așa cu oricine și, mai rău, oricât de gravă ar fi situația creată, îi vei ignora.
Poate în viitor își vor schimba modul de comunicare cu clienții, nivelul de profesionalism sau ce o fi – în 2022 nu m-au convins.
Până atunci, mailurile trimise către ei și primite de la ei sunt încă la mine, să-mi amintească în 5 ani, dacă uit, să nu-mi bat capul cu oameni care te ignoră când îți aduc un deserviciu.
Nu i-aș recomanda decât cu maximă cauțiune.
La relații clienți le-aș da rating sub 0
Am folosit o singură dată serviciile Bonami săptămâna trecută. Produsele sunt mulțumitoare (sunt din materiale moi, deci nu prea aveau cum să se strice în transport), au venit intacte – nu am riscat nici la calitate (am verificat în prealab
Simona - mai 5, 2022 @ 08:11
Nu pot afirma ca au chiar cele mai mici preturi dar pot afirma ca au articole pentru casa de calitate. Am achizitionat o casa acum cateva luni si a trebuit sa o infrumusetam. Am ales cateva articole de aici, au venit repede si au avut un pret ok raportat la calitate. Recomand Bonami.
Nu pot afirma ca au chiar cele mai mici preturi dar pot afirma ca au articole pentru casa de calitate. Am achizitionat o casa acum cateva luni si a trebuit sa o infrumusetam. Am ales cateva articole de aici, au venit repede si au avut un pret ok raportat la calitate. Recomand Bonami.
Luxandra Anghel - noiembrie 8, 2020 @ 12:22
Recomand Bonami mai ales prin prisma programului de Cashback, care este foarte util. Competitorii mai au de învățat.
Andreea - noiembrie 6, 2020 @ 10:29
Au varietate, ceea ce este de apreciat. Am până acum 5 comenzi și nu au fost probleme. Dacă îi contactezi, răspund rapid!
Paula - octombrie 4, 2020 @ 21:46
O întrebare am
Ceasurile sunt originale?
Bonami - noiembrie 5, 2020 @ 14:24
Dragă Paula, Bună ziua! Dacă doriți asistență rapidă, legată de produse, vă rugăm să contactați colegii de la departamentul de relații cu clienții, la telefonul +40 312 294 753. Cu drag Stela 😉
Dragă Paula, Bună ziua! Dacă doriți asistență rapidă, legată de produse, vă rugăm să contactați colegii de la departamentul de relații cu clienții, la telefonul +40 312 294 753. Cu drag Stela 😉
Număr comandă.(Părere negativă): x
Anton - septembrie 29, 2020 @ 10:26
Am achizitionat o masa de la Bonami.ro. Au fost foarte receptivi de cate ori am avut nevoie de extra informatii. Preturile sunt competitive, cel putin pentru produsul pe care eu l-am cumparat, am gasit in alta parte cu 200 lei mai scump. Produsele au ajuns in 3 zile lucratoare de la data platii. Produsul cumparat este din lemn masiv de foarte buna calitate. Cu siguranta voi reveni la ei dupa pentru alte produse pentru casa.
Recomand
Am achizitionat o masa de la Bonami.ro. Au fost foarte receptivi de cate ori am avut nevoie de extra informatii. Preturile sunt competitive, cel putin pentru produsul pe care eu l-am cumparat, am gasit in alta parte cu 200 lei mai scump. Produsele au ajuns in 3 zile lucratoare de la data platii. Pro
Bonami - noiembrie 5, 2020 @ 14:23
Dragă Anton Bună ziua! Ne bucurăm că ați avut o experiență plăcută cu noi. Cu drag, Bonami !
Bonami - septembrie 7, 2020 @ 13:17
Dragă Adriana, Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație. Pe viitor dacă întâmpinați probleme cu comanda dumneavoastră sau cu unul dintre produse, vă rugăm să ne scrieți la client@bonami.ro sau să reveniți prin telefon la +40 312 294 753 de la 9:00 – 18:00 și vom face tot posibilul pentru a le rezolva. Cu drag Stela, Bonami!
Dragă Adriana, Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație. Pe viitor dacă întâmpinați probleme cu comanda dumneavoastră sau cu unul dintre produse, vă rugăm să ne scrieți la client@bonami.ro sau să reveniți prin telefon la +40 312 294 753 de la 9:00 – 18:00 și vom face tot
Darie Marius Cătălin - mai 26, 2020 @ 14:31
O experiență de neuitat! Am comandat o canapea pe de site-ul lor, super mișto în poze, culoare faină, fix ce căutam. Însă mare mi-a fost surprinderea cand a ajuns. Împachetată deplorabil, lovită pe toate părțile, rupt materialul în unele părți și foarte, dar foarte murdară. Nici nu părea a fi nouă. Culoarea era și ea altă decât în pozele de pe site. Să nu mai zic de timpul de așteptare. La mine a durat cam 2 luni și jumătate. Evident că i-am contactat și după multe e-mail-uri trimise am reușit să o trimit înapoi și să mi se returneze suma integrală. Bineînțeles, mi-au făcut și o ofertă smecheră rău, și anume că pot să păstrez canapeau și îmi dau un sfert din sumă înapoi. Si altă fază amuzantă, cei de la bonami au comandat curierul pentru ridicarea canapelei, însă nu s-au simțit să treacă și detalii suplimentare, gen lungimea sau greutatea acesteia. Drept urmare, curierul a venit cu o mașinuță unde fix canapeaua nu încăpea. Și iar am stat pe mail și pe telefoane în așteptarea unui alt curier cu o mașină corespunzătoare dimensiunilor canapelei. O întreagă aventură. Pe scrut, nu recomand sub nicio formă.
O experiență de neuitat! Am comandat o canapea pe de site-ul lor, super mișto în poze, culoare faină, fix ce căutam. Însă mare mi-a fost surprinderea cand a ajuns. Împachetată deplorabil, lovită pe toate părțile, rupt materialul în unele părți și foarte, dar foarte murdară. Nici nu
Camelia - februarie 5, 2020 @ 07:34
Am avut trei comenzi, dar toate cu probleme.
1. Comanda 92972598, Sistem depozitare cu oglindă TemaHome Vestibulo – a venit ușor lovit în partea superioră și corectat (melamina desprinsă și lipită), ceea ce mă face să cred că vând produse cu defect la pret întreg. Nu l-am returnat, nefiind într-o zonă vizibilă defectul, iar produsul este chiar draguț.
2. Comanda 93485012, Scaun La Forma Wassu, turcoaz – toate patru scaunele au ajuns zgâriate, fiind foarte prost ambalate, cu partea metalică peste partea din plastic. Am trimis formular de reclamație și am cerut să fiu contactată pentru schimbarea produselor. Nu m-a bagat nimeni în seamă. Am facut pe site evaluarea produsului și am lasat comentariu. Evaluarea a aparut în prima zi, apoi a dispărut. Comentariul nu a fost postat.
3. Comanda 93510618 – marunțisuri pentru baie, toate de proastă calitate. De ex. Suport pentru prosop Wenko cu sistem de prindere Vacuum-Loc, până la 33 kg, am comandat două. Unul s-a prins bine, al doilea nu a stat nici macar un minut pe perete. Carligele Wenko cu sistem de prindere Vacuum-Loc, la fel, din două stă doar unul. Evaluările și comentariile la produse nu au fost postate. Am facut retur, pe banii mei, nu mi s-a confirmat primirea coletului. Au trecut 14 zile de la primirea coletului, dar eu inca astept returnarea banilor.
Faptul că nu asigură retur este lipsă de respect pentru clienți, zic eu.
In concluzie, eu nu mai cumpăr de la ei.
Am avut trei comenzi, dar toate cu probleme.
1. Comanda 92972598, Sistem depozitare cu oglindă TemaHome Vestibulo – a venit ușor lovit în partea superioră și corectat (melamina desprinsă și lipită), ceea ce mă face să cred că vând produse cu defect la pret întreg. Nu l-am returna
Wolf Florina - ianuarie 23, 2020 @ 17:46
Bună ziua!
Astăzi mi_a ajuns covorul, am așteptat puțin, ajunge un pic mai greu, dar este mult peste așteptări! Frumos, culori vii, mult mai interesant în realitate decât în foto! Mulțumesc!
Calitate, sunt mai pretențioasă de fel și as fi obiectivă, de nota 10!
Să vă țină! 😍😍😍
Bună ziua!
Astăzi mi_a ajuns covorul, am așteptat puțin, ajunge un pic mai greu, dar este mult peste așteptări! Frumos, culori vii, mult mai interesant în realitate decât în foto! Mulțumesc!
Calitate, sunt mai pretențioasă de fel și as fi obiectivă, de nota 10!
Să vă țină! 😍😍
Coman Irina - martie 30, 2020 @ 10:17
Eram curioasă dacă a mai cumparat cineva vreun covor, dacă arată bine… Și dacă se întârzie mult cu livrarea.
Carmen - decembrie 17, 2019 @ 09:51
Termenul de livrare a fost lung (peste 2 luni). Una dintre lampi a ajuns cu un abajur spart. A fost ambalata foarte prost cu mult loc gol intre componente. Pentru inlocuirea abajurului mai trebuia sa asteptam cel putin alte 6 saptamani, motiv pentru care am vrut sa returnam. Dupa ce am stabilit adresa de retur, am dorit sa o schimbam deoarece a intervenit ceva. La relatiile cu clienti o doamna neinteresata sa ajute. Nu se poate si gata. Firma de curierat ne spunea insa ca doar Bonami poate schimba adresa. Nu au fost dispusi sa faca un minim de efort avand in vedere ca returul era cauzat de livrarea lor necorespunzatoare. Experienta proasta. Nu recomand. Exista multe alte site-uri foarte ok la care am comandat si au fost super (de ex. ioooí sau the home).
Termenul de livrare a fost lung (peste 2 luni). Una dintre lampi a ajuns cu un abajur spart. A fost ambalata foarte prost cu mult loc gol intre componente. Pentru inlocuirea abajurului mai trebuia sa asteptam cel putin alte 6 saptamani, motiv pentru care am vrut sa returnam. Dupa ce am stabilit adre
Capsa Adriana - noiembrie 23, 2019 @ 17:33
Am comandat o canapea de la Bonami. Produsul a ajuns vizibil deteriorat si au gasit tot felul de motive pentru a impiedica returnarea produsului pe cheltuiala Bonami, asa cum este formulat in politica de retur – reclamatii. De o saptamana tergiverseaza operatiunea de retur, desi incalca legea. M-am adresat ANPC.
Am comandat o canapea de la Bonami. Produsul a ajuns vizibil deteriorat si au gasit tot felul de motive pentru a impiedica returnarea produsului pe cheltuiala Bonami, asa cum este formulat in politica de retur – reclamatii. De o saptamana tergiverseaza operatiunea de retur, desi incalca legea.
Dorina Dobre - noiembrie 23, 2019 @ 11:58
Produse de calitate foarte proasta, prost finisate si pe deasupra livrate deteriorate. Imagini de prezentare care nu corespund in niciun caz realitatii! Evitati sa comandati produsele daca nu vreti sa aveti o mare dezamagire! Sper ca autoritatile abilitate sa stopeze comertul cu astfel de produse!
Produse de calitate foarte proasta, prost finisate si pe deasupra livrate deteriorate. Imagini de prezentare care nu corespund in niciun caz realitatii! Evitati sa comandati produsele daca nu vreti sa aveti o mare dezamagire! Sper ca autoritatile abilitate sa stopeze comertul cu astfel de produse!
N
Bonami - septembrie 7, 2020 @ 13:24
Dragă Dorina, Bună ziua! Ne pare rău că ați avut această experiență neplăcută cu Bonami. Am verificat reclamația dvs. și am văzut că s-a rezolvat și ați primit o compensație financiară pe care ați acceptat-o, pentru produsul deteriorat, în luna Noiembrie. Sperăm totuși că nu veți pierde încrederea în acest site, noi facem tot posibilul să oferim servicii cât mai bune și părerea dvs. este importantă pentru noi. O zi frumoasă vă dorim! Echipa Bonami!
Dragă Dorina, Bună ziua! Ne pare rău că ați avut această experiență neplăcută cu Bonami. Am verificat reclamația dvs. și am văzut că s-a rezolvat și ați primit o compensație financiară pe care ați acceptat-o, pentru produsul deteriorat, în luna Noiembrie. Sperăm totuși că nu v
Cucu Mariana - septembrie 16, 2019 @ 11:40
Foarte mulțumită ! Produse de calitate ! Mulțumesc bonami!
Bonami - septembrie 7, 2020 @ 13:25
Dragă Mariana, ne bucurăm că sunteți mulțumită de serviciile noastre. Echipa Bonami!
Adrian - mai 18, 2019 @ 09:01
Experienta mea cu aceasta firma a fost una de cojmar. Eu am cumparat si dupa o luna jumate cand trebuia sa mi se livreze peodusele mi se spune ca trebuie reconfirmata o alta data pentru livrare caci produsele nu au ajuns. Bineinteles ca foarte repede am cerut anularea comenzii pentru ca nu au respectat termenul de livrare. Problema sa facut foarte mare pentru mine Eu am cumparat online din alta Tara(SPANIA) pentru Romania si am platit cu cardul Cand am cerut restituirea banilor in cont mi sa spus ca nu este un cont de Romania.
A trebuit sa imi deschid un cont online in Romania pentru a putea recupera banii bineinteles ca am pierdut apoi la schimbul valutar,ei facand transfer in RON.
Pentru cei din diaspora atentie mare poate locuiesti in FRANTA cumperi ceva de la astia si trebuie sa iti faci cont in Romania pt a recupera bani. Nu recomand acest site nu este de incredere.
Experienta mea cu aceasta firma a fost una de cojmar. Eu am cumparat si dupa o luna jumate cand trebuia sa mi se livreze peodusele mi se spune ca trebuie reconfirmata o alta data pentru livrare caci produsele nu au ajuns. Bineinteles ca foarte repede am cerut anularea comenzii pentru ca nu au respec
Kalman Agneta - martie 6, 2019 @ 22:20
Descrierea produselor nu coincide cu caracteristicile produselor livrate.
Termenul de livrare este foarte lung – uneori 6-7 săptămâni (cazul meu).
Nu se pot lăsa review-uri pe pagina de prezentare a produsului.
Descrierea produselor nu coincide cu caracteristicile produselor livrate.
Termenul de livrare este foarte lung – uneori 6-7 săptămâni (cazul meu).
Nu se pot lăsa review-uri pe pagina de prezentare a produsului.
Număr comandă.(Părere negativă): 9429072
Luminita Popa - februarie 16, 2019 @ 10:24
La ultima lustra achizitionata ma asteptam sa fie lucrata mai in ingrijit,partea de tabla perforata este prost decupata,ma asteptam la pretul lustrei la mai mult(679 lei)
La ultima lustra achizitionata ma asteptam sa fie lucrata mai in ingrijit,partea de tabla perforata este prost decupata,ma asteptam la pretul lustrei la mai mult(679 lei)
Număr comandă.(Părere negativă): 8231892
Bonami - septembrie 7, 2020 @ 13:15
Dragă Luminita, Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație. Pe viitor dacă întâmpinați probleme cu comanda dumneavoastră sau cu unul dintre produse, vă rugăm să ne scrieți la client@bonami.ro sau să reveniți prin telefon la +40 312 294 753 de la 9:00 – 18:00 și vom face tot posibilul pentru a le rezolva. Cu drag Stela, Bonami!
Dragă Luminita, Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație. Pe viitor dacă întâmpinați probleme cu comanda dumneavoastră sau cu unul dintre produse, vă rugăm să ne scrieți la client@bonami.ro sau să reveniți prin telefon la +40 312 294 753 de la 9:00 – 18:00 și vom face to
vuc mihaela - noiembrie 20, 2018 @ 07:35
un sait foarte bun si corect in livrare si retur. multumesc.
Bonami - septembrie 7, 2020 @ 13:12
Dragă Luminita, Bună ziua! Ne pare rău că ați întâmpinat problemă cu comanda dvs. Pe viitor, dacă întâmpinați probleme cu comanda dumneavoastră sau cu unul dintre produse, vă rugăm să ne scrieți la client@bonami.ro sau să reveniți prin telefon la +40 312 294 753 de la 9:00 – 18:00 și vom face tot posibilul pentru a le rezolva. Cu drag Stela, Bonami!
Dragă Luminita, Bună ziua! Ne pare rău că ați întâmpinat problemă cu comanda dvs. Pe viitor, dacă întâmpinați probleme cu comanda dumneavoastră sau cu unul dintre produse, vă rugăm să ne scrieți la client@bonami.ro sau să reveniți prin telefon la +40 312 294 753 de la 9:00 –
Siderias Florentina - octombrie 30, 2018 @ 14:06
Recomand cu mare drag,calitate,seriozitate si promptitudine!!!
Vic - septembrie 20, 2018 @ 08:45
un magazin virtual care nu te lasa nici macar sa le vezi produsele pe site fara sa te loghezi in cont (daca n-ai trebuie sa-ti faci, ca sa-ti prelucreze datele personale). as fi vrut sa comand un produs fara sa-mi fac cont, dar mi-am facut. l-am sters dupa ce am primit comanda.
transportul e gratuit la comenzi peste o anumita suma, dar in ultima pagina inainte de ultimul pas de a confirma comanda te trezesti ca rambursul se plateste (daca alegi palta ramburs). adica iti mai baga 4 lei asa pe ultima suta de metri fara sa te anunte inainte cand alegi metoda de plata de exemplu.
un magazin virtual care nu te lasa nici macar sa le vezi produsele pe site fara sa te loghezi in cont (daca n-ai trebuie sa-ti faci, ca sa-ti prelucreze datele personale). as fi vrut sa comand un produs fara sa-mi fac cont, dar mi-am facut. l-am sters dupa ce am primit comanda.
transportul e gratuit
Alexandra Novac - august 3, 2018 @ 07:39
Experienta mea cu Bonami a fost una execrabila: am comandat un pantofar de la ei, cu plata in avans cu cardul (mare greseala). Am analizat toate detaliile inainte de achizitionare, inclusiv faptul ca acesta va ajunge dezasamblat in 2 colete. Ulterior ne trezim cu un singur colet mic, suspect de mic (vorbim de un pantofar nu de un scaun). I se precizeaza curierului faptul ca sigur e incomplet, e prea mic si in plus trebuia sa primim 2 colete, nu unul. Curierul foarte amabil ne incurajeaza sa dechidem intr-o parte coletul sa vedem ce e inauntru de fapt: erau doar usile de pantofar. Fireste, coletul a fost refuzat cu precizarea ca asteptam coletul intreng, nu partial. Dupa ce pleaca curierul sun la servicii clienti Bonami, dau de o doamna deloc interesata de greseala comisa, era doar preocupata de faptul ca noi am platit in avans si ulterior am refuzat coletul. Ii explic de mai multe ori ca coletul era incomplet, trebuia sa primesc 2 colete doar unul. Dupa un sir lung de discutii complet inutile, concluzia ei a fost ca noi trebuia sa acceptam coletul incomplet si ca curierul va fi sanctionat pt ca ne-a lasat sa verificam coletul. Trece vreo saptamana si primesc alt colet, unul maricel, dar e un singur colet: nu doua! Fie, il luam, si cand in deschidem: ce sa vezi surpriza? Era totul mai putin usile. Dupa 3 zile de sunat la servicii clienti in care imi raspunde doar robotul precizand orarul de lucru (de la 8 la 17/18, nu mai stiu exact), si era ora 14, reusesc sa dau de alta doamna care ma asigura ca vom primi si usile. Cand? Nici ea nu stie, si uite asa asteptam o luna jumate dupa niste usi de pantofar. Nici gratis sa mai primesc produse de la ei nu le-as mai vrea: sa mai spun ca usile erau dezlipite la margini si ca a trebuit sa le lipim noi?
Experienta mea cu Bonami a fost una execrabila: am comandat un pantofar de la ei, cu plata in avans cu cardul (mare greseala). Am analizat toate detaliile inainte de achizitionare, inclusiv faptul ca acesta va ajunge dezasamblat in 2 colete. Ulterior ne trezim cu un singur colet mic, suspect de mic