Ultima actualizare pe 15 iulie 2024 de către Andra
Magazinul online Bestvalue.eu nu este altceva decât o mare comunitate de smart shopping dedicată călătorilor din România și din întreaga lume. Aici, mii de pasageri se răsfață cu branduri de top la preț Duty Free și cu livrare gratuită la orice comandă. Ceea ce înseamnă că planificarea unei vacanțe nu mai este o corvoadă, ci se poate apela la o echipă de specialiști în acest sens.
Care sunt beneficiile clienților Bestvalue și de ce este bine ca aceștia să acceseze site-ul înainte de a pleca undeva în țară sau în străinătate? Ei bine, înainte de a se îmbarca, clienții pot accesa un magazin online multisenzorial care este dedicat aromelor, viselor, frumuseții, un răsfăț total pentru doamne și domni. Prețurile Bestvalue sunt preferențiale, brandurile sunt excepționale, iar produsele sunt de cea mai bună calitate.
Produsele exclusive includ parfumuri în ediții limitate, colecții de miniaturi parfumate, băuturi speciale, dulciuri și multe alte produse, cadouri pentru clienți și pentru cei dragi. Un fel de magazin de suveniruri care permite comandarea online a unor produse care cu greu se pot găsi oriunde altundeva pe piață, cu condiția validării unui bilet de avion, Bestvalue trimite comanda acasă în maxim 3 zile lucrătoare. Cea mai bună experiență de shopping înainte de a pleca într-o călătorie este similară cu o gură de aer proaspăt. Aici, clienții pot degusta virtual un whisky de 21 de ani, pot proba ochelari de soare, pot comanda un parfum cu un iz oriental și așa mai departe. BestValue nu este niciodată închis, iar prețurile duty-free atrag clienți din toate colțurile țării. Totul se desfășoară din confortul casei, de la birou, din grădină, mai precis de oriunde este disponibilă o conexiune la internet.
Shoppingul pe acest site poate fi început din clipa în care există un bilet de avon valid, oriunde în lume. În cazul în care clienții au un bilet dus-întors, pot valida biletul de întoarcere pentru prelungirea perioadei în care pot cumpăra online produsele preferate și necesare totodată. Un produs comandat poate fi returnat în termen de 14 zile de la dată primirii produsului. Regăsim magazine BestValue în București, Cluj, Timișoara, Craiova, Bacău, Constanța, Iași, Suceava și Oradea.
Vezi reducerile din săptămâna aceasta pe Bestvalue.eu
Bestvalue.eu se remarcă prin: Gamă variată de produse, popularitate în mediul online, prețuri competitive.
Top categorii de produse: Parfumuri Niche, Parfumuri, Machiaj, Îngrijire, Genți, Accesorii, Băuturi, Fashion, Jucării, Specialități.
Despre Retur Bestvalue.eu: Termen de retur 14 zile. Este nevoie să contactați magazinul prin telefon, email sau formularul de contact.
Modalități de plată Bestvalue.eu: Ramburs la livrare, Plată online cu cardul.
Anulare comandă Bestvalue.eu: Contactați un reprezentat al magazinului online.
Magazine Online Similare: Notine.ro, Makeup.ro, Sephora.ro, BB-shop.ro, Douglas.ro, Vivantis.ro, Parfimo.ro, Crewshop.ro.
Garanția produselor Bestvalue.eu:
Toate produsele comercializate de catre BestValue beneficiază de garantie. Aplicarea garantiei incepe din ziua in care produsul este livrat catre client, iar perioada de timp in care se aplica aceasta garantie poate varia, in functie de tipul de produs.
Livrare Bestvalue.eu:
Livrare prin TNT, Sameday sau FanCourier. Cost de livrare 12 lei, comenzile de peste 100 lei beneficiază de livrare gratuită la easybox. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare.
Contact Bestvalue.eu:
- Număr de Telefon: 031 222 525 Luni-Vineri 09:00-17:30
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/bestvalue.eu
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/bestvalue.eu/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/@BestValueDutyFree
- Pagina de TikTok: www.tiktok.com/@bestvalue.eu
Simona - ianuarie 15, 2025 @ 11:35
Am lansat o comanda. Dupa 3 zile am fost contactata de o doamna pusa pe cearta care m-a instiintat ca nu mai exista produsul (o geanta) pe stoc.
In intervalul de timp de la lansartea comenzii pana la primirea apelului telefonic am primit mai multe e-mailuri in care am fost instiintata ca a fost receptionata, respectiv procesata comanda si urmeaza sa o primesc.
Am lansat o comanda. Dupa 3 zile am fost contactata de o doamna pusa pe cearta care m-a instiintat ca nu mai exista produsul (o geanta) pe stoc.
In intervalul de timp de la lansartea comenzii pana la primirea apelului telefonic am primit mai multe e-mailuri in care am fost instiintata ca a fost rece
Vasilescu Ion - decembrie 30, 2022 @ 09:05
Comentariile fără scor acordat primesc automat 3-5 stele.
Doresc sa va aduc la cunostiinta experienta neplacuta pe care am avut-o, experienta cauzata de furnizorul Best Value
In data de 20.12.2022 am trimis catre acest furnizor un email cu urmatorul continut:
„In data de 11.12.2022 am efectuat doua comenzi pentru 6 sticle de vin rosu de la brandul 19 Crimes (3 sticle la fiecare comanda). Produsele pe care le-am comandat se pot vizualiza pe contul meu – adresa de email (nelu_vasilescu@yahoo.com).
Din pacate mi s-au livrat 6 sticle de vin de la brandul 19 Crimes care nu au legatura cu produsul pe care l-am comandat eu. Sticlele de vin pe care le-am primit au o eticheta cu un „schelet”, produsul livrat neregasindu-se in portofoliul de produse al producatorului 19 Crimes.
Avand in vedere ca sticlele de vin le-am comandat pentru a le face codou unor prieteni, ma intreb acum daca nu fac o imprudenta sa ofer aceste sticle de vin, avand in vedere ca produsul pe care mi l-ati livrat nu se regaseste in portofoliul de produse al producatorului 19 Crimes.
V-as ruga, pe viitor, in cazul in care nu aveti pe stoc produsele pe care noi, cumparatori de buna credinta le comandam, sa nu va mai permiteti sa le inlocuiti si sa trimiteti alte produse dupa bunul plac al dumneavoastra punandu-ne pe noi in situatia de a primi niste produse pe care nu le-am comandat.
V-am trimis acest email in speranta ca pe viitor sa nu mai puneti si alti cumparatori in situatia in care sunt eu acum de a oferi cadou de Craciun unor prieteni foarte buni niste produse pe care nici eu nu le cunosc si care nu se pot vizualiza pe niciun site de specialitate.
Totusi, cu consideratie si respect, „Va multumesc” pentru situatia in care m-ati pus de a plati niste produse asa cum a fost oferta dumneavoastra dar de a primi cu totul alte produse.
Voi impartasi experienta mea si altor persoane ca „sa se bucure” si acestia de operativitatea si promptitudinea dumneavoastra.
O seara placuta! Si inca o data mii de multumiri!”
Deoarece nu am primit nici macar un raspuns la emailul trimis astazi am revenit cu urmatorul email:
„Buna ziua,
Desi am trimis catre dumneavoastra un email in care v-am sesizat modul total defectuos in care au fost procesate cele doua comenzi pe care eu le-am facut nu ati avut nici macar o minima decenta de a va cere scuze pentru cele intamplate.
Mai mult, v-ati permis sa faceti modificari in comenzile pe care eu le-am facut si ati schimbat pozele produselor comandate atasand poze cu produsele pe care le-ati livrat si nu cu cele pe care le-am comandat.
„Multumesc frumos” inca o data prentru modul atat de „profesionist” cu care intelegeti sa va tratati clientii.”
Aceasta este experienta mea cu acest furnizor
Comentariile fără scor acordat primesc automat 3-5 stele.
Doresc sa va aduc la cunostiinta experienta neplacuta pe care am avut-o, experienta cauzata de furnizorul Best Value
In data de 20.12.2022 am trimis catre acest furnizor un email cu urmatorul continut:
„In data de 11.12.2022 am efectuat d
Kiss Emil Alexandru - octombrie 17, 2022 @ 14:26
Am făcut prima mea comandă de pe acest site și sunt foarte mulțumit din toate punctele de vedere. Am comandat 2 sticle de băutură.Am primit produsele.Totul a fost impecabil….ambalare de nota zece, livrarea în 2 zile….BRAVO !!!
EXCELENT.
Am făcut prima mea comandă de pe acest site și sunt foarte mulțumit din toate punctele de vedere. Am comandat 2 sticle de băutură.Am primit produsele.Totul a fost impecabil….ambalare de nota zece, livrarea în 2 zile….BRAVO !!!
EXCELENT.
Sorina - mai 4, 2022 @ 12:31
Recomand, parafumuri la prețuri corecte. Pentru cei pretențioși le recomand să aloce buget ridicat și să țină minte că nici parfumurile nu mai sunt ce-au fost odată.
Paula Mogoș - decembrie 23, 2021 @ 16:51
Astăzi, după numai 2 zile de la plasarea comenzii, mi-a sosit pachețelul, într un ambalaj elegant, cu cele doua parfumuri comandate, plus 2 mostre gratis.Foarte mulțumită,și le doresc să continue așa. Sărbători fericite vă doresc.
Astăzi, după numai 2 zile de la plasarea comenzii, mi-a sosit pachețelul, într un ambalaj elegant, cu cele doua parfumuri comandate, plus 2 mostre gratis.Foarte mulțumită,și le doresc să continue așa. Sărbători fericite vă doresc.
Preda Ciprian - noiembrie 2, 2021 @ 11:49
Nu stiu cum s a rezolvat problema, dar cu siguranta nu se vand fake uri, nu am nici un fel de relatie cu acest site, dar am comenzi destule, atat eu, cat si compania unde lucrez. Produsele sunt originale si de multe ori sub pretul unui magazin gen sephora, douglas, etc
Nu stiu cum s a rezolvat problema, dar cu siguranta nu se vand fake uri, nu am nici un fel de relatie cu acest site, dar am comenzi destule, atat eu, cat si compania unde lucrez. Produsele sunt originale si de multe ori sub pretul unui magazin gen sephora, douglas, etc
Laura - iulie 16, 2021 @ 18:41
Am cumpărat de la ei de toate, parfumuri, machiaj chiar și bomboanele belgiene pe care nu le găsesc în supermarket la noi. Totul a venit bine. Despre cei care se plâng de persistenta parfumului, trebuie să înțeleagă o dată pentru totdeauna că parfumurile rezista altfel pe fiecare persoană și că de la serie la serie se pot întâmpla greșeli de producție astfel încât un lot să fie mai puternic iar altul mai slab, deoarece chimicalele puse în parfum vin și ele de la alți producători care au standarde diferite de calitate, sau se întâmplă să aibă loturi de ingrediente mai slabe, e un lanț întreg până se ajunge la ieșirea parfumului din fabrica și oriunde se poate rupe o zala. Cat despre sticlele folosite, am pățit-o și eu cu alte magazine care până atunci nu îmi făcuseră probleme, inclusiv Marionnaud online, se poate întâmpla sub două forme, unii cumpără parfumuri, extrag din ele și sub diferite pretexte îl returnează resigilandul, iar idioții din depozit nu observă și îl așează iar pentru vânzare ca fiind nedesfăcut, sau se umbla direct in depozitelor firmelor de curierat. Eu am pățit al doilea caz, mi-a fost înlocuit bineînțeles și minune dobitocul a fost prins pentru că magazinul a depus plângere la poliție, eu fiind de acord sa merg să susțin plângerea, lucru pe care cumpărătorii nu îl fac preferând să de-a vina pe magazin deși nu este vina lor. Despre prima varianta am aflat chiar de la reprezentații magazinului care mi-au spus că pățesc frecvent asta, trezindu-se cu sticle jumătate goale sau chiar 90% daca sticla este mai grea altfel încât să nu de-a de bântui, iar lucru asta se întâmplă și mai frecvent de când nr “iubitorilor” de parfum datorita YT a crescut, cumpără parfumul, extrag conținut iar apoi fac monstre sau decanturi pe care le vând pe grupurile FB de parfum. Asta doar așa ca nota informativa ca să nu mai lovească unii doar pe comercianți. In rest magazinul este ok, iar uneori la anumite parfumuri au preturi mult mai bune chiar decât la discountari gen Parfimo, dar numai pentru o perioadă scurta trebuie sa prinzi momentul.
Am cumpărat de la ei de toate, parfumuri, machiaj chiar și bomboanele belgiene pe care nu le găsesc în supermarket la noi. Totul a venit bine. Despre cei care se plâng de persistenta parfumului, trebuie să înțeleagă o dată pentru totdeauna că parfumurile rezista altfel pe fiecare persoan
Viorica - februarie 1, 2021 @ 23:29
ok
Marian Visan - decembrie 12, 2020 @ 14:50
Am cumparat apa de parfum barbatesc Tom Ford si sunt multumit. Pret ok si calitate super!
Cristea Bianca - decembrie 11, 2020 @ 19:10
Am cumparat de zeci de ori de la ei si on line si direct din aeroport.Bauturile sunt originale, parfumurile la fel.Merita!
Maria Ionita - decembrie 10, 2020 @ 12:53
Nu stiam de acest magazin, l-am gasit pe parerimagazin, am cautat parfumuri. Am comandat de aici pentru ca mi-a placut pretul unui parfum. Se pare ca am facut o alegere buna, parfumul miroase frumos si persista.
Viorel Ion - octombrie 13, 2020 @ 10:47
Prețuri foarte bune și produse calitative. Am luat parfumuri pentru mine și soția mea! Suntem amândoi mulțumiți de alegerea făcută. Recomand!
Laurentiu - septembrie 20, 2020 @ 19:03
Am învârtit ruleta și am primit un voucher de 10%. Am achiziționat de la bestvalue un parfum Paco Rabanne de 50 mililitri. A ajuns destul de rapid coletul, bine împachetat. Miroase deosebit. Deci, sunt OK.
Vera - septembrie 17, 2020 @ 16:05
Am făcut comanda de un rimel Estee Lauder, super preț, f mulțumită de produs!
Beatrice Radu - septembrie 14, 2020 @ 18:03
Am achiziționat parfumul Miracle Lancome de curând. Sunt super mulțumită de produs și de cum a decurs comanda mea. Recomand acest magazin online mai ales pentru cei care își doresc un parfum de calitate.
Miha Ene - septembrie 9, 2020 @ 14:57
Am auzit de bestvalue de la o prietenă. Sunt la al 5-lea parfum comandat și mă declar total mulțumită. Raport calitate-preț optim și livrare rapidă. Parfumurile persistă!
anne - ianuarie 20, 2020 @ 13:34
Am comandat de multe ori de pe acest site dar ultima oara a venit un parfum desigilat si gol pe jumatate!
Am incercat sa ii contactez telefonic dar numarul de pe site este doar de forma. Cred ca am sunat de 30 de ori la ore si zile diferite…pauza. Am scris un mail si am primit raspuns a doua zi ca voi fi contactata in cel mai scurt timp…
Au trecut deja 5 zile si ce sa vezi ? Tot pauza. Nici mail, nici telefon,nimic. Este foarte frustrant pentru ca era cadou si trebuia sa il dau iar acum nu stiu ce sa fac. Sa astept? Sa cumpar altceva? Daca stiam comandam de la Notino dar acum nu ma mai incadrez in timp. Nu stiu ce sa zic,sunt foarte dezamagita.
Am comandat de multe ori de pe acest site dar ultima oara a venit un parfum desigilat si gol pe jumatate!
Am incercat sa ii contactez telefonic dar numarul de pe site este doar de forma. Cred ca am sunat de 30 de ori la ore si zile diferite…pauza. Am scris un mail si am primit raspuns a doua z
Adrian - ianuarie 20, 2020 @ 09:15
Am cumparat recent doua parfumuri si calitatea acestora lasa de dorit… sincer nu pot crede ca sunt originale, in special datorita faptului ca nu rezista nici macar 4 ore.
Nu am contactat pe nimeni, deoarece astfel de lucruri sunt greu de dovedit iar bataia de cap nu merita, mai ales pentru ca parfumurile au fost facute cadou iar returnare este un pic dificila intr-o situatie ca aceasta.
Pretul este foarte bun, chiar atat de bun incat ar fi trebuit sa imi dau seama ca o sa aiba rabat la calitate.
Din pacate am avut incredere acordata gresit. Nu recomand acest site.
Am cumparat recent doua parfumuri si calitatea acestora lasa de dorit… sincer nu pot crede ca sunt originale, in special datorita faptului ca nu rezista nici macar 4 ore.
Nu am contactat pe nimeni, deoarece astfel de lucruri sunt greu de dovedit iar bataia de cap nu merita, mai ales pentru c