Ultima actualizare pe 14 august 2024 de către Andra
Compania Benvenuti își desfășoară activitatea înca din anul 2004. Magazinul își desfășoară activitatea atât în mediul online cât și prin magazinele sale fizice. În prezent, rețeaua de magazine se află sub brandurile Benvenuti și Enzo Bertini. Numărul de magazine fizice este de 53, ele se află în 30 de oraș populare. Orașele în care întâlnim magazinele Benvenuti sunt: București, Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Brașov, Buzău, Bistrița, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Deva, Drobeta Turnu Severin, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu-Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Suceava, Târgu Jiu, Târgu Mureș, Timișoara, Tulcea. Pagina detaliată cu privire la magazinele fizice, se poate accesa aici. Pe această pagină veți găsi orașul magazinului, adresa sa, numărul de contact dar și programul magazinului.
Produsele din categoria încălțăminte și marochinărie sunt de cea mai buna calitate, pe site întâlnind atât produse Benvenuti dar și produse de la alți producători precum: Calvin Klein, Bradley, etc. Cei mai populari producători cu o pondere de peste 80% din produse sunt cei italieni. Produsele afișate pe site sunt clasificate pe tipurile de clienți așa că avem articole pentru femei, bărbați și copii. Subcategoriile sunt clasificate pe tipul de încălțîminte, marochinărie, mărci, stil și materialul din care este produs articolul. Mai găsiți de asemenea și colecții din diferite anotimpuri.
Magazinul organizează periodic diferite campanii de reduceri la diverse articole. Pentru întrebări și recomandări puteți utiliza fereastra rapidă de chat află în dreapta jos, un reprezentat vă va răspunde imediat. Dacă vă abonați la newsletter-ul magazinului veți beneficia de o reducere de 10% la următoarea comandă.
Alte servicii oferite:
- Fast Service – Dacă nu găsești mărimea dorită în magazine, apelează la personalul magazinului și în termen de 3 zile vei primi produsul de la un alt magazin.
- Mărime Extreme – La solicitarea clienților în magazine, se poate oferii încălăminte de dama cu numărul 34 până la 41 iar pentru bărbați se poate solicita produse cu numărule 39 sau chiar 48.
- Aparate pentru lărgit încălțămintea – În caz că va deranjează pantofii.
- Card Benvenuti – Doar clienții fideli ce fac cumpărătri de peste 700 lei/bon în timpul anului sunt eligibili pentru a primi cardul.
Transportul este gratuit la comenzile de minim 100 lei, dacă este sub 100 lei, veți plată 14 lei pentru transport. Produsele se pot returna în termen de 14 zile de la data primirii coletului.
Actualizare 2024 – Păreri și Rating-uri culese de pe alte website-uri de tip Review despre magazinul online Benvenuti.ro
Nota generală: 10/10
Puncte Pozitive expuse de clienți: Raport calitate-preț optim, produse calitative, recenzii pozitive în general.
Puncte Negative expuse de clienți: Momentan, nimic.
Gabriela - ianuarie 4, 2024 @ 08:02
Nu sunt un cumpărător fidel magazinului,însă am avut două sesiuni de shopping,ambele dovedindu-se jalnice. În primul rând,cei de la Benvenuti ar trebui să vadă ce fel de persoane au puse la departamentul relații cu clientii,deoarece aceste “domnișoare” sunt foarte needucate. La fel ca și cele care lucrează în magazin(cel din Suceava).
Nu știu dacă cineva din conducerea Benventi citește aceste recenzii,însă tare mult mi-ar plăcea ca să o facă să poată lua măsurile ce se impun. Calitatea este si ea una slabă deoarece sandalele s-au rupt din prima,au fost reparate și iar din prima s-au rupt.Poșeta recent achiziționată a venit cu un defect foarte vizibil,iar termenul de soluționare a depășit deja cele 14 zile,deși nu stiu ce soluție ar trebui luată din moment ce poșeta a fost trimisă cu defect (lanțul poșetei a fost rupt și “reparat” primitiv).
Nu sunt un cumpărător fidel magazinului,însă am avut două sesiuni de shopping,ambele dovedindu-se jalnice. În primul rând,cei de la Benvenuti ar trebui să vadă ce fel de persoane au puse la departamentul relații cu clientii,deoarece aceste “domnișoare” sunt foarte needucate. La fel ca
Gabriela - februarie 9, 2023 @ 19:46
Am fost clientă Benvenuti. Îmi plăcea esteticul și, din acest motiv, am adus și prieteni care și-au procurat încălțăminte la recomandarea mea.
La bocancii mei s-a crăpat talpa și nu au mai putut fi reparați. La amicul meu s-au dezlipit tălpile și nici măcar nu a trecut iarna. Sunt cumpărate în acest sezon. În acest sezon!!!!
Sunt extrem de nemulțumită.
Cu același succes putem să mă duc la Bazar și să cumpăr ceva la 100 lei.
Sincer, sunt dezamăgită. Eu, personal, nu mai merg la ei de acum.
Spor!
Am fost clientă Benvenuti. Îmi plăcea esteticul și, din acest motiv, am adus și prieteni care și-au procurat încălțăminte la recomandarea mea.
La bocancii mei s-a crăpat talpa și nu au mai putut fi reparați. La amicul meu s-au dezlipit tălpile și nici măcar nu a trecut iarna. Sunt cu
Flavia - noiembrie 15, 2022 @ 17:21
Anul trecut am cumpărat o pereche de ghetuțe, care într-o saptamana a fost dusa in garantie din cauza coapselor care imi tot sareau. Dupa 15 zile mi-au fost returnate și dupa alte cateva zile s-a repetat problema. Pentru ca imi placeau foarte mult, nu am mai fost cu ele in garanție, ci la un coșmar propriu care a rezolvat problema… Insa anul acesta am fost iar in magazin si am luat cisme, tot cu capse… Le am purtat o singura zi si mi au sărit capsele… Satula de aceasta situatie am fost în magazin si mi am cerut banii inapoi, au zis ca nu mi pot da banii, ca nu mi pot primi ghetele ca au fost purtate, nu m-au întrebat de ce le returnez sau care este problema. Am spus ca sun la opc pt că nu mi se pare normal sa nu mi se restituie banii, atata timp cât capsele imi sar incontinuu, ca daca voiam sa ii las in garanție sau sa imi iau alta pereche, as fi mentionat acest lucru. Eu imi voiam banii înapoi și sa nu mai am de aface cu acest magazin cu preturi exagerate și calitate care lasa de dorit. Cand imi cumpar un produs, il cumpăr sa il folosesc, nu sa il las de 5 ori in garanție, platesc ghetele sa stea la ei la reparat? Profund dezamagita.
Anul trecut am cumpărat o pereche de ghetuțe, care într-o saptamana a fost dusa in garantie din cauza coapselor care imi tot sareau. Dupa 15 zile mi-au fost returnate și dupa alte cateva zile s-a repetat problema. Pentru ca imi placeau foarte mult, nu am mai fost cu ele in garanție, ci la un co
Andreea - martie 17, 2022 @ 07:51
Bună ziua,
Relațiile cu clientii lasa de dorit. Am făcut un retur și, din greșeală, l-am trimis cu o altă firmă și fără să stiu că trebuia achitat. Eeeeeiiiii și aici s-a dezlănțuit Jihadul. Tonul și vocabularul celei care se ocupă de retururi lasă mult de dorit. Este inadmisibil să țipi la un client fie el și unul nou. Se poate explica frumos că procedura de retur e alta și se pot recomanda pașii pentru a se soluționa într-un mod favorasbil cererea de retur. Totală lipsă de profesionalism.
Bună ziua,
Relațiile cu clientii lasa de dorit. Am făcut un retur și, din greșeală, l-am trimis cu o altă firmă și fără să stiu că trebuia achitat. Eeeeeiiiii și aici s-a dezlănțuit Jihadul. Tonul și vocabularul celei care se ocupă de retururi lasă mult de dorit. Este inadmisibil
Elena Zăpârțan - noiembrie 26, 2020 @ 14:02
Buna ziua,eu am cumpărat o pereche de ghete online,deci nu puncteze relații cu clientii. Sunt foarte mulțumită de ghete,raport calitate pret foarte bun. Recomand cu incredere,deoarece e a doua pereche de încălțăminte cumpărată de la Benvenuti si nu am avut nici o problemă de la prima incaltare. Multumesc!
Buna ziua,eu am cumpărat o pereche de ghete online,deci nu puncteze relații cu clientii. Sunt foarte mulțumită de ghete,raport calitate pret foarte bun. Recomand cu incredere,deoarece e a doua pereche de încălțăminte cumpărată de la Benvenuti si nu am avut nici o problemă de la prima inc
V Roxana - noiembrie 22, 2022 @ 14:06
Si eu am fost un client fidel pana acum cand am facut retur chiar a doua zi de cand am primit coletul, pe o pereche de ghete foarte incomode. am fost sunata de 3 ori pentru a mi se spune ca nu mi este acceptat returul pe motiv ca au fost purtate ( trebuia doar sa le probez sa mi dau seama ca sunt incomode) . Doamna de la relatii clienti nu este un om cu o dictie demna de a solutiona o problema, DIMPOTRIVA… am ramas cu o dezamagire uriasa de aceasta echipa care pare a fi impotriva clientilor. Azi se pierde unul, maine unul si asa ne trezim ca nu mai merge treaba ca la inceput…
Si eu am fost un client fidel pana acum cand am facut retur chiar a doua zi de cand am primit coletul, pe o pereche de ghete foarte incomode. am fost sunata de 3 ori pentru a mi se spune ca nu mi este acceptat returul pe motiv ca au fost purtate ( trebuia doar sa le probez sa mi dau seama ca sunt in
Andreea - decembrie 14, 2019 @ 14:22
Eram un client fidel al acestui magazin, spun ca “eram” fiindca nu mai sunt. Feedback-ul evaluativ din partea mea pentru acest magazin este total negativ, deoarece anul acesta mi-am cumparat o pereche de ghete, care mi s-au dezlipit, ambele ghete in acelasi loc! ( precizez faptul ca nu m-a deranjat ca s-au dezlipit la prima purtare, fiindca lucrurile de acest gen se pot intampla, dar personalul cu care am avut de a face m-a determinat sa las aceasta recenzie). Odata ajunsa in magazin am cerut sa vorbesc cu seful de magazin , asistentul de vanzari care m-a intampinat mi-a spus ca nu lucreaza in acea zi seful de magazin asa ca am urmat procedura cu asistentul respectiv, am cerut sa imi explice pasi de urmat pentru a rezolva problema si mi s-a spus ca bani nu mi se pot returna fiindca procedura lor interna nu prevede asa ceva,ca ghetele intai trebuiesc reparate ,trimise la un depozit al lor dupa care acolo se vor analiza defectele si in functie de asta se va decide daca mi se vor returna banii. Mi s-a intocmit un proces verbal pe care asistentul respectiv a precizat doar ca ghetele s-au dezlipit, cand am citit procesul verbal i-am spus ca mie mi se pare ca este si pielea crapata iar ea mi-a spus ca nu poate trece ce vreau eu in procesul verbal ca ea asa vede ca sunt dezlipite asa ca ea asa scrie ,ulterior spunandu-mi ca de ce fac atat tamtam pe acest subiect ca ea a mai avut de a face cu inca un client nemultumit cu incaltaminte cu defect care venise sa le returneze marfa si le-a facut si reclamatie la anpc, si ca s-a consumat degeaba persoana respectiva,fiindca anpc-ul tot lor (magazinului) le-a dat dreptate. Bineinteles ca nu am crezut-o si ca am spus ok bine urmez procedura intocmai cum spui tu , fiindca ea nu repeta decat aceasta povestioara. Asadar ghetele mele s-au dus in “service” . Peste 1 saptamana jumatate am fost sunata ca au ajuns ghetele la magazin si sa ma duc sa le ridic . Ok . Asta am facut numai ca ghetele nu erau lipite corespunzator, se vedea clar ca una este diferita fata de cealalta .Sefa de magazin , de data aceasta, mi-a spus dandu-si ochii peste cap de nenumarate ori ca nu este asa aducandu-mi in fata alte ghete din magazin expuse si se vedea clar ca nu erau la fel . Zic, bine,ce am de facut mai departe fiindca nu sunt multumita de cum s-a rezolvat problema? Raspunsul ei a fost unul : imi precizati pe proces ca le-ati ridicat si mai departe faceti ce doriti! Mai spunandu-mi ca de ce nu a-ti precizat in proces ca, ghetele erau in stare perfecta cand le-ati adus. Cum sa precizez acest lucru daca personalul care l-a intocmit nu m-a lasat si doar eu le-am adus pentru ca erau defecte ,nu? Nu mi s-a parut deloc ok personalul, la final am cerut un caiet de reclamatii si mi s-a spus razand ca a mai avut de a face cu o doamna care i-a cerut caietul si i-a spus si ei ca,” caietul de reclamatii nu mai este obligatoriu”.
Concluzie : pe viitor nu o sa mai iau absolut nimic din aceste magazine fiindca atat timp cat eu ca si client dau bani fara nici o problema cand cumpar un produs , asa ar trebui sa inapoieze si ei bani persoanelor nemultumite de marfa lor sau sa il schimbe cu alt produs din magazin, nicidecum sa aduca produsul tot cu defecte .
Eram un client fidel al acestui magazin, spun ca “eram” fiindca nu mai sunt. Feedback-ul evaluativ din partea mea pentru acest magazin este total negativ, deoarece anul acesta mi-am cumparat o pereche de ghete, care mi s-au dezlipit, ambele ghete in acelasi loc! ( precizez faptul ca nu m
Gabriel Sfinteş - februarie 3, 2019 @ 15:39
Până acum, toată încălțămintea achiziționată din reţeaua Benvenuti s-a dovedit a fi de calitate, fără defecte. Într-adevăr, faţă de alte magazine de profil, se practică preţuri mult mai ridicate dar perfect justificate, după părerea mea, pentru calitatea oferită. Angajații punctelor de desfacere sunt profesioniști și întotdeauna dispuși sa ajute clientul. Pe lângă gama de încălțăminte, am gasit in magazinele Benvenuti si o serie întreagă de accesorii utile de calitate net superioară celor din magazinele generale (cremă de pantofi, produse de ingrijire încălțăminte, etc. ). Nu am achiziționat produse on-line, așa încât nu pot exprima o părere despre acest serviciu. Marca preferată din magazinele Benvenuti: Enzo Bertini.
Până acum, toată încălțămintea achiziționată din reţeaua Benvenuti s-a dovedit a fi de calitate, fără defecte. Într-adevăr, faţă de alte magazine de profil, se practică preţuri mult mai ridicate dar perfect justificate, după părerea mea, pentru calitatea oferită. Angaja
Georgi - iulie 19, 2018 @ 14:32
Online nu am cumparat, dar am cumparat mereu dintr-un magazin fizic. Am numai cuvinte de lauda.