Ultima actualizare pe 24 septembrie 2019 de către Andra
In ziua de astazi, clientii bancilor folosesc mai mult aplicatiile online ale acestora. Banca Transilvania este una din cele mai serioase si mai renumite unitati din tara, care ofera clientilor posibilitatea de a-si lua un credit, de a face economii, de a-si gestiona salariul sau pensia doar cu cateva click-uri sau touch-uri ale ecranului telefonului mobil. Clientii vor avea acces non stop la contul BT24, unde vor gasi pasii necesari pentru a obtine un credit de nevoi personale, pentru a obtine un card de cumparaturi, un credit imobiliar, dar si pentru a deschide un cont online. Tot pe site-ul Bancatransilvania.ro, clientii au posibilitatea de a-si calcula ratele pentru imprumutul la care se gandesc sa il acceseze, de a gasi o unitate in apropiere din reteaua de unitati prezentata online, de a plati online facturi si credite, precum si de a vedea care este cursul valutar. Datele pot fi actualizate online pentru persoanele fizice, iar persoanele juridice pot beneficia de servicii pentru start-up nation, de credite pentru afaceri mici, de posibilitatea de a plati direct cu telefonul, de a gestiona toate cardurile BT intr-un singur loc, inclusiv cel de business.
Pentru ca povestea BT a inceput in urma cu peste un sfert de secol, iar ideile inca sunt valorificate, iar visele oamenilor implinite gratie acestor servicii foarte bine puse la punct, BT a devenit cea mai mare echipa din Romania, cu milioane de oameni multumiti. Pe site exista si o sectiune speciala dedicata intrebarilor cele mai frecvente si raspunsurilor, astfel incat nimeni sa nu plece nelamurit dupa vizita pe site. In sectiunea Intrebari frecvente, clientii vor gasi raspunsuri la intrebari legate de servicii, produse, acte necesare, transfer de bani, durata tranzactii, situatii de urgenta, plati online, iar lista poate continua.
Totodata, cei care cauta sa acceseze un credit, fie ca este un credit de nevoi personale, un credit imobiliar sau auto, pot vedea cu exactitate cat vor plati luna de luna daca vor accesa respectivul produs si cat trebuie sa ramburseze la finalul perioadei.

Adriana Olaru - septembrie 7, 2023 @ 19:40
BT24 este cea mai proastă aplicație de internet banking. Pentru a accesa BT24 este nevoie de o parolă care expiră după 3 luni. Dacă vrei să faci o plată cu cardul, ți se mai cere altă parolă ( ”Parola mea unică”), valabilă tot 3 luni. Cele 2 parole nu expiră simultan. Ca să vezi ce bani ți-au intrat sau ieșit din cont, trebuie să parcurgi niște pași complicați, pe care nu poți să-i memorezi și trebuie să-i descoperi de fiecare dată. Extrase de cont sau ordine de plată se pot descărca doar din ultimile 6 luni.
Ca măsuri de securitate, au intodus restricții care limitează drepturile clienților de a dispune de banii lor când și cum vor. Astfel, în seara zilei de 6 septembrie, am vrut să lichidez un depozit de 7500 lei pentru a plăti o comandă de 8400 lei la Altex. Am primit mesaj că operațiunea va fi procesată în viitor. Pentru că aveam nevoie urgentă de bani, am cerut sorei mele să-mi vireze din contul ei de la Banca Transilvania suma de 5000 lei. Surpriză! Banii au intrat în cont, deși banii din depozitul meu nu intraseră. Totuși, acești bani nu mi-au folosit la nimic deoarece plata a fost refuzată pe motiv că am depășit limita. Am anulat comanda și am făcut o nouă comandă, alegând ca metodă de plată transferul bancar. Banii au plecat din contul meu pe 7 septembrie la ora 0.00 dar nu au ajuns nici acum în contul în care i-am trimis. Am dat niște telefoane și am aflat că banii vor ajunge în 3-5 zile. Așadar, produsele nu le voi mai primi în data de 8 septembrie, cum era stabilit. Mai mult, este posibil ca peste 3-5 zile acele produse să nu mai fie în stoc iar banii virați la Altex îi voi recupera peste alte 3 zile.
După o jumătate de oră de așteptare, am vorbit cu o angajată de la Banca Transilvania care mi-a spus că suma limită standard pentru plata cu cardul este de 9000 lei. I-am spus că mi-a fost refuzată plata sumei de 8400 lei. Mi-a explicat că plata a fost refuzată deoarece mai făcusem alte plăți cu cardul, care, cumulate, au depășit 9000 lei. A omis să-mi spună pe ce perioadă de timp se calculează valoarea sumelor plătite cu cardul (o lună, un an). Mi-a ridicat plafonul la suma de 30000 lei, dar pe o perioadă de 3 luni. Peste 3 luni trebuie să solicit din nou extinderea plafonului standard.
Am mai avut o problemă asemănătoare cu cardul în euro, când eram în străinătate și nu am putut să plătesc cazarea la hotel.
Mă întreb dacă e vorba numai de incompetență sau și de o atitudine de sfidare și abuz la adresa clienților. Anunț Banca Transilvania că îl voi spune ADIO cât mai curând posibil.
BT24 este cea mai proastă aplicație de internet banking. Pentru a accesa BT24 este nevoie de o parolă care expiră după 3 luni. Dacă vrei să faci o plată cu cardul, ți se mai cere altă parolă ( ”Parola mea unică”), valabilă tot 3 luni. Cele 2 parole nu expiră simultan. Ca să vezi c
Marian C - septembrie 26, 2022 @ 10:37
Sunt dezamagit de Banca Transilvania in urma unei schimbari pe care le-au facut in optiunile mele pe care eu nu le-am cerut. Dupa un an si cateva luni de cand deschisesem contul pt firma la ei am primit in posta un “Raport de tranzactii”. Am fost taxat la final de luna pentru acest raport primit fizic in posta fara sa fiu intrebat sau anuntat daca vreau sa-l primesc sau nu.
Am reusit sa contactez serviciul clienti si am dezactivat optiunea. Dar de ce mi-a fost activata aceasta optiune comisionata fara acordul meu in prealabil? Nu-mi plac practicile astea.
Sunt dezamagit de Banca Transilvania in urma unei schimbari pe care le-au facut in optiunile mele pe care eu nu le-am cerut. Dupa un an si cateva luni de cand deschisesem contul pt firma la ei am primit in posta un “Raport de tranzactii”. Am fost taxat la final de luna pentru acest rapor
Dumitru - martie 1, 2022 @ 00:33
Extrem nesatisfacut de serviciile NeoBT, de un an de zile incercam sa activam acest serviciu, locuind de 9 ani in strainatate, nu am reusit sa ajungem in Romania, fiindca avand si un copil cu nevoi speciale grave noi nu putem calatori. Sute de incercari online esuate de a activa neobt, nu putem trece peste un simplu pas de a face poza la CI, de fiecare data acelasi mesaj de eroare: poza neclara, va asteptam in orice unitate bt pentru a finaliza cererea. Sute de apeluri la servicii clienti, care de fiecare data ofera solutii inutile cum ar fi: stergeti istoricul din browser, folositi alt browser, sau aveti grija sa nu fie umbre, fundal neutru etc. Credeti-ma inainte de a suna prima data deja facusem toate aceste lucruri, am ajuns sa folosesc si telefonul care are 40mp camera, mai clar de atat doar cu Cannon se poate. Am incercat sa folosesc si VPN, ca sa ma asigur ca nu e o problema de geo locatie. NIMIC NU A FUNCTIONAT. Am sunat iar la servicii clienti , unde inca o data am primit raspunsul: NU VA PUTEM AJUTA. V-a trebui sa veniti la un sediu BT. In ultima instanta va trebui sa ajung la ambasada si sa fac o procura pentru ca cineva sa ajunga la ei la sediu si sa imi retraga toti banii + inchidere la toate conturile lei si valuta fiindca este deja inadmisibil. Va multumesc pentru nimic
Extrem nesatisfacut de serviciile NeoBT, de un an de zile incercam sa activam acest serviciu, locuind de 9 ani in strainatate, nu am reusit sa ajungem in Romania, fiindca avand si un copil cu nevoi speciale grave noi nu putem calatori. Sute de incercari online esuate de a activa neobt, nu putem tre
ROTARU FLORIN - februarie 13, 2022 @ 08:49
Buna ziua,
Chiar ieri am stat la rand la Banca transilvania la sucursala din molul GALERIA MOL din PIATRA NEAMT ,bineinteles trebuia sa depun bani pe firma si bancomatul era stricat,in plus functiona doar un ghiseu si mai era o colega dar care cica nu lucra cu publicul!Cum sa nu lucrezi cu publicul cand era o coada de 10 persoane si bancomatul e stricat iar pentru fiecare persoana se pierdea cel putin 20 minute la ghiseu?Bataie de joc in relatia cu clientii,culmea pe langa contul pe persoana fizica si conturi pe 2 firme mai detin si actiuni la Banca Transilvania!Cred ca o sa le vand si schimb si banca!
Buna ziua,
Chiar ieri am stat la rand la Banca transilvania la sucursala din molul GALERIA MOL din PIATRA NEAMT ,bineinteles trebuia sa depun bani pe firma si bancomatul era stricat,in plus functiona doar un ghiseu si mai era o colega dar care cica nu lucra cu publicul!Cum sa nu lucrezi cu publicul
Estera - august 12, 2021 @ 16:37
Nu recomand serviciile băncii Transilvania! Comisioanele mari iar serviciile în reluare sau inexistente!!! Mi-au blocat o sumă de 2700 ron pe care am platit-o cu cardul fără să o acrediteze beneficiarului… iar pentru a reavea banii in cont au cerut nenumarate dovezi… când au avut si asta mi-au spus ca nu au ajuns colegii la mailul meu…. Clar, dezinteres total… sincer am de gând să-i reclam și la Protectia Consumatorului.
Cu siguranță voi schimba cât mai repede banca!
Nu recomand serviciile băncii Transilvania! Comisioanele mari iar serviciile în reluare sau inexistente!!! Mi-au blocat o sumă de 2700 ron pe care am platit-o cu cardul fără să o acrediteze beneficiarului… iar pentru a reavea banii in cont au cerut nenumarate dovezi… când au avut
Gigi Marga - februarie 18, 2021 @ 14:21
Calitatea serviciiilor din sucursalele BT Transilvania(mai ales cele din Voluntari,Ilfov,si Doamna Ghica) este ca si inexistenta!!Sa stai 50-60 de minute la coada vi se pare normal???