Ultima actualizare pe 8 iulie 2024 de către Andra
Cu toate ca eu personal am descoperit magazinul BadaBum de puțin timp, el are de fapt o experință în comerțul electronic de peste șapte ani. Fiind o companie cu capital românesc, el se adresează populatiei locale prin prețuri optime si o calitate bună. Magazinul se axează pe munca în echipă pentru standarde înalte și a satisfacerea clienților în materie de cumpărături. Echipa magazinului este una formată din oameni cu experiență, atât în conducere cât și in celelalte ramuri. Pentru suport, magazinul vă oferă metode de contact ca email, suport online sau telefonic. Magazinul oferă transport gratuit în municipiul București, plata prin pos mobil direct la domiciliu și o livrare rapidă. Returnarea produselor se poate efectua în descurs de 14 zile calendaristice din moment ce ați intrat în posesia produsului.
Magazinul își răsplătește clienții prin concursuri precum: te abonezi și câștigi, găsește piesa de puzzle lipsă ascunsa pe site sau spune DA dorințelor tale. Site-ul comercializează produse de la o gamă vastă de producători, lista de producători o găsiți aici.
Vezi reducerile din săptămâna aceasta peBadabum.ro
Alternative: Emag.ro, Altex.ro, Flanco.ro, Pcgarage.ro, Elefant.ro, Evomag.ro, MediaGalaxy.ro, Vexio.ro
Badabum.ro se remarcă prin: Gamă variată de produse, prețuri competitive la anumite categorii de produse.
Top categorii de produse: Aparate de aer condiționat, fier de călcat, televizoare, monitoare, plite încorporabile, telefoane mobile, espressoare, mașini de spălat rufe, componente pc, combine frigorifice etc
Despre Retur: Termen de retur 14 zile. Accesați formularul de retur din contul de client. Dupa completarea formularului de retur, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de maxim 14 zile calendaristice, numarate de la data receptiei produsului de catre Client. Termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
Modalități de plată: Ramburs la livrare, online cu cardul bancar, în rate prin card, credit online sau ordin de plată.
Anulare comandă: Folosiți metodele de contact, 0371.503.545 sau service@badabum.ro.
Garanția produselor: Garanție standard. Produsele resigilate beneficiază de garanție.
Contact:
- Număr de Telefon: 0371.503.545
- Email: service@badabum.ro
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/Badabum.ro
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/badabum.ro/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/channel/UCNcjUQPObhSqwJ4BfZg_gXA
- Pagina de TikTok: –
Simona - iunie 17, 2025 @ 14:24
Nu recomand sa comandati de la ei produse electrocasnice de mari dimensiuni, cu livrare prin firme de curierat partenere (in afara Bucurestiului). Riscati sa primiti produsele deteriorate si cei de la relatii cu clientii nu sunt foarte prietenosi.
Nu recomand sa comandati de la ei produse electrocasnice de mari dimensiuni, cu livrare prin firme de curierat partenere (in afara Bucurestiului). Riscati sa primiti produsele deteriorate si cei de la relatii cu clientii nu sunt foarte prietenosi.
Număr comandă.(Părere negativă): 1228391
Petru - iulie 12, 2023 @ 10:58
Comentariile fără scor acordat primesc automat 3-5 stele.
Regret că nu pot da mai puțin de o stea. Nu merită nici să pierzi timpul cu o astfel de companie. De peste două săptămâni aștept sa îmi livreze un sistem de boxe LG și nu am primit încă comanda sau banii înapoi. Serviciul “Relați clienți” este inexistent. La e-mailuri nu răspund. Dupa o așteptare de 5’15” se închide telefonul automat când suni. Sa va gândiți de doua ori înainte sa cumpărați de aici!
Comentariile fără scor acordat primesc automat 3-5 stele.
Regret că nu pot da mai puțin de o stea. Nu merită nici să pierzi timpul cu o astfel de companie. De peste două săptămâni aștept sa îmi livreze un sistem de boxe LG și nu am primit încă comanda sau banii înapoi. Serviciul R
antibadabum - mai 16, 2023 @ 07:22
Foarte pe scurt.
Pe siteul magazinului apare aceasta informatie:
“Pentru toate electrocasnicele si sistemele de climatizare beneficiezi de livrare pana in casa.”
Cand domnul curier m-a informat ca imi lasa masina de spalat la poarta am ramas perplex. Sunand la badabum am reusit sa obtin urmatoarea informatie, la telefon, de la o doamna FOARTE intepata: “livrarea se face LA USA, pt ca domnii nu au voie in casa”.
Mai e nevoie sa adaug ceva?
Ah, da: am platit aproape 150 de lei transportul :)))
Foarte pe scurt.
Pe siteul magazinului apare aceasta informatie:
“Pentru toate electrocasnicele si sistemele de climatizare beneficiezi de livrare pana in casa.”
Cand domnul curier m-a informat ca imi lasa masina de spalat la poarta am ramas perplex. Sunand la badabum am reusit sa obtin
Gunaru costel - decembrie 28, 2022 @ 16:39
Mulțumesc Badabum am primit comanda.827239 exact asa cum ați spus nota mea este maxima 10. MULȚUMESC FRUMOS SI VANZARE BUNA
IONESCU - martie 3, 2022 @ 18:59
Cu toate ca am citit niste comentarii nefavorabile la adresa lor, pe 28.02.22 am comandat totusi la ei o masina de spalat, fiind putini cei care iti aduc electrocasnicele grele pana la usa apartamentului.
Cam intr-o ora am primit mail si telefon ca a doua zi intre 17:00 si 21:00 masina va fi livrata.
A doua zi dimineata mi-au acceptat fara probleme schimbarea modalitatii de plata din cash cu cardul.
Masina a venit in intervalul anuntat de ei, sunat de baieti cu 45 de minute inainte.
Baietii au urcat-o trei etaje (bloc fara lift) si au bagat-o in holul apartamentului fara sa ii rog eu (au vrut chiar sa o duca pana in bucatarie, unde este locul ei).
Au plecat luand-o pe cea veche fara nici un fel de discutie.
Felicitari!
Cu toate ca am citit niste comentarii nefavorabile la adresa lor, pe 28.02.22 am comandat totusi la ei o masina de spalat, fiind putini cei care iti aduc electrocasnicele grele pana la usa apartamentului.
Cam intr-o ora am primit mail si telefon ca a doua zi intre 17:00 si 21:00 masina va fi livrata
Olimpiu - iunie 12, 2020 @ 08:05
Nici bunul simt sa raspunda la mail uri nu l au avut.Dupa 3 zile comanda apare nepreluata. Evident, am renuntat la ei.
Rareș - mai 13, 2020 @ 14:41
Prima și singura dată când am avut de-a face cu ei.
Fiți foarte atenți dacă vreți să cumpărați de le ei.
Mi-am comandat un TV LG și a fost livrat de cei de la sameday. Menționez că era stipulat cu deschidere la livrare, însă ei au lăsat produsul și au plecat (in aceste vremuri, nu erau deloc echipați, deci cum se putea verifica produsul????)
Am inceput sa comunic cu singura persoană de la badabum/electronic world, Mihaela negrilă, care nu are niciun pic de empatie față de client, ea știe să răspundă doar robotic. Aici menționez că mi-a și închis telefonul când am sunat să-mi clarifice câteva aspecte (mi-a spus că pentru orice obiecții să-i scriu mail și mi-a închis). M-am dus cu TV la un service autorizat LG din Cluj, la sugestia dânsei, unde, normal s-a constatat că ecranul era fisurat(atasat aveti pozele mele, se poate vedea si mama ca le-a facut si celelalte sunt pozele trimise de doamna) Mi-au dat o adeverință cu ce au constatat, i-am trimis mail doamnei negrilă, care mi-a spus să-l trimit la București, să-l verifice și ei și a trebuit să plătesc pentru retur. Nici nu a întrebat de adeverință de la service-ul din Cluj. Ea tot o ținea pe ai ei, că vor verifica și îmi vor transmite când va costa să-l aducă la conformitate, deci practic am plătit și urma să plătesc și pentru repararea produsul adus stricat la mine.(prețul de cumpărare 2500 și ceva de lei și cel de reparare in jur de 2300 lei așa cum mi-a zis ea) Ieri, i-am scris un mail lung, in care i-am explicat toată situația, i-am trimis poze cu televizorul, cu chitanțele, cu tot, asta după ce ea mi-a trimis un mail cu 3 poze ale televizorului, care semăna cu ce am primit, însă mai avariat.(pata neagra era ovală in pozele dânsei, se vedea clar că era alt televizor sau l-au avariat ei mai tare să-mi dovedească că e de la mine) Nici nu a comentat ce am scris in mail, continua sa o tina pe a ei.
Bottom line este ca mă voi duce la protecția consumatorului și îmi voi care banii înapoi, pentru produs și pentru că l-am trimis la ei.
Asta trebuie sa faceți și voi și nu vă lăsați pentru că așa, ei se ascund în spatele “deschidere la livrare” și nu ai cum să-l deschizi in aceasta perioadă, mai ales daca dai de curieri care vin, îți lasă pachetul la ușă și pleacă. Țin să precizez că pachetul nu avea nicio dată de predare/primire, nicio stampila, nimic.
Acești țepari procedează astfel iar eu voi lua măsurile necesare pentru a-mi recupera banii.
Credeți-ma când va spun că lor nu le pasă de clienți, nu vor să înțeleagă situațiile când pachetul vine avariat, de la ei sau de la curierii cu care sunt parteneri.
Apelați la protecția consumatorului și mergeți mai departe.
După protecția consumatorului mă voi duce mai departe pentru că nu concep că și în anul 2020 sa existe magazine mici, care te ademenesc cu prețuri “avantajoase”.(in 5 mai l-am cumpărat la preț redus, in 6 mai era la preț complet și în 7 mai era stoc epuizat)
Este singura dată când o să am de-a face cu firme mici și voi continua sa apelez la companiile cărora le pasă de clienți.
Rușine badabum, voi continua sa va fac cea mai proastă reclamă, așa cum sunt serviciile voastre și voi scrie pe orice canal de comunicare, oamenilor, sa nu cumpere de la voi
Prima și singura dată când am avut de-a face cu ei.
Fiți foarte atenți dacă vreți să cumpărați de le ei.
Mi-am comandat un TV LG și a fost livrat de cei de la sameday. Menționez că era stipulat cu deschidere la livrare, însă ei au lăsat produsul și au plecat (in aceste vremuri, nu e
Popescu simona - decembrie 16, 2019 @ 10:38
Am comandat o mașina de spălat care a fost livrata cu capacul lovit, lucru pe care l/am văzut la 1 min După ce au plecat baietii care au livrat-o (angajații lor), nici nu au apucat sa iasă din bloc. Deși am insistat nu au vrut sa o ridice și mi-au spus sa sun a doua zi la sediul lor, zis și făcut dar surpriza dacă vreau retur sau schimb sunt buna de plata Pt reparație!!!! Chiar dacă am sunat la un minut nu contează, sunt buna de plata ca am semnat de primire. Am cerut sa vb cu un superior dar angajata Mihaela Negrila S-a opus cu înverșunare, ba chiar dacă vin fizic “ veniți de pomana”!!! Deci stau cu mașina sigilată in mijlocul sufrageriei și efectiv nu știu ce sa fac!!! Nu recomand aceasta firma sub nicio forma!!!!
Am comandat o mașina de spălat care a fost livrata cu capacul lovit, lucru pe care l/am văzut la 1 min După ce au plecat baietii care au livrat-o (angajații lor), nici nu au apucat sa iasă din bloc. Deși am insistat nu au vrut sa o ridice și mi-au spus sa sun a doua zi la sediul lor, zis ș
Rareș - mai 12, 2020 @ 11:40
Bună,
Am o situație asemănătoare.
Poți să-mi spui daca ai rezolvat ceva in final?
Bună,
Am o situație asemănătoare.
Poți să-mi spui daca ai rezolvat ceva in final?
Număr comandă.(Părere negativă): Comanda 238015
Noemi - septembrie 6, 2019 @ 10:53
Produs pentru bucatarie….produs nou comandat, mai exact Plita BEKO incorporabila, rustica, beige,s.a.md.. Comanda am plasat-o vineri, luni a sosit coletul. Asadar termen de livrare excelent. Din punctul acesta de vedere, toate bune, la fel ca la pretul produsului comandat.
Problemele au “rasarit” in momentul in care am deschis eu si sotul, coletul, si, surpriza…. produs nou ciobit am primit. Le relatez celor de la badabum.ro aceasta situatie, pentru a proceda la reurnarea produsului (atentie, la returnare pentru a primi altul conform specificatiilor, nu unul care arata a resigilat), iar ei imi comunica explicatii cum ca ei nu isi asuma responsabilitatea referitor la defectul estetic remarcat de catre client, deoarece ei au expediat coletul sigilat. Ce au sigilat in colet? Le explic si eu ca nici eu nu imi asum defectul constatat, pentru ca singurul lucru pe care l-am facut dupa receptionarea coletului a fost sa il deschidem.
In concluzie, am ramas cu produsul pe care, cu certitudine, nu il vom folosi, si cu banii “donati”, valoare produs 669 lei + cheltuieli de expeditie 24,33 lei.
Asadar, reticenta din partea badabum.ro, sau mai exact din partea ELECTRONIC WORLD SRL, client ramas cu produs defect, nemultumit de “magazinul de incredere” si cu gust amar dupa experienta avuta.
Badabum niciodata de acum incolo!
Produs pentru bucatarie….produs nou comandat, mai exact Plita BEKO incorporabila, rustica, beige,s.a.md.. Comanda am plasat-o vineri, luni a sosit coletul. Asadar termen de livrare excelent. Din punctul acesta de vedere, toate bune, la fel ca la pretul produsului comandat.
Problemele au “
Sucală Alina - aprilie 23, 2019 @ 10:33
Totul a decurs absolut perfect. Comanda mi-a fost adusă in 24h, calitatea acesteia a fost impecabilă, iar cei de la relatii cu clientii au fost pertinenți si amabili. Se pare că am fost printre norocoși.
Melania Vlaicu - aprilie 5, 2019 @ 19:19
Recomand! De multe ori au cel mai mic preț. Am comandat o mașină de spălat rufe și un uscător de rufe. Livrarea a fost în timpul anunțat iar produsele au ajuns în regulă. Aș fi vrut să mai comand câteva electrocasnice dar pagina nu se încarcă.
Recomand! De multe ori au cel mai mic preț. Am comandat o mașină de spălat rufe și un uscător de rufe. Livrarea a fost în timpul anunțat iar produsele au ajuns în regulă. Aș fi vrut să mai comand câteva electrocasnice dar pagina nu se încarcă.
EF - septembrie 18, 2018 @ 13:17
Am comandat doua produse, care erau pe stoc, deci termenul de livrare trebuia sa fie 1 – 2 zile. Mi-au programat livrarea peste o saptamana, motivand ca, de fapt, unul dintre produse nu era pe stoc (deci informatii false in oferta). Precizez ca am ales intentionat produse aflate pe stoc, pentru ca aveam nevoie repede de ele. In plus, reprezentantul Badabum a spus ca eu sunt de vina ca nu am rapuns la telefon atunci cand m-au sunat sa imi comunice ca unul dintre produse nu este disponibil (mi-au dat in singur apel, in timpul serviciului, si pe urma nu au mai revenit), desi le indicasem sa imi comunice detaliile livrarii prin sms si pe e-mail (numarul comenzii #133673).
Am comandat doua produse, care erau pe stoc, deci termenul de livrare trebuia sa fie 1 – 2 zile. Mi-au programat livrarea peste o saptamana, motivand ca, de fapt, unul dintre produse nu era pe stoc (deci informatii false in oferta). Precizez ca am ales intentionat produse aflate pe stoc, pentr
Liviu - februarie 18, 2018 @ 15:36
Magazinul este serios, am plasat comanda, am fost sunat si totul a decurs bine(Asta fiind acum 2 luni). Acum doream un laptop, am vazut ca au si laptopuri refurbished. Problema e ca nu au poze la produse, totusi, nu pot cumpara un laptop refurbished fara sa vad cum arata!
Magazinul este serios, am plasat comanda, am fost sunat si totul a decurs bine(Asta fiind acum 2 luni). Acum doream un laptop, am vazut ca au si laptopuri refurbished. Problema e ca nu au poze la produse, totusi, nu pot cumpara un laptop refurbished fara sa vad cum arata!
Alex Barbu - februarie 9, 2018 @ 18:40
Am comandat un hdd toshiba si sunt multumit de produs si termenul de livrare. Pe viitor nu ar strica ca magazinul sa isi diversifice maga de produse.