Aliexpress.com este un portal online international, lansat in anul 2010 cu sediul in China, detinut de cel mare site de comert electronic Alibaba. Este alcatuit din sedii mici din China si din alte parti, cum ar fi Singapore, toate acestea axandu-se pe vanzarea de produse clientilor internationali. Magazinul se mandreste cu o popularitate in mai toate tarile din lume, ajungand in top 10 nu de putine ori. Acest magazin gazduieste si favorizeaza afacerile mici formate din vanzatori, fie companii, fie persoane fizice independente, care pot vinde clientilor si altor companii de pretutindeni. Portalul se poate utiliza in prezent in limbile engleza, spaniola, portugheza si franceza. Pentru cele precizate au fost create subdomenii separate, fiind traduse 100%. In schimb, ca romani, putem folosi serviciul de traducere Google Translate care este incorporat in site, in coltul din dreapta sus la rubrica Language.

Pagina fiecarui produs este alcatuita din detalii legate de pret, model, transport, cantitate, pret total, buton pentru cumparare, buton de adaugare in cosul de cumparaturi, politica de returnare, livrare la timp, modalitati de plata, recenzii, numele vanzatorului cu evaluari detaliate, date de contact vanzator, specificatii produs si descriere, reclamatii privind produsele si altele. Exista produse care contin detalii despre tara de provenienta si daca acestea putand sau nu, sa fie livrate catre tara noastra, Romania.

Fiecare vanzator detine propriul profil al magazinului sau, unde putem observa categoriile de produse, articole de vanzare, cele mai vandute produse, noi aparitii, pagina proprie de recenzii.

Feedback (recenzii) – este o rubrica pe care o regasim pe pagina produselor si a vanzatorilor de unde cumparatorii pot vota cu ajutorul stelutelor calitatea produsului si daca corespunde intocmai cu specificatiile descrise, precum parerimagazin.ro.

La prima intrare pe magazinul online indiferent ca-l accesati de pe calculator, laptop, tableta sau telefon, se va afisa o imagine cu un mesaj prin care puteti revendica un cupon de reducere in valoare de 4$ (dolari), pe care il puteti folosi si aplica chiar la prima comanda.

Politica de retur. Returnarea sau schimbarea anumitor produse de care nu ati fost multumit si nu sunt asa cum sunt descrise sau de calitate inferioara, se face doar discutand cu vanzatorul propriu-zis direct din contul dvs. prin deschiderea unei dispute pentru a rezolva aceste probleme (in conformitate cu setul de garantii de returnare al vanzatorului). Veti putea apoi sa solicitati o rambursare integrala si sa returnati articolul sau sa pastrati elementul si sa acceptati o rambursare partiala cu vanzatorul) . Retineti ca puteti deschide doar o disputa pentru fiecare comanda. Toate produsele au garantia returnarii si rambursarii banilor pana la 15 zile de cand ati receptionat coletul. Conform mentiunilor de pe portal, cumparatorul plateste taxa de returnare atunci cand doreste sa returneze unul dintre produse. Daca ati fost de acord cu vanzatorul sa va returnati produsul, verificati si conditiile de expediere ale vanzatorului. Daca vanzatorul plateste taxa de returnare, trebuie sa va asigurati ca sunteti de acord in primul rand cu privire la metoda de expediere si cum va va plati vanzatorul taxa. Un al doilea tip de garantie il reprezinta asa numita garantie “Garantat autentic”. Aceasta este o garantie suplimentara pe care vanzatorii o pot oferi pentru unele dintre produsele vandute pe portal. Daca produsul achizitionat in baza acestei garantii este confirmat a fi contrafacut, veti primi o restituire completa, costurile de expediere incluse de la vanzator. Nu toate produsele de pe portal vin cu aceasta garantie. Vanzatorii pot alege sa ofere acest serviciu suplimentar si, cel mai probabil, vor face acest lucru daca au produse care apartin urmatoarelor categorii: bijuterii fine, tigari electronice, calculatoare, dispozitive de comunicare, ceasuri, articole sportive si accesorii. Protectia de baza a cumparatorilor va asigura ca veti primi produsul la timp si dupa cum este descris. Pentru anumite tari, se ofera protectie avansata pentru cumparatori cu o garantie pentru service valabila un an de zile pentru telefonul mobil.

Politica de livrare. Comerciantii sunt obligati sa garanteze ca produsele lor sunt livrate la timp. Pe pagina fiecarui produs puteti afla in cate zile un vanzator expediaza un produs. Daca nu ati primit coletul in termenul de livrare garantat al vanzatorului, puteti obtine o rambursare completa. Toate produsele au termenul de livrare diferit, dar nu va fi mai mare de 60 de zile. Aproximativ toate produsele dispun de transport gratuit, insa mai sunt anumite categorii de produse pentru care trebuie sa scoateti din buzunar o suma de bani (de multe ori aceasta este mica). Exista modalitati de livrare rapide, dar pentru acestea este nevoie sa platiti mai mult. Optiuni de expediere (livrare): UPS, FedEx, DHL, TNT, EMS, TOLL, e-EMS, ePacket, Posta China Air Mail, Posta China Air Packet Plus, Posta HongKong Air Mail, Posta HongKong Air Parcel, Postul Singapore, Postul Elvetian, Postul Suediei, Aerul rusesc, Linia speciala YW, DHL Global Mail si SF Express, AliExpress transport standard.

Oferte promotionale: accesati acum portalul si veti obine un cupon de reducere in valoare de 4$.

Mai jos aveți dreptul să votați și să vă scrieți experiențele pe care le-ați întâmpinat cu produsele, cât și îndrumări referitoare la cum ar putea să se îmbunătățească serviciile magainului în viitorul apropiat.