VigoShop.ro comercializează o gamă variată de articole, garantând cumpărătorului transportul rapid, opțiunea de a achita la livrare și, bineînțeles, calitatea produselor alese. La un click distanță, găsiți numeroase produse din categorii precum device-uri și electronice, produse pentru casă, fashion și îngrijire personală.
Fiecare articol afișat pe site este însoțit atât de o descriere clară, cât și de informațiile legate de livrare și instrucțiuni.
Experiența de achiziționare este ușoară și sigură și, chiar dacă majoritatea produselor sunt livrate dintr-un depozit din UE, comanda ajunge imediat, în termen de câteva zile. Plata se poate face cu cardul, dar și în sistem ramburs, la livrare. În cazul oricărei nelămuriri sau probleme, îi puteți contacta la telefon, prin email sau prin intermediul WhatsApp.
În ceea ce privește garanția, pentru produsele electrice aceasta este de 2 ani de la livrare și nu se aplică dacă produsul este deteriorat fizic sau a fost folosit inadecvat.

julia Kaveczky - septembrie 9, 2025 @ 12:11
Firmă total neserioasă. Produsul primit este de proastă calitate, și este imposibilă returnarea. Am scris 6 emailuri, că doresc returnarea produsului. Nu răspund la email. I-am sunat aproape zilnic, închid convorbirea fără a soluționa nimic. Nu-i recomand deloc.
Firmă total neserioasă. Produsul primit este de proastă calitate, și este imposibilă returnarea. Am scris 6 emailuri, că doresc returnarea produsului. Nu răspund la email. I-am sunat aproape zilnic, închid convorbirea fără a soluționa nimic. Nu-i recomand deloc.
Număr comandă.(Părere
Otilia - iunie 12, 2025 @ 17:00
Am dat o singura comanda care a ajuns cu un produs defect si nu era ceea ce comandasem. Returul l-am făcut cu mentiunea ca as dori sa primesc înapoi produsul cerut și care sa funcționeze. Menționez ca nu am primit nici un produs inapoi, nici măcar un răspuns și am pierdut banii și pe produs și pe retur. O stea este mult! Nu am găsit nici o calitate.
Am dat o singura comanda care a ajuns cu un produs defect si nu era ceea ce comandasem. Returul l-am făcut cu mentiunea ca as dori sa primesc înapoi produsul cerut și care sa funcționeze. Menționez ca nu am primit nici un produs inapoi, nici măcar un răspuns și am pierdut banii și pe produs
Chitu Minel - aprilie 13, 2025 @ 13:42
Reclama de la produsele firmei pro garden și trimit chinezării..
NICOLAESCU - martie 31, 2025 @ 08:31
Am comandat cutii ptr.depozitarea incaltamintei,in reclama era cu totul altceva si in realitate o mare teapa.
Madalina Teodorescu - martie 10, 2025 @ 14:37
Am primit comanda facuta si in momentul montarii am descoperit ca absolut toate piesele de mobilier au avut cate un defect. Au fost lovite, indoite, rupte. Din 2 noptiere si 1 comoda tv nu a existat produs intreg.
Am primit comanda facuta si in momentul montarii am descoperit ca absolut toate piesele de mobilier au avut cate un defect. Au fost lovite, indoite, rupte. Din 2 noptiere si 1 comoda tv nu a existat produs intreg.
Număr comandă.(Părere negativă): 11928-130555 din 14.02.2025
Claudio - noiembrie 21, 2024 @ 15:51
Bună ziua omini buni azi după câțiva comentări adevărat pentru ca am fost păcălit de firma asta mă blocat pe Facebook nu lăsați ca omini asta să bate joc vă rog mergeți nainte cu comentarii pe social pe mine mă mulțumit pe cine am ajutat
Bună ziua omini buni azi după câțiva comentări adevărat pentru ca am fost păcălit de firma asta mă blocat pe Facebook nu lăsați ca omini asta să bate joc vă rog mergeți nainte cu comentarii pe social pe mine mă mulțumit pe cine am ajutat
Maria - august 23, 2024 @ 13:22
Nu recomand sa comandați, eu am fost pacalita, nu va lasati păcăliți si voi!
dana - august 8, 2024 @ 08:51
revin si asta ca sa nu primesc automat trei stele deoarece nu v-as da nici o stea. Pentru ca nu se poate altfel aveti asa: relatii cu clientii 0 stele
preturi 2 stele
calitatea produselor 0 stele
garantie si service -nu ma pot pronunta deoarece nu am avut ocazia .
termen de livrare/curierat -4 stele (banii ii incasati repede ,mai greu cu returnarea lor).
Referitor la recenziile negative ,eu va dadeam si pozitive daca era cazul. De o luna si ceva nu raspundeti la telefon si mai mult nici la email.
revin si asta ca sa nu primesc automat trei stele deoarece nu v-as da nici o stea. Pentru ca nu se poate altfel aveti asa: relatii cu clientii 0 stele
preturi 2 stele
calitatea produselor 0 stele
garantie si service -nu ma pot pronunta deoarece nu am avut ocazia .
termen de livrare/curierat -4 stel
Dacian - iunie 25, 2024 @ 11:35
Produse de proasta calitate!
Returul greu de făcut,pe banii celui care cumpără. Aștepți după banii 21 zile ,zi ei ,încă nu i-am primit.
La telefon te expediază imediat! Pe mail au robot! Nu recomand comenzi!
Produse de proasta calitate!
Returul greu de făcut,pe banii celui care cumpără. Aștepți după banii 21 zile ,zi ei ,încă nu i-am primit.
La telefon te expediază imediat! Pe mail au robot! Nu recomand comenzi!
Număr comandă.(Părere negativă): 27021576
Denise Bobes - aprilie 12, 2024 @ 18:19
VIGOSHOP.RO – Oameni fara pic de empatie, pare un business cu mai multe personalitati….fugiti de ei!
Insala-cumpara produse ieftine de pe siteuri chinezesti si le vand la preturi umflate, sub umbrela unor fotografii ademenitoare.
Una prezinta pe site si alta trimit in colet, foarte inteligent lucrat. Niste ingeniosi!
E un fel de mărie cu o gramada de palarii:
Vigoshop=Toprabat=Joy joy=Vilfino=Veraze=Frilla=Vigoexpress=Superzebra=Soldius….etc
Sunt o intreaga armata, cine stie cate or mai fi…
Am iesit in paguba cu aprox 100 RON, sa si-i pastreze si sa-i foloseasca la ce le doresc eu.
Nu indraznesc sa fac retur, dupa ce ca m-au țepuit, sa ma trezesc si cu banii luati? 😁
VIGOSHOP.RO – Oameni fara pic de empatie, pare un business cu mai multe personalitati….fugiti de ei!
Insala-cumpara produse ieftine de pe siteuri chinezesti si le vand la preturi umflate, sub umbrela unor fotografii ademenitoare.
Una prezinta pe site si alta trimit in colet, foarte intel
Iordache Nicolae - ianuarie 23, 2024 @ 10:06
Comand două bucati camere video pe care le platesc și primesc una ,nu ai cu cine vorbi fiindca îți raspunde robotul , dacă returnezi coletul trebuie să mai plătești transportul încă odata care se va adăuga la banii plătiți ca sa fie paguba mai mare. Nu recomand să cumparati de la acest magazin online .
Comand două bucati camere video pe care le platesc și primesc una ,nu ai cu cine vorbi fiindca îți raspunde robotul , dacă returnezi coletul trebuie să mai plătești transportul încă odata care se va adăuga la banii plătiți ca sa fie paguba mai mare. Nu recomand să cumparati de la aces
Andreescu Eliza - octombrie 2, 2023 @ 14:50
De ce a mai proasta calitate!
PC - iunie 16, 2023 @ 11:35
Am facut o comanda la un produs de 89 lei plus expedierea 13.99 lei si dupa vreo 3 zile mi-au transmis un mail ca comanda a fost acceptata. Dar adunarea 89+13,99 le-a dat lor 118 lei… in loc de 102,99 lei!… In fine… I-am sunat sa cer lamuriri si dupa i-am intrebat daca sunt “vigoshop” si mi-au spus ca da, le-am spus ca am o comanda facuta in legatura cu care vreau sa imi dea niste detalii, pur si simplu mi-au spus ca nu am nici o comanda la ei si mi-au trantit telefonul fara sa intrebe macar: ce numar de comanda, ce produs sau numele si adresa mea!! Asta a fost toata discutia!… Am incercat apoi sa mai sun sa le spun ca renunt la comanda, dar degeaba, ei nemairaspunzand! ATENTIE! DECI ESTE CLAR O TEAPA!
Am facut o comanda la un produs de 89 lei plus expedierea 13.99 lei si dupa vreo 3 zile mi-au transmis un mail ca comanda a fost acceptata. Dar adunarea 89+13,99 le-a dat lor 118 lei… in loc de 102,99 lei!… In fine… I-am sunat sa cer lamuriri si dupa i-am intrebat daca sunt “
LAUR - mai 10, 2023 @ 06:01
Fugiti de ei ca de orice poate fi mai rau. Nu inteleg ce mai cauta in comert online si nu le inchide nimeni afacerea. Fac reclama la ceva, iti trimit altceva, calitate extrem de proasta, sau mai mullt cum a fost la mine rupt, defect. Daca trimiti inapoi, platesti transportul dar apoi nu iti mai raspunde nimeni si desigur nici banii nu ii vezi. Teapa de 2 ori.
Cautati sa vedeti review pe google si veti fi convinsi cine sunt.
Fugiti de ei ca de orice poate fi mai rau. Nu inteleg ce mai cauta in comert online si nu le inchide nimeni afacerea. Fac reclama la ceva, iti trimit altceva, calitate extrem de proasta, sau mai mullt cum a fost la mine rupt, defect. Daca trimiti inapoi, platesti transportul dar apoi nu iti mai rasp
Mihaela Diaconu - mai 8, 2023 @ 10:16
Produsul primit nu corespunde descrierii având caracteristici diferite de cele ale modelului promovat pe site.
Lipsa facturii si imposibilitatea de a discuta cu un reprezentant, mă duc cu gandul la faptul ca aceasta practica de inselare a clientilor prin reclama mincinoasa este politica firmei.
Produsul primit nu corespunde descrierii având caracteristici diferite de cele ale modelului promovat pe site.
Lipsa facturii si imposibilitatea de a discuta cu un reprezentant, mă duc cu gandul la faptul ca aceasta practica de inselare a clientilor prin reclama mincinoasa este politica firmei.
N
Hora Violeta - ianuarie 31, 2023 @ 05:50
Am primit coletul cu dimensiune gresita in loc de 180 am primit 140 cearceaf va rog ajutati-ma nu ma descurc cu pasii care ii aveti ajutati-ma telefonic sa le schimb ! Cred ca am ceva probleme cu mailul sau nu ma pricep! Nu este corect sa imi inchideti telefonul sau sa imi dati blok nu este greseala mea! Banii sant putini la toata lumea nu va jucati cu sufletele oamenilor! Astept sa ma contactati pe watap cum ati facut-o ca nu am stiut sa finalizez comanda asa sa faceti si acum! Multumesc!
Am primit coletul cu dimensiune gresita in loc de 180 am primit 140 cearceaf va rog ajutati-ma nu ma descurc cu pasii care ii aveti ajutati-ma telefonic sa le schimb ! Cred ca am ceva probleme cu mailul sau nu ma pricep! Nu este corect sa imi inchideti telefonul sau sa imi dati blok nu este greseala
Rotaru - noiembrie 29, 2022 @ 08:10
Comanda se doua buc. produs / expediat, primit 1 buc. Serviciul clienti este asigurat de “roboti” Email, liniile telefonice sunt inaccesibile, nimeni nu-si asuma responsabilitatea livrarii. Platim 2 si primim 1 !!! Cine este responsabil?
Comanda se doua buc. produs / expediat, primit 1 buc. Serviciul clienti este asigurat de “roboti” Email, liniile telefonice sunt inaccesibile, nimeni nu-si asuma responsabilitatea livrarii. Platim 2 si primim 1 !!! Cine este responsabil?