Ultima actualizare pe 11 septembrie 2020 de către Andra
Din fericire, inca mai exista persoane care adora sa faca sport, persoane care fac miscare fie pentru a arata si a se simti bine in propria piele, fie pentru ca asa s-au obisnuit si au un stil de viata foarte activ. Tot din fericire, exista magazine online specializate in a oferi pasionatilor de sport imbracaminte, incaltaminte si accesorii de cea mai buna calitate pentru a-si pune in practica talentele intr-un anumit sport. Magazinul online https://www.sportguru.ro/ este specializat in activitatea de retail de articole sportive specializate din Romania inca din anul 2010. Magazinele fizice sunt in Bucuresti, pe Calea Floreasca si pe Bulevardul Unirii si in Cluj Napoca, pe strada Ploiesti. Cel mai simplu le este pasionatilor de sport sa comande produse specializate din mediul online. Gratie ghidurilor prezentate pe site, acestia nu mai stau cu indoiala ca vor comanda un produs nepotrivit din punct de vedere al marimii. Asadar, clientii afla tot de pe site ce marime li se potriveste la pantofii sport, la hainele sport, la clapari si schiuiri, cum isi pot alege patinele, care sunt criteriile de achizitionare a rachetei de tenis, a bicicletei sau a altor produse din aceeasi gama.
Este suficient ca potentialii cumparatori sa isi faca un cont pe site, sa ofere informatiile personale si de livrare cerute, sa acceseze contul si sa caute produsele care ii intereseaza. Cea mai variata gama de accesorii si produse destinate sportivilor este disponibila in acest magazin online, in care clientii au dreptul la 30 de zile pentru retur, au dreptul si beneficiaza de consiliere profesionala si de transport gratuit.
Modalitatile de plata sunt diverse, de la plata in sistem ramburs la livrare, pana la ordinul de plata, plata cu cardul online sau in rate fara dobanda. Indiferent de modalitatea aleasa, clientii pot sta linistiti in ceea ce priveste siguranta si securitatea efectuarii platilor. Livrarea se face exclusiv prin intermediul serviciilor de curierat rapid, in cateva zile lucratoare, maxim 48 de ore de la data plasarii comenzii mai exact.
Cu certitudine comandarea produselor si echipamentelor sportive necesare celor care practica un sport, indiferent de natura acestuia este mult mai simpla gratie serviciilor oferite de magazinul online https://www.sportguru.ro/.
Bogdan Ionut - octombrie 10, 2024 @ 05:44
La magazinul din Mall Plaza, este o persoana la casa, cred ca e manager, mai inalt si chelios. Un carcacter mizerabil, plin de el, arunca produsele, se comporta de parca el e client si eu lucrez acolo. Nu zice buna ziua, nimic, multumesc, absolut nimic. Se comporta de parca e obligat sa lucreze acolo , are o mare problema baiatul ala. Nici nu vreau sa stiu cum e sa-l ai pe ala manager. Niciodata nu am inteles cine angajeaza astfel de persoane sa lucreze in customer service.
La magazinul din Mall Plaza, este o persoana la casa, cred ca e manager, mai inalt si chelios. Un carcacter mizerabil, plin de el, arunca produsele, se comporta de parca el e client si eu lucrez acolo. Nu zice buna ziua, nimic, multumesc, absolut nimic. Se comporta de parca e obligat sa lucreze acol
Baldasici Alexandru - august 29, 2024 @ 09:35
Am cumparat un costum de neopren . Dupa mai putin de doua luni au aparut niste fisuri pe partea din spate, zona superioara, aproape de omoplat . Nu a fost agatat sau taiat .
L-am dus la magazinul din Cluj pentru garantie . Personalul de la magazin l-a preluat si dupa mai putin de o saptamana am fost contactat de un angajat din magazin care mi-a comunicat ca acele fisuri nu intra in garantie dar ca voi primi un lipici special din partea firmei sa lipesc eu acele fisuri .
Dupa o saptamana am mers sa ridic costumul de neopren . L-am preluat dar binenteles ca nici urma de acel lipici special.
Personalul care mi-a returnat costumul de neopren mi-a spus ca inca nu a ajuns de la furnizor .
Parerea mea este ca nici nu o sa mai ajunga .
Ideea este ca sunt total nemultumit de felul in care au solutionat acesta situatie.
Costumul de neopren a costat destul de mult si consider ca trebuia sa se ofere garantie .
Am cumparat un costum de neopren . Dupa mai putin de doua luni au aparut niste fisuri pe partea din spate, zona superioara, aproape de omoplat . Nu a fost agatat sau taiat .
L-am dus la magazinul din Cluj pentru garantie . Personalul de la magazin l-a preluat si dupa mai putin de o saptamana am fost
Nicolae - iunie 28, 2024 @ 14:21
Cumpăr online de la sportguru.ro din 2016, dar din păcate în ultima vreme văd tot mai multe probleme cu comenzile online plasate la ei.
Au fost vremuri când eram foarte mulțumit nu doar de calitatea produselor dar și de timpii de livrare, de cum rezolvau problemele de garantie/service și de comunicarea cu ei.
Probleme curente cu comenzile plasate online:
– în ultimii 2 ani au început să întârzie tot mai mult cu livrarile (înainte livrau în 2-3 zile, acum dacă nu îi contactez poate dura săptămâni până livrează o comandă)
– nu mai comunică statusul comenzii prin email cum făceau înainte (de ex. acum am o comandă în așteptare de 9 zile și în afara emailului de “Iți mulțumim pentru comanda plasată pe SportGuru.ro!” nu am primit nici o notificare de la ei referitoare la schimbarea statusului comenzii, la vreun motiv de întârziere sau altceva)
– din nou trebuie să îi contactez eu ca să aflu ce se întâmplă cu livrarea
– îi apelez pe support online pe website – toți consultanții sunt ocupați de mai bine de 1 oră.
– personalul din vânzări/support clienți cu care am discutat în trecut îmi pare lipsit de interes în a rezolva problemele, și lipsit de empatie: nu am auzit în ultima vreme vreun “ne pare rău de situația creată, etc.”
– le-am dat un feedback telefonic când am vorbit cu cineva de la vânzari acum câteva luni . Mi-au multumit și cam atât, nu pare să se schimbe nimic.
Și e păcat că în stilul ăsta SportGuru îsi vor pierde clienții, eu comand tot mai mult de pe RunnerInn din Spania, așa primesc comenzile mai rapid deși preferam să comand din RO.
Cumpăr online de la sportguru.ro din 2016, dar din păcate în ultima vreme văd tot mai multe probleme cu comenzile online plasate la ei.
Au fost vremuri când eram foarte mulțumit nu doar de calitatea produselor dar și de timpii de livrare, de cum rezolvau problemele de garantie/service și de
Mihaela maria - ianuarie 18, 2024 @ 14:47
Angajații de la sport guru unirii au fost mai mult decât super 🥰 Le mulțumesc pentru răbdare 🙂🙏
Catalin - august 25, 2023 @ 10:13
Am plasat 2 comenzi, prima a fost pentru husa Garmin 530, după 7 zile lucrătoare am sunat sa le amintesc sa o trimita…a venit după încă 3.
Am trecut cu vederea crezând ca este doar o întâmplare nefericita.
Am plasat pe 21.08.2023 o comanda, undeva la 3000 lei, pe data de 24 au spus ca pe 25 ajunge la mine, pe 25 am același răspuns…încă mai aștept.
Am sunat de 3 ori pana acum, aceeași minciuna.
Am trimis și un mail, fără răspuns pana acum.
Menționez ca produsele sunt în stoc magazine și depozit.
Nu sunt serioși, nu merita.
Am plasat 2 comenzi, prima a fost pentru husa Garmin 530, după 7 zile lucrătoare am sunat sa le amintesc sa o trimita…a venit după încă 3.
Am trecut cu vederea crezând ca este doar o întâmplare nefericita.
Am plasat pe 21.08.2023 o comanda, undeva la 3000 lei, pe data de 24 au spus ca
George - martie 16, 2023 @ 11:51
Dezamagit de Sport Guru.
Totala indiferenta de comenzile plasate.
Nici dupa 24 ore nu era inca procesata comanda, am sunat ca sa aflu ca mai dureaza, volum mare etc…
NU RECOMAND SPORT GURU !
Cautati alt retailer !
Am vrut sa dau o steluta si nu te lasa decat minim doua….rusine !!!
Dezamagit de Sport Guru.
Totala indiferenta de comenzile plasate.
Nici dupa 24 ore nu era inca procesata comanda, am sunat ca sa aflu ca mai dureaza, volum mare etc…
NU RECOMAND SPORT GURU !
Cautati alt retailer !
Am vrut sa dau o steluta si nu te lasa decat minim doua….rusine !!!
Număr
George - martie 16, 2023 @ 11:44
Dezamagit de termenul de livrare.
Am facut comanda sperand ca 48 ore sunt suficiente.
Procesare inexistenta. Am sunat eu insistent ca sa aflu ca se misca cu viteza melcului.
Am facut alta comanda in acelasi timp la Alpin Expe, EXTRAORDINARI DE PROMTI, deja la 20 ore aveam produsul la mine.
Sport Guru – RUSINE !!!
Dezamagit de termenul de livrare.
Am facut comanda sperand ca 48 ore sunt suficiente.
Procesare inexistenta. Am sunat eu insistent ca sa aflu ca se misca cu viteza melcului.
Am facut alta comanda in acelasi timp la Alpin Expe, EXTRAORDINARI DE PROMTI, deja la 20 ore aveam produsul la mine.
Sport Gu
Elena - mai 26, 2022 @ 11:41
Am plasat o comanda (produse intretinere bicicleta) pe data de 22.05. Pe 25.05 trimit un mail pentru a cere o situatie legata de comanda, 0 raspuns…. Pe 26.05 sun pentru a intreba despre situatia comenzii, mi s-a raspuns ca a existat o intarziere din cauza unuia dintre produse ce a trebuit adus din alta locatie a lor ( un fel de, “sa adune toate produsele la un loc”, pentru colet, din ce am inteles eu..).
Ceea ce nu inteleg este de ce mai au pe site mentionat faptul ca pachetele sunt livrate in maxim 48 ore… (comanda a fost data in bucuresti, deci nu intra in discutie aspectul unei locatii departe de magazinele sportguru…) si de ce nu exista comunicare in cazul in care apare ceva ce intarzie comanda….
Comunicare slaba, foarte slaba…..
Am plasat o comanda (produse intretinere bicicleta) pe data de 22.05. Pe 25.05 trimit un mail pentru a cere o situatie legata de comanda, 0 raspuns…. Pe 26.05 sun pentru a intreba despre situatia comenzii, mi s-a raspuns ca a existat o intarziere din cauza unuia dintre produse ce a trebuit ad
Florina - februarie 28, 2022 @ 13:12
Am achizitionat un Geas Garmin de pe site ul SportGuru, iar dupa 1 an ceasul a prezentat unele nefunctionalitati. Am trimis e-mail prin care am solicitat schimbarea produsului si am fost foarte placut surprinsa sa primesc un raspuns prompt, o mare deschidere si disponibilitate pt a mi se rezolva defectiunea ceasului, iar intr- un timp scurt am primit un alt ceas. Recomand Sportguru pt modul profesionist de a si trata clientii !!
Am achizitionat un Geas Garmin de pe site ul SportGuru, iar dupa 1 an ceasul a prezentat unele nefunctionalitati. Am trimis e-mail prin care am solicitat schimbarea produsului si am fost foarte placut surprinsa sa primesc un raspuns prompt, o mare deschidere si disponibilitate pt a mi se rezolva def
Magyarosi Katalin - august 13, 2021 @ 16:25
Am cumpărat o pereche de bocanci cu un defect de fabricație, ce l am constatat în prima și singura tentativa de drumetie fiind nevoita sa ma întorc din drum desculță. Am cerut retur produs în magazin Sportguru Cluj pe motiv de defect fabricație și mi a fost refuzat. În condițiile în care, la 2 zile distanță mi am cumpărat o altă pereche de bocanci de 3 ori mai scumpi din acest magazin. Am vb si cu managerul magazinului, spunandu mi ca nu există rezolvare.
Vi se pare normal în acest context sa nu se găsească o rezolvare la problema unui client?
Am cumpărat o pereche de bocanci cu un defect de fabricație, ce l am constatat în prima și singura tentativa de drumetie fiind nevoita sa ma întorc din drum desculță. Am cerut retur produs în magazin Sportguru Cluj pe motiv de defect fabricație și mi a fost refuzat. În condițiile în car