Ultima actualizare pe 1 august 2024 de către Andra
Una din principalele preocupari ale oamenilor atunci cand doresc sa schimbe ceva in locuinta si in viata lor este legata de mobila. Mobila este un element important in fiecare incapere din casa. magazinul online www.mobexpert.ro prezinta ele mai noi produse, idei de amenajare, sfaturi de intretinere in acest sens. Alegerea mobilei nu a fost nicicand mai simpla, deoarece de a intra online si de a accesa ofertele la mobilier. De la canapele si fotolii, pana la mobilier de bucatarie, de dormitor sau de living, de la covoare si mobilier pentu camera copiilor, pana la mobilier de baie, oferta este foarte variata. Mobexpert este unul din cele mai cunoscute magazine online care comercializeaza si monteaza mobila la domiciliul clientului. mobila produsa este de calitate, are un pret rezonabil si de bun simt si o durata de utilizare indelungata. Cu peste 26 de unitati deschise, 8 fabrici pe teritoriul tarii, peste 2300 de angajati si o experienta de peste 3 decenii pe piata, fiind fondata in anul 1993, companiaeste foarte apreciata de clienti.
Asadar, expertii Mobexpert nu numai ca fabrica mobila, ci se ocupa si de transportul si montajul aesteia. Modalitatile de plata sunt diverse, de la plata la livare, cu cardul, pana la creditul in 12 rate fara dobanda, oamenii isi pot achizitiona acum mai usor mobila de care au nevoie fara a se teme ca nu dispun de resursele financiare necesare.
In plus, pe site este prezentat si un ghid de utilizare si de intretinere a pieselor de mobilier Mobexpert. Astfel, oamenii vor invata sa isi pastreze mobilierul si canapelele in cea mai buna stare pe o perioada de tmp indelungata. Fiecare material are particularitati de intretinere si de utilizare speciale, de aceea este recomandat ca oamenii sa tina cont de fiecare produs in parte, pentru a-i spori durata de viata.
Asadar, alegerea mobilierului nu mai este demult o provocare. Gratie ofertei online atat de variate, clientii se pot bucura de mobila de cea mai buna calitate, usor de intretinut, livrata la domiciliu, montata in cele mai bune conditii si cu un aspect impecabil care, daca este bine intretinut, va dainui o perioada lunga.
Mobexpert.ro se remarcă prin: Gamă variată de produse de tip mobilier.
Top categorii de produse: Mobilier dormitor, mobilier living, mobilier bucătărie.
Despre Retur Mobexpert.ro:
Termen de retur 14 zile. Costurile de retur sunt suportate de către client.
Modalități de plată: Ramburs la livrare, Plată online cu cardul, Plată prin transfer bancar.
Anulare comandă: Contactați un reprezentat al magazinului online.
Magazine Online Similare: Vidaxl.ro, Mobilier1.ro, Somproduct.ro, Mezoni.ro, Acaju.ro.
Garanția produselor: Garanție 2 ani.
Livrare Mobexpert.ro: Costurile de livrare diferă de produs și valoarea comenzi. Prețul pentru livrare decorațiuni este de 29 lei iar pentru alte comenzi începe de la 69 lei și poate ajunge la 349 lei. Livrarea standard poate include: transport în fața ușii, programare livrare, transport gratuit decorațiuni, produse agabaritice, verificare produse la livrare. Montajul mobilierul fiind contra-cost, de regulă 8-10%.
Contact Mobexpert.ro:
- Număr de Telefon: 031 630.53.33 L-V 09:00-18:00
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/MOBEXPERT
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/mobexpertromania/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/channel/UCnIj6hEIwLO3x1aQ9YZwH3g
- Pagina de TikTok: www.tiktok.com/@mobexpertromania


Cristina Iacob - septembrie 8, 2023 @ 15:58
Preturile exagerate și calitatea îndoielnică…tot ce am cumpărat, ceva au avut…mai nou, am cumpărat un set de canapele (3-2-1)si mi au trimis una de o culoare și cealaltă alta culoare…si una din ele resigilata.
NU RECOMAND
Preturile exagerate și calitatea îndoielnică…tot ce am cumpărat, ceva au avut…mai nou, am cumpărat un set de canapele (3-2-1)si mi au trimis una de o culoare și cealaltă alta culoare…si una din ele resigilata.
NU RECOMAND
Manaila Elena - aprilie 24, 2023 @ 11:35
Buna ziua, am achizitionat de la Mobexpert Cta o masa bar si 3 tabureti, cu montaj si transport platit. La receptie, sotul nu a remarcat ca la un taburet, este sarita o parte din pal partea sezut. Am sesizat ulterior, la Mobexpert, dar raspunsul a fost ca am semnat receptia ca este produsul conform, adio garantie si nici o rezolvare a problemei. 500 lei un taburet si cu palul sarit. Viciul are o definitie diferita la Mobexpert. Multumesc mobexpert pentru lipsa de profesionalism atat in livrare, cat si in rezolvarea problemei de orice tip.Mesajul: Puneti ochelarii si intoarceti produsele pe toate partile, cand le receptionati. Am colaborat cu multe firme de mobilier, dar este prima data cand primesc astfelcde recomandari. Multumesc pentru lipsa de profesionalism.
Buna ziua, am achizitionat de la Mobexpert Cta o masa bar si 3 tabureti, cu montaj si transport platit. La receptie, sotul nu a remarcat ca la un taburet, este sarita o parte din pal partea sezut. Am sesizat ulterior, la Mobexpert, dar raspunsul a fost ca am semnat receptia ca este produsul conform
Claudiu - mai 30, 2022 @ 19:58
Am achizitionat de la ei un dormitor complet si o mobila de bucatarie. Ca aspect, in putine locuri gasesti mobilier ca la ei. Pretul este insa putin cam piperat. Recomand.
Carla - mai 28, 2022 @ 17:07
Eram în căutarea unui mobiler de exterior format din canapea, două scaune și masă. Pe mobexpert am găsit exact ce mi-am dorit ca stil. Prețul cam ridicat dar și calitatea este bună.
Eram în căutarea unui mobiler de exterior format din canapea, două scaune și masă. Pe mobexpert am găsit exact ce mi-am dorit ca stil. Prețul cam ridicat dar și calitatea este bună.
Număr comandă.(Părere negativă): 16204954
Nadia Enescu - mai 25, 2022 @ 15:34
Am cumparat un dormitor complet. Este super. Frumos si de calitate.
Ovidiu - mai 23, 2022 @ 14:11
Au intradevar preturi mai mari dar si calitatea este pe masura. Nu se compara cu alti competitori.
Nicolae Marius - martie 16, 2022 @ 19:05
La sosirea comenzii am constatat:
– lipsa unui arc care sustine salteaua ;
– pozitia pernelor de sezut inclinate mult spre interior ;
– existenta unui spatiu mare intre pernele de sezut si cotiere.
Intrucat produsul livrat nu este cunform cu mostra expusa in magazin si pozelor din situl Mobexpert am dolicitat inlocuirea canapelei cu una corespunzatoare sau inapoierea produselor si achitarea sumei inscrise in factură. Cu toate că acest produs are deficiente mari de fabricatie obțiunea lor a fost de trimitere la fabrică pentru remediere, unde bineînțeles s-a intors la fel.
Mi-a comunicat faptul ca, produsul se remediaza pentru inceput, conform clauzelor din certificatul de garantie. Eu cred ca ma-m incadrat in clauzele comenzii, unde se stipuleaza ca “in cazul ca la livrare se constata o deficienta cantitativa si calitativa a unui produs din comanda, cumparatorul are dreptul de a cere repararea sau inlocuirea produsului”. Fiind vorba de un obiect de mobilier utilizat zilnic si in al carui pret intra si elemente de design vizual am avut pretentia sa ma bucur de un produs identic comandat nou, motiv pentru care am solicitat schimbarea canapelei cu un produs care reflecta oferta din magazin si site.
Nu am dorit un produs nou reparat si cu atat mai mult nu inteleg ca un mare magazin ca acesta are un asemenea tratament care consta in inlocuirea unui produs nou cu unul reparat. Imi pare rau ca au furnizat o alternativa pe care o practica, in mod uzual, un magazin obisnuit.
Raportat la termenul de garantie, consider ca repararea poate fi considerata adecvata doar dupa o perioada considerabila de folosire, nu dupa receptia acestuia si conform eceleeasi clauze a comenzii sper ca vanzatorul sa se angajeze sa livreze produsul conform cu mostra expusa in magazin.
O alta nemultumire ar fi faptul ca la receptia facuta, imediat dupa cumparare, am constatat lipsa unui element, lucru care denota lipsa de neprofesionalism si neglijenta in fabricarea produsului si receptia acestuia de catre cei indreptatiti sa o faca.
Sper, ca pana la urma “vanzatorul” sa se angajeze sa livreze produsul conform cu mostra din magazin si cu calitatile si caracteristicile inscrise in factura.
La sosirea comenzii am constatat:
– lipsa unui arc care sustine salteaua ;
– pozitia pernelor de sezut inclinate mult spre interior ;
– existenta unui spatiu mare intre pernele de sezut si cotiere.
Intrucat produsul livrat nu este cunform cu mostra expusa in magazin
Dan - martie 5, 2022 @ 08:41
Întâmplare in Mobexpert Pantelimon
Cumpăr, impulsionat de către o vânzătoare, care m-a asigurat că nu e nici o problemă în inlocui produsul, patru draperii. Nu eram sigur dacă erau potrivite 100% pentru living (imobilul fiind in constructie la momentul achizitiei – 09.02.2022), dar am zis să le iau, mai ales aceste produse in ideea ca pot sa returnez (așa credeam eu).
De necrezut,
In data de 27.02.2022, revin în magazin cu cele 4 draperii și ce credeți, surpriză. Nu se pot returna. Adică nu-mi primește draperiile, (asta dupa ce ajung in magazin in jurul orelor 12, las produsul la casa de marcat, anunt ca am un retur si plec elegat prin magazin sa ma uit pentru a-mi schimba cu altceva. Revin dupa 20 min. la locul unde am lasat produsul si constat ca nimeni nu mi-a luat in seama produsele si documentele. Apare consilierul vanzari care a efectuat vanzare si se schimba vizibil la fata, imi zice ca trebuie sa vorbeasca cu un sef, ma pun pe asteptat… Intre timp mai apare o alta doamna si reiau povestea si imi spune acelasi lucru, dupa care ridica documentele si pleaca. Dupa o lunga perioada de asteptare revine prima doamna si imi spune ca trebuie sa merg sa-mi aleg altceva, moment in care subliniez faptul ca m-am uitat prin magazin si nu am nevoie de altceva. Apare si doamna cealalta si preia cuvantul, dar imi zice acelasi lucru, inca 5 minune de discutii au inteles intr-ul final ca doresc sa-mi revendic banii pentru produse. Asadar, au plecat la sef, au revenit cu bune intentii, dar acum au constatat ca nu mai am ambalajul ( o folie care se inchide cu o banda adeziva), iau hotarare ca trebuie sa comunice sefului (intre timp suna un telefon, al casierei, il pune pe difuzor si aud “ Nu te mai ambala atata, da-l dracu’ de client ca…” si reusete sa puna telefonul pe normal, dupa care il pune la ureche) , se duc si revin cu vestea ca nu pot sa primeasca produsele inapoi. Cer sa discut si eu cu seful care a luat aceasta decizie, dupa care merge sa-l anunte, ce sa vezi nu are timp momentan, se afla intr-o discutie si din nou ma pun pe asteptat. Dupa 15 min apare o doamna care nici macar nu se prezinta ( macar prenumele), vine subtil in fata mea si imi zice sa mergem sa discutam, acelasi rezultat, nu primesc produsele inapoi deoarece nu detin ambalajul. Termin de vorbit cu doamna si imi iau cutia cu cele 4 draperii, insotite de documentele aferente, dupa care plec dezamagit din magazin.
In data de 28.02.2022, imi incerc norocul in Mobexpert Baneasa, dar m-au linistit rapid spunandu-mi ca se poate face retur in magazinul din care am facut achizitia si sunt siguri ca a fost o neintelegere, totul se rezolva foarte rapid chiar si fara ambalaj, ei faceau returul daca achizitia era facuta de acolo.
In data de 01.03.2021, merg din nou in magazinul din Pantelimon si in intrare magazinului ma reintalnescu cu consilierul de vanzari care isi schimba atitudinea si infatisare la aparitia mea, imi zice ca nu am ce sa rezolv, a crezut ca am renuntat, am discutat 2 minute, dupa care pleaca sa cheme seful se magazin. In 5 minute apare doamna Doina, imi zice ca nu imi poate face returul ca au trecut cele 14 zile de la achizitie, insist asupra deciziei si cer sa schimb produsele cu o saltea, moment in care imi spune ca trebuie sa scada 30% din suma totala achitata, deoarece produsele sunt folosite, ii cer sa-mi arate si mie in documente unde este mentionat acest aspec si nu gaseste nimic, imi zice ca asa se face… M-am hotarat sa-mi cer banii inapoi scazand suma respectiva din total, adica cei 30%.
Concluzie:
Am pierdut prea mult timp, am facut prea multe drumuri (locuiesc in Berceni), nu merita Mobexpert nici macar o stea.
Întâmplare in Mobexpert Pantelimon
Cumpăr, impulsionat de către o vânzătoare, care m-a asigurat că nu e nici o problemă în inlocui produsul, patru draperii. Nu eram sigur dacă erau potrivite 100% pentru living (imobilul fiind in constructie la momentul achizitiei – 09.02.2022), dar a
Gabriel - noiembrie 12, 2021 @ 20:09
Total dezamăgit de Mobexpert, am cumpărat o lustra caresa cu 5 brate, doua aplice cu 2 brate și un lampadar iar culoarea sticlei avea 3 nuanțe diferite iar cei din magazin mi-au spus ca sunt din loturi diferite.
Total dezamăgit de Mobexpert, am cumpărat o lustra caresa cu 5 brate, doua aplice cu 2 brate și un lampadar iar culoarea sticlei avea 3 nuanțe diferite iar cei din magazin mi-au spus ca sunt din loturi diferite.
Maria - septembrie 19, 2021 @ 08:03
Multumesc din suflet, Domnului Catalin Ionut de la departamentul, bucatarii, Sediul Militari Mobexpert! Un profesionist! Il recomand cu toata increderea!
Alexandra Comoreanu - iunie 16, 2021 @ 23:13
Am comandat de la Mobexpert un dulap si un pat. Livrarea a fost programată pentru data de 27 Ianuarie, dar cum nu mi-a fost comunicata ora la care urma sa se desfășoare livrarea, mi-am luat o zi de concediu, urmând să aflu ca se va efectua la orele 18:00-19:00, abia Marți pe data de 26. Pe data de 27, la orele 16:30, am fost contactata de un domn de la Mobexpert, anunțându-mă ca livrarea nu mai poate fi efectuata deoarece camionul în care se afla mobila s-a defectat pe drum. M-a informat apoi, ca cel mai scurt termen de livrarea va fi a doua zi, în jurul orei 11:00. Pentru a putea fi disponibilă în acest interval am fost nevoită sa mă învoiesc de la munca. A doua zi comanda a ajuns la ora 11:00, iar în timpul montajului am fost sunata de o doamna de la Mobexpert să mă întrebe cum a decurs livrarea de pe data de 27, eu informând-o ca este în curs de efectuare în momentul convorbirii respective. Înainte de finalizarea montajului, domnii care îl efectuau m-au informat ca somiera care urma sa fie montată la pat este 160 de cm, iar patul comandat de 140 cm. În concluzie, somiera nu poate fi montata la pat. I-am întrebat pe domni ce pot face în aceasta situație, și mi-au spus sa sun la numărul de telefon care mă sunase cu o zi înainte sa-mi comunice ca nu se mai efectuează livrarea pentru ca persoana care răspunde la acel număr este cea care se ocupă de livrări si că poate trimite pe cineva în aceeași zi sa ridice somiera de 160 și să aducă o somiera corespunzătoare de 140. Bineînțeles ca nu mai mi-a răspuns nimeni. Si după o luna de telefoane si emailuri, am reușit sa primesc si somiera. Concluzia, daca trebuie sa comanzi ceva la Mobexpert, trebuie sa ai nervii tari si suficiente zile de concediu.
Am comandat de la Mobexpert un dulap si un pat. Livrarea a fost programată pentru data de 27 Ianuarie, dar cum nu mi-a fost comunicata ora la care urma sa se desfășoare livrarea, mi-am luat o zi de concediu, urmând să aflu ca se va efectua la orele 18:00-19:00, abia Marți pe data de 26. Pe dat
Bod Emilia - mai 11, 2021 @ 17:40
Comanda plasata online in ianuarie cu termen sfârsit de martie.Cu câteva zile de termen ne anunta telefonic ca intârzie 2 saptamani.Dupa o saptamana suntem sunati ca sunt intarzieri de livrare componente la fabrica si se prelungeste termenul cu inca o luna,cu 3 zile inainte de ultimul termen inaintat adica 15 mai,surpriza….cica,canapeaua(despre o canapea coltar era vorba)a venit in depozit dar cu sezlongul schimbat de pe dreapta pe stanga si daca vrem sa mai asteptam(inca) circa 1 luna poate se rezolva.Trageti concluzia despre seriozitatea Mobexpert.
Comanda plasata online in ianuarie cu termen sfârsit de martie.Cu câteva zile de termen ne anunta telefonic ca intârzie 2 saptamani.Dupa o saptamana suntem sunati ca sunt intarzieri de livrare componente la fabrica si se prelungeste termenul cu inca o luna,cu 3 zile inainte de ultimul termen inai
Dascalu Cornelia - noiembrie 26, 2020 @ 14:18
Nu comandati online de la Mobexpert. Veti pati ca mine si ca Alexandra. Am comandat pe 26.10 un covor si o noptiera. Noptiera a venit cu ProNatur curier, de care sa va feriti cat puteti: nu te suna inainte, nu dau sms, nu raspund la telefon, nu respecta termenele.
Covorul nu l-am primit nici in ziua de azi, desi in urma telefoanelor mele am fost anuntata prin email ca este programat pentru lvrare: pe 4.11, apoi pe 25.11 si ultimil termen pe 30.11. Ce sa vezi: ne suna cineva de la online, azi, 26.11.2020 sa ne spuna ca e programat sa vina de la furnizor intre 7 si 11 decembrie. Atunci, cat tupeu sa ai sa ma anunti ca vine pe 4.11, 25.11, 30.11? Oare pe 11.12 voi primi covorul?
LIPSA DE PROFESIONALISM, DISPRET FATA DE CLIENTI, NU RECOMAND
Nu comandati online de la Mobexpert. Veti pati ca mine si ca Alexandra. Am comandat pe 26.10 un covor si o noptiera. Noptiera a venit cu ProNatur curier, de care sa va feriti cat puteti: nu te suna inainte, nu dau sms, nu raspund la telefon, nu respecta termenele.
Covorul nu l-am primit nici in ziua
Hurmuz Liviu - noiembrie 24, 2020 @ 10:00
Buna ziua
Am achizitionat o comoda Moon, in valoare de 930 ron, online, cu ridicare din showroom Constanta, a venit ambalata in doua cuti de carton.
La ridicare a fost dechisa cutia cea mica si verificata vizual, cea mare nu am mai fost deschisa, am mers pe incredere, dar chiar daca le deschizi, trebuie sa verifici fiecare piesa in parte ca sa te asiguri ca, obietul cumparat este in ordine, in cazul meu aprox. 30 de piese, plus accesoriile la sertare, balamale etc. Ei nu iti spun sa verifici foarte bine orice componenta in depozit, te lasa sa ridici marfa si acasa cand o verifici inainte de montaj, observi ca piesele au o gramada de defecte de fabricatie.
Cand reclami ca produsul nu este conform standardelor si vrei sa returnezi, angajati Mobexpert, te acuza ca tu esti vinovat ca nu ai verificat marfa si, ca ei nu sunt raspunzatori de ce se afla in colete. Mai esti condamnat ca nu ai solicitat si transport impreuna cu montaj din partea lor. Nu recomand Mobexpert sub nicio forma, aveti mare grija cand cumparati de la ei. Mai aveam inca doua comenzi de dulapuri si noptiere in valoare de aprox 5000 ron pe care le-am anulat.
Buna ziua
Am achizitionat o comoda Moon, in valoare de 930 ron, online, cu ridicare din showroom Constanta, a venit ambalata in doua cuti de carton.
La ridicare a fost dechisa cutia cea mica si verificata vizual, cea mare nu am mai fost deschisa, am mers pe incredere, dar chiar daca le deschizi, tre
Madalina Cojocaru - octombrie 6, 2020 @ 21:37
Dezamăgire completa!Aștept de 9 săptămâni mobila de bucătărie Alma, comandata la ei. Maine ar fii trebuit sa vina, dar ii lipsesc în acest moment mânerele și blatul, asa ca o sa vina peste o săptămână! Mi-e și frica sa ma gândesc cum va decurge montajul… Nu recomand!
Dezamăgire completa!Aștept de 9 săptămâni mobila de bucătărie Alma, comandata la ei. Maine ar fii trebuit sa vina, dar ii lipsesc în acest moment mânerele și blatul, asa ca o sa vina peste o săptămână! Mi-e și frica sa ma gândesc cum va decurge montajul… Nu recomand!
Număr com
Alexandra - octombrie 5, 2020 @ 23:55
Dezinteres, incompetenta, nepasare
Am plasat o comanda online cu ridicare din magazinul din Cluj, termen de livrare 2 saptamani. La solicitarea mea, dupa 2 saptamani, si-au dat seama ca nu au plasat comanda la furnizor (neavand produsul pe stoc). Mi-au spus ca va mai dura 2 saptamani.
Au trecut vreo 6 si inca nu mi s-a livrat produsul.
Ma paseaza de la un departament la altul, nu revin cu feedback decat daca merg eu inspre ei.
Calitate produse – nu pot evalua, insa la termene de livrare si relatii clienti sunt praf
Dezinteres, incompetenta, nepasare
Am plasat o comanda online cu ridicare din magazinul din Cluj, termen de livrare 2 saptamani. La solicitarea mea, dupa 2 saptamani, si-au dat seama ca nu au plasat comanda la furnizor (neavand produsul pe stoc). Mi-au spus ca va mai dura 2 saptamani.
Au trecut vreo
Marian Costea - septembrie 14, 2020 @ 17:18
Pe data de 17.07.2020, am achizitionat un sifonier Cobalt cu usi glisante de sticla si un pat Cobalt. Pe data de 03.08.2020, o echipa de montaj. A gresit montajul patului, a montat si demontat de catvea ori niste holzsuruburi (in PAL) dar problema cea mare a fost ca au uitat sa monteze cate 1 suruburi in fiecare colt superior al dulapului. Pe data de 05.08.2020, sotia a mutat usile pe partea stanga – operatiune normala – moment in care placa superioara a sifonierului s-a rupt sub greutatea usilor si a cazut.
Am sunat la reclamatii, a venit imediat o echipa, a montat suruburile uitate, placa tot rupta a ramas si, de atuinci, tot incerc sa vorbesc cu Mobexpert Baneasa SRL, fie cu domnul Constatin Neagu – sef de echipa service, fie cu doamna Mihaela Ilie insa placa defecta nu a fost inca remediata.
De la reclamatie si pana acum, au trecut mai mult de 30 de zile insa totul este degeaba.
Domnul Neagu insista ca echipa Mobexpert face treaba de calitate…insista ca poate inlocui placa superioara fara sa forteze imbinarile cu surub existente, insista ca face tot ce poate, insa de peste o luna si o saptamana eu nu am dulapul nou pe care l-am platit si tot astept sa vina Mobexpert Baneasa sa rectifice greseala facuta de echipa de montaj.
Cu siguranta nu voi mai cumpara de la ei. Oameni aroganti, fara profesionalism = Mobexpert!
Pe data de 17.07.2020, am achizitionat un sifonier Cobalt cu usi glisante de sticla si un pat Cobalt. Pe data de 03.08.2020, o echipa de montaj. A gresit montajul patului, a montat si demontat de catvea ori niste holzsuruburi (in PAL) dar problema cea mare a fost ca au uitat sa monteze cate 1 surub
VULPE GRATIELA - mai 30, 2020 @ 05:42
Buna dimineata!
Am achizitionat canapeaua Candice din magazinul dvs.din Militari, produs care s a dovedit a fi neconform. Fiind in garantie, am solicitat remediere acestuia. A venit o echipa pe data de 31.01 .2020 remediint superficial, dar la scurt timp a cedat. Vorbim despre cedarea buretelui si ruperea acestuia pe toata suprafata de sezut.
Dupa multe insistente, a fost ridicat in conditii necorespunzatoare,spre remediere la data de 12.05.2020.
Coltarului ii trebuie inlocuit buretele pe toata suprafata sezutului ,a doua tetiere interne, deoarece a cedat.
Atat directorul, dl GEORGE CIORICA cat si mamagerul de service, d na Somarlea Alina ,au promis remedierea si inlocuirea buretelui pe aceste suprafete.
Dupe 3 saptamani am fost personal, din Alexandria pentru a verifica remedierea, dar am contatat ca nu s a facut nimic,au intocmit o fisa de consatatre 22804 aleatoriu ,produsul fiind intr o stare precara,aruncat intr un depozit. Mi s acerut sa intocmesc eu fisa tehnica a acestuia ceea ce nu mi se pare corect. Solicit remediere confoma sau schimbarea produsului.
Buna dimineata!
Am achizitionat canapeaua Candice din magazinul dvs.din Militari, produs care s a dovedit a fi neconform. Fiind in garantie, am solicitat remediere acestuia. A venit o echipa pe data de 31.01 .2020 remediint superficial, dar la scurt timp a cedat. Vorbim despre cedarea buretelui si
Alexandra - aprilie 12, 2020 @ 11:02
Vreau sa va atrag atentie ca nicaieri in reteaua internet nu gasiti review/feedback/pareri despre aceasta retea de magazine!!!
Toate magazine mari au evaluari lasate de client pozitivi/negative nu si MObexpert. Eu personal in pagina produsului comandat mobilier MARIYAN am lasat un review care nu a fost postata, si nici nu gasiti vre-o evaluare pe nicaieri – eventual sporadic cate una de 5 stele.
Am incercat sa gasesc informatii – dar toate sunt dotate cu multi ani in urma…
Revolta m-a pus sa caut si NEMULTUMIRE enorma la serviciul si calitatea produselor din acest mazazin.
Cumparasem de cateva ori si de fiecare data aveam o neplacere legata ori de comanda incurcata (peste codul produsului original era lipit un alt cod si trimis cu totul alt ceva, decolarea in livrare)
Calitatea mobilierului din comanda nr. 15222907 din 3 martie 2020 foarte fragil, dulap camera copii la pret de 2454 lei, comanda in valoare totala mobilierului din aceasta serie de 3900 lei, care deja la livrare am primit crapat unile piese, la montare se sfarama, la folosire necesita mare atentie ca se ciupeste de la ori ce manevrare chiar de doi copii de 3 si 8 ani.
Recenzia despre calitatea am descries si primisem raspuns in privat precum calitatea raspunde normelor europene dar recenzia nu a fost lasata pentru public si nu gasiti vre-o una alta.
Daca este nevoie va atasez si dovezi.
Vreau sa va atrag atentie ca nicaieri in reteaua internet nu gasiti review/feedback/pareri despre aceasta retea de magazine!!!
Toate magazine mari au evaluari lasate de client pozitivi/negative nu si MObexpert. Eu personal in pagina produsului comandat mobilier MARIYAN am lasat un review care nu a f