Ultima actualizare pe 12 iulie 2024 de către Andra
Magazinul online Lensa este unul dintre cele mai mari magazine online de optică din țara noastră. Acesta este specializat îndeosebi pe lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare și rame de vedere. Magazinul oferă o uriașa colecție de lentile de contact, peste 460 de modele. Magazinul comercializează produse de la producători renumiți precum: Polaroid, Ray-Ban, Vogue, Colourvue, Basuch & Lomb, Tommy Hilfiger, etc.
Pentru a beneficia de transport gratuit trebuie să comandați de peste 149 ron. Livrarea produselor se va face oriunde în țară prin curier rapid în 24 de ore de la confirmarea comenzii. Magazinul are implementat și un sistem de răsplată prin puncte de fidelitate. Punctele de fidelitate se acordă sub forma unui bonus lunar la orice comandă, indiferent de valoarea ei. Valorea unui punct de fidelitate este egală cu 0.1, adică 10 puncte valoreaza 1 leu. Pe pagina de facebook, magazinul are un rating de 4,5/5.
Produsele se pot returna în termen de 30 de zile, începănd cu ziua în care cumpărătorul a intrat în posesia produsului.
Livrarea produsului sau produselor comandate se face in maxim 24h in intervalul luni-vineri (pentru produsele aflate pe stoc). In cazul in care coletul nu ajunge in timpul estimat de curier, iti oferim scuzele noastre precum si o reducere de 10% la urmatoarea comanda. Pentru reducerea de 10% clientul trebuie sa contacteze Lensa.ro prin e-mail, telefon sau orice alta metoda de comunicare pentru a intra in posesia voucherului de 10% discount.
Tipuri de garanții oferite de magazinul Lensa.ro
- Garanția de retur – produsele se pot returna în maxim 30 de zile.
Garantia de livrare – 10% reducere în cazul întărzierii coletului.
Garantia de schimb a produselor – produsele se pot schimba în termen de 30 de zile de la achiziționare.
Garanția de adaptare – 6 luni garanție pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe Lensa.ro la care prescripția a fost realizată de specialiștii nostrii.
Garantia estetică – dacă nu ești mulțumit/a de culoarea de lentile colorate comandată, în termen de 30 zile ne poți contacta și noi îți oferim o reducere de 20% la o altă cutie de lentile colorate.
Garantia de montaj – alege să îți faci ochelarii de vedere la Lensa.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor este asigurată gratuit.
Garanția satisfacției – 100% satisfacție sau banii inapoi.
Vezi reducerile din săptămâna aceasta pe Lensa.ro
Lensa.ro se remarcă prin: Gamă variată de produse, prețuri competitive, popularitate în mediul online, reduceri și oferte.
Top categorii de produse Lensa.ro: Ochelari de soare, ochelari de vedere, ochelari sport, ochelari pentru calculator, lentile, soluții.
Despre Retur Lensa.ro: Termen de retur 30 de zile. Costul de retur este suportat de către magazin.
Modalități de plată Lensa.ro: Ramburs la livrare, Plată online cu cardul, prin POS în showroom sau în 3-4 rate (DAE 0%) cu cardul de debit prin Oney, Plata cu card online în rate cu dobânda 0%.
Anulare comandă Lensa.ro: Contactați un reprezentat al magazinului online.
Magazine Online Similare Lensa.ro: Videt.ro, Opticatei.ro, Optiblue.ro, Optiplaza.ro, Eopticon.ro.
Garanția produselor Lensa.ro: 3 luni garanție pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe Lensa.ro la care prescripția a fost realizată de specialiștii noștri. Termenul e garanție pentru produsele menționate este de 24 de luni, cu excepția produselor pentru care există o garanție specifică.
Livrare Lensa.ro: Timpul de livrare este între 1-3 zile lucrătoare. Cost livrare 12 lei.
Contact Lensa.ro:
- Număr de Telefon: 0371 525 777
- Email: office@lensa.ro
- Pagina de Facebook: www.facebook.com/LensaRomania
- Pagina de Instagram: www.instagram.com/lensa.ro/
- Pagina de Youtube: www.youtube.com/lensaro
- Pagina de TikTok: www.tiktok.com/@lensa.ro
Florentina Belu - mai 18, 2024 @ 11:17
Produse de calitate la prețuri accesibile! Recomand!
Cosmin - aprilie 8, 2024 @ 09:46
Servicii de nota 10
Gilu - decembrie 4, 2023 @ 13:29
Prețul era mai mare decât la alte magazine dar am crezut că sunt mai serioși. M-am înșelat amarnic. Am făcut o comanda pentru o rama de ochelari care apărea în stoc la furnizor. Am făcut-o telefonic. Mi-au dat termen 30 de zile. După o lună au precizat că sunt 30-40 de zile lucrătoare. După două luni mi-au spus că nu știu de ce nu a venit comanda dar că revin cu un telefon in maxim 2 zile. Nu au revenit. Am mai sunat de doua ori și am primit același răspuns. 4 luni mai târziu inca nu am primit comanda.
Prețul era mai mare decât la alte magazine dar am crezut că sunt mai serioși. M-am înșelat amarnic. Am făcut o comanda pentru o rama de ochelari care apărea în stoc la furnizor. Am făcut-o telefonic. Mi-au dat termen 30 de zile. După o lună au precizat că sunt 30-40 de zile lucrătoare.
P Lucian - septembrie 27, 2023 @ 10:12
Magazin Lensa Arad. Mers in zi de sambata, 16.09.. O domnisoara la vanzari cu o fata extrem de imobila (o fi fost de la frica de a nu isi strica machiajul cu fond de ten gros de un deget), fara un zambet sau macar o reactie. A acordat explicatii minime, dar m-a ajutat sa caut rama de ochelari potrivita, desi nu cu prea multa tragere de inima (deee, asa e cand esti doar vanzator si nu e firma ta!). Am facut controlul gratuit cu o alta domnisoara cu o fata la fel de imobila, dar foarte profesionista, mi-a acordat toate explicatiile cerute, inclusiv motivul pt care nu pot pune bifocalele mele personalizate pe o alta rama. Am revenit la cautare rame si comandat lentile. Am decis o rama, deloc ieftina, insa produsele vazute pe site, nici vorba sa le gasesc in magazin (cel mult 5% din ele). Am vrut sa imi comand lentile progresive si am solicitat o marca mai de buget. Mi s-a spus ca nu au asa ceva decat Zeiss (asta chiar nu o cred!), iar cand mi-a spus pretul lentilelor am zis ca lesin: erau peste 2500 lei, in conditiile in care aceleasi lentile, exact aceiasi marca, le gasisem in alte cateva locuri la cel mult 1500 lei! Nu le-am luat din acele locuri pt ca vroiam niste rame ceva mai ieftine pe care le vazusem pe site la Lensa (rame care, evident, nu existau in magazin ca sa le vad si live). Desi am insistant pentru lentile mai ieftine, m-am lovit de un refuz categoric pe motivul ca nu se poate. Am insistat daca e vorba de o problema tehnica si mi s-a spus ca nu, ci ca aceste lentile sunt bune si…punct. Atunci am decis sa iau doar ramele, urmand sa comand lentilele intr-un loc cu preturi mai apropiate de realitate. I-am spus domnisoarei careia nu i-a prea convenit ideea (atunci a avut prima mimica a fetei, una de neplacere, evident) si mi-a spus ca in situatia asta nu beneficiez de programul Rabla la Ochelari prin care se ofera reduceri si vouchere, acest program aplicandu-se doar la comanda completa rame+lentile. Cand am cerut sa imi spuna unde e prevazut asta pt ca nicaieri nu am gasit aceasta conditie, mi-a spus ca ea asa stie si asta e situatia.
Am multumit si am plecat. Nici o secunda nu am avut impresia ca ar vrea sa ma ajute si sa imi vanda ceva, sa imi faca o minima oferta! Singurul lucru care mi s-a parut a fost ca am deranjat-o sau era deranjata ca dansa trebuia sa fie la munca, desi vremea afara era superba!
P.S. Mi-am comandat rame+lentile progresive in alt loc, rame pe care le vazusem pe site la Lensa dar care Lensa nu le avea in magazin. Acel magazin avea de toate pe stoc, desi era mult mai mic si fara atata reclama (inutila). Pretul a fost rame (impropriu spus rame pt ca sunt ochelari frameless)+lentile progresive marca Hoya 1870 lei. Pt mine Lensa, cel putin in Arad e o mare dezamagire raportat la reclaman ce o au. Sigur nu voi mai interactiona cu firma vreodata!
Magazin Lensa Arad. Mers in zi de sambata, 16.09.. O domnisoara la vanzari cu o fata extrem de imobila (o fi fost de la frica de a nu isi strica machiajul cu fond de ten gros de un deget), fara un zambet sau macar o reactie. A acordat explicatii minime, dar m-a ajutat sa caut rama de ochelari potriv
Mihaela - septembrie 25, 2023 @ 14:00
Am cerut doar o estimare pentru ochelari si m-am trezit ca am facut si comanda si am si platit, fara sa vreau desigur!
De la, “hai sa vedem daca va incadrati pentru plata in rate” pana la a-mi fi luati banii de pe aplicatia aia a lor nu a fost decat un clic distanta. As recomanda eventualilor cliennti sa-si tina bine datele personale pana se hotarasc sa faca o comanda pentru ca fetele alea din magazin hotarasc ele pentru tine!
Am cerut doar o estimare pentru ochelari si m-am trezit ca am facut si comanda si am si platit, fara sa vreau desigur!
De la, “hai sa vedem daca va incadrati pentru plata in rate” pana la a-mi fi luati banii de pe aplicatia aia a lor nu a fost decat un clic distanta. As recomanda eventua
Mihaela - septembrie 25, 2023 @ 13:27
Dupa consultul oftalmologic, am spus ca sunt interesata sa fac comanda de ochelari cu lentile care aiba toate tratamentele si sa-mi faca un calcul sa vad daca ma decid. De aici, totul a decurs cu repeziciune maxima. Dra a facut un calcul rapid si mi-a spus o suma din care scadea acea 1000 de lei reducere. La intrebarea mea daca se poate plati in rate, fara sa fiu de fapt decisa sa fac comanda, dra mi-a luat buletinul, mi-a facut cont pe o aplicatie (apropos, a completat si numele gresit in graba ei de a ma agata cu o comanda), mi-a spus ca ma incadrez, a facut comanda si mi-a luat banii inante de a apuca eu sa descarc acea aplicatie macar. Repet, in conditiile in care nu eram decisa. M-a decis ea, ca sa zic asa! Dupa aceea mi-a dat un formular sa-l semnez si asta a fost tot! Abia dupa aceea am apucat sa intreb ce marca de lentile a pus. Ea a comandat Hoya, eu as fi vrut essilor dar ea mi-a spus ca ei considera ca sunt mai bune Hoya si oricum a facut comanda. M-am dezmeticit abia a doua zi cand, cautand sa vad preturi lentile, mi-am dat seama ca Lensa m-a pacalit efectiv pentru ca pretul lentilelor este la jumatate. Am vrut sa anulez comanda si cu toate ca o fata din magazin a zis ca nu e trimisa, nu mi s-a acceptat anularea comenzii. Cred si eu la ce bani am lasat eu in magazin, comisionul trebuie sa fie gras si nu cred ca pacalesc pe multi ca pe mine.
Dupa consultul oftalmologic, am spus ca sunt interesata sa fac comanda de ochelari cu lentile care aiba toate tratamentele si sa-mi faca un calcul sa vad daca ma decid. De aici, totul a decurs cu repeziciune maxima. Dra a facut un calcul rapid si mi-a spus o suma din care scadea acea 1000 de lei red
mihaela marinescu - octombrie 2, 2022 @ 10:03
Felicitari Lensa din Pitesti,am achizitionat o pereche de ochelari de vedere la pret competitiv,multumesc profesionalismului si amabilitatii personalului magazinului,va doresc mult succes in continuare!
MARIANA STEFANIA GHEORGHIU - octombrie 1, 2020 @ 19:22
Am dorit schimbarea unor lentile dela o ochelari de soare liu-jo cu lentile colorate cu dioptrii…am stabilit cu consultantul, ,culoarea viitoarei lentile…sa fie gri…sau bleu….Desi initial am dorit lentile cu gradient(in degrade..) mi s-a explicat ca nu se pot face asa,lentila fiind prea mare…in fine…am hotarat colorare totala…!!! Pe data de 8 sept am primit comanda,iar pe 9 sept am returnat ochelarii pt a fi inlocuita lentila!!! Motivul …in loc de gri sau bleu a aparut un verde strident!!! Mentionez ca rama este colorata in negru si gri deschis cu reflexe slabe de lila…deci discreta si fina!! Mi s-a explicat ca acel verde apare de la tratamentul antireflex…deci eu vedeam in fundal VERDE!!!,…Au fost retrimisi (!!!) la Interoptik pt inlocuirea lentilelor….
Pe data de 29 septembrie,dupa mai multe insistente ,deci la 20 de zile !!!! ,mi se comunica posibilitatea de a ridica comanda!!!
I-am ridicat pe 30 sept…in ACELASI stadiu,lentile verzi ,fara sa se umble la ele!!! Mentionez,ca ramasese un semn pe una din lentile,dela prima prelucrare ,pe care eu am lasat-o acolo,la predarea ochelarului,semn pe care l-am regasit fix in acelasi loc,fapt care dovedeste ca NU s-a modificat nimic! DECI…au stat 20 zile si i-am primit in acelasi stadiu pe care l-am dat,reclamat!!!
In concluzie..CUM procedez???..daca nu se reface culoarea lentilei eu doresc returnarea costului lentilelor…
TEL.0723482812
Am dorit schimbarea unor lentile dela o ochelari de soare liu-jo cu lentile colorate cu dioptrii…am stabilit cu consultantul, ,culoarea viitoarei lentile…sa fie gri…sau bleu….Desi initial am dorit lentile cu gradient(in degrade..) mi s-a explicat ca nu se pot face asa,lentila
Iordan Mihaela - iulie 14, 2020 @ 00:20
Am comandat rame cu lentile de la Lensa,ochelarii au fost aduși în timpul prevazut,sunt foarte mulțumită de calitatea lor,personalul foarte amabil si profesionist,surprinsă în mod placut mai ales ca am fost printre primii clienti ai magazinului din Constanța.Ma voi intoarce cu siguranta si pentru ochelari de soare! Recomand Lensa!
Am comandat rame cu lentile de la Lensa,ochelarii au fost aduși în timpul prevazut,sunt foarte mulțumită de calitatea lor,personalul foarte amabil si profesionist,surprinsă în mod placut mai ales ca am fost printre primii clienti ai magazinului din Constanța.Ma voi intoarce cu siguranta si pe
ovidiu cristea - decembrie 8, 2019 @ 14:08
comanda preluata de personal parca fara calificare in acest domeniu fara empatie fara sfaturi fara dialog in vederea stabilirii unei decizii finale magazin de tip autoservire self service mai bine puneau niste roboti nu vin cu sfaturi despre intretinerea ochelarilor a lentilelor despre ajustarea lor pe fata clientului nimic din toate acestea in showroom-ul de la apaca ai un gardian care sta numai in picioarele tale nu poti sa probezi in liniste esti permanent filat observat se agita de colo pana colo fara noima nu esti intrbat nimic de nimeni chiar daca magazinul era gol tot personalul era cufundat in ceva de fapt isi faceau de treaba ca si cum nu ai fi existat… magazin neprimitor fara suflet… am primit ochelarii in timpul stabilit dar nu imi vin in urma ajustarii nu reusesc sa-i port voi merge sa fac retur am timp parca 30 de zile…pacat, va voi tine la curent cu eventuale noutati
comanda preluata de personal parca fara calificare in acest domeniu fara empatie fara sfaturi fara dialog in vederea stabilirii unei decizii finale magazin de tip autoservire self service mai bine puneau niste roboti nu vin cu sfaturi despre intretinerea ochelarilor a lentilelor despre ajustarea lor
Simona - iulie 19, 2019 @ 07:16
In momentul in care am plasat comanda, 11.07.2019 ora 12:35, era specificata livrarea ei a doua zi. Am facut comanda si am platit cu cardul.
Dar supriza Vineri nu a venit coletul.
Cand am verificat contul luni bani erau deja incasati nu blocati.
Marti 16.07.2019 am incercat sa-i contactez telefonic si mi-au inchis aplelul promitand ca ma vor contactaei .
Dupa circa 2 ore am plasat un mesaj “In momentul in care am plasat comanda era specificata livrarea ei a doua zi. Astazi am incercat sa va contactez telefonic deoarece inca nu am primit comanda desi banii au fost retrasi din contul bancar chiar din data de 11.07.” la care nu mi-au raspuns.
Dupa aproape 8 zile, in dimineata asta, au sunat sa-mi spuna ca nu mai au produsul pe stoc (s-au prins in cele din urma), fara sa ofere variante de solutioanare a problemei.
Toate magazinele on-line la care am comndat pana acum au o politica de bun simt si dupa comanda bloceza banii de pe card. Bani sunt retrasi numai dupa ce primesc confirmarea ca coletul s-a livrat.
Lensa incaseaza bani si ii foloseste. Bataie de joc.
Voi sesiza si OPC-ul.
In momentul in care am plasat comanda, 11.07.2019 ora 12:35, era specificata livrarea ei a doua zi. Am facut comanda si am platit cu cardul.
Dar supriza Vineri nu a venit coletul.
Cand am verificat contul luni bani erau deja incasati nu blocati.
Marti 16.07.2019 am incercat sa-i contactez telefonic
Alin Costache - aprilie 4, 2019 @ 05:17
Am dat comanda de lentile torice pe data de 30.01.2019 si ieri,03.04.2019, dupa mai bine de 2 luni de la comanda, dupa o gramada de telefoane date in ultimile 2 saptamani, telefoane la care operatorul imi spunea de fiecare data ca o sa se intereseze de statusul comenzii mele si revine cu telefon, nu revenea nimeni. Ieri dupa aceiasi poveste, telefon la ora 10 dimineata, operatorul imi spune ca revine cu telefon ,desigur nu revine nimeni, sun la ora 17 si foarte iritat am spus ca doresc un raspuns si operatorul imi spune ca se duce imediat, personal, la persoana care se ocupa cu statusul comenzii si ma suna in 10 minute si-mi spune ce si cum… desigur,iar nu ma suna nimeni,dar la ora 17:50, o sun eu si raspunsul a fost urmatorul: furnizorul nostru de lentile ,nu are lentile cu dimensiunile pe care le-am cerut eu si anuleaza comanda. Dupa 65 de zile , primesc acest raspuns!!!! Bataie de joc mai mare, nu am patit pana acum. LENSA – Super-Profesionisti!
Am dat comanda de lentile torice pe data de 30.01.2019 si ieri,03.04.2019, dupa mai bine de 2 luni de la comanda, dupa o gramada de telefoane date in ultimile 2 saptamani, telefoane la care operatorul imi spunea de fiecare data ca o sa se intereseze de statusul comenzii mele si revine cu telefon, n
Adina Vacar - martie 1, 2019 @ 10:57
După multe comenzi de pe internet eșuate nu aveam mari așteptări când am comandat de la lensa dar când mi-au ajuns am fost wowww nu cred așa ceva mai ales ca i-am și prins la reducere și erau ieftini comparativ cu ce este la magazine gen opticris optiblu etc ! ( ramele de ochelari sunt super)!!!
După multe comenzi de pe internet eșuate nu aveam mari așteptări când am comandat de la lensa dar când mi-au ajuns am fost wowww nu cred așa ceva mai ales ca i-am și prins la reducere și erau ieftini comparativ cu ce este la magazine gen opticris optiblu etc ! ( ramele de ochelari sunt supe
Ciprian Capitanescu - august 31, 2018 @ 13:25
Un medic oftalmolog specializat era ok, in rest atmosfera plăcută…doar consult ptr determinarea dioptriilor. .ma asteptam la ceva mai complex.
Agapie Marcel - august 8, 2018 @ 09:59
Sunt multumit de ochelarii de soare pe care i -am cumparat din magazinul Lensa.Calitate -pret,excelente.
Agapie Maria - august 8, 2018 @ 09:55
Sunt multumita de calitatea rafinata a produselor, dar si de modul in care am fost servita in magazin. Felicitari.
Silviu - februarie 18, 2018 @ 16:42
Întradevăr, au prețuri cam mari dar profesionalismul costă. Vorba aia, „DACA TU CREZI CA UN PROFESIONIST E SCUMP E DIN CAUZA CA NU STII CAT TE COSTA LA SFARSIT UN INCOMPETENT!”
Miri - februarie 13, 2018 @ 02:06
Am comandat de câteva ori lentile de contact și soluție de întreținere. Prețuri bune, coletul a ajuns rapid. Pe viitor tot de aici am să comand.