Ultima actualizare pe 13 august 2024 de către Andra
Groupama Asigurari este parte a unui grup international de produse si servicii financiare din Europa si unul din cei mai importanti “jucatori” pe piata nationala de asigurari. Cu peste 13 milioane de clienti la nivel global si o istorie de peste un secol in Franta, aceasta companie a patruns si pe piata romaneasca si isi indeplineste cu succes atributiile fata de clienti, isi respecta misiunea si valorile si se concentreaza pe a oferi numai produse si servicii de buna calitate. Reprezentantii Groupama cauta sa castige respectul si fidelitatea clientilor, atat persoane fizice, cat si persoane juridice, dar si sa le asigure siguranta intr-un mod sustenabil pe termen mediu si lung. Persoanele care aleg sa intre pe site-ul groupama.ro/groupama-asigurari se vor lasa imediat convinse de beneficiile produselor si serviciilor asigurate, de clauzele asigurarior de viata, de sanatate, de raspundere civila, auto, de calatorii sau de sanatate.
Pentru persoanele juridice, exista asigurari de cladiri si bunuri, pentru constructori, transport, agricultori, asigurari auto sau de raspundere civila. Asigurarea de viata permite asiguratilor sa isi protejeze tot ceea ce au mai pretios, in timp ce asigurarea de locuinta asigurata de Groupama este prima asigurare cu autoconstatare. In alta ordine de idei, asigurarea de sanatate si cea de calatorie sunt foarte importante pentru viitorul asiguratilor, iar asigurarea auto este foarte importanta pentru soferi, dar si pentru ceilalti participanti la trafic.
In cazul in care exista persoane care vor sa lucreze in cadrul companiei, pot sa isi depuna un CV pe site-ul groupama.ro si apoi sa astepte raspunsul specialistilor, Groupama fiind un angajator responsabil care este alaturi zi de zi de angajatii sai si le ofera suport continuu.
Actualizare 2024 – Păreri și Rating-uri culese de pe alte website-uri de tip Review despre serviciul Groupama.ro
Nota generală: 10/10
Puncte Pozitive expuse de clienți: Seriozitate, recenzii pozitive din partea clienților pe partea de RCA, decontare directă.
Puncte Negative expuse de clienți: Momentan, nimic.
Marius - septembrie 12, 2023 @ 23:31
Groupama nu ramburseaza cheltuieli trecute clar in contractele de asigurare, dand o intrepretare dupa bunul plac a beneficiilor care ar trebui oferite clientilor. Te tin saptamani in sir cu solicitari care se bat cap in cap ca pana la urma sa iti refuze dreptul la compensatie. Fugiti de aceasta firma, cu orice pret!
Groupama nu ramburseaza cheltuieli trecute clar in contractele de asigurare, dand o intrepretare dupa bunul plac a beneficiilor care ar trebui oferite clientilor. Te tin saptamani in sir cu solicitari care se bat cap in cap ca pana la urma sa iti refuze dreptul la compensatie. Fugiti de aceasta firm
Sterpu Lidia - august 31, 2023 @ 19:06
Inca mai am la firma GROUPAMA asig.la casa,ulterior cu cea mai mare INCREDERE(atat eu cat si grupul nostru),am plecat in calatorie cu asig.facute tot la marea firma de asig.GROUPAMA.
La drumul de intoarcere Grecia-Romania,am avut probleme din nefericire ptr.noi cu masina.
Am incercat sa sunam la numarul de telefon 0374110115 insa acest serviciu este complet Nefunctional. Tasta 2 pentru asistenta rutiera suna o data si se inchide iar de la urgente medicale tasta 1 ne raspundea de fiecare data apealata,am fost plimbati de la un numar de telefon la altul toti spunand ca ei nu colaboareaza cu Groupama.
Avand in vedere situatia de mai sus, am tractat masina(cu o alta masina din grupul nostru)catre un service apropiat de unde ni s-a transmis ca reparatia poate dura mai mult de 48 ore.Fiind cu un minor in masina,Respinsi si Necontactati ulterior de firma GROUPAMA,am ramas la usa services-lui,in camp,intr-o tara straina cautand o solutie.
Tinand cont de situatia si experienta DELOC PLACUTA cu firma GROUPAMA(pe rand cei cu care am calatorit avand si ei asig.tot GROUPAMA,se gandeau ca putea fi oricare dintre ei in situatia noastra).
Pe viitor ma voi gandi-ne vom gandi de doua ori inainte de a RECOMANDA sau alege firma de asig.GROUPAMA.
Inca mai am la firma GROUPAMA asig.la casa,ulterior cu cea mai mare INCREDERE(atat eu cat si grupul nostru),am plecat in calatorie cu asig.facute tot la marea firma de asig.GROUPAMA.
La drumul de intoarcere Grecia-Romania,am avut probleme din nefericire ptr.noi cu masina.
Am incercat sa sunam la n
Ioan-Alexandru Minciuna - iunie 14, 2022 @ 12:19
Promisiuni nerespectate. Prima si ultima oara cand inchei RCA la Groupama.
Am transcris masina dintr-un judet in altul, in urma schimbarii domiciliului (proprietarul a ramas acelasi).
Desi RCA-ul se bazeaza in principiu pe seria de sasiu si coeficientul proprietarului (varsta, istoric daune etc), politia spune ca nu putem circula cu masina pana cand nu apare numarul nou de inmatriculare pe polita de asigurare (daca suntem opriti – amenda; nu putem parasi tara etc).
Pentru ca pe site-ul Groupama nu exista o sectiune pentru transcriere, am sunat la numarul afisat la contact (era intr-o vineri). Mi-a raspuns o doamna care a zis usor amuzata ca foarte bine ca am sunat, ca nici nu as fi gasit pe site rubrica de transcriere, pentru ca nu exista. Aceeasi doamna mi-a spus sa trimit un mail spre Groupama cu documentele (noul talon si CI) si la subiect sa scriu in atentia dumneaei (numele), si ca va fi procesata si rezolvata in 5 zile lucratoare. Desi mi s-a parut mult o saptamana sa stau cu masina imobilizata (cand inchei polita se genereaza automat chiar si noaptea, deci in cateva minute), am zis ca asa e regulamentul.
S-a facut joia viitoare, a 5-a zi lucratoare. Am sunat din nou, dimineata, si un domn mi-a spus ca este in lucru cererea si ca nu ar trebui sa mai dureze mult. Am revenit seara cu telefon ca sa imi zica un alt domn ca tot asa apare si ca trimite o cerere de urgentare catre birouri, si ca pe vineri trebuie sa fie gata.
Intrucat mi-am facut planuri de plecat cu masina pt weekendul ce urma – era weekend prelungit (Rusaliile), am revenit vineri in jurul orei 12 cu un telefon. Un alt operator mi-a spus ca nu stie de ce nu e gata pt ca in sistem apare aprobat, dar pe polita nu este modificat nimic, si ca incearca sa urgenteze cat sa fie gata si sa pot folosi masina in weekend (Ii explicasem ca facusem rezervari pt weekend, si macar sa imi spuna daca nu va fi gata sa ma pot organiza din timp).
Programul fiind pana la ora 18:00, si cum la 17:00 nu primisem nimic, am sunat din nou, iar un operator mi-a zis ca apare ca urgentata, dar nu a mai zis nimic ca ar fi aprobata; sa stau linistit ca face toate eforturile si ma va suna garantat pana la ora 18:00.
Evident, nimic din toate aceste promisiuni – ca e urgentata, ca voi fi sunat inapoi, ca se face tot posibilul sa se rezolve problema, nu au fost respectate, si desi poate cei de la dispecerat si-au facut treaba si au transmis mai departe, cei de la birouri care se ocupa de modificari, probabil au lasat speta in spam undeva sau pur si simplu nu si-au dat interesul.
Am sunat si astazi, dupa weekendul de 3 zile, dar resemnat. I-am cerut unei domnisoare doar sa imi zica cam pe cand crede ca va fi gata, macar sa stiu la ce sa ma astept, si i-am explicat toata povestea. Mi-a raspuns dragut ca din pacate nu stie cand va fi gata pt ca nu depinde de ea, dar, mi-a Promis’ ca ma va suna cand are informatii noi.
Concluzia: Experienta mea a fost una foarte neplacuta si foarte sigur ca dupa expirarea politei voi schimba firma de asigurari.
Promisiuni nerespectate. Prima si ultima oara cand inchei RCA la Groupama.
Am transcris masina dintr-un judet in altul, in urma schimbarii domiciliului (proprietarul a ramas acelasi).
Desi RCA-ul se bazeaza in principiu pe seria de sasiu si coeficientul proprietarului (varsta, istoric daune etc), po