Ultima actualizare pe 16 septembrie 2020 de către Andra
Produsele Dormeo sunt deja foarte cunoscute in intreaga tara, gratie calitatii lor, dar si gratie reclamelor din mass-media si de la televizor care prezinta avantajele achizitionarii acestora. fie ca au nevoie de o saltea, de o pilota, de o lenjerie, de perne sau toppere, clientii Dormeo vor gasi tot ceea ce au nevoie in acest magazin online cu sediul pe site-ul https://www.dormeo.ro/. Aici sunt prezentate in detaliu toate produsele de care acestia au nevoie, cu informatii complete si fotografii corect realizate, care sa nu induca in eroare cumparatorii. Clientii interesati de un anumit produs sau pur si simplu cei care urmaresc ofertele Dormeo pentru a vedea de care reduceri mai pot beneficia astfel incat sa isi “doteze” complet dormitorul pentru un somn odihnitor se vor bucura de posibilitatea de a accesa un site extrem de intuitiv si bine pus la punct.
Pentru a comanda unul din produsele Dormeo de pe site, clientii au nevoie fie de un cont pe care il pot face in mod gratuit intr-un timp foarte scurt pe site, dar si de un simplu apel telefonic. Fie ca introduc produsele in cosul virtual sau vorbesc la telefon cu un operator amabil si bine pregatit, clientii pot avea acasa produsele Dormeo in cel mai scurt timp posibil. Totodata, clientii au posibilitatea de a primi banii inapoi garantat daca nu sunt multumiti de produsele comandate in 14 zile de la primirea lor.
Platile efectuate pe site-ul https://www.dormeo.ro/ sunt sigure, datele sunt pastrate in siguranta si intimitatea clientilor este respectata, iar modalitatile de plata sunt conforme cu nevoile acestora, atat cu cardul, in rate sau la livrare in sistem ramburs.
Dormeo face mari eforturi pentru a oferi clientilor nu numai o mare varietate de saltele pentru satisfacerea necesitatilor fiecarei persoane in parte, ci si informatii despre cum isi pot alege acestia cea mai buna saltea, cea mai buna husa de protectie pentru saltea, informatii despre cum stiu clientii ca au nevoie de un pat nou, asistenta la cumparaturi si raspunsuri la intrebarile frecvente puse de clienti. Fara doar si poate, accesarea site-ului Dormeo se va dovedi cea mai buna alegere a clientilor care nu vor altceva decat sa se odihneasca mai bine.
Mihail - noiembrie 28, 2022 @ 08:24
Chiar daca produsele sunt foarte bune serviciul de livrări și relații cu clienții lasă de dorit, adică fix unde-si fac simțită prezența angajații romani. Livrarea se face extrem de greu depășind cu mult termenul promis de livrare. In acest sens angajații Dormeo au implementat o procedura. Aceasta constă în a suna cumpărătorii sa verifice dacă nu cumva s-au mutat între timp. Cică au patit-o de mai multe ori din cauza timpului de livrare. Livrarea este până în fața imobilului. Acest lucru nu este comunicat la efectuarea comenzii. Cumpărătorii afla de acest lucru de la curieri. Cei de la Dormeo te trimit să “te înțelegi” cu livratorii că lor nu le pasa acest lucru și că te puteai informa despre livrare de la aceștia chiar daca la plasarea comenzii nu ai de unde cunoaște cu ce firma de curierat se face livrarea și oricum firma Dormeo lucrează cu trei firme de curierat.
Chiar daca produsele sunt foarte bune serviciul de livrări și relații cu clienții lasă de dorit, adică fix unde-si fac simțită prezența angajații romani. Livrarea se face extrem de greu depășind cu mult termenul promis de livrare. In acest sens angajații Dormeo au implementat o procedur
Ted - noiembrie 24, 2022 @ 18:11
Teapa!
Articolul: Perna clasica Dormeo Bamboo, fulgi spuma de memorie, 50 x 70 cm
Problema este ca am vrut sa spăl husa. După ce am scos perna, am introdus husa in mașina de spălat, am setat opțiunea ”lenjerie” de pe mașina de spălat si am verificat temperatura de spălare, respectiv, 60 de grade, conform prescripției tehnice din poza 2.
Cu surprindere, am constatat ca, după efectuarea spălării, suprafața husei a scăzut considerabil, ajungând cam la 75% din dimensiunile inițiale. Rog a se vedea poza1.
In urma acestui neplăcut incident, consider ca prescripțiile tehnice din poza 2 au fost înșelătoare, având ca efect distrugerea husei, respectiv imposibilitatea folosirii acesteia. Puteți sa va convingeti, spălând o husa la temperatura de 60 de grade.
De urmare (26.07.2022):
Am primit un raspuns mieros dar si execrabil, in acelasi timp, care arata/confirma ipocrizia Dormeo.
V-am cerut sa inlocuiti husa. Nu ati vrut. Ati invocat bonul. V-am trimis copia bonului de la Dedeman.
Dupa asta, mi-ati spus ca nu va intereseaza, ca este problema Dedeman si m-ati retrimis la ei.
Rusine!
Produsul defect este o perna ”Dormeo” si nu una ”Dedeman”. Dar daca v-ati respecta, ca firma, si ati respecta si clientul, care va aduce profit, nu ati fi tolerat existenta prescriptiilor inselatoare (spalat la 60 grd Celsius) care sa distrugul bunul Dormeo platit de mine!
Deci, avand in vedere ca eu am o perna (distrusa) marca Dormeo, intretinuta conform prescriptiilor tehnice (inselatoare/aiuristice) emise de Dormeo, inseamna ca am luat o TEAPA (originala) marca Dormeo!
Deci, rusine Dormeo! Dormi linistita!
Teapa!
Articolul: Perna clasica Dormeo Bamboo, fulgi spuma de memorie, 50 x 70 cm
Problema este ca am vrut sa spăl husa. După ce am scos perna, am introdus husa in mașina de spălat, am setat opțiunea ”lenjerie” de pe mașina de spălat si am verificat temperatura de spălare, respectiv, 60
Ted - noiembrie 24, 2022 @ 18:09
Teapa!
Articolul: Perna clasica Dormeo Bamboo, fulgi spuma de memorie, 50 x 70 cm
Problema este ca am vrut sa spăl husa. După ce am scos perna, am introdus husa in mașina de spălat, am setat opțiunea ”lenjerie” de pe mașina de spălat si am verificat temperatura de spălare, respectiv, 60 de grade, conform prescripției tehnice din poza 2.
Cu surprindere, am constatat ca, după efectuarea spălării, suprafața husei a scăzut considerabil, ajungând cam la 75% din dimensiunile inițiale. Rog a se vedea poza1.
In urma acestui neplăcut incident, consider ca prescripțiile tehnice din poza 2 au fost înșelătoare, având ca efect distrugerea husei, respectiv imposibilitatea folosirii acesteia. Puteți sa va convingeti, spălând o husa la temperatura de 60 de grade.
De urmare (26.07.2022):
Am primit un raspuns mieros si mizerabil care arata/confirma ipocrizia Dormeo.
V-am cerut sa inlocuiti husa. Nu ati vrut. Ati invocat bonul. V-am trimis copia bonului de la Dedeman.
Dupa asta, mi-ati spus ca nu va intereseaza, ca este problema Dedeman si m-ati retrimis la ei.
Rusine!
Produsul defect este o perna ”Dormeo” si nu una ”Dedeman”. Dar daca v-ati respecta, ca firma, si ati respecta si clientul, care va aduce profit, nu ati fi tolerat existenta prescriptiilor inselatoare (spalat la 60 grd Celsius) care sa distrugul bunul Dormeo platit de mine!
Deci, avand in vedere ca eu am o perna (distrusa) marca Dormeo, intretinuta conform prescriptiilor tehnice (inselatoare/aiuristice) emise de Dormeo, inseamna ca am luat o TEAPA (originala) marca Dormeo!
Deci, rusine Dormeo!
Teapa!
Articolul: Perna clasica Dormeo Bamboo, fulgi spuma de memorie, 50 x 70 cm
Problema este ca am vrut sa spăl husa. După ce am scos perna, am introdus husa in mașina de spălat, am setat opțiunea ”lenjerie” de pe mașina de spălat si am verificat temperatura de spălare, respectiv, 60
Ted - noiembrie 24, 2022 @ 18:08
Teapa!
Articolul: Perna clasica Dormeo Bamboo, fulgi spuma de memorie, 50 x 70 cm
Problema este ca am vrut sa spăl husa. După ce am scos perna, am introdus husa in mașina de spălat, am setat opțiunea ”lenjerie” de pe mașina de spălat si am verificat temperatura de spălare, respectiv, 60 de grade, conform prescripției tehnice din poza 2.
Cu surprindere, am constatat ca, după efectuarea spălării, suprafața husei a scăzut considerabil, ajungând cam la 75% din dimensiunile inițiale. Rog a se vedea poza1.
In urma acestui neplăcut incident, consider ca prescripțiile tehnice din poza 2 au fost înșelătoare, având ca efect distrugerea husei, respectiv imposibilitatea folosirii acesteia. Puteți sa va convingeti, spălând o husa la temperatura de 60 de grade.
De urmare (26.07.2022):
Lasati raspunsul mieros si mizerabil, in acelasi timp, pe care l-ati formulat mai jos. Arata/confirma ipocrizia Dormeo.
V-am cerut sa inlocuiti husa. Nu ati vrut. Ati invocat bonul. V-am trimis copia bonului de la Dedeman.
Dupa asta, mi-ati spus ca nu va intereseaza, ca este problema Dedeman si m-ati retrimis la ei.
Rusine!
Produsul defect este o perna ”Dormeo” si nu una ”Dedeman”. Dar daca v-ati respecta, ca firma, si ati respecta si clientul, care va aduce profit, nu ati fi tolerat existenta prescriptiilor inselatoare (spalat la 60 grd Celsius) care sa distrugul bunul Dormeo platit de mine!
Deci, avand in vedere ca eu am o perna (distrusa) marca Dormeo, intretinuta conform prescriptiilor tehnice (inselatoare/aiuristice) emise de Dormeo, inseamna ca am luat o TEAPA (originala) marca Dormeo!
Deci, rusine Dormeo!
Teapa!
Articolul: Perna clasica Dormeo Bamboo, fulgi spuma de memorie, 50 x 70 cm
Problema este ca am vrut sa spăl husa. După ce am scos perna, am introdus husa in mașina de spălat, am setat opțiunea ”lenjerie” de pe mașina de spălat si am verificat temperatura de spălare, respectiv, 60