Veltravel.ro este o agenție de turism online ce oferă bilete de avion și oferte de cazare. Agenția este una cunoscută și include peste 80.000 de locații pentru bazare și pachete de avion. Ca spații de cazare în timp real, pe site puteți găsi peste 670.000 de oferte. Site-ul oferă în timp real toate disponibilitățile, fără să mai fie nvoie de confirmări sau interogări telefonice. Site-ul poate oferii clienților bilete de avion spre orice aeroport din lume. Serviciul se remarcă prin prețuri bune dar și condiții, pentru asta sistemul interoghează peste 16 baze date de la alte agenții cunoscute. Pentru ca se garantează cel mai bun preț, se oferă diferență înapoi dacă găsiți același pachet mai ieftin. Ofertele afișate pe site nu conțin taxe ascunse sau costuri suplimentare, veți plăti exact prețul afișat. Nu există comisioane bancare. Principalele servicii pe care le oferă site-ul sunt: oferte de avion plus cazare, oferte de cazare, bilete de avion, oferte city break, oferte vancață și serviciul rent a car. Pe prima pagina a site-ului puteți selecta locul de pelcare și destinația, data de placere și întoarcerea și numărul de persoane. Dupa selectare vi se vor afișa cele mai bune oferte. În funcție de oferta selectată puteți adauga opțiunea de „adaugă mașină” sau „adaugă transfer”.
Pe site veți mai multe destinații și locații de cazare din afara României. Cele mai vizitate destinații fiind: Roma, Viena, Dresden, Berlen, Bansko, Sofia, Barcelona, Veneția, Paris, Instanbul, Corfu, Madrid, etc. Dupa ce alegeți locația dorită, vi se vor afișa toate ofertele disponibile. Vă puteți personalizare tipul de cazare cu filtrele de căutare oferite de site. Astfel vă puteți alege: prețul, numărul de stele, rating-ul TripAdvisor, punctele de interes, tip masă, facilități hotel și facilități cameră. Pe pagina fiecărei locații de cazare vi se vor afișa tipurile de camere disponibile împreună cu prețul lor dar și informații cu privire la facilități și punctele de interes. Blog-ul site-ului se poate accesa la adresa blog.veltravel.ro, aici veți găsi sfaturi și ponturi de vancață/destinații.
Vlad Roxana - ianuarie 2, 2023 @ 06:25
O vacanta reușită în Dubai datorita d– lui Mircea Bratu,experiente absolut unice. Impreuna cu dansul am ales hotelul – o alegere inspirata, un hotel cochet , pentru plata au fost create link-uri de plata , m a ajutat si cu chek – in , il recomand calduros.
O vacanta reușită în Dubai datorita d– lui Mircea Bratu,experiente absolut unice. Impreuna cu dansul am ales hotelul – o alegere inspirata, un hotel cochet , pentru plata au fost create link-uri de plata , m a ajutat si cu chek – in , il recomand calduros.
Deciu Viorel - septembrie 14, 2022 @ 11:29
Agentia in sine poate este OK insa consultantul NP (pe care-l puteti identifica din review-urile de mai jos) nu are ce cauta acolo. Sunt unul dintre “fericitii”castigatori ai loteriei BLUE AIR (sejur cumparat prin intermediul NP de la Veltravel). In 06.09.22 primesc e-mail de informare de la Blue Air ca zborul meu retur din Kefalonia s-a anulat. O sun pe respectiva NP sa-i cer ajutorul de “specialitate”in domeniu. Imi trimite 3 variante. Prima de scurtare a sejurului cu o zi, a doua cu escala in Atena si durata totala de peste 25 de ore si cea de a treia zbor direct din Atena fara a preciza cum ajung acolo… Profanul de mine, fara mare experienta, in jumatate de ora cumpar bilete cu o singura escala, durata totala 8 ore si cu pret mai mic la 2/3 fata de varianta 2.
Inainte de plecare am cerut oferta de pret pentru asigurare de sanatate. Raspuns in bataie de joc la pret dublu fata de ceea ce este pe piata. Am cerut oferta pentru inchiriere masina. Fara raspuns. Toate convorbirile au avut loc de pe un ton de superioritate a respectivei. Sincer nu inteleg cum de rezista in cadrul agentiei…
Era sa uit… Rezervarea cazarii a fost facuta de Veltravel la Expedia.com. Concluzie: nu au relatii directe cu hotelierii. Nu fac decat sa adauge comision la cel deja facut de site-uri precum Expedia. Munca din pat…
Nr. rezervare #92988 din 13.07.2022
Agentia in sine poate este OK insa consultantul NP (pe care-l puteti identifica din review-urile de mai jos) nu are ce cauta acolo. Sunt unul dintre “fericitii”castigatori ai loteriei BLUE AIR (sejur cumparat prin intermediul NP de la Veltravel). In 06.09.22 primesc e-mail de informare de la Bl
Cristina Draghiciu - decembrie 22, 2021 @ 09:54
2 vacante – a experiente absolut unice. Impreuna cu doamna Neli Popescu am ales hotelul la Istanbul – o alegere inspirata, un hotel cochet in apropierea zonei Moscheei Albastre. Pentru plata au fost create link-uri de plata asa cum am cerut – penru sume diferite. Recomand calduros.
2 vacante – a experiente absolut unice. Impreuna cu doamna Neli Popescu am ales hotelul la Istanbul – o alegere inspirata, un hotel cochet in apropierea zonei Moscheei Albastre. Pentru plata au fost create link-uri de plata asa cum am cerut – penru sume diferite. Recomand calduros.
Dana Dorobanti - septembrie 8, 2021 @ 09:56
Este a doua oara cand am luat sejur prin Veltravel si am fost la fel de multumiti ca si prima oara. Multumesc foarte mult dnei Florentina Dragomir pentru tot ajutorul oferit, pentru implicare in rezolvarea tuturor cerintelor mele cu mare profesionalism.
Este a doua oara cand am luat sejur prin Veltravel si am fost la fel de multumiti ca si prima oara. Multumesc foarte mult dnei Florentina Dragomir pentru tot ajutorul oferit, pentru implicare in rezolvarea tuturor cerintelor mele cu mare profesionalism.
Maria Alexandra - august 19, 2021 @ 20:19
A fost singura agentie la personalul cu care am vorbit la telefon a dat dovada de multa amabilitate si bunavointa (am sunat la 5-6 agentii( Interra, Christian Tour, Paralela 45, Bavaria Tour, Europa Travel etc ). Ne-a dat si cateva recomandari de cazare si sfaturi. Ne doream un Duo City Break Venetia-Roma. Din pacate, agentia nu ne asigura transferul de la hotel la aeroport, iar biletele de avion si cazarea ar fi trebuit sa ni le cautam singuri, sa le trimitem mail cu hotelul si ce avion vrem sa luam, iar ei sa ne faca o oferta. Nici transportul dintre cele 2 orase nu ni-l puteau asigura. Intrucat faceam practic toata treaba lor, urmand sa le platim si comision pt asta, am hotarat sa ne realizam o vacanta pe cont propriu, cu ce hoteluri si bilete de avion am gasit.
Insa, dintre toate agentiile la care am sunat, e singura care ne-a uimit prin amabilitatea personalului si dorinta de a ne ajuta.
A fost singura agentie la personalul cu care am vorbit la telefon a dat dovada de multa amabilitate si bunavointa (am sunat la 5-6 agentii( Interra, Christian Tour, Paralela 45, Bavaria Tour, Europa Travel etc ). Ne-a dat si cateva recomandari de cazare si sfaturi. Ne doream un Duo City Break Veneti
Ciuca Daniel Claudiu - iulie 12, 2021 @ 08:47
Am achizitionat un sejur de 10 zile in Albufeira ( Portugalia). Multumesc doamnei Neli Popescu pentru tot sprijinul acordat.
Cati - iunie 25, 2021 @ 12:25
A trebuit sa platim suplimentar taxa de 156 euro pentru bagajele de cala, asta in situatia in care stiam ca le avem incluse in pret de la inceput!
Carmen Gheorghe - iunie 11, 2020 @ 09:59
Eu am avut o experienta foarte nefericita cu aceasta agentie. Am avut un sejur platit la Roma pentru martie 2020, s-a anulat zborul datorita COVID 19, compania aeriana a rambursat banii pentru biletele de avion si de atunci, incerc fara succes sa obtin banii inapoi de la Veltravel. Practic nici nu-mi mai raspund la mailuri si telefoane. Stiu ca au fost pusi in dificultate de situatia creata si am inteles acest lucru, dar consider ca este dreptul meu sa mi se dea niste informatii clare . Tot ce au facut a fost doar sa emita factura storno si sa tergiverseze situatia .
Eu am avut o experienta foarte nefericita cu aceasta agentie. Am avut un sejur platit la Roma pentru martie 2020, s-a anulat zborul datorita COVID 19, compania aeriana a rambursat banii pentru biletele de avion si de atunci, incerc fara succes sa obtin banii inapoi de la Veltravel. Practic nici nu-
Alina - iunie 24, 2020 @ 12:32
Bună ziua , la fel am pățit și noi.O intrebare vă rog daca puteți să mi răspundeți,cum ați știut dumneavoastră că s au rambursat banii de la compania aeriană?
Bolanu Ana Irina - iulie 1, 2020 @ 09:33
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă pentru veridicitate.
Si noi ne chinuim sa recuperam banii pe un pachet in Spania.
Din pacate nu fac decat sa tergiverseze fara sa ne ofere o solutie concreta.
Va sfatuiesc sa actionati in instanta.
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă pentru veridicitate.
Si noi ne chinuim sa recuperam banii pe un pachet in Spania.
Din pacate nu fac decat sa tergiverseze fara sa ne ofere o solutie concreta.
Va sfatuiesc sa actionati in instanta.
Codrina Mardare - mai 12, 2020 @ 14:42
Pe 12 mai 2020 am sunat la Call Center-ul agenției turistice Veltravel, în legătură cu rambursarea unui city-break la Pisa care trebuia să înceapă pe 19 mai 2020. Din cauza pandemiei nu am putut să mai merg în Italia și în plus Ryanair a anulat zborurile dus-întors spre Pisa și de aceea am solicitat prin email rambursarea plății efectuate încă din 21 ianuarie 2020. Doamna care a răspuns la telefon a spus că nu știe nimic despre emailurile mele și nici nu știe să-mi spună cu cine să vorbesc despre situația mea. Nu mi-a plăcut deloc atitudinea doamnei și văzând că nu mă lămurește cu nimic și în afară de nu știu nimic, eu muncesc de acasă, (nu știu cum muncea, dacă tot nu știa nimic?) nu mi-a spus ceva, i-am spus că mă voi adresa Ministerului Economiei, ea mi-a răspuns să fac ce vreau. Aveți grijă cu această agenție turistică, să nu fiți tratați la fel!
Pe 12 mai 2020 am sunat la Call Center-ul agenției turistice Veltravel, în legătură cu rambursarea unui city-break la Pisa care trebuia să înceapă pe 19 mai 2020. Din cauza pandemiei nu am putut să mai merg în Italia și în plus Ryanair a anulat zborurile dus-întors spre Pisa și de aceea
Corina - februarie 1, 2020 @ 06:39
Buna ziua ! Tocmai ce m-am intors ieri din citi break-ul la Paris si doresc sa va detailez putin experienta cu veltravel .
Mentionez ca obisnuiesc sa calatoresc in Europa , suntem un cuplu de 40 ani . Ceea ce mi-a fost dat sa traiesc in aceste 3 zile nu am trait niciodata . Am plecat la Paris cu o ocazie speciala , sarbatorirea a 1 an de casatorie . Am planificat fiecare zi si fiecare ora cu rezervari la moulin rouge , croaziera nocturna , vizita Versailles , tot programul era facut .
Cazarea oferita prin voi si ofertata cu 3 stele si imagini frumoase , ne-a distrus tot sejurul , nu am avut pretentii decat de ceea ce am platit , un hotel de 3 stele , curat si bine pozitionat pt transportul in comun respectiv metrou . De cand am ajuns si am avut primul impact cu camera am plans , nu ne-am putut imagina ca poate exista asa ceva in 2020 .
Va trimit niste imagini sugestive , poate va veti putea imagina cum e sa pleci la Paris cu voie buna si cum e ca neprofesionalismul unor oameni sa te puna in situatia sa traiesti in concediu cum nu ai trai o clipa in viata de zi cu zi …..
Sa stiti ca am fost la „receptie” si am reclamat , am dorit sa ne schimbe camera cu o alta , ca nu se poate dormi acolo , ca nu avem minime conditii , usa de la intrare avea probleme , se inchidea doar trantita de minim 2 ori , geamurile nu se inchideau bine , usa de la baie nu se inchidea si din interior venea un miros greu de suportat , in plus mizeria si mucegaiul oribil , 3 zile am dormit imbracati in hainele noastre ….. Cei de la receptie au zis ca toate camerele sunt la fel si putem pleca daca nu ne convine …..
Dupa cum v-am spus la inceput noi aveam programate toate orele , nu puteam sa ne permitem sa umblam cu bagajele dupa noi sa gasim alta cazare in Paris la ora 19 cand am ajuns …. Am plans , ne-am urlat neputinta si am petrecut cat mai putin timp in camera . Dar lucrurile nu pot ramane asa , am fost inselati , mintiti cu imagini frumoase si cu cele 3 stele care ne-au facut sa rezervam acest citibreak la dvs . Va trimit poze in atach , sa vedeti conditiile in care am fost nevoiti sa traim 3 zile , sa faceti un exercitiu de imaginatie si sa va imaginati ca mergeti acolo si planuiti seri romantice cu sampanie si etc ……
Astept concluziile dvs si solutiile pe care le gasiti pt aceasta situatie .
Am asteptat 3 zile concluziile dv , nu ati dat niciun semn ….. Sa stiti ca avem si drepturi nu doar obligatia de a plati in avans . Din pacate nu pot adauga poze , sunt f sugestive dar le-ati primit pe email
Buna ziua ! Tocmai ce m-am intors ieri din citi break-ul la Paris si doresc sa va detailez putin experienta cu veltravel .
Mentionez ca obisnuiesc sa calatoresc in Europa , suntem un cuplu de 40 ani . Ceea ce mi-a fost dat sa traiesc in aceste 3 zile nu am trait niciodata . Am plecat la Paris
Arpad Dobre - decembrie 29, 2019 @ 05:49
Sunt multumit de profesionalismul doamnei Florentina Dragomir. Ne-a explicat tot in amanunt, dar probabil nu stia care sunt conditiile de cazare la hotelul Cesar Palace din Roma, unde ni s-a facut rezervarea pe 2 nopti, in perioada 26 – 28 decembrie 2019. Singurul atu al acestui „hotel” (veti vedea de ce am pus ghilimele) este ca se afla la distante relativ mici fata de obiective turistice de interes din Roma. Experienta noastra a inceput in dimineata zilei de 26 decembrie 2019, cand am ajuns la adresa indicata pe voucher, Via Nomentana 55, unde se afla o cladire FARA NICIO FIRMA DE HOTEL PE FRONTISPICIU. Putea fi un prim semn de ingrijorare, dar am zis ca poate o fi firma pe acoperisul cladirii (ulterior am constatat ca nu era…). Erau doua usi masive de lemn, inchise, cu cel putin trei butoane de interfon pe care scria Cesar Palace si pe care am apasat insistent, dar nu ne-a vorbit si nu ne-a deschis nimeni. Am sunat la numarul de telefon de pe voucher, iar dupa 3 minute ne-a raspuns un barbat care ne-a spus sa tastam 1010 pe o tastatura si vom intra, apoi sa luam liftul pana la etajul 5 unde se afla „receptia”. Am intrat, am urcat la 5, am ajuns intr-o camera care numai a receptie nu arata, dar nu ne-am ingrijorat prea tare. Acolo se afla o doamna care discuta cu o familie de romani, nemulltumiti de servicii. Ei ne-au spus ca au gasit igrasie pe aproape tot tavanul din camera lor si ne-au aratat fotografii. Atunci am inceput sa ne ingrijoram. Ne-au spus ca platisera si mic dejun, dar ca nu li s-a oferit asa ceva. Pe voucherul nostru scrie bed and breakfast si am crezut ca asta insemna ca avem mic dejun, dar receptionera ne-a spus ca nu figuram cu mic dejun platit. Oricum, am inteles de la familia de romani ca micul dejun se servea la un local in afara hotelului si era doar un croissant si o cafea, deci nu am pierdut mare lucru. Am ajuns si in camera noastra, unde era frig, dar am vazut ca aveam aer conditionat. L-am setat pe HEAT, i-am dat drumul, iar dupa cateva minute de asa-zisa caldura, a incetat sa mai incalzeasca, era doar aer la temperatura camerei. Precizez ca stiu sa umblu aparate de aer conditionat, stiu sa le setez , am acasa unul, la serviciu am altul, iar in ultimii 15 ani am tot utilizat mai multe tipuri de astfel de aparate. Continuand plimbarea prin micuta camera, am intrat in baie, unde, evident, era frig, cam ca afara, 10-12 grade Celsius, iar pe tavan era igrasie si mirosea urat, iar prosoapele si hartia igienica erau jilave din cauza umezelii. Au urmat doua nopti de dormit in frig, noroc ca peste zi ne plimbam prin Roma si ne mai abateam atentia de la conditiile jalnice de cazare. In incheiere, am o intrebare si o recomandare. Daca ar fi fost o familie de englezi sau de francezi cu rezidenta in Bucuresti, oare ar fi beneficiat de aceleasi conditii de cazare la Roma? VELTRAVEL, va consider de buna credinta, poate ca nu stiati care sunt conditiile de cazare sub minimul standard, dar acest hotel va aduce deservicii. VELTRAVEL, SCOATETI ACEST „HOTEL” DE PE LISTA DVS DE OPTIUNI DE CAZARE!
Sunt multumit de profesionalismul doamnei Florentina Dragomir. Ne-a explicat tot in amanunt, dar probabil nu stia care sunt conditiile de cazare la hotelul Cesar Palace din Roma, unde ni s-a facut rezervarea pe 2 nopti, in perioada 26 – 28 decembrie 2019. Singurul atu al acestui „hotel” (v
Popa Gabriela Georgeta - octombrie 29, 2019 @ 19:52
Am achizitionat un sejur de 4 zile la Roma in perioada 01.10/04 10.2019.Multumesc din suflet d/nei Neli Popescu pt.profesionalismul de care a dat dovada,pt.sfaturile si alegerile făcute împreună cu domnia sa(hotel ,,Consul,,)pt.explicațiile oferite la toate intrebarile adresate domniei sale,am fost ajutată cu check/In si pt.întoarcere. MULTUMESC din suflet d/nei NELI POPESCU
Am achizitionat un sejur de 4 zile la Roma in perioada 01.10/04 10.2019.Multumesc din suflet d/nei Neli Popescu pt.profesionalismul de care a dat dovada,pt.sfaturile si alegerile făcute împreună cu domnia sa(hotel ,,Consul,,)pt.explicațiile oferite la toate intrebarile adresate domniei sale,am
Iene Ramona - octombrie 9, 2019 @ 14:29
Într-adevăr Dna Nelu Popescu lasă mult de dorit in ceea ce privește modul de relaționare cu clienții ….e plina de nervi, are mereu treabă cică și te lasă să aștepți nejustificat de mult…cred că ar trebui sa și găsească alt job….ea este foarttr departe fata de profesionalismul d-lui Mihai Neagu
Într-adevăr Dna Nelu Popescu lasă mult de dorit in ceea ce privește modul de relaționare cu clienții ….e plina de nervi, are mereu treabă cică și te lasă să aștepți nejustificat de mult…cred că ar trebui sa și găsească alt job….ea este foarttr departe fata de profe
Nicoleta Calin - septembrie 2, 2019 @ 10:11
Sejur în Spania, Lioret del Mar și Barcelona în mai 2019, a doua vacanță achiziționată prin Veltravel după cea din Tenerife. Am avut o colaborare foarte bună, am primit informații exacte despre hotel și stațiune, ne-au ajutat cu check-in, ne-a răspuns de fiecare dată când am avut nelămuriri. Cu siguranșă voi mai apela la această agenție
Sejur în Spania, Lioret del Mar și Barcelona în mai 2019, a doua vacanță achiziționată prin Veltravel după cea din Tenerife. Am avut o colaborare foarte bună, am primit informații exacte despre hotel și stațiune, ne-au ajutat cu check-in, ne-a răspuns de fiecare dată când am avut nel
Stan Ion - decembrie 9, 2018 @ 03:54
Vacanta în Paris nota 10
Vacanta la Dubai nota 10
Sarmasan Calin - decembrie 4, 2018 @ 12:20
Intre 29 nov.-02 dec. 2018 am fost in Roma cazat la Quality Hotel Rouge et Noir, printr-un pachet ”City Breack” achizitionat prin agentia VelTravel. Hotelul este departe de centrul Romei (rupt de centrul istoric), camerele lasa de dorit la incalzire (este dotat cu calorifere care nu functioneaza, astfel in baie este frig chiar la 16 grade Celsius inregistrate afara), doar aerul conditionat da ceva caldura, frigiderul a fost gol, si ATENTIE!!! taxa de oras de 6 euro/persoana nu este inclusa in pachetele turistice gen ”City Breack”, este solicitata si se plateste la receptie. Au fost probleme si cu apa calda, care nu curgea in cursul serii, iar pentru a ajunge in oras trebuie solicitat taxi, sau parcurs un timp de 25 minute pe jos pana la metrou. Micul dejun a fost variat si de calitate.
Intre 29 nov.-02 dec. 2018 am fost in Roma cazat la Quality Hotel Rouge et Noir, printr-un pachet ”City Breack” achizitionat prin agentia VelTravel. Hotelul este departe de centrul Romei (rupt de centrul istoric), camerele lasa de dorit la incalzire (este dotat cu calorifere care nu functioneaza
Nicoleta Calin - noiembrie 13, 2018 @ 08:06
Am achizitionat in ianuarie 2018 o vacanta in Tenerife .
Totul a fost excelent, de la planificare, plata, organizare.
Multumesc doamnei Mariana.
Spulber Malina Carina - septembrie 25, 2018 @ 14:02
Persoanele din call center nu stiu sa poarte o discutie cu clientii. Nu sunt in stare sa iti dea un minim de informatii. Au o atitudine total neprofesionala Citez : „Nu am nici timp si nici chef sa vorbesc.” Doamna Neli Popescu, operator call center Veltravel.
Persoanele din call center nu stiu sa poarte o discutie cu clientii. Nu sunt in stare sa iti dea un minim de informatii. Au o atitudine total neprofesionala Citez : „Nu am nici timp si nici chef sa vorbesc.” Doamna Neli Popescu, operator call center Veltravel.