Magazinul Quickmobile și-a început existanța în anul 2005, cu toate că acum magazin-ul este axat pe smartphone-uri, în 2005 populația lumii folosea clasicele telefoane mobile. Că să vă faceți o părere, primul iphone a fost lansat în anul 2007. Magazinul oferă acum o gamă largă de smartphone-uri, electronice și diverse accesorii. Quickmobile este cunoscut îndeosebi mai ales prin oferta sa de smartphone-uri. Magazinul comercializează produse de la majoritatea producătorilor de smartphone-uri, putem enumera Apple, LG, Samsung, Huawei, HTC, Sony, Nokia, etc. Atunci cănd doriți să alegeti un smartphone, magazinul vă pune la dispoziție un filtru optim. Magazinul este chiar unul dintre cele mai accesate atunci când vine vorba de comerțul cu smartphone-uri. Magazinul a reușit să cladească relații optime cu furnizor din China și a adus pe piața interna smartphone-uri chinezești la prețuri optime.
Magazinul oferă o pagină cu noutăți pentru a vedea ce produse au apărut, o pagină cu produse aflate la reducere și o pagină dedicata brand-urilor. Produsele comandate se pot returna în maxim 30 de zile. Coletul se poate deschide la primire și se poate opta pentru o garanție extinsă. Magazinul oferă clienților și posibilitatea de a opta pentru împachetare premium.
Bianca Nicoleta - septembrie 7, 2023 @ 11:46
Buna ziua,
Am comandat un PS5 in data de 30.08. Azi, in 07.09 au trecut acele 7 zile lucratoare (termen estimativ de livrare). Am trimis un email in care le solicit un update legat de comanda mea, si au zis ca acel termen de 7 zile e estimativ. Din asta eu inteleg ca poate fi livrat anul viitor, peste 2 ani, peste 3… 99% din magazinele online au livrare in max 5 zile, aici se pare ca mai bine comanzi de pe Shein sau Aliexpress ca ajunge mai repede comanda.
Buna ziua,
Am comandat un PS5 in data de 30.08. Azi, in 07.09 au trecut acele 7 zile lucratoare (termen estimativ de livrare). Am trimis un email in care le solicit un update legat de comanda mea, si au zis ca acel termen de 7 zile e estimativ. Din asta eu inteleg ca poate fi livrat anul viitor, pes
Adrian - martie 8, 2022 @ 12:37
Am comandat un Oneplus 9rt.
Nu am știut ca nu vine cu GMS instalat, nu era specificat.
Nu a avut manual de utilizare.
A durat 10 zile sa ajungă.
Am făcut un review de 5 zile și încă este „în aprobare”.
Nu voi mai comanda niciodată de pe acest site.
Am comandat un Oneplus 9rt.
Nu am știut ca nu vine cu GMS instalat, nu era specificat.
Nu a avut manual de utilizare.
A durat 10 zile sa ajungă.
Am făcut un review de 5 zile și încă este „în aprobare”.
Nu voi mai comanda niciodată de pe acest site.
Număr comandă.(Părere negati
Mioara Petrescu - septembrie 24, 2021 @ 10:46
Eu am achiziționat de la Quick un smartphone și anume Motorola Edge 20 pentru nepotul meu, cu ocazii aniversării sale. Am primit coletul în 2 zile iar produsul este perfect. Recomand.
Ioana - septembrie 19, 2021 @ 09:44
Am cumpărat de pe site-ul quickmobile un telefon Samsung Galaxy A22 5G, pe care l-am returnat pentru că nu avea NFC (pe site scria la specificații: NFC: DA (depinde de regiune – nu am știut la momentul respectiv că vând produse pentru Asia).
Telefonul pare ok, l-am cumpărat după ce am citit reviewuri despre el, dar nu l-am folosit pentru că, neavând NFC, l-am returnat imediat. Curierul a venit vineri (la mai bine de o săptămână de la comandă), iar luni l-am returnat. Problema e cu Service Return cu care colaborează quickmobile, care e de toată jena. Mi-au spus că telefonul e neconform și trebuie să îmi scadă din prețul de achiziție. Mi-au trimis poze cu ambalajul deteriorat, dar nu au cum să fie poze la ceea ce am trimis eu. Și eu le-am trimis poze făcute de mine, unde se vede clar că ambalajul a fost tăiat atent, cu cutterul, nu rupt cum apare în pozele lor. Păcat că își bat joc așa de clienți. Au tarif de 1,5 euro / minut la telefon, ceea ce descurajează clientul să sune la ei, cred că exact pe asta se bazează. Am mai comandat produse de la quickmobile, dar nu o să o mai fac. Cu faza aceasta au pierdut un client fidel.
Am cumpărat de pe site-ul quickmobile un telefon Samsung Galaxy A22 5G, pe care l-am returnat pentru că nu avea NFC (pe site scria la specificații: NFC: DA (depinde de regiune – nu am știut la momentul respectiv că vând produse pentru Asia).
Telefonul pare ok, l-am cumpărat după ce am
andreea - august 10, 2021 @ 09:48
.In data de 04.04.2021 am achizitionat online de pe site-ul quickmobile.ro o consola PlayStation5 care a sosit in stare buna.
In data de 27.07.2021 am trimis la garantie controller -ul acestui playstation care avea o defectiune tehnica ,nu mai functiona unul din joystick-uri .
Controller-ul a fost trimis intact fara urme de lovituri sau zgarieturi ,fara nici o problema mecanica.
In data de 05.08.2021 Service Return Baia Mare cu sediul in Bulevardul București 118, Baia Mare 430013 Maramures imi trimite poze cu controller -ul taiat de cutter spunand ca nu face obiectul garantiei si daca constatarea service-ului partener autorizat ma nemultumeste, pot sa solicit o contraexpertiza de 299 lei (T.V.A. inclus).
Mi s-a pus la dispozitie un e-mail la care mi-au raspuns sec ca ei asa au primit produsul, iar la numarul de telefon afisat pe cardul de garantie nu raspunde nimeni.
Pozele facute in ziua receptiei de catre Service Return dovedesc faptul ca ei l-au primit intact.
De asemenea firma quickmobile Baia Mare cu sediul in Bulevardul București 4, Baia Mare 430281 Maramures refuza solutionarea problemei cu Service Return trimitandu-ma sa fac acea contraexpertiza.
Am incercat sa rezolv pe cale amiabila rugandu-i sa imi retuneze produsul pe care eu l-am trimis la garantie exact asa cum era sau sa fie inlocuit sau contravaloarea acestuia.
Sunt refuzata constant si nu pot cominica cu dansii.
Se pare ca exista multe de astfel de reclamatii impotriva quickmobile.ro si impotriva Service Return.
Se pare ca este o practica obisnuita.
.In data de 04.04.2021 am achizitionat online de pe site-ul quickmobile.ro o consola PlayStation5 care a sosit in stare buna.
In data de 27.07.2021 am trimis la garantie controller -ul acestui playstation care avea o defectiune tehnica ,nu mai functiona unul din joystick-uri .
Controller-ul a fost t
Cezar - aprilie 16, 2021 @ 08:07
N-am fost inspirat sa citesc de pe aceste site-uri înainte sa cumpăr de la quickmobile. Așa ca ma alătur și eu celor care au luat teapa.
Am cumparat un Apple magsafe, după ce in prealabil am întrebat și mi-au confirmat ca produsul este original.
După recepția produsului, am constatat ca este o chinezărie ieftină, ce se găsește pe la noi cu jumătate de preț, iar pe AliExpress cu un sfert din banii dați.
Bineînțeles ca am corespondat cu ei și ca sa returnez produsul trebuie sa plătesc taxa de transport și probabil și ceva bani ca l-am folosit 2 zile.
Cei care mai cumpărați de la ei: vedeți pe factura sa aveți scrisă seria produsului (in cazul meu nu era) și in caz negativ sa refuzați produsul. Eu am plătit cu cardul și oricum era tardiv, chiar dacă vedeam ca nu exista seria înainte de a primi produsul.
Dacă va adresați autorităților aveți in vedere și niște infracțiuni: înșelăciune, legea 84/1998, legea 11/1991.
N-am fost inspirat sa citesc de pe aceste site-uri înainte sa cumpăr de la quickmobile. Așa ca ma alătur și eu celor care au luat teapa.
Am cumparat un Apple magsafe, după ce in prealabil am întrebat și mi-au confirmat ca produsul este original.
După recepția produsului, am constatat ca es
Adela Nitu - martie 25, 2021 @ 13:11
Buna,
Am comandat la reducere de pe QM 4 huse pentru IPhone 11 pro și MAX.
Au venit următoarea zi dar cu stupoare am constat ca sunt niste falsuri foarte proaste.
Pe lângă ca sunt fake toate au defect(lipsa unui buton,căptușeala desprinsa, margini prost tăiate)…iar răspunsul lor a fost sa fac retur după câteva mail-uri și încercării nenumărate sa-i contactez telefonic.
Răspunsul lor a fost fix de politician:
“ Buna ziua,
Produsele noastre provin de la distribuitori oficiali din toata lumea si sunt noi si originale.
Avem rugamintea sa completati cererea de retur pe http://www.service-return.com, iar in cel mai scurt timp, un curier va va ridica coletul.
Procedura de retur o regasiti si in link-ul urmator: https://www.quickmobile.ro/suport/garantia-produselor
In cadrul returului se poate opta doar pentru rambursarea sumei, dupa care se poate plasa o noua comanda pentru produsul dorit.
De asemenea, avem rugamintea sa mentionati in fisa de retur toate detaliile.
Pentru detalii si suport va stam la dispozitie.
O zi frumoasa!
Buna,
Am comandat la reducere de pe QM 4 huse pentru IPhone 11 pro și MAX.
Au venit următoarea zi dar cu stupoare am constat ca sunt niste falsuri foarte proaste.
Pe lângă ca sunt fake toate au defect(lipsa unui buton,căptușeala desprinsa, margini prost tăiate)…iar răspunsul lor a fos
Onur - ianuarie 7, 2021 @ 11:07
Am dat comanda de un telefon,dar m-am razgandit citind parerile altor persoane despre acest site. Am incercat sa contactez pe cineva dar fara raspuns la telefon,facebook,mail.Astept acum sa imi intre innapoi banii pe card.
Comanda cu nr:QM_603868
Despre calitate/garantie/termen de livrare nu pot sa-mi dau cu parerea ca nu am apucat sa testez produsul.
Am dat comanda de un telefon,dar m-am razgandit citind parerile altor persoane despre acest site. Am incercat sa contactez pe cineva dar fara raspuns la telefon,facebook,mail.Astept acum sa imi intre innapoi banii pe card.
Comanda cu nr:QM_603868
Despre calitate/garantie/termen de livrare nu pot sa-
Georgiana Todor - ianuarie 22, 2021 @ 14:02
Ai mai primit banii inapoi?
Oana T - ianuarie 7, 2021 @ 09:52
Am plasat o comanda anul trecut in luna decembrie si de atunci niciun semn din partea acestor indivizi. Ieri cand le-am dat un mesaj sa ii intreb despre comanda mea, mi-au dat seen si dupa block.
Am plasat o comanda anul trecut in luna decembrie si de atunci niciun semn din partea acestor indivizi. Ieri cand le-am dat un mesaj sa ii intreb despre comanda mea, mi-au dat seen si dupa block.
Număr comandă.(Părere negativă): QM_838042
Budacu Ionuț - decembrie 30, 2020 @ 14:14
Magazinul vinde „iluzii”.Am comandat un produs care se afla in stoc furnizor pe data de 25.12.2020 pe care l-am platit cu cardul, urmând a fi livrat in maxim 7 zile.Pe data de 30.12.2020 am primit mail că produsul nu a fost confirmat de către furnizor și să mai aștept 7 zile,apoi să anulez comanda.Se pare că asta este metoda lor de shopping online.Acum aștept banii să intre înapoi în cont.Nu recomand să plătiți cu cardul.Este prima și ultima mea interacțiune cu acest magazin online .
Magazinul vinde „iluzii”.Am comandat un produs care se afla in stoc furnizor pe data de 25.12.2020 pe care l-am platit cu cardul, urmând a fi livrat in maxim 7 zile.Pe data de 30.12.2020 am primit mail că produsul nu a fost confirmat de către furnizor și să mai aștept 7 zile,apoi s
Florin - decembrie 28, 2020 @ 09:50
Au preturi mai mici decat alte magazine, insa produsele sunt de o calitate indoielnica. Am cumparat o pereche de Apple EarPods si calitatea lasa foarte mult de dorit, cred ca de fapt sunt niste fake-uri vandute pe post de produs original. Am scris un review descriind experienta de produs, insa nu l-au aprobat. Probabil ca aproba doar review-urile pozitive. Firma care se ocupa de retur (nu-mi dau seama daca este afiliata quickmobile sau nu) vorbeste in template-uri de mesaje si customer service-ul quickmobile este egal cu zero. Cand ma gandesc ca voiam sa cumpar de la quickmobile un produs scump (binisor peste 1000 de euro), ma bucur ca m-am razgandit in ultima clipa. N-as fi vrut sa primesc cine stie de produs reconditionat sau fake pe post de produs original nou si sa ma chinui ca acum cu garantii, customer service si altele – de fapt sa vorbesc cam singur.
Au preturi mai mici decat alte magazine, insa produsele sunt de o calitate indoielnica. Am cumparat o pereche de Apple EarPods si calitatea lasa foarte mult de dorit, cred ca de fapt sunt niste fake-uri vandute pe post de produs original. Am scris un review descriind experienta de produs, insa nu l-
Alina - decembrie 23, 2020 @ 15:36
Ma gandesc sa inaintez o plangere penala! politica de retururi a acestui magazin si a firmei de service este pur si simplu o activitate infractionala. Am comandat un termoostat smart, iar cand mi-a fost livvrat am realizat ca nu e varianta pentru Europa. Nu aveam cum sa il montez. L-am returnat imediat, fara sa fac altceva decat sa deschid cutia, sa scot produsul, sa vad ca ii lipseste modulul de Europa si sa-l bag inapoi in cutie. Fara sa dezlipesc folia de protectie sau sa incerc sa-l montez. Am facut cerere de retur si, cu stupoare maxima, am primit niste poze (neindentificabile) cu ceva ecran zgariat, evident nu de la produsul meu! Mi-au retinut 25% din pret ”PENTRU UTILIZARE”!!!!!! Am facut plangere la ANPC, urmeaza judecatoria si inca ma gandesc daca sa nu implic Politia.
Va recomand cu tarie sa nu folositi aceasta firma!
Ma gandesc sa inaintez o plangere penala! politica de retururi a acestui magazin si a firmei de service este pur si simplu o activitate infractionala. Am comandat un termoostat smart, iar cand mi-a fost livvrat am realizat ca nu e varianta pentru Europa. Nu aveam cum sa il montez. L-am returnat imed
predonescu lucian - iulie 22, 2020 @ 07:47
Am cumparat S20 ultra 512 gb, livrat in 3 zile . Comunicare excelenta. Pret bun la extra garantie. Nu ma asteptam sa fie totul atat de ok.
predonescu lucian - iulie 22, 2020 @ 07:42
Am cumparat un S20 ultra 512gb , l am comandat vineri si mi a fost adus marti. Au fost foarte promti, mi au comunicat stadiul livrarii si le multumesc.
Pascale Dan - mai 9, 2020 @ 18:53
Nici o șansa de comunicare. La telefon este un răspuns care spune ca este disponibilă doar comunicarea pe email. Pe email nu Răspunde nimeni la nici un mesaj. Am comandat un telefon cu promisiunea ca va fi livrat in Aprilie si suntem lajumatatea lui Mai si încă nu este livrat. Curierul – Fan Curier – nu știe nimic de colet si nu Răspunde la nici o reclamație. Bănuiesc ca sunt intr-o cârdășie ambele firme pentru a prostii clienții. Nu faceți greșeală sa comandați ceva de la Quickmobile sau sa folosiți serviciile Fan Courier.
Nici o șansa de comunicare. La telefon este un răspuns care spune ca este disponibilă doar comunicarea pe email. Pe email nu Răspunde nimeni la nici un mesaj. Am comandat un telefon cu promisiunea ca va fi livrat in Aprilie si suntem lajumatatea lui Mai si încă nu este livrat. Curierul –
Titel Hotăranu - decembrie 24, 2019 @ 20:55
Așa ceva doar in Romania se poate întâmpla. A expirat numărul de zile și nici un semn din partea d-lor. Dar când au încasat banii în cont, acum 7 zile lucrătoare, a fost ok ? Sigur nu va rămâne așa! Sărbători frumoase? Puțină omenie și respect nu mai există ? Și asta pentru un smartphone ?
Așa ceva doar in Romania se poate întâmpla. A expirat numărul de zile și nici un semn din partea d-lor. Dar când au încasat banii în cont, acum 7 zile lucrătoare, a fost ok ? Sigur nu va rămâne așa! Sărbători frumoase? Puțină omenie și respect nu mai există ? Și asta pentru un sma
Titel Hotăranu - decembrie 24, 2019 @ 21:09
Am efectuat plata online in 05 decembrie 2019 la prima oră, dimineața. Azi este 24 decembrie 2019 , ora 23:01. Nu am primit nimic. Era o comanda pentru un amărât de telefon, achitată online. Era cadou pentru …. Am rugat-o frumos pe d-na de la relații clienți să fie sinceră, in privința livrării. De ce așa bătaie de joc? Mulțumesc mult. Nu voi mai comanda on-line niciodată. Vă mulțumesc oricum.
Am efectuat plata online in 05 decembrie 2019 la prima oră, dimineața. Azi este 24 decembrie 2019 , ora 23:01. Nu am primit nimic. Era o comanda pentru un amărât de telefon, achitată online. Era cadou pentru …. Am rugat-o frumos pe d-na de la relații clienți să fie sinceră, in privin
Criste - noiembrie 12, 2019 @ 07:40
Am cumpărat anul trecut un note 8 deoarece avea procesor snapdragon. Acum o săptămână s-a fisurat ecranul în buzunar și la am trimis la service retun și mi-au răspuns după trei zile că fisurarea ecranului este din vina mea și mă costă 1.100 RON reparația și este din vina mea.
Am cumpărat anul trecut un note 8 deoarece avea procesor snapdragon. Acum o săptămână s-a fisurat ecranul în buzunar și la am trimis la service retun și mi-au răspuns după trei zile că fisurarea ecranului este din vina mea și mă costă 1.100 RON reparația și este din vina mea.
Număr
George - septembrie 3, 2019 @ 14:43
Am achizitionat un ceas marca Samsung galaxy watch iar dupa aproximativ 9 zile ceasul a încetat să mai sune si sa mai aibe sonor in timpul conversației. Am fost cu ceasul la garantie la Samsung unde am aflat ca ceasul meu nu beneficiaza de garantie internațională Samsung deoarece el este destinat pentru Emiratele Arabe. Circul de abia acum incepe….
Am dat ceasul retur si am cerut banii înapoi, dar cei de la retur au spus că imi vor opri 300 de lei din valoarea produsului pentru ca prezintă zgarieturi. Deci ei încearcă să îmi oprească 20% pentru zgarieturi pe care eu nu le am produs si care potrivit lor apar pe ceas. Bineinteles ca am.refuzat banii si m am adresat ANPC ului pentru soluționare. Ceasul se află și în clipa actuala pa ei, deși ei susțin că au dat o „resetarea generala” iar ceasul si a revenit. Ceasul este in posesia lor de mai bine de o luna de zile. De menționat este faptul că ei nu se deranjează sa te.sune ei comunică doar prin email, iar daca vrei sa vorbesti tu cu ei esti taxat cu 1,5 euro pe minut.
Am achizitionat un ceas marca Samsung galaxy watch iar dupa aproximativ 9 zile ceasul a încetat să mai sune si sa mai aibe sonor in timpul conversației. Am fost cu ceasul la garantie la Samsung unde am aflat ca ceasul meu nu beneficiaza de garantie internațională Samsung deoarece el este destin
vasile - august 8, 2019 @ 15:03
Felicitari QuickMobile ,am comandat un telefon si l am primit in doua zile
Data Ora Localitate Status colet
08.08.2019 16:33 Destinatie Confirmare de receptie:
08.08.2019 16:33 Toplet Ultimul status al expeditiei: livrat in data 08.08.2019 16:33.
08.08.2019 10:40 Toplet Expeditia a fost preluata spre livrare de catre curierul din orasul Toplet in data 08.08.2019 10:40.
08.06.2019 18:57 Baia Mare Expeditia a plecat din hub-ul FAN Courier Baia Mare spre hub-ul de destinatie in data 06.08.2019 18:57.
08.06.2019 17:49 Baia Mare Expeditia a fost preluata de catre FAN Courier in data 06.08.2019 17:49.
Pentru mai multe detalii despre statusul expeditiei tale te rugam sa suni la Fan Courier – 021 9336
Felicitari QuickMobile ,am comandat un telefon si l am primit in doua zile
Data Ora Localitate Status colet
08.08.2019 16:33 Destinatie Confirmare de receptie:
08.08.2019 16:33 Toplet Ultimul status al expeditiei: livrat in data 08.08.2019 16:33.
08.08.2019 10:40 Toplet Expeditia a fost preluata spr
Mihai D. - ianuarie 19, 2019 @ 21:20
Potrivit statusului comenzii, postat de Quickmobile (daca exista cu adevarat acest sereleu), in data de 11 ianuarie 2019, ora 12:41, am ”efectuat cu succes plata” in valoare de 1400,38 lei.
In data de 18.01.2019, in intervalul orar 09:28 – 09:59, am aflat de la operatorul QM (cred ca este singurul angajat al sereleului, judecand dupa cele 30 de minute in care robotul QM, cu o voce de starleta XXX, mi-a repetat aceleasi trei lucruri fara nicio relevanta in speta mea) ca, desi statusul comenzii nu a mai evidentiat parcurgerea niciunei etape, opineaza ca cel mai tarziu marti (22.01.2019 – n.a.) voi primi produsul comandat si achitat.
In data de 18.01.2019, ora 16:10, am fost instiintat (printr-un e-mail depistat de abia a doua zi) ca furnizorul nu a confirmat (sau a infirmat comanda) si ca daca nu o va confirma nici in urmatoarele 7 zile, SA ANULEZ COMANDA!
Nu am mai asteptat cele 7 zile. Am anulat comanda imediat, lansand o alta, catre o alta firma. In functie de cat de repede QM imi va returna suma platita, voi intelege daca a fost vorba doar de neseriozitate, calibrandu-mi caile de atac in consecinta.
Potrivit statusului comenzii, postat de Quickmobile (daca exista cu adevarat acest sereleu), in data de 11 ianuarie 2019, ora 12:41, am ”efectuat cu succes plata” in valoare de 1400,38 lei.
In data de 18.01.2019, in intervalul orar 09:28 – 09:59, am aflat de la operatorul Q
B.Gabriel - decembrie 15, 2020 @ 22:17
In cat timp ai primit bani inapoi ca si eu sunt in aceeasi situatie sa stiu la ce sa ma astept?
Alexandra - octombrie 7, 2018 @ 14:25
Eu recomand qm. Nu am avut probleme cu ei. Am cumparat doua smartphoneuri si sunt multumita.
Marcel - septembrie 14, 2018 @ 09:02
Nu faceti ca mine, greseala de a cumpara de la quickmobile.ro pentru ca veti fi tepuiti!
Veti cumpara un telefon cu diverse posibile probleme, adus pe cai neoficiale in Romania cu garantie nerecunoscuta de producator. Garantia va va fi oferita prin alt site dubios controlat de quickmobile.ro, service-return.com. Veti fi taxat de catre Service Return cu aproximativ 8.5 Lei pe minut daca veti indrazni sa-i contactati telefonic, iar pe mail raspunsurile vor fi pe langa subiect prin metoda copy/paste cu texte prescrie.
Ambele firme sunt din Baia Mare in bune relatii cu cei de la ANPC Baia Mare, deci o reclamatie OPC va fi doar o pierdere de timp dupa ce veti constata ca vi se va refuza repararea telefonului sub diferite pretexte inventate, nu inainte de a va cere 300 lei pentru o reconstatare daca nu sunteti multumit de raspuns.
Eu am primit telefonul inapoi dupa 4 luni si nereparat si zgariat.
Nu faceti ca mine, greseala de a cumpara de la quickmobile.ro pentru ca veti fi tepuiti!
Veti cumpara un telefon cu diverse posibile probleme, adus pe cai neoficiale in Romania cu garantie nerecunoscuta de producator. Garantia va va fi oferita prin alt site dubios controlat de quickmobile.ro, servi
bogdan - septembrie 4, 2018 @ 18:16
Fugiti de Quickmobile.
QM propun spre vanzare produse pe care nu le au doar pentru a-ti lua banii. Nu au produsele afisate. Preturile mici provin din eludarea taxelor prin aducerea marfii de pe piata gri si tocmai de aceea nu pot acorda garantie.Pur si simplu sfideaza clientul pentru ca sunt protejati de ANPC Baia Mare, e un fel de Cosa Nostra locala de Baia Mare patronata de clanul TIBOC care a facut milioane prin tepuirea clientilor de buna credinta.
Fugiti de Quickmobile.
QM propun spre vanzare produse pe care nu le au doar pentru a-ti lua banii. Nu au produsele afisate. Preturile mici provin din eludarea taxelor prin aducerea marfii de pe piata gri si tocmai de aceea nu pot acorda garantie.Pur si simplu sfideaza clientul pentru ca sunt protej
Stefan - august 30, 2018 @ 10:48
Acum 4-5luni am achizionat un aspirator Xiaomi Roborock cu garantie extinsa +2ani (in total 4 ani garantie). S-a stricat (acumulatorul nu se mai incarca), l-am trimis in garantie catre Service Return care desi trebuie sa rezolve in 5 zile (conform cardului de garantie extinsa) au inlocuit produsul in aprox 20 de zile (3aug->22 aug).
Dupa ce am primit produsul am observat ca lipsea cardul de garantie din pachet, asa ca am dat mail. Raspunsul Service Return:
„Buna ziua,
Dupa cum a fost specificat si in e-mailul anterior:
Garantia extinsa a fost valabila pentru produsul achizitionat initial.”
Eu am achizionat un singur produs cu garantia aferenta. Sa inteleg ca daca se strica de 3 ori am cumparat 3 produse?
Am facut sesizare la ANPC, astept solutionare.
Concluzie: NU recomand QuickMobile.ro si Service Return / NU cumparati de aici! (nu mai zicem de suport telefonic de 1,5Euro /min)
Acum 4-5luni am achizionat un aspirator Xiaomi Roborock cu garantie extinsa +2ani (in total 4 ani garantie). S-a stricat (acumulatorul nu se mai incarca), l-am trimis in garantie catre Service Return care desi trebuie sa rezolve in 5 zile (conform cardului de garantie extinsa) au inlocuit produsul i
Sofia - august 17, 2018 @ 09:30
Nu are rost sa povestesc experienta mea, e aceeasi ca a multora care se plang. Concluzia este ca NU merita, nu e sigur. Dar pt cei carora le plac riscurile, go on. Nu risti, nu castigi, dar probabil dupa ce veti incerca Quickmobile veti privi cu mult mai putina încredere aceasta zicere.
Nu are rost sa povestesc experienta mea, e aceeasi ca a multora care se plang. Concluzia este ca NU merita, nu e sigur. Dar pt cei carora le plac riscurile, go on. Nu risti, nu castigi, dar probabil dupa ce veti incerca Quickmobile veti privi cu mult mai putina încredere aceasta zicere.
Dan - august 17, 2018 @ 08:48
Service execrabil, daca trimiti un produs nou inapoi cu siguranta iti vor spune ca este zgariat sau deformat si nu pot sa ti-l inlocuiasca. Fotografiati produsele inainte de a le trimite in service, puteti avea surpriza ca vi le considera deformate, zgariate cu apa in ele si tot felul de minunatii. nici dupa o luna nu am vazut tel inapoi si serviceul nu raspunde, ma simt furat. Eu o sa merg pe calea OPC urmata de actiune in instanta pentru inselaciune. Nu este vorba de valoare, bani ci de principiu si hotie.
Service execrabil, daca trimiti un produs nou inapoi cu siguranta iti vor spune ca este zgariat sau deformat si nu pot sa ti-l inlocuiasca. Fotografiati produsele inainte de a le trimite in service, puteti avea surpriza ca vi le considera deformate, zgariate cu apa in ele si tot felul de minunatii.
Cristina - august 20, 2020 @ 17:58
Buna ziua,
Ce ati rezolvat in aceasta situatie? Si eu sunt intr o situatie similara, intentionez sa merg in instanta. Incerc sa adun cat mai multe adtfel de cazuri astfel incat sa putem demonstra ca vand produse neconforme si nu asigura garantie prin inventarea unor motive false.
Tel meu este 0721271929
Buna ziua,
Ce ati rezolvat in aceasta situatie? Si eu sunt intr o situatie similara, intentionez sa merg in instanta. Incerc sa adun cat mai multe adtfel de cazuri astfel incat sa putem demonstra ca vand produse neconforme si nu asigura garantie prin inventarea unor motive false.
Tel meu este 072127
simona - octombrie 8, 2020 @ 10:04
SAMSUNG Galaxy S10 128GB LTE 4G Alb Snapdragon 8GB RAM Reconditionat A+, reconditionat pe….,
treaba sta in felul urmator: telefonul a ajuns si a fost utilizat in cursul zilei de 02.10.2020 (data cand a fost conectat la contul google) si pana pe data de 03.10.2020 (ultima conectare la cont) din mai multe motive, am ales sa returnez telefonul: fara meniu in romana, fara actualizari ale sistemului, fara folie pe fata, calitatea proasta a cutiei. (stiu ce vorbesc, credeti-ma, am achizitionat acelasi tel de la Altex….alta calitate)
Am returnat telefonul luni, pe 5.10.2020 si surpriza, paul (am scris intentionat cu lit mica) imi trimite un mail: Buna ziua,
„Va multumim ca ati apelat la Service-Return, cel mai mare Centru de Receptii Service si Retur din Europa!
Produsul dumneavoastra Galaxy S10 128GB LTE 4G Alb Snapdragon 8GB RAM Reconditionat A+ inregistrat cu fisa FPB-17918 a fost verificat de catre personalul nostru specializat de la departamentul retur, iar acesta nu se afla in starea de la vanzare, prezinta carcasa deformata.
Costul de diminuare in vederea aprobarii cererii dumneavoastra de retur este de: 1190 RON.”
Este o procedura standard pe care o aplica tuturor celor care indraznesc sa faca retur.
Las numarul de telefon pentru cei care sunt intr-o situatie asemanatoare 0762873008
SAMSUNG Galaxy S10 128GB LTE 4G Alb Snapdragon 8GB RAM Reconditionat A+, reconditionat pe….,
treaba sta in felul urmator: telefonul a ajuns si a fost utilizat in cursul zilei de 02.10.2020 (data cand a fost conectat la contul google) si pana pe data de 03.10.2020 (ultima conectare la cont) di
Alin - iulie 25, 2018 @ 12:17
Cel mai mare TEPAR de pe piata din Romania, daca aveti probleme cu produsele si se afla in garantie luati-va adio de la ele.
Cei de la Service- Retourn imreuna cu acest magazin QM nu respecta nici un client.La fel ca mine au patit si prieteni care si-au cumparat de la ei produse…
Cel mai mare TEPAR de pe piata din Romania, daca aveti probleme cu produsele si se afla in garantie luati-va adio de la ele.
Cei de la Service- Retourn imreuna cu acest magazin QM nu respecta nici un client.La fel ca mine au patit si prieteni care si-au cumparat de la ei produse…
Iulia P - iulie 23, 2018 @ 09:22
Quickmobile de ce faci reclama la telefon daca nu il aveti pe stoc si nici nu aveti de gand sa bagati vreodata? Apreciez ca ati anuntat macar dupa cateva zile ca sa nu astept o eternitate dupa el… Voucher 50 lei doar de pe site ul lor… Super magarie de marketing aveti…
Quickmobile de ce faci reclama la telefon daca nu il aveti pe stoc si nici nu aveti de gand sa bagati vreodata? Apreciez ca ati anuntat macar dupa cateva zile ca sa nu astept o eternitate dupa el… Voucher 50 lei doar de pe site ul lor… Super magarie de marketing aveti…
Alexandru Matei - februarie 12, 2018 @ 00:30
Trecând peste faptul că pe google am găsit mai multe păreri negative, mai ales legate de service-ul lor. Am achiziționat un Huawei p10. L-am primit repede și până acum nu am avut probleme cu el. Îl am de două săptămâni. Acum văd că și-au diversificat și gama de produse, dacă voi găsi un smartwatch la preț bun, probabil voi cumpăra tot de aici.
Trecând peste faptul că pe google am găsit mai multe păreri negative, mai ales legate de service-ul lor. Am achiziționat un Huawei p10. L-am primit repede și până acum nu am avut probleme cu el. Îl am de două săptămâni. Acum văd că și-au diversificat și gama de produse, dacă voi g