Magazinul Quickmobile și-a început existanța în anul 2005, cu toate că acum magazin-ul este axat pe smartphone-uri, în 2005 populația lumii folosea clasicele telefoane mobile. Că să vă faceți o părere, primul iphone a fost lansat în anul 2007. Magazinul oferă acum o gamă largă de smartphone-uri, electronice și diverse accesorii. Quickmobile este cunoscut îndeosebi mai ales prin oferta sa de smartphone-uri. Magazinul comercializează produse de la majoritatea producătorilor de smartphone-uri, putem enumera Apple, LG, Samsung, Huawei, HTC, Sony, Nokia, etc. Atunci cănd doriți să alegeti un smartphone, magazinul vă pune la dispoziție un filtru optim. Magazinul este chiar unul dintre cele mai accesate atunci când vine vorba de comerțul cu smartphone-uri. Magazinul a reușit să cladească relații optime cu furnizor din China și a adus pe piața interna smartphone-uri chinezești la prețuri optime.
Magazinul oferă o pagină cu noutăți pentru a vedea ce produse au apărut, o pagină cu produse aflate la reducere și o pagină dedicata brand-urilor. Produsele comandate se pot returna în maxim 30 de zile. Coletul se poate deschide la primire și se poate opta pentru o garanție extinsă. Magazinul oferă clienților și posibilitatea de a opta pentru împachetare premium.
Criste - noiembrie 12, 2019 @ 07:40
Am cumpărat anul trecut un note 8 deoarece avea procesor snapdragon. Acum o săptămână s-a fisurat ecranul în buzunar și la am trimis la service retun și mi-au răspuns după trei zile că fisurarea ecranului este din vina mea și mă costă 1.100 RON reparația și este din vina mea.
Am cumpărat anul trecut un note 8 deoarece avea procesor snapdragon. Acum o săptămână s-a fisurat ecranul în buzunar și la am trimis la service retun și mi-au răspuns după trei zile că fisurarea ecranului este din vina mea și mă costă 1.100 RON reparația și este din vina mea.
0
George - septembrie 3, 2019 @ 14:43
Am achizitionat un ceas marca Samsung galaxy watch iar dupa aproximativ 9 zile ceasul a încetat să mai sune si sa mai aibe sonor in timpul conversaÈ›iei. Am fost cu ceasul la garantie la Samsung unde am aflat ca ceasul meu nu beneficiaza de garantie internaÈ›ională Samsung deoarece el este destinat pentru Emiratele Arabe. Circul de abia acum incepe….
Am dat ceasul retur si am cerut banii înapoi, dar cei de la retur au spus că imi vor opri 300 de lei din valoarea produsului pentru ca prezintă zgarieturi. Deci ei încearcă să îmi oprească 20% pentru zgarieturi pe care eu nu le am produs si care potrivit lor apar pe ceas. Bineinteles ca am.refuzat banii si m am adresat ANPC ului pentru soluÈ›ionare. Ceasul se află È™i în clipa actuala pa ei, deÈ™i ei susÈ›in că au dat o “resetarea generala” iar ceasul si a revenit. Ceasul este in posesia lor de mai bine de o luna de zile. De menÈ›ionat este faptul că ei nu se deranjează sa te.sune ei comunică doar prin email, iar daca vrei sa vorbesti tu cu ei esti taxat cu 1,5 euro pe minut.
Am achizitionat un ceas marca Samsung galaxy watch iar dupa aproximativ 9 zile ceasul a încetat să mai sune si sa mai aibe sonor in timpul conversației. Am fost cu ceasul la garantie la Samsung unde am aflat ca ceasul meu nu beneficiaza de garantie internațională Samsung deoarece el este destin
vasile - august 8, 2019 @ 15:03
Felicitari QuickMobile ,am comandat un telefon si l am primit in doua zile
Data Ora Localitate Status colet
08.08.2019 16:33 Destinatie Confirmare de receptie:
08.08.2019 16:33 Toplet Ultimul status al expeditiei: livrat in data 08.08.2019 16:33.
08.08.2019 10:40 Toplet Expeditia a fost preluata spre livrare de catre curierul din orasul Toplet in data 08.08.2019 10:40.
08.06.2019 18:57 Baia Mare Expeditia a plecat din hub-ul FAN Courier Baia Mare spre hub-ul de destinatie in data 06.08.2019 18:57.
08.06.2019 17:49 Baia Mare Expeditia a fost preluata de catre FAN Courier in data 06.08.2019 17:49.
Pentru mai multe detalii despre statusul expeditiei tale te rugam sa suni la Fan Courier – 021 9336
Felicitari QuickMobile ,am comandat un telefon si l am primit in doua zile
Data Ora Localitate Status colet
08.08.2019 16:33 Destinatie Confirmare de receptie:
08.08.2019 16:33 Toplet Ultimul status al expeditiei: livrat in data 08.08.2019 16:33.
08.08.2019 10:40 Toplet Expeditia a fost preluata spr
Mihai D. - ianuarie 19, 2019 @ 21:20
Potrivit statusului comenzii, postat de Quickmobile (daca exista cu adevarat acest sereleu), in data de 11 ianuarie 2019, ora 12:41, am ”efectuat cu succes plata” in valoare de 1400,38 lei.
In data de 18.01.2019, in intervalul orar 09:28 – 09:59, am aflat de la operatorul QM (cred ca este singurul angajat al sereleului, judecand dupa cele 30 de minute in care robotul QM, cu o voce de starleta XXX, mi-a repetat aceleasi trei lucruri fara nicio relevanta in speta mea) ca, desi statusul comenzii nu a mai evidentiat parcurgerea niciunei etape, opineaza ca cel mai tarziu marti (22.01.2019 – n.a.) voi primi produsul comandat si achitat.
In data de 18.01.2019, ora 16:10, am fost instiintat (printr-un e-mail depistat de abia a doua zi) ca furnizorul nu a confirmat (sau a infirmat comanda) si ca daca nu o va confirma nici in urmatoarele 7 zile, SA ANULEZ COMANDA!
Nu am mai asteptat cele 7 zile. Am anulat comanda imediat, lansand o alta, catre o alta firma. In functie de cat de repede QM imi va returna suma platita, voi intelege daca a fost vorba doar de neseriozitate, calibrandu-mi caile de atac in consecinta.
Potrivit statusului comenzii, postat de Quickmobile (daca exista cu adevarat acest sereleu), in data de 11 ianuarie 2019, ora 12:41, am ”efectuat cu succes plata” in valoare de 1400,38 lei.
In data de 18.01.2019, in intervalul orar 09:28 – 09:59, am aflat de la operatorul Q
Alexandra - octombrie 7, 2018 @ 14:25
Eu recomand qm. Nu am avut probleme cu ei. Am cumparat doua smartphoneuri si sunt multumita.
Eu recomand qm. Nu am avut probleme cu ei. Am cumparat doua smartphoneuri si sunt multumita.
0
1
Marcel - septembrie 14, 2018 @ 09:02
Nu faceti ca mine, greseala de a cumpara de la quickmobile.ro pentru ca veti fi tepuiti!
Veti cumpara un telefon cu diverse posibile probleme, adus pe cai neoficiale in Romania cu garantie nerecunoscuta de producator. Garantia va va fi oferita prin alt site dubios controlat de quickmobile.ro, service-return.com. Veti fi taxat de catre Service Return cu aproximativ 8.5 Lei pe minut daca veti indrazni sa-i contactati telefonic, iar pe mail raspunsurile vor fi pe langa subiect prin metoda copy/paste cu texte prescrie.
Ambele firme sunt din Baia Mare in bune relatii cu cei de la ANPC Baia Mare, deci o reclamatie OPC va fi doar o pierdere de timp dupa ce veti constata ca vi se va refuza repararea telefonului sub diferite pretexte inventate, nu inainte de a va cere 300 lei pentru o reconstatare daca nu sunteti multumit de raspuns.
Eu am primit telefonul inapoi dupa 4 luni si nereparat si zgariat.
Nu faceti ca mine, greseala de a cumpara de la quickmobile.ro pentru ca veti fi tepuiti!
Veti cumpara un telefon cu diverse posibile probleme, adus pe cai neoficiale in Romania cu garantie nerecunoscuta de producator. Garantia va va fi oferita prin alt site dubios controlat de quickmobile.ro, servi
bogdan - septembrie 4, 2018 @ 18:16
Fugiti de Quickmobile.
QM propun spre vanzare produse pe care nu le au doar pentru a-ti lua banii. Nu au produsele afisate. Preturile mici provin din eludarea taxelor prin aducerea marfii de pe piata gri si tocmai de aceea nu pot acorda garantie.Pur si simplu sfideaza clientul pentru ca sunt protejati de ANPC Baia Mare, e un fel de Cosa Nostra locala de Baia Mare patronata de clanul TIBOC care a facut milioane prin tepuirea clientilor de buna credinta.
Fugiti de Quickmobile.
QM propun spre vanzare produse pe care nu le au doar pentru a-ti lua banii. Nu au produsele afisate. Preturile mici provin din eludarea taxelor prin aducerea marfii de pe piata gri si tocmai de aceea nu pot acorda garantie.Pur si simplu sfideaza clientul pentru ca sunt protej
Stefan - august 30, 2018 @ 10:48
Acum 4-5luni am achizionat un aspirator Xiaomi Roborock cu garantie extinsa +2ani (in total 4 ani garantie). S-a stricat (acumulatorul nu se mai incarca), l-am trimis in garantie catre Service Return care desi trebuie sa rezolve in 5 zile (conform cardului de garantie extinsa) au inlocuit produsul in aprox 20 de zile (3aug->22 aug).
Dupa ce am primit produsul am observat ca lipsea cardul de garantie din pachet, asa ca am dat mail. Raspunsul Service Return:
“Buna ziua,
Dupa cum a fost specificat si in e-mailul anterior:
Garantia extinsa a fost valabila pentru produsul achizitionat initial.”
Eu am achizionat un singur produs cu garantia aferenta. Sa inteleg ca daca se strica de 3 ori am cumparat 3 produse?
Am facut sesizare la ANPC, astept solutionare.
Concluzie: NU recomand QuickMobile.ro si Service Return / NU cumparati de aici! (nu mai zicem de suport telefonic de 1,5Euro /min)
Acum 4-5luni am achizionat un aspirator Xiaomi Roborock cu garantie extinsa +2ani (in total 4 ani garantie). S-a stricat (acumulatorul nu se mai incarca), l-am trimis in garantie catre Service Return care desi trebuie sa rezolve in 5 zile (conform cardului de garantie extinsa) au inlocuit produsul i
Sofia - august 17, 2018 @ 09:30
Nu are rost sa povestesc experienta mea, e aceeasi ca a multora care se plang. Concluzia este ca NU merita, nu e sigur. Dar pt cei carora le plac riscurile, go on. Nu risti, nu castigi, dar probabil dupa ce veti incerca Quickmobile veti privi cu mult mai putina încredere aceasta zicere.
Nu are rost sa povestesc experienta mea, e aceeasi ca a multora care se plang. Concluzia este ca NU merita, nu e sigur. Dar pt cei carora le plac riscurile, go on. Nu risti, nu castigi, dar probabil dupa ce veti incerca Quickmobile veti privi cu mult mai putina încredere aceasta zicere.
1
0
Dan - august 17, 2018 @ 08:48
Service execrabil, daca trimiti un produs nou inapoi cu siguranta iti vor spune ca este zgariat sau deformat si nu pot sa ti-l inlocuiasca. Fotografiati produsele inainte de a le trimite in service, puteti avea surpriza ca vi le considera deformate, zgariate cu apa in ele si tot felul de minunatii. nici dupa o luna nu am vazut tel inapoi si serviceul nu raspunde, ma simt furat. Eu o sa merg pe calea OPC urmata de actiune in instanta pentru inselaciune. Nu este vorba de valoare, bani ci de principiu si hotie.
Service execrabil, daca trimiti un produs nou inapoi cu siguranta iti vor spune ca este zgariat sau deformat si nu pot sa ti-l inlocuiasca. Fotografiati produsele inainte de a le trimite in service, puteti avea surpriza ca vi le considera deformate, zgariate cu apa in ele si tot felul de minunatii.
Alin - iulie 25, 2018 @ 12:17
Cel mai mare TEPAR de pe piata din Romania, daca aveti probleme cu produsele si se afla in garantie luati-va adio de la ele.
Cei de la Service- Retourn imreuna cu acest magazin QM nu respecta nici un client.La fel ca mine au patit si prieteni care si-au cumparat de la ei produse…
Cel mai mare TEPAR de pe piata din Romania, daca aveti probleme cu produsele si se afla in garantie luati-va adio de la ele.
Cei de la Service- Retourn imreuna cu acest magazin QM nu respecta nici un client.La fel ca mine au patit si prieteni care si-au cumparat de la ei produse…
3
0
Iulia P - iulie 23, 2018 @ 09:22
Quickmobile de ce faci reclama la telefon daca nu il aveti pe stoc si nici nu aveti de gand sa bagati vreodata? Apreciez ca ati anuntat macar dupa cateva zile ca sa nu astept o eternitate dupa el… Voucher 50 lei doar de pe site ul lor… Super magarie de marketing aveti…
Quickmobile de ce faci reclama la telefon daca nu il aveti pe stoc si nici nu aveti de gand sa bagati vreodata? Apreciez ca ati anuntat macar dupa cateva zile ca sa nu astept o eternitate dupa el… Voucher 50 lei doar de pe site ul lor… Super magarie de marketing aveti…
2
0
Alexandru Matei - februarie 12, 2018 @ 00:30
Trecând peste faptul că pe google am găsit mai multe păreri negative, mai ales legate de service-ul lor. Am achiziționat un Huawei p10. L-am primit repede și până acum nu am avut probleme cu el. Îl am de două săptămâni. Acum văd că și-au diversificat și gama de produse, dacă voi găsi un smartwatch la preț bun, probabil voi cumpăra tot de aici.
Trecând peste faptul că pe google am găsit mai multe păreri negative, mai ales legate de service-ul lor. Am achiziÈ›ionat un Huawei p10. L-am primit repede È™i până acum nu am avut probleme cu el. ÃŽl am de două săptămâni. Acum văd că È™i-au diversificat È™i gama de produse, dacă voi gÄ