Evomag.ro este un magazin online ce oferă spre comercializare o gamă vastă de produse. Magazinul datatează încă din anul 2005, fiind unul dintre cele mai populare magazine online românești. În timp, magazinul și-a diversificat gama de produse și astăzi pe site regăsim peste 130.000 de produse. Clienții sunt notificați în legătură cu statusul comenzii lor dar și notele de transport. Notitificările pot fi prin email și sms. Pe pagina produselor, se va afișa de asemenea și timpul exact de livrare al acelui produs, din moment ce se efectuează comanda. Costul de livrare în funcție de zona clientului este de asemenea afișat pe site, este un lucru optim. Magazinul are și un program destinat vânzărilor corporate(B2B). În acest program, Evomag le oferă partenerilor săi servicii dedicate, implicare și servicii personalizate. Clienții corporate au avantaje precum: consultanță gratuita, prioritate, transport gratuit, garanție extinsă, termen de plată.etc.
Pentru clienții care doresc un laptop, evomag.ro pune la dispoziția lor un configurator. Configuratorul va arata modele de laptop în funcție de tip-ul laptopului, astfel avem laptopuri de tip office, ultra-portabile și laptopuri de gaming. Magazinul comercializează și produse refurbished precum sisteme pc, laptopuri, imprimante, etc. Pentru cei care doresc prețuri mici, pe site aveți la dispoziție și oferta de produse resigilate, produse cu preț scăzut.
Magazinul are 20 de puncte Easypost de unde vă puteți ridica coletul comandat. Automatele se află în locații sigure și sunt disponibile non-stop, plata efectuânduse direct la automat, numerar. Livrarea este gratuită la aceste automate la comenzile de peste 150 lei. Punctele de livrare Easypost se află momentan doar pe raza municipiului București. Pentru mai multe informații cu privire la aceste puncte și adresa lor exactă, poți vizita această pagină.
Livrarea în București este gratuită la comenzile de peste 150 lei, în restul țări este gratuită la comenzile de peste 299 lei. Aveți posibilitatea de a deschide coletul la livrare. Produsele comandate pot fi returnate în termen de 14 zile de la data primirii coletului. Este necesar să completați formularul de retur pe care îl puteți accesa din pagina contului dvs de client și apoi secțiunea retur.
Tiberiu Aluas - decembrie 16, 2022 @ 10:55
Am mai cumparat de la Evomag insa nu mi-am inchipuit ca au ajuns in acest hal!
Nu am nimic de comentat despre preturi (okish) despre calitatea produselor (ok) in schimb la partea de livrare si relatii cu clientii sunt la pamant!
Sunt din Bucuresti si am comandat un gadget de la ei si ca sa nu ma deplasez eu la magazin am cerut cu livrare la Easybox! Mare greseala!
Au trecut deja 4 zile si comanda inca nu a ajuns!!! Comandata din Bucuresti si livrata in Bucuresti!!!
E absolut inacceptabil! E bataie de joc.
Si daca vrei sa vorbesti cu cineva pentru o explicatie, nu poti pentru ca dupa ce astepti (ca sa iti pastrezi proiritatea apelului!!!?) te deconecteaza ei!!!!
Sub orice critica! Jalinic.
Am mai cumparat de la Evomag insa nu mi-am inchipuit ca au ajuns in acest hal!
Nu am nimic de comentat despre preturi (okish) despre calitatea produselor (ok) in schimb la partea de livrare si relatii cu clientii sunt la pamant!
Sunt din Bucuresti si am comandat un gadget de la ei si ca sa nu ma dep
Anton Laurentiu - decembrie 6, 2022 @ 11:01
NU RECOMAND NICI LA DUSMANII MEI , nu sunt corecti si se folosesc de asemanarea cu e-mag de ceva vreme sa induca in eroare clientii . Politica lor de retur este creeata de ei in asa fel incat ca sa renunti la returnarea oricarei achizitii . Fiica mea a comandat un televizor la oferta si a primit un televizor folosit sau reparat . In ziua in care l-a primit a sunat la relatii cu clientii si persoana care i-a raspuns la telefon in loc sa inteleaga ca este greseala lor parca incerca sa-i explice ca i se pare ca a fost folosit si ca televizorul trimis este nou nout . A fost necesara trimiterea televizorului inapoi la ei pentru a-si recupera banii dati , dar nu si banii pe transportul retur care a fost 120 ron.
Am vazut review-uri bune date cred ca de angajati de la ei numai pentru a mai sustine cat de cat magariile pe care le fac .
Nu comandati la ei nici macar daca au super-oferte , va asigur ca veti lua cea mai tare teapa . Fiica mea a depus reclamatie la ANPC Bucuresti si asteptam solutionarea .
NU RECOMAND NICI LA DUSMANII MEI , nu sunt corecti si se folosesc de asemanarea cu e-mag de ceva vreme sa induca in eroare clientii . Politica lor de retur este creeata de ei in asa fel incat ca sa renunti la returnarea oricarei achizitii . Fiica mea a comandat un televizor la oferta si a primit u
Ema uel - noiembrie 4, 2022 @ 11:43
Un produs cu 4 probleme dat retur, bagat in service, a venit cu 3 probleme din 4 , dupa o luna si o saptamana! Practic m am ales cu un produs stricat la un pret de produs nou! Niste nenorociti de oameni, altfel nu le pot spune!! Fugiti de ei, fugiti cat puteti !!!
Un produs cu 4 probleme dat retur, bagat in service, a venit cu 3 probleme din 4 , dupa o luna si o saptamana! Practic m am ales cu un produs stricat la un pret de produs nou! Niste nenorociti de oameni, altfel nu le pot spune!! Fugiti de ei, fugiti cat puteti !!!
Iancu Ion-Cristinel - noiembrie 1, 2022 @ 08:08
Comanzi un produs care este catalogat ca aflându-se pe stoc, plătești online cu cardul, după care ți se anulează comanda pe motiv de lipsă stoc și ești informat că trebui8e să aștepți câteva zile ca să îți primești banii înapoi.
Comanzi un produs care este catalogat ca aflându-se pe stoc, plătești online cu cardul, după care ți se anulează comanda pe motiv de lipsă stoc și ești informat că trebui8e să aștepți câteva zile ca să îți primești banii înapoi.
Număr comandă.(Părere negativă): #2649822 din 3
Madalin - iunie 13, 2022 @ 09:15
Recomand Evomag, mai ales când au oferte de preț. Am reușit să cumpăr de la ei un SSD de 512 gb la un super preț. În general au prețuri mai mari dar eu urmăresc ofertele.
Bogdan - noiembrie 28, 2022 @ 18:36
O bataie de joc,am astept 17zile pentru o comanda platita online ca apoi sa o anuleze,iar cel care ar fi trebuit sa ajute sa anume Marius Murgu te mai ia si la misto…
O bataie de joc,am astept 17zile pentru o comanda platita online ca apoi sa o anuleze,iar cel care ar fi trebuit sa ajute sa anume Marius Murgu te mai ia si la misto…
Număr comandă.(Părere negativă): 289330714
George Savu - mai 24, 2022 @ 14:11
Preturi bune la componente it și smartphone-uri. Recomand.
Diana - martie 9, 2021 @ 04:15
Deci voi evomag incepand de la call center pana la cei fizic in showrom +curieri cu care lucrati sunteti de o hotie/pacaleala/incompeteti/nu va asumati si nu respectati clientul nici-cum:sa o iau cu inceputul;-comand 4 produse de 1500lei la inceput de ian .din care era aragazul zanussi de care chiar era necesar,am rabdare 8 zile dupa ce dau comanda,nu ma cauta nimeni nici un semn ca eu as astepta o comanda,tot eu ma interesez ce se intampla si mi se spune ca sa mai astept ca nu m-ai venit o tigaie de clatiite si in zilele „imediat”urmatoare se rezolva.Fals,nu s-a rezolvat nimic,mai revin dupa alte 3 zile ca totusi aveam nevoie de aragaz si mi se spune ca daca vreau(de vrut,vream de cand am dat comanda)pot sa le am dar fara tigaia de clatite,ea se mai lasa asteptata ,zic bine,îmi ridic produsele ramanand sa fiu contactata ca sa mi primesc tigaia cand o vrea sa vina (suntem in martie nu am primit o nici acum),ma asigur la cei din magazin ca daca ceva nu-mi convine la vrun produs eu am drept de retur 14 zile fara nici o problema ori il aduc eu ori vine sa mi-l ridice un curier,bun zis si facut
Acasa la aragazul zanussi am 2 probleme;1 nu am suport pentru rotisor cu toate ca trebuia sa aiba si 2 gratarele erau defecte(ne finisate in asa fel incat iti face tin timp gauri in rama aragazului +indoit unul din el) si instabile se miscau ca la cutremurul din ’77.Anunt frumos pe cei de la evomag sa ma ajute sa le schimbe si sa mi aduca ce lipse,ei exemplar de repede ma rezolva spunandu-mi sa-i caut pe cei de la zanussi ca nu e treaba lor,anunt si pe cei de la zanussi ,ei uimiti ma intreaba daca i-am contactat pe cei de la care am cumparat ,spun;”da dar m-au trimis la voi”ei imi spun ca se poate rezolva sau daca vreau îi pot da retur,buna ideie,cum am asteptat pot sa mai astept vreau un produs 100%functional de care sa fiu multumita
De la retur incepe păcăleala:sunt in termen,îi pot da retur anunt ca vreau sa-l returnez,mi se spune sa-l aduc la showrom,pai de ce ca nu am timp,nu poate veni curierul sa l ridice?”ba da fata nici o problema”,nu sunt anuntata daca ma costa ceva,nimic,doar ca urmatoarea zi vine curierul intre 12-13 sa-l ridice,m-am bucurat ca dupa ora 13 mai am timp si sa plec doar ca aici fooarte neseriosi/nesimtiti cu tupeu max,vin cei de la urgent cargus,vine primul curier pe la 13:40 cu o masina mica gen papuc vede aragazul si mi spune:”pai de ce doamna nu ati spus ca vreti sa iau un aragaz?eu am crezut ca iau un produs mic!eu nu-l iau,chem colegul cu masina mare sa vina sa l ia”eu stupefiata nunapuc sa spun nimic se urca curierul in masina vorbind si pleaca eu ne stiind cand vine colegul/daca mai vine etc.si tot astept pana la 16 40 cand i se „face mila „unui alt curier si mi spune;doamna nici un coleg nu a vrut sa vina aici ca sa nu „care cu spatele”ba chiar colegul care a venit a trimis rasp. catre sediu ca ati refuzat transport si nu aveti nimic de dat si eu nu pot sa-l iau singur trebuie sa ma ajutati sa-l urc in masina”.Eu eram uimit ,si chiar daca sunt gravida in 7 luni pun si-l ajut pe om ca…deh,nu putea si sa fie luat azi ca si asa am pierdut o zi dupa ei in conditiile in care cat-pe-ci sa nu vina cineva.Bun.Acum bomba cea mare de la evomag imi trimite raspuns ca imi ia pe transport 105 lei (din bani de aragaz)ca produsul n are nimic si asa trebuie achitat transportul,daca produsul avea ceva nu mai achitam transportul,BAI ESTI NEBUN!?! 1 sunt in termen de 14 zile dreptul meu sa dau un retur la produs ca are sau nu ceva,2 nu am fost anuntata ca transportul costa(cica i se transmite clientului dupa ce se ridica produsul),3 prima oara ma incearca,ma suna si mi spune ca nu mai am drept de retur ca l duce la garantie(deci a obs.ca are ceva)ca a trecut o luna il atentionez cu frumosul sa se uite mai bine ca e in perioada de retur”a da asa e”nici atunci nu ma informeaza ca mi ia din bani abi prin email aflu si tot atunci aflu ca aragazul e fara defecte e intact si ptr asta am de platit un transport
DECI EVOMAG, AM POZE CA NU ERA IN REGULA ARAGAZUL EI SUSTIN CA E INTACT „ASA INTACT”IL VA DA MAI DEPARTE ALTCUIVA?
Deci voi evomag incepand de la call center pana la cei fizic in showrom +curieri cu care lucrati sunteti de o hotie/pacaleala/incompeteti/nu va asumati si nu respectati clientul nici-cum:sa o iau cu inceputul;-comand 4 produse de 1500lei la inceput de ian .din care era aragazul zanussi de care c
Florin - august 25, 2020 @ 18:15
Am comandat un televizor LG cu diagonala 127 cm, prin comanda nr. 153382. In data de 05.06.2020 am primit coletul cu produsul sus mentionat. Curierul de la Urgent Cargus a predat coletul si a incasat banii, fiind o livrare standard nu a stat sa se deschida coletul pentru verificare. Cand am deschis coletul am constatat ca ecranul televizorului este spart. Imediat am sunat la numarul de telefon pus la dispozitie si am primit indicatia sa trimit catre departamentul retur o sesizare cu cele intamplate atasand si poze. In data de 09.06.2020 am primit un email cu alte indicatii prin care mi se cerea sa reambalez produsul si sa il trimit inapoi prin curier, lucru pe care l-am facut. In data de 17.06.2020 in urma faptului ca nu mai primisem nici un raspuns am revenit cu un alt email. In data de 22.06.2020 am primit confirmarea ca produsul a ajuns si a fost trimis spre o unitate de service. In data de 25.06.2020 am fost informat tot prin email ca reparatia televizorului costa 1476,77 lei. As dori sa stiu care este temeiul in care eu trebuie practic sa platesc pentru un produs de doua ori. Eu am facut comanda de buna credinta, nu am deteriorat produsul, prin modul de livrare nu era ceruta verificarea coletului in interior, ca sa nu mai spun ca am comandat acest produs de pe pagina evomag ca fiind produs in stoc, fiindu-mi adus la cunostinta doar dupa lansarea comenzii ca trebuie sa astept circa doua saptamani deoarece produsul nu este in stoc. Totodata consider ca modul de comunicare prin telefon este deficitar deoarece pentru a primi informatii (de fiecare data, si se poate verifica , convorbirile fiind inregistrate)a trebuit sa astept circa 50 – 60 de minute pentru a fi preluat. In data 01.07.2020 am primit televizorul nereparat. Am inteles ca aceasta este procedura in cazul in care nu am fost de acord cu plata reparatiei. Intrebarea mea este cam cat timp dureaza sa primesc un raspuns?Am facut reclamatie la ANPC si am constatat ca legea este facuta pentru protectia comerciantului nu a consumatorului, deoarece din momentul intrarii in posesia produsului comerciantul este exonerat de orice.
Am comandat un televizor LG cu diagonala 127 cm, prin comanda nr. 153382. In data de 05.06.2020 am primit coletul cu produsul sus mentionat. Curierul de la Urgent Cargus a predat coletul si a incasat banii, fiind o livrare standard nu a stat sa se deschida coletul pentru verificare. Cand am deschis
Vlad Ion - august 17, 2020 @ 14:32
Sa va povestesc si eu intamplarea mea cu Evomag, prima si ultima comanda la ei vreodata.
Miercuri, 12.08.2020, am achizitionat un telefon Xiaomi Note 10 Lite (numar comanda 15876650), la pretul de 1399 de lei, comanda online, ridicata personal din showroom.
Mentionez ca telefonul era cadou pentru tata, fiind Sf. Maria pe 15.08.2020.
Ajung cu telefonul acasa, il deschid, probez, totul bine si frumos, il pun inapoi in cutie.
Vineri, 14.08.2020, imi trece prin cap sa scot telefonul din cutie, sa verific daca are baterie destula, sa nu il duc tatalui cadoul descarcat.
Surpriza, telefonul era inchis si nu se mai aprindea in niciun fel, nici Safe Mode etc.
Ma sui in masina, ma duc repede la Evomag, ca doar nu il lasam pe tata fara cadou, sa incerc sa prezint problema si sa dau telefonul retur.
Un domn de acolo, imi spune clar si raspicat ca ei nu accepta niciun retur, doar sa ma duc la service-ul autorizat de ei, sa il repar si mai vedem dupa. Nu se facusera nici macar 48 de ore de cand ridicasem telefonul de la ei.
Pe langa prima solutie, mi-a mai comunicat domnul de acolo, asa pe sub masa, sa ma duc la service repede, sa incerc sa vb cu baietii acolo sa verifice repede telefonul si sa imi dea negatia, ca sa pot sa returnez telefonul.
Panicat ca nu am cadou, merg la service, stiind ca totusi cele de la EDS se misca destul de rapid si poate imi primesc in aceeasi zi negatia.
Cei de la service, mi-au zis clar si raspicat, ca ei nu fac asa ceva, ei doar repara telefonul, in termen de 15 zile si etc, etc, si sa ma duc inapoi la Evomag si sa il returnez, daca nu il vreau reparat.
Si asa am umblat eu jumatate de oras, de colo colo.
Sun si in call center, vorbesc cu un domn sa vedem ce avem de facut.
La un moment dat, agentul din callcenter, ma intreaba IMEI-ul, il comunic, iar apoi se lasa linistea si dialogul nostru se schimba complet, imi spune doar ca trebuie sa repar telefonul, e singura solutie a mea, telefon achizitionat cu mai putin 48 de ore de acest apel.
Oare se stia ceva despre acest telefon? Banuiesc ca da, prea s-a schimbat discutia dupa ce a aflat IMEI-ul telefonului.
Si uite asa, am ramas si fara cadou si cu 1400 de lei blocati.
Am mai trimis inca 2 email-uri catre ei, cu CEO-ul lor in cc, catre 2 adrese ale lor, nici pana acum nu s-au sinchisit macar sa imi dea un raspuns sau un punct de vedere.
Am facut si reclamatie la ANPC vineri.
Cred ca maine/poimaine o sa merg in service-ul lor sa il repar, iar apoi sa il returnez.
Sa va povestesc si eu intamplarea mea cu Evomag, prima si ultima comanda la ei vreodata.
Miercuri, 12.08.2020, am achizitionat un telefon Xiaomi Note 10 Lite (numar comanda 15876650), la pretul de 1399 de lei, comanda online, ridicata personal din showroom.
Mentionez ca telefonul era cadou pentru ta
Marius Vayai - august 7, 2020 @ 13:11
Din pacate doar la ei am gasit un telefon de o anumita culoare… macar daca citeam review-urile inainte de comanda.
totul a fost ok pana a ajuns la mine telefonul, am zis, wow, o firma ok. apoi telefonul s-a defectat la prima pornire, cand il setam prima data. ok, nu e vina magazinului ca se strica chinezaria …
eeeh, si de aici incepe distractia. anunt pe mail ca am o problema cu telefonul. sunt directionat la ESD sau asa ceva, firma de service. trimit acolo telefonul, sta vreo 7-10 zile si il primesc inapoi cu fisa de service in care se specifica inlocuire telefon. il trimit de data asta la evomag, asa cum am fost instruit de service. zis si facut. vreo 2-3 mailuri apoi din care in unul mi se spune ca telefonul a ajuns la ei, altul ca va fi inlocuit sau voi primi banii inapoi… si azi expira fisa de la service, care e valabila 30 zile.
telefoane peste telefoane ca la mail nu mai raspunde nimeni (trimis vreo 3-4 la diferite adrese). dupa ORE de asteptat cu melodia aia cretina in telefon, raspunde o d-soara care imi spune ca nu apare nimic la ei inregistrat si ca va cerceta situatia (i-am dat nume, date, etc). mai trec zile, incerc sa sun iar, nimic, cate 1 ora de melodie in telefon, zici ca isi noteaza numerele de telefon la care sa nu raspunda…
acum ce se va intampla, fisa de la service expira …
Din pacate doar la ei am gasit un telefon de o anumita culoare… macar daca citeam review-urile inainte de comanda.
totul a fost ok pana a ajuns la mine telefonul, am zis, wow, o firma ok. apoi telefonul s-a defectat la prima pornire, cand il setam prima data. ok, nu e vina magazinului ca se st
Makai Sandor - iulie 1, 2020 @ 11:34
Cand comanzi esti un client bun primesti marfa platesti dar Cand faci un retur, trece timpul sí in trei patru saptamani nimic nu poti sa faci contact cu ei degeaba stai cu telefonul o ora la ureche. Ultima data cand am facut comanda de la ei
Cand comanzi esti un client bun primesti marfa platesti dar Cand faci un retur, trece timpul sí in trei patru saptamani nimic nu poti sa faci contact cu ei degeaba stai cu telefonul o ora la ureche. Ultima data cand am facut comanda de la ei
Număr comandă.(Părere negativă): 3161039270018
Mihai B - mai 20, 2020 @ 18:17
Experienta mea cu ei a fost deplorabila.
A fost prima si ultima comanda la ei. Am comandat un scaun de masina pe data de 12mai (cu livrare din stoc in 2 zile). Dupa 2 zile i-am sunat in repetate randuri la serviciul CustomerCare – unde a raspuns cineva dupa 30 min de asteptare si vorbeste flegmatic ca, comanda se va livra, dar nu poate spune cand. In a 3 zi nu a mai raspuns nimeni la telefon, mi s-a raspuns pe mail lafel ca produsul se va trimite. Pe 18mai tot nu au putut sa-mi spuna cand se va trimite. Bineinteles la telefon tot nu se raspunde. In 18 mai am anulat comanda.
Mentionez ca plata o facusem online in data de 12mai.
Sunt extrem de neseriosi, daca doriti sa va enervati comandati de la ei.
Experienta mea cu ei a fost deplorabila.
A fost prima si ultima comanda la ei. Am comandat un scaun de masina pe data de 12mai (cu livrare din stoc in 2 zile). Dupa 2 zile i-am sunat in repetate randuri la serviciul CustomerCare – unde a raspuns cineva dupa 30 min de asteptare si vorbeste fleg
Ghoerghe Marian - aprilie 30, 2020 @ 15:07
Comanda #1504918 din 20.04.2020 ora 22:27:26,nu mi-a sosit nici pana azi 30.04.2020,Nu raspund nici la mail sau telefon .
Ghoerghe Marian - aprilie 28, 2020 @ 12:58
Comanda #1504918 din 20.04.2020 ora 22:27:26,nu a fost livrata nici acum,nu raspunde nimeni la telefon ,am asteptatintr-o zi si m-ai mult de 1 ora sa raspunda si nimic.
Comanda #1504918 din 20.04.2020 ora 22:27:26,nu a fost livrata nici acum,nu raspunde nimeni la telefon ,am asteptatintr-o zi si m-ai mult de 1 ora sa raspunda si nimic.
Număr comandă.(Părere negativă): Comanda #1504918 din 20.04.2020 ora 22:27:26
Marin Daniel - aprilie 28, 2020 @ 11:36
Dat comanda de produse pe 23.04.2020. Am facut unele compromisuri la ce mi-am comandat, doar sa iau ce este pe stoc , sa vina mai repede.Platit cu cardul. Desi produsele erau pe stoc (asa arata pe pagina), pe la ora 15:30 primesc mesaj ca ele vin de la furnizor si dureaza intre 2-4 zile.Am Incercat sa dau de ei ca sa gasim o solutie , poate aleg altceva , ori sa vina mai repede, ori sa iau ce vroiam initial daca tot astept 4 zile. NU dai de ei NICICUM . Acum ,daca plata era ramburs ii bagam in aia a ma-sii si comandam din alta parte, dar cum eu am platit cu cardul , dupa 4 zile inca nu dau de ei , la mail nu raspund. Si retailerii online se plang ca nu cumpara lumea cu cardul. Pai de ce as mai plati cu cardul ceva vreodata?
Dat comanda de produse pe 23.04.2020. Am facut unele compromisuri la ce mi-am comandat, doar sa iau ce este pe stoc , sa vina mai repede.Platit cu cardul. Desi produsele erau pe stoc (asa arata pe pagina), pe la ora 15:30 primesc mesaj ca ele vin de la furnizor si dureaza intre 2-4 zile.Am Incercat
Enache Cristian - aprilie 17, 2020 @ 14:35
Am cumparat online un sistem audio 2.1 de clasa medie ,a fost platit tot online , fara probleme , produsul a sosit intreg , fara zgarieturi , lovituri , fara componente lipsa ,ambalajul intreg ,in termenul de 5zile ….cel putin pana aici , cu mine au fost corecti. L-am pus in functiune , respectand cele inscrise in cartea tehnica si a functionat corect , bine, produsul este in parametrii constructivi ,el fiind un pentru cei fara pretentii , neprofesional , de uz normal. Personal nu am ce reprosa celor de la Evomag , defectele constructive sau curierul la deteriorat , sunt lucruri diferite cu rezolvari diferite. Recomand totusi magazinul , nu am avut probleme.
Am cumparat online un sistem audio 2.1 de clasa medie ,a fost platit tot online , fara probleme , produsul a sosit intreg , fara zgarieturi , lovituri , fara componente lipsa ,ambalajul intreg ,in termenul de 5zile ….cel putin pana aici , cu mine au fost corecti. L-am pus in functiune , resp
ARDELEAN IOAN KANEMAR SPEED - aprilie 9, 2020 @ 20:22
BUNA !! AM CUMPARAT DE LA EVOMAG UN TV LG CU PRETUL DE 3999 LEI !!! AU FOST PROMPTI LA LUAT BANII SI EXPEDIAT COLETUL CU VERIFICARE ! A SOSIT CURIERUL, S A VERIFICAT SA NU AI DAUNE DE LA TRANSPORT IAR PESTE 2 ORE CAND L AM INSTALAT AVEA PE ECRAN PLIN DE DUNGI COLORATE !!!! DECI DEFECT TEHNIC !! LE AM TRIMIS EMAIL IMEDIAT .. SI L AM TRIMIS INAPOI. !!! A DOUA ZI CAND AM REUSIT SA IAU LEGATURA CU EI …..AM VB CU VREO 4 PERSOANE SI MI AU SPUS CA NU SE POATE FACE NIMIC CA EI IL VOR TRIMITE INAPOI DEFECT SAU CA VOR CERE EI O EVALUARE PE CARE SA O PLATESC EU……DAR DEFECTIUNEA VA COSTA MAI MULT DECAT TV UL !!!! AM FACUT RECLAMATIE LA ANPC , UNDE AM PRIMIT RASPUNS CA ACEST TV NU APARE CA VANDUT CATRE MINE (DESI AM TRIMIS FACTURA SI DOVADA PLATII ) CI CATRE FIRMA RAW VISUALS NET ??? SI DIN DATA DE 11.03.2020 TOT DAU PE TELEFOANE SI SCRIU EMAIL URI DAR NIMIC….NICIO REZOLVARE !!!!
BUNA !! AM CUMPARAT DE LA EVOMAG UN TV LG CU PRETUL DE 3999 LEI !!! AU FOST PROMPTI LA LUAT BANII SI EXPEDIAT COLETUL CU VERIFICARE ! A SOSIT CURIERUL, S A VERIFICAT SA NU AI DAUNE DE LA TRANSPORT IAR PESTE 2 ORE CAND L AM INSTALAT AVEA PE ECRAN PLIN DE DUNGI
Fieraru Marius Cristian - noiembrie 1, 2022 @ 07:54
Idem am pățit și eu cu un tv Nei comandat in oct 2022.Deci ptr evomag este o practică în a trimite electrocasnice gata stricate ,că apoi sa te pună sa le repari pe cheltuiala proprie.Incredibil că se poate întâmpla așa ceva.
Idem am pățit și eu cu un tv Nei comandat in oct 2022.Deci ptr evomag este o practică în a trimite electrocasnice gata stricate ,că apoi sa te pună sa le repari pe cheltuiala proprie.Incredibil că se poate întâmpla așa ceva.
Număr comandă.(Părere negativă): 2463161
Aurelian - martie 8, 2020 @ 11:13
Nr. Consultant vanzari Operatie Data
1 Alin Ionita consultantul de vanzari a preluat comanda dvs. 17.02.2020 13:23
2 Alin Ionita comanda dvs. a fost anulata din motivul:
Produsul comandat nu se mai fabrica sau nu mai poate fi aprovizionat. 06.03.2020 16:05
Nr. Consultant vanzari Operatie Data
1 Alin Ionita consultantul de vanzari a preluat comanda dvs. 17.02.2020 13:23
2 Alin Ionita comanda dvs. a fost anulata din motivul:
Produsul comandat nu se mai fabrica sau nu mai poate fi aprovizionat. 06.03.2020 16:05
Număr comandă.(Părere negativă): Comand
Bogdan - ianuarie 22, 2020 @ 10:05
Comanda 1449617 asta poate se deranjeaza cineva din partea acestui magazine sa verifice.
Dau comanda la Evomag la un produs. O boxa google home mini variant bulk. Era pe stoc inca din week-end dar am tot amanat sa plasez comanda tocmai pt. ca stiam cat de seriosi sunt.
Plasez comanda cu ramburs etc dimineata la ora 8:00. Produsul figura IN STOCK!!!
Dupa masa la orele 17-18:00 oprimesc un email cu comanda anulata pe motiv ca nu exista in stoc la furnizor.
Cu alte cuvinte mare grija cu acest magazin.Recomand sa-l evitati. Nu vreau sa-mi imaginez daca trebuie sa apelez la garantie la ei….
Comanda 1449617 asta poate se deranjeaza cineva din partea acestui magazine sa verifice.
Dau comanda la Evomag la un produs. O boxa google home mini variant bulk. Era pe stoc inca din week-end dar am tot amanat sa plasez comanda tocmai pt. ca stiam cat de seriosi sunt.
Plasez comanda cu ramburs etc
DANIEL - noiembrie 15, 2019 @ 09:07
Am platit in contul lor achizitia a 4 cauciucuri de iarna. Dupa 2 saptamani am amfost informat ca bla,bla,bla, nu le au .
Dupa inca 2 saptamani nu am primit retul banilor.
Am platit in contul lor achizitia a 4 cauciucuri de iarna. Dupa 2 saptamani am amfost informat ca bla,bla,bla, nu le au .
Dupa inca 2 saptamani nu am primit retul banilor.
Număr comandă.(Părere negativă): 1389783
Sorina - octombrie 3, 2019 @ 19:51
Acum mai bine de o lună,am comandat un smartwach,cand l-am primit nu funcționa am sunat la ei pentru retur,a doua zii am trimis ceasul retur,asta fiind vineri….am asteptat o săptămână dupa care am sunat sa vad c s intampla ca nu primeam nici un semn,am sunat si mi,au spus ca inca nu s inregistrat comanda…am asteptat inca o săptămână după care am sunat cred,ca ,cateva zile la rand pana am reusit sa dau de ei…mi-au spus ca in scurt timp voi primi un email prin care ma informează sa trimit un cont bancar la ei unde o sa imi trimită banii,doar ca nici p jumătate din suma care am platit-o eu….d atunci au trecut mai bine de 6săptămâni in care nu am primit nimic….
Acum mai bine de o lună,am comandat un smartwach,cand l-am primit nu funcționa am sunat la ei pentru retur,a doua zii am trimis ceasul retur,asta fiind vineri….am asteptat o săptămână dupa care am sunat sa vad c s intampla ca nu primeam nici un semn,am sunat si mi,au spus ca inca nu s in
Simon Karoly - septembrie 26, 2019 @ 16:25
Astept marfa din 16-09-2019, si azi (26-09-2019) nimic. A fost preluat de cineva, si abureli, ca nu avem pe stoc (pe site exclusiv online, deci omeneste este).
Din pacate am platit cu cardul!!!
Prima data asteapta marfa: deci folosesc de banii mei,
A doua oara mi se raspunde dupa 3-4 mailuri, ca dintr-o greseala de sistem (!!!), nu au primit marfa.
Tot astept.
Dar e prima si ultima data cand comand ceva de la ei…
Mi-e frica de banii mei.
Daca nu-mi trimite nici macar marfa, atunci daca am probleme de garantie ce o sa faca???
Astept marfa din 16-09-2019, si azi (26-09-2019) nimic. A fost preluat de cineva, si abureli, ca nu avem pe stoc (pe site exclusiv online, deci omeneste este).
Din pacate am platit cu cardul!!!
Prima data asteapta marfa: deci folosesc de banii mei,
A doua oara mi se raspunde dupa 3-4 mailuri, ca din
Gheorghe Dobrica - iulie 23, 2019 @ 07:44
Am cumparat online de la ei un Smartphone Xiaomi note redmi 7 si l-am primit defect.L-am returnat dupa 2 zile si ca sa nu-l schimbe au „inventat” o deformare a carcasei si pierderea garantiei.Mentionez ca telefonul era exact in aceiasi stare in care l-am primit.Nu sfatuiesc pe nimeni sa cumpere de la Evomag.
Am cumparat online de la ei un Smartphone Xiaomi note redmi 7 si l-am primit defect.L-am returnat dupa 2 zile si ca sa nu-l schimbe au „inventat” o deformare a carcasei si pierderea garantiei.Mentionez ca telefonul era exact in aceiasi stare in care l-am primit.Nu sfatuiesc pe nimeni sa
Alex - februarie 8, 2019 @ 16:59
Aveam mare nevoie de un produs cu livrare rapida. Din păcate am avut încredere în reclama de pe site-ul evomag, ceva de genul „acest produs va fi livrat pana mâine la ora 18:00 în București”, sens în care am plătit cu cardul… anticipat. Să nu faceți aceasta prostie. A doua zi abia la 17:00 am primit mesaj de la evomag prin care am fost informat ca produsul a fost predat către livrator (unii care se numesc „Same Day”) … ironic. Am sunat la Evomag și am solicitat să ridic personal produsul de la sediul lor de pe Splai… Dar surpriza!!! Nu se poate! Ori accept produsul care va veni de la „Same Day” probabil some day… Ori anulez comanda și banii vor fi returnati la fel… Some days
Aveam mare nevoie de un produs cu livrare rapida. Din păcate am avut încredere în reclama de pe site-ul evomag, ceva de genul „acest produs va fi livrat pana mâine la ora 18:00 în București”, sens în care am plătit cu cardul… anticipat. Să nu faceți aceasta prostie. A dou
Bogdan - ianuarie 5, 2019 @ 11:56
Atentie la aceasta companie! Serviciul post vanzare nu exista – Nu raspund la email-uri (atat service si customercare de pe evomag.ro ) , nu raspund la telefon 0372.173.600 (aici avem doar un sistem automat insa fara operatori umani sa si raspunda la solicitari) – prezint dovezi si inregistrari
Din data 01.12.2018 pana in prezent incerc sa fac o solicitare de garantie la un produs. Pana in prezent (20.12.2018) nu a raspuns nimeni nici macar la solicitare , nu mai vorbesc de faptul ca nici nu exista date de livrare a produselor ce se afla in garantie catre sediul EvoMag.
In Cont Client de pe site-ul evomag.ro nu apar toate produsele achizitionate in rubrica Garantiile Mele , deci implicit nu poti face solicitare de garantie de acolo.
Nu recomand aceasta companie pentru ca nu respecta procedura legala privind comertul electronic si solutionarea problemelor produselor aflate in garantie.
Oameni nu respecta legea Lege nr. 449/2003 Art. 11. Alin (4) care spune: „Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului” este scrisa si pe site-ul ANPC
Update 04.01.2019 : Solicitarea din 01.12.2018 nu a fost solutionata nici pana acum. Oamenii nu raspund la telefon nu poti lua legatura cu ei (am inteles de la alti clienti ca iti inregistreaza nr. de tel si nu iti raspund special)
Daca vreti sa cumparati ceva de la ei mare grija , daca aveti problema cu produsul achizionat prin asta veti trece. Este vorba de un telefon cu touchul defect, mai bine il luam din china ca la fel aveam garantie doar ca era mult mai ieftin.
Atentie la aceasta companie! Serviciul post vanzare nu exista – Nu raspund la email-uri (atat service si customercare de pe evomag.ro ) , nu raspund la telefon 0372.173.600 (aici avem doar un sistem automat insa fara operatori umani sa si raspunda la solicitari) – prezint dovezi si inreg
Nicu - noiembrie 24, 2018 @ 15:01
Comanda din 14.11.2018 nici azi nu a ajuns! Incercati Evomag daca vreti sa fiti mintiti cu nerusinare, mi-au oferit un nr awb care nici macar nu apare inregistrat pe site-ul curierului, nimeni nu stie nimic! E bine de stiut cu cine va incurcati pe viitor…Imi pare rau ca trebuie sa ofer o stea din oficiu pentru ca nu o meritati!
Comanda din 14.11.2018 nici azi nu a ajuns! Incercati Evomag daca vreti sa fiti mintiti cu nerusinare, mi-au oferit un nr awb care nici macar nu apare inregistrat pe site-ul curierului, nimeni nu stie nimic! E bine de stiut cu cine va incurcati pe viitor…Imi pare rau ca trebuie sa ofer o stea
Vladut Mihaela - octombrie 28, 2018 @ 21:26
Sunteti super tari….Multumesc pentru seriozitate.
Marcel Pavel - iunie 16, 2018 @ 12:27
Am comandat de la ei pentru ca nu am gasit produsul dorit in alta parte. Produsul a ajuns relativ repede si fara defect. Sunt multumit de experienta dar mai au de lucrat la preturi.