Cel mai popular magazin online din Romania. Magazinul oferă o gamă vastă de produse începând cu electronice, it, electrocasnice, cărți, jucării, etc. Poți comanda rapid și în siguranță produsele de care ai nevoie. Coletul se poate deschide la livrare iar suportul este 24/7. Produsele se pot achiziționa și în rate. Termenul de retur este de 30 de zile. Magazinul Emag și-a început activitatea în anul 2001, la început pe site se găseau sisteme de calcul si articole de birotică. În anul 2009, 51% din acțiunile Emag au fost cumărate de către compania Asesefot Distribution iar odată cu această preluare, director general a devenit Iulian Stanciu. În anul 2012, grupul de investitori Naspers, achiziționează 70% din acțiunile emag. În anul 2013, Emag a preluat agenția Conversion Marketing iar în 2013 a preluat și magazinul de modă Fashion Days. În anul 2016, magazinul PcGarage.Ro a fost de asemenea preluat de Emag.
Evenimentul Black Friday(Vinerea Neagră) a fost introdus pentru prima data de Emag în anul 2011. Emag a dezvoltat de asemenea Emag Acadamy, Emag Talent Intership și Centrul de dezvoltare software Emag IT Research.
Magazinul are o gamă vastă de produse iar de ceva timp, marketplace-ul Emag s-a dezvoltat foarte mult. Mai mulți vânzători și-au publicat produsele pe site iar numărul lor este în creștere. Atenție atunci când comandați mai multe produse de la diferiți vânzători pentru că veți plăti transport separat dacă diferă vânzătorul. Având în vedere că este cel mai mare magazin online din România, Emag are de asemenea și o mulțime de produse resigilate la preț redus. Practic, dacă căutați cele mai mici prețuri, îndreptațivă către categoria resigilatelor. În acest moment, găsiți pe site peste 8000 de produse resigilate la preț redus. Pagina produselor resigilate o puteți accesa -> aici. Produsele resigilate nu prezintă defecte sau alte probleme, au termen de retur de 30 de zile și beneficiază de aceiași garantație ca un produs nou.
Ca să vă faceți o părere de varietatea și succesul marketplace-ului Emag.ro, Altex România are listate pe site peste 1700 de produse. Emag.ro oferă periodic reduceri și vouchere la anumite categorii de produse.
Cristian Savu - februarie 13, 2024 @ 17:51
Este clar că emagul se descurcă cel mai bine pe partea de retur/garantie. La suport nu mai este ca înainte, parcă rezolvi mai greu ceva.
Rostil Efect SRL - august 26, 2023 @ 05:53
De stirile protv este si Emag marketplace care pune pret o pe colaboratori zero in sensul negativ…Adica.Am contul blocat de o saptamana deoarece am schimbat numarul de telefon si nu mai primesc codurile OTP de autentificare. Primul lucru sun la numerele lor afisate peste tot, in toate mail-urile….Raspunde inutilul de robot care imi spune „Cautarile nu se opresc niciodata”…si ii dau dreptate deoarece de o saptamana caut un numar de telefon valid sa intru in contact cu un operator de la tehnic sau macar cu femeia se serviciu (si cautarile continua..daca mai stiti o cale de comunicare cu ei sa ma anuntati) sa imi deblocheze contul…..sa pot trimite comenzile din platforma clientilor……clienti care vin si spun ca eu sunt neserioasa..nu emag ca nu are un numar de telefon functional sau macar sa raspunda la un email, sau macar da ma sune ei ca le-am dat numarul de telefon si oricum eu spre deosebire de ei raspund si la email..culmea. Dupa asta robotelul imi spune „Iar cand ai nevoie de noi” cat de deschisi sunt ei fata de noi, cei care stam cu contul blocat saptamani intregi din cauza deschiderii si atentiei lor fata de clientii si parteneri, iar dupa aceea ne roaga sa ii contactam pe chat (unde este un alt robot inutil…care nu poate rezolva nimic..are doar niste chestii predefinite care nu te redirectioneaza catre un operator care sa iti deblocheze contul). Sau pe mail…(am trimis pe toate adresele de mail de la emag noul meu numar de telefon si i-am rugat sa ma contacteze ei pentru deblocarea contului….ca eu incerc de o saptamana degeaba..cred ca si SRI are un numar de contact valabil la care raspunde cineva..astia nu au..sa stiti)..inutil… deci nu am primit nici un raspuns scris, telefon..nimic, iar cea mai buna cale de comunicare este mesageria din contul meu blocat..asta este cea mai tare….ca am contul blocat si nu il pot accesa ca sa comunic cu ei…deci nu ai cont sau acces la cont nu existi….simplu….ca nu mai pot primi codurile otp…Deci ca concluzie, legislatia din Romania spune ca trebuie sa existe o cale de comunicare functionala…dar emag nu are nici o comunicare ..daca nu ai un cont….Ceea ce este ilegal….si neprofesionist…..Trebuie sa se dea amenzi celor care au robotei care nu au optiunea si trebuie sa aiba obligatia de a face legatura cu un operator…Emag se comporta ca Gogu SRL din coltul strazii sau ca o firma care are ceva de ascuns..sa va fie rusine…..este incredibil si trebuie interzise…Sa ai o firma atat de mare si sa pui ziduri intre tine si parteneri. Sa nu ai tu o cale de comunicare externa ca toata lumea cu clientii, adica ai sa nu raspunzi la ele, iar partenerii tai sa piarda bani ca nu pot accesa platformele.. Adica numai in romania intalnesti atata indolenta si lipsa de respect… Ma gandeam sa merg la centrele emag..dar nu am de ce….ca nu stiu daca are legatura cu centrele lor de marketplace..teoretic este o chestie de tehnic..oricum aceasta varianta nu mi-a fost prezentat de robotica inutilica…Deci??Alo..Emag…zi ceva mamaica..mai existi????Putem lua legatura cu dumneavoastra sau sunteti megasuperpretiosi. Rusine…Sa se faca un reportaj cat de inutile sunt aceste variante de robotei…ca stai ca prostu pe timpul tau pe telefoane, mail, ca sa dai de zgarcitii astia care nu angajeaza oameni…Azi am primit un mai de la emag ca un client a anulat comanda..saracu astepta sa o trimit…dar emag doarme….Am primit mail si am trimis si eu inapoi..in zadar……Nu au numere de contact valide..doar roboti inutili….
De stirile protv este si Emag marketplace care pune pret o pe colaboratori zero in sensul negativ…Adica.Am contul blocat de o saptamana deoarece am schimbat numarul de telefon si nu mai primesc codurile OTP de autentificare. Primul lucru sun la numerele lor afisate peste tot, in toate mail
Alex - decembrie 16, 2022 @ 00:00
Client eMAG sunt de 8 ani ( de atunci am cont) ,client eMAG fidel devenind in urma cu vreo 5 ani. La început cumpărând doar chilipiruri pentru ca nu prea aveam încredere in ei, tot citeam fel si fel de chestii despre ei si am zis ca nu vreau sa experimentez si eu. Apoi vânzând ca sunt serioși, am început sa comand in permanență produse, iar unele s-au dovedit de calitate. Doar unele produse s-au dovedit de calitate pentru ca am cumpărat odată un ventilator care s-a stricat in trei luni si nu mi-am mai făcut de lucru cu service – ul lor. Am cumpărat alt ventilator din alta parte. In rest de o perioadă am renunțat sa mai cumpăr de la ei după ce m-am mutat in alta zona a orașului si acum am multe magazine aproape de casa de unde îmi cumpăr sigur. De pe eMAG iau doar acele produse pe care nu le găsesc in magazine sau constat ca sunt mai scumpe in magazine si mai ieftin eMAG cum am pățit ultima data cu o pereche de adidași unde într-un magazin de încălțăminte costa 310 lei, pe eMAG 249 lei + easybox pe atunci 7,5 lei. Si nici eMAG nu are de fiecare data preturile cele mai mici. Deci câteodată e rentabil, câteodată nu este. Si in ultima perioada consider ca devine si mai inaccesibil deoarece am observat ca au umblat la taxa de livrare ( din 7,5 lei cât era zona mea, acum este 10 lei). Număr de telefon la care suni si nu răspunde nimeni. Măcar îți răspunde pe Facebook. In rest este ok ca magazin, dar nu de fiecare data accesibil. Mai ales pentru noi, cei care avem multe magazine lângă casa si putem compara preturile.
Client eMAG sunt de 8 ani ( de atunci am cont) ,client eMAG fidel devenind in urma cu vreo 5 ani. La început cumpărând doar chilipiruri pentru ca nu prea aveam încredere in ei, tot citeam fel si fel de chestii despre ei si am zis ca nu vreau sa experimentez si eu. Apoi vânzând ca sunt serioși
Anca Georgiana Paval - noiembrie 1, 2022 @ 21:19
Am comandat, ce-i drept, un set de anvelope de iarna marca Nokian , ranforsate, la sfârșitul lunii Iulie, pt o mașina ce urmează a fi livrata in 7 Noiembrie. Am zis ca fac o economie. 🤦🏻♀️ Când am reverificat specificațiile mașinii si anvelopele, am observat ca am comandat, in urma Selecției greșite, anvelope 195/55/16 in loc de 205/55/16. Am contactat serviciul clienti ( încă era disponibil), le-am expus situația. I-am informat ca anvelopele sunt exact cum le-au livrat. Mi-au solicitat fotografii ale prostului. Le-am trimis, sa vadă ca produsele sunt noi, cu eticheta, depozitate corespunzător. M-am oferit sa le duc la show-room pt a fi verificate, doar pt înlocuirea produselor cu produse de care am nevoie, anvelope 205/55/16. Mi-a comunicat o angajata emag ca sesizarea mea a fost soluționată, ca îmi înlocuiesc produsele cu dimensiunea corecta, pe 25 oct. Sa aștept curierul, ca îmi aduce produsele corecte și le ridica pe cele comandate din greseala. M-am oferit sa plătesc orice diferența de preț. M-a informat ca nu este nevoie. Ca îmi înlocuiesc produsele cu produse aceeași marca, doar ca in loc de 195/55/16 vor livra 205/55/16 ( app 205/55/16 sunt mai comune și mai ieftine, dar as fi plătit orice diferența considerau de cuviință). Pe 29 oct primesc un tel de la un angajat emag “Radu”, care îmi spune ca a observat ca nu s-a ocupat nimeni de sesizarea mea și ca va verifica el… eu asteptam curierul conform spuselor angajatei emag, in 25 oct. Și aia a fost. Nu m-a mai sunat nimeni. Nu mai Răspunde nimeni la tel… nu mai au serviciu clienti… nu mai contam. Am scris pe fbk… au dat reply la comm meu… sa Vb in privat. In privat nu rasp nimeni. La mailuri nu rasp nimeni. Și uite așa… fac ei mare mișto de clienti. Măcar de spuneau de la început: NU SE POATE. Spala-te pe cap cu anvelopele alea…🤦🏻♀️🤷🏻♀️… aia era. Dar m-au și mintit in ultimul hal.
A mai fost o faza… in 2020 când am comandat un aragaz pt un ap. Era pandemie. Ap fără chiriași. A venit aragazul. L-am depozitat. Aia a fost. Când au ajuns locatari in ap și aragazul a fost montat( la vreo 6 luni), au obs și m-au anunțat ca aragazul are un defect din fabrica: unul din ochiuri nu poate fi folosit , duza prin care iese gazul fiind mult depărtată de ochiul aragazului, spre mijlocul plitei. Sun la emag… au trecut cele 30 de zile, sa sun la garanție… depanero… sun la garanție… e defect din fabrica… nu poate fi reparat. Trebuie înlocuit. Emag nu vrea… a trecut termenul. Am lăsat-o așa… măcar funcționează 3 ochiuri. Era Vb doar de 1000 RON și totuși produsul poate fi folosit… 75%, dar se poate.
Dar acum… mintita și prostita pe fata. Nu recomand. Niciodată, niciodată, nici măcar o data
Am comandat, ce-i drept, un set de anvelope de iarna marca Nokian , ranforsate, la sfârșitul lunii Iulie, pt o mașina ce urmează a fi livrata in 7 Noiembrie. Am zis ca fac o economie. 🤦🏻♀️ Când am reverificat specificațiile mașinii si anvelopele, am observat ca am comandat, in u
Ana-Maria - octombrie 4, 2022 @ 09:51
Recomand cu placere eMAG pentru produse, calitate si in special pentru departamentul de relatii cu clientii care se asigura de solutionarea rapida a sesizarilor, pentru promptitudine, seriozitate si livrarea rapida.
Simion Mihai - septembrie 23, 2022 @ 05:38
Problema foarte mare a magazinului cu anumiți parteneri care nu livrează comenzile plasate pe site și cu angajații din diferite departamente, drept dovada o comanda cu numărul 261650073, plasata pe site ul emag în data de 8august2022, la unul din parteneri numit Silesia ProTech, plătit cu cardul înainte și care nu a fost livrata nici pana azi 23septembrie2022. Dar problema nu este doar cu magazinul partener, care a precizat ca a livrat comanda și a și facturat o, deși nu a făcut acest lucru fizic ci și cu eMag ul care nu a luat masuri în respectarea termenului de livrare, în onorarea comenzii și rezolvarea acestei probleme. Toate aceste lucruri nu duc doar la concluzia de neîncredere și neseriozitate in compania partenera ci și în magazinul emag și angajații sai care ar trebui sa dea dovada de profesionalism și responsabilitate fata de astfel de situații. Ca și o concluzie, nu este vorba neapărat de o recenzie negativa pentru aceste 2 magazine ci și de informarea viitorilor clienți care se așteaptă la, garanția seriozității unui magazin de renume cât și a partenerilor sai, care pe lângă faptul că nu vor primi asta, vor pierde și banii pe nijte produse care nu le vor primi, poate niciodată sau deteriorate, ori cu întârzieri foarte mari!
Problema foarte mare a magazinului cu anumiți parteneri care nu livrează comenzile plasate pe site și cu angajații din diferite departamente, drept dovada o comanda cu numărul 261650073, plasata pe site ul emag în data de 8august2022, la unul din parteneri numit Silesia ProTech, plătit cu ca
dmitry - mai 2, 2022 @ 16:58
Cei mai seriosi de pe piata din RO.
Rapiditate, relatii cu clientii, usurinta folosirii aplicatiei / site-ului si multe altele.
Niciun alt magazin online din Romania nu se compara cu eMag.
Marian Tenea - februarie 15, 2022 @ 05:06
Recomand pentru seriozitate. Fata de cel.ro sunt mult mai seriosi.
Pătrașcu Marian - mai 10, 2022 @ 12:57
Este un magazin extraordinar! Dar, dacă fac comandă de mai multe produse , deși comand pe eMAG ,trebuie să plătesc transportul pt fiecare produs în parte! Așa nu mai bine comand direct de la producător? Este același lucru! Vă rog să faceți ceva în acest sens! Vă mulțumesc frumos!
Este un magazin extraordinar! Dar, dacă fac comandă de mai multe produse , deși comand pe eMAG ,trebuie să plătesc transportul pt fiecare produs în parte! Așa nu mai bine comand direct de la producător? Este același lucru! Vă rog să faceți ceva în acest sens! Vă mulțumesc frumos!
Num
Dr. Eaku - octombrie 22, 2021 @ 16:44
Super seller!
+ produse de calitate
+ livrare super rapida (1 – 8 zile)
+ impachetare corecta si safe
– anumite produse nu sunt exact ca in fotografia din descriere (extrem de rar)
– cateodata (extrem de rar), anumite produse nu sunt impachetate corespunzator – produse lichide care s-au scurs in pachet sau cutii ale produselor putin sifonate
Super seller!
+ produse de calitate
+ livrare super rapida (1 – 8 zile)
+ impachetare corecta si safe
– anumite produse nu sunt exact ca in fotografia din descriere (extrem de rar)
– cateodata (extrem de rar), anumite produse nu sunt impachetate corespunzator – produse lichid
Natură Vasile - octombrie 1, 2021 @ 13:29
Sunt foarte mulțumit de produsele dv, recomand cu încredere!
Mihaela Toma - septembrie 28, 2021 @ 12:22
Aleg mai mereu Emag, merg pe Altex doar dacă au preț de livrare mai mic. Sunt serioși și găsești ce produse dorești pe Emag, fiind un market-place de mari dimensiuni.
Robert Oprea - septembrie 25, 2021 @ 10:55
Întradevăr, produsele din marketplace sunt mai scumpe după părerea mea, așa că voi acorda nota generală a prețurilor cu patru steluțe. În schimb, am doar cuvinte de laudă pentru că Emag chiar este un magazin serios care este în slujba clientului. Răspunde pe facebook, la telefon iar returul chiar se face fără a trebuii să dai 1000 de explicații ca la alte magazine online.
Întradevăr, produsele din marketplace sunt mai scumpe după părerea mea, așa că voi acorda nota generală a prețurilor cu patru steluțe. În schimb, am doar cuvinte de laudă pentru că Emag chiar este un magazin serios care este în slujba clientului. Răspunde pe facebook, la telefon iar re
Elena Catana - aprilie 8, 2021 @ 14:36
Am cumpărat și cumpăr întotdeauna de la Emag.Este o firmă extrem de serioasa,de prompta și de sigura.Casa mea e plină de produse Emag care nu m-au dezamăgit niciodată.
Andrei Pavel - ianuarie 7, 2021 @ 10:49
Recomand emag.ro, am achiziționat o mulțime de produse de la ei printre care și resigilate. Am returnat de asemenea produse fără probleme.
Raluca - decembrie 28, 2020 @ 11:42
Am comandat un produs drept cadou pentru copilul meu. Livrare rapida si pret redus fata de competitie. Doar cuvinte de lauda.
Andrei Vlad - decembrie 25, 2020 @ 06:39
Recomand Emag.ro mai ales pentru seriozitate. Cand am vazut cum trateaza cel.ro clientii, mi-am dat seama ca emag merita tot respectul meu.
Aurelia - decembrie 22, 2020 @ 09:49
Prima comanda la emag a fost in 2008 cred. Mai greu la inceput, cu service cu termene etc. Dar am rezolvat toate problemele aparute pe parcurs. Se vede, ca s-a investit mult, ca ati crescut, se vede investitia in personal, in infrastructura. Doar cuvinte de lauda salariatilor si managementului! Sunteti marii castigatori pe piata si nu doar datorita contextului, ci si a strategiei pe care ati adoptat-o! Ma numar printre clientii multumiti, dar la prima nemultumire nu voi ezita in a va da feedback, pentru ca, stiu, ca va ajuta, sa corectati deficientele.
Prima comanda la emag a fost in 2008 cred. Mai greu la inceput, cu service cu termene etc. Dar am rezolvat toate problemele aparute pe parcurs. Se vede, ca s-a investit mult, ca ati crescut, se vede investitia in personal, in infrastructura. Doar cuvinte de lauda salariatilor si managementului! Sunt
Manuel Spătaru - august 7, 2020 @ 12:25
Cumpăr de pe Emag.ro de peste 5 ani, periodic. Am testat și din concurență dar nu se ridică la nivelul așteptărilor. Doar Altex se apropie de el, în rest prăpăd la concurență în ce privește respectul față de clienți. La Emag ai varietate, preț cometitiv și posibilitatea de a returna fără probleme, ceva rar în comerțul românesc.
Cumpăr de pe Emag.ro de peste 5 ani, periodic. Am testat și din concurență dar nu se ridică la nivelul așteptărilor. Doar Altex se apropie de el, în rest prăpăd la concurență în ce privește respectul față de clienți. La Emag ai varietate, preț cometitiv și posibilitatea de a retur
Cosmin Ilie - august 5, 2020 @ 06:04
Este cel mai serios magazin online din țara asta. Returnezi fără probleme produse iar garanția este destul de rapidă. La câtă vânzare fac, este normal să mai existe și nemulțumiți. Este cu mult peste Cel.ro de exemplu…la orice capitol.
Este cel mai serios magazin online din țara asta. Returnezi fără probleme produse iar garanția este destul de rapidă. La câtă vânzare fac, este normal să mai existe și nemulțumiți. Este cu mult peste Cel.ro de exemplu…la orice capitol.
Număr comandă.(Părere negativă): 125376347
Palade Ioan - august 7, 2020 @ 12:13
Sunt Palade Ioan din Vaslui . Am achizitionat de la dvs o pompa sumersibila apa curat murdara de 400w DETOOLZ. Nu pot sa conectez furtun de 3/4 toli la ea la orificiul de evacuare si nici de 1 tol. Cel de 3/4 este prea mic nu intra in racord. Am pus de 1 tol, acesta este prea mare. Poate trebuie o alata piesa de racordare de la orificiu l afurtun. In rest Pompa este foarte buna functioneaza perfect.
Sunt Palade Ioan din Vaslui . Am achizitionat de la dvs o pompa sumersibila apa curat murdara de 400w DETOOLZ. Nu pot sa conectez furtun de 3/4 toli la ea la orificiul de evacuare si nici de 1 tol. Cel de 3/4 este prea mic nu intra in racord. Am pus de 1 tol, acesta este prea mare. Poate trebuie
Manuela Chircu - iulie 31, 2020 @ 08:50
Foarte multumita de fiecare data!
De obicei am comandat diverse produse de dimensiuni reduse, multumita intotdeauna de librare, pret, calitate.
Respect domnilor curieri cate lucreaza impecabil si stiu cum sa se poarte cu clientii, mereu amabili si eficienti.
Emag, va multumesc!
Foarte multumita de fiecare data!
De obicei am comandat diverse produse de dimensiuni reduse, multumita intotdeauna de librare, pret, calitate.
Respect domnilor curieri cate lucreaza impecabil si stiu cum sa se poarte cu clientii, mereu amabili si eficienti.
Emag, va multumesc!
Număr comandă.(Păr
Marian Savu - iulie 11, 2020 @ 20:47
Nu este un magazin perfect dar fata de competitorii sai este de departe cel mai bun. Servicii bune de returnare, nu ca la Cel.ro unde te chinui sa faci retur.
Elena - aprilie 24, 2020 @ 08:33
Deja am scris un review pe 16 aprilie in legatura cu o comanda, azi as vrea sa adaug ca domnii de la emag s-au comportat bine, mi-au redat banii in cont si un bonus cadou in valoare de 40 ron, imi pare rau pentru comanda, nu era pentru mine dar pentru parintii mei ca stau mai departe de mine. Oricum le multumesc pentru inapoierea banilor, pe care credeam ca iam pierdut. Am ales aceasta compagnie pentru ca era una din cele mai serioase, si am ales bine, daca nu banii ai pierdeam cu adevarat
Deja am scris un review pe 16 aprilie in legatura cu o comanda, azi as vrea sa adaug ca domnii de la emag s-au comportat bine, mi-au redat banii in cont si un bonus cadou in valoare de 40 ron, imi pare rau pentru comanda, nu era pentru mine dar pentru parintii mei ca stau mai departe de mine. Oricum
VIOREL SOMODI - martie 18, 2020 @ 08:28
Din 2013 comand la EMAG far nici o problema cu produsele.
Am avut noroc ???
Oricum, sunt multumit.
Doinita - noiembrie 15, 2019 @ 20:36
„Simte adrenalina!”-citat din reclama tv emag black friday.
Asta promite,asta face emag!
Prietenii stiu de ce!😉
Astazi,de black friday 2019,m-am simtit ca la bursa pe site-ul emag (am vazut si eu prin in filme😬😜).Au crescut actiunile la secunda!!
Poveste adevarata:
Întâmplător, astăzi, de asa-zisul black, a trebuit să luăm in grup un cadou pentru al nostru mare sef (care chiar e iubit de noi), și care se presupunea a fi acest Iphone 11 Pro max 256 GB; variante care ne-ar fi interesat, Space gray sau Midnight green,ambele la pret de 6.700 Ron. Până am decis care dintre cele două sa fie (10 min), până am sunat la emag sa ne asiguram ca il vom avea saptamana viitoare,nu de Craciun (avand in vedere îmbulzeala), o fi mai durat încă vreo 10-15 min…a disparut din stoc, de sub nasul nostru, frumosul Midnight green.
Alarma!! Pune-l repede in cos pe Space gray,cauta modalitati de plata,se mai deschid inca vreo 2-3 pagini emag de la noi pe acelasi produs, incepem sa ne întrebăm care dintre noi avem disponibili acesti bani in cont (nu reușisem sa strângem suma cash întreagă), se mai fac niste viramene să adunăm suma intr-un singur cont …in fine chestiuni de organizare (grup maricel). Cu toata agitația și zorul, să mai fi durat 30 minute cu aproximație (NU ORE).
Când produsul nostru din cos (pe minim 2 conturi emag), urma sa fie achitat cu suma de 6700 Ron …SURPRIZA! S-a „redus” la 7500 Ron!!
Bravo,bravo emag! Felicitari! Va functioneaza sistemul de tracking!
PS. In acest moment (la doar 7 ore de la întâmplarea relatată) a aparut si varianta Midnight green,”tot redus” 😉, costa doar 7.599,99 Ron😂! Pe majoritatea site-urilor (printre care si orange ), acesta fiind in jur de 6.700 in continuare. Recunosc,numai eu am deschis astazi pagina cu produsul de câteva zeci de ori,de pe mai multe IP-uri,am ajutat un pic 😅.
Succes la cumpărături!
„Simte adrenalina!”-citat din reclama tv emag black friday.
Asta promite,asta face emag!
Prietenii stiu de ce!😉
Astazi,de black friday 2019,m-am simtit ca la bursa pe site-ul emag (am vazut si eu prin in filme😬😜).Au crescut actiunile la secunda!!
Poveste adevarata:
Întâmplăto
Andy - septembrie 19, 2019 @ 12:50
De mult cumpar de la emag si am luat diferite lucruri: placa remington care sa stricat dupa un an, aparat de ras philips care merge si acuma (2 ani), mobil nokia care am trimis inapoi dupa un an la servis si dupa 7 zii a venit inapoi reparat. Am cumparat si frigider side by side heinner care arata grozav si functioneaza (returnam unu inapoi dupa 2 zile pt ca avea defect la usa si am ales alta, ei au schimbat fara problema intr-o saptamana). ..etc. Deci am pimit si eu marfa cu defect dar asta se intampla la o firma asa de mare, dar fiecare data am putut rezolva problema in scurt timp.
De mult cumpar de la emag si am luat diferite lucruri: placa remington care sa stricat dupa un an, aparat de ras philips care merge si acuma (2 ani), mobil nokia care am trimis inapoi dupa un an la servis si dupa 7 zii a venit inapoi reparat. Am cumparat si frigider side by side heinner care arata
Mardale Ion - august 18, 2019 @ 16:30
Este un magazin serios, preturi acceptabile si multe produse pe site. Pana si selleri de pe platforma sunt seriosi.
Raducu Maria-Victoria - martie 20, 2019 @ 11:08
Am cumpărat de la emag , foarte mulțumită. Am o rugăminte dacă se poate , doresc un „electric roti (chapati) maker”. Mulțumesc.
Ciprian - februarie 3, 2019 @ 10:34
Am cumpărat un generator pe care l-am returnat.Odata primit si verifcat produsul, Emag spune ca iti dau banii înapoi in maxim 72 ore.Au primit produsul si dupa mai mult de 15 zile nu am nici o noutate,am sunat de mai multe ori si cica inca nu au verificat pachetul……Lipsa de seriozitate ca sa nu spun incompetenta si nesimțire!
Sper sa pot recupera banii,si nu prea cred ca voi cumpăra aici din nou!
Am cumpărat un generator pe care l-am returnat.Odata primit si verifcat produsul, Emag spune ca iti dau banii înapoi in maxim 72 ore.Au primit produsul si dupa mai mult de 15 zile nu am nici o noutate,am sunat de mai multe ori si cica inca nu au verificat pachetul……Lipsa de seriozita
YoMan - ianuarie 17, 2019 @ 22:09
Toate ok pana la partea de livrare! Livrarea facandu-se cu compania „Samday”, va puteti astepta la livrari intarziate (eu am asteptat coletul comandat pe emag timp de doua saptamani)! Deci, la capitolul livrare, este groaznic!
Toate ok pana la partea de livrare! Livrarea facandu-se cu compania „Samday”, va puteti astepta la livrari intarziate (eu am asteptat coletul comandat pe emag timp de doua saptamani)! Deci, la capitolul livrare, este groaznic!
Bogdan - decembrie 25, 2018 @ 21:53
In fiecare an parca tot mai rău. Am comandat un produs la reducere, am primit confirmarea că îl voi avea în termen scurt. Am așteptat 3 săptămâni, în care am încercat să intru în legătură cu ei, ca să fiu contactat că produsul este afară din stoc(deși am semnalat că foarte târziu mi se comunică acest lucru), fiind vândut de vanzator extern ei nu au ce să facă decât să anuleze și să îmi returneze banii. Am așteptat 3 zile și tot nimic, comanda îmi era afișată că și în curs de livrare. Am recontactat că mi se zică că de această dată îmi va fi anulata comanda și să aștept că in scurt timp îmi vor fi returnați banii. Că după 9 zile să îmi vină livrat un produs asemănător dar inferior calitativ, suspicios copie chinezească (cu comanda afișată ca și anulată și în ziua de astăzi).
Jalnic, și acest este doar un caz.
In fiecare an parca tot mai rău. Am comandat un produs la reducere, am primit confirmarea că îl voi avea în termen scurt. Am așteptat 3 săptămâni, în care am încercat să intru în legătură cu ei, ca să fiu contactat că produsul este afară din stoc(deși am semnalat că foarte târziu
Alexandra - noiembrie 28, 2018 @ 11:38
Din pacate, de cand s-a extins, Emag nu mai are calitatea pe care a avut-o in urma cu cativa ani.
Am facut o comanda de Black Friday, pe data de 16 Noiembrie 2018. Aplicatia imi spunea ca aceasta comanda va ajunge pe data de 28 Noiembrie 2018. Este un termen mult prea lung de asteptare a unei comenzi. Daca stiam ca nu sunt in stare sa livreze la timp, NU cumparam de la ei, ci de la altii.
Urmarind comanda in aplicatia Emag, mi-am dat seama ca pe 28 Noiembrie inca nu se schimbase nimic, asa ca am sunat la Relatii cu clientii. De la acestia am aflat ca de fapt produsul se afla in stoc la furnizor si ca ajunge la Emag in depozit pe 30 Noiembrie, dar ca eu voi intra in posesia produsului pe 3 Decembrie, cel mai devreme…sau nu se stie cand.
M-am oferit sa ma duc sa imi ridic produsul pe 30 Noiembrie direct din depozit, dar acest lucru nu este posibil!
In concluzie, eu le dau banii pe loc, iar ei imi dau produsul cand au chef. Au mintit in legatura cu disponibilitatea produsului si cu termenul de livrare. Mentionez ca am dorit sa imi ridic singura produsul din showroom tocmai pentru a evita intarzierea livrarii.
Nu se tin de cuvant in ceea ce priveste termenul de luvrare, Nu isi updateaza aplicatia.
Accepta un volum prea mare de comenzi pentru cat pot ei sa proceseze. Sunt subdimensionati.
Din pacate, de cand s-a extins, Emag nu mai are calitatea pe care a avut-o in urma cu cativa ani.
Am facut o comanda de Black Friday, pe data de 16 Noiembrie 2018. Aplicatia imi spunea ca aceasta comanda va ajunge pe data de 28 Noiembrie 2018. Este un termen mult prea lung de asteptare a unei comenz
Alex - septembrie 21, 2018 @ 11:39
Sincer, nu sunt deloc multumit de preturile lor. Am cautat o placa video, mai exact modelul nvidia gtx 1060 si am gasit modelul pe cel.ro la un pret mult mai mic. Nu mai zic de produsele vandute de alti comercianti care sunt foarte scumpe si platesti si transport separat.
Sincer, nu sunt deloc multumit de preturile lor. Am cautat o placa video, mai exact modelul nvidia gtx 1060 si am gasit modelul pe cel.ro la un pret mult mai mic. Nu mai zic de produsele vandute de alti comercianti care sunt foarte scumpe si platesti si transport separat.
Clara - mai 28, 2018 @ 08:07
Cu toate ca la inceput aveam impresia ca emag.ro are cele mai mici preturi, nu este asa. Au intradevar articole la preturi bune dar si alte articole la preturi ridicate. Pot sa spun ca am prins la ei preturi bune doar la resigilate, in rest preturi relativ mari. Este de apreciat faptul ca permit retur in 30 de zile fara motiv si au un sistem de urmarire a comenzii modern.
Cu toate ca la inceput aveam impresia ca emag.ro are cele mai mici preturi, nu este asa. Au intradevar articole la preturi bune dar si alte articole la preturi ridicate. Pot sa spun ca am prins la ei preturi bune doar la resigilate, in rest preturi relativ mari. Este de apreciat faptul ca permit ret
Andi - martie 3, 2018 @ 15:00
Emag.ro este magazinul meu preferat. Poate nu au ai chiar cele mai mici preturi, dar macar sunt seriosi. Comand doar produse vandut de emag. Am comandat si produse resigilate si nu am avut probleme. Am returnat produse si nu am avut probleme!
Emag.ro este magazinul meu preferat. Poate nu au ai chiar cele mai mici preturi, dar macar sunt seriosi. Comand doar produse vandut de emag. Am comandat si produse resigilate si nu am avut probleme. Am returnat produse si nu am avut probleme!
Bogdan - februarie 27, 2018 @ 14:00
Este un magazin serios, in comparatie cu alte magazine. Accepta returul fara 1000 de explicatii. Singurul dezavantaj il constituie preturile mari din martketplace si faptul ca se plateste transport separat. Cand comand de pe emag, selectez vandut de emag. Ar fi fost bine cumva sa ofere transport gratuit la comenzi mai mari de 3-400 ron, indiferent de cine e vandut produsul, ca nu platesc acum 5 curieri diferiti.
Este un magazin serios, in comparatie cu alte magazine. Accepta returul fara 1000 de explicatii. Singurul dezavantaj il constituie preturile mari din martketplace si faptul ca se plateste transport separat. Cand comand de pe emag, selectez vandut de emag. Ar fi fost bine cumva sa ofere transport gra
Lavinia Roman - februarie 7, 2018 @ 14:35
De cand cu marketplace-ul asta, nu imi mai place emag. O multime de produse la preturi foarte mari. Am gasit pana si articole fake-uri la anumiti vanzatori, erau niste ceasuri de „firma” dar la un pret extraordinar de mic. Aveti grija, emag este serios cu produsele vandute de el, se pot returna produsele foarte usor in termen de 30 zile. Despre vanzatorii independent nu stiu ce sa spun.
De cand cu marketplace-ul asta, nu imi mai place emag. O multime de produse la preturi foarte mari. Am gasit pana si articole fake-uri la anumiti vanzatori, erau niste ceasuri de „firma” dar la un pret extraordinar de mic. Aveti grija, emag este serios cu produsele vandute de el, se pot
Valentina - ianuarie 31, 2018 @ 19:56
Recomand eMAG pe toate planurile: seriozitate, relații cu clienții și produse livrate impecabil.
Plus ca are o gama atât de variata de produse, găsești orice ai nevoie și e bine când ai de unde achiziționa cu încredere.
Recomand eMAG pe toate planurile: seriozitate, relații cu clienții și produse livrate impecabil.
Plus ca are o gama atât de variata de produse, găsești orice ai nevoie și e bine când ai de unde achiziționa cu încredere.
Alexandra Gabriela - ianuarie 5, 2018 @ 04:01
Recomand emag, un magazin de incredere