Un magazin online foarte popular care este cunoscut mai ales prin prezența sa în mediul offline. Se axează pe o gamă vastă de produse si este un important retailler în piața românească. Magazinul altex se axează în special pe un preț redus, sloganul lor fiind „Cel mai mic preț din România”. Altex se află in topuri atunci când vine vorba de comerțul cu produse electronice, electrocasnice, IT si multimedia. Magazinul este unul dintre cele mai vechi si numâră peste 20 de ani de activitate. Altex se remarcă printr-un program inovativ și anume „2 x diferența”, acest program permite cumpăratorilor să primească dublul diferenței de preț dacă găsesc în altă parte mai ieftin.
Pentru reclamații Altex, accesați pagina aceasta.
ADRIANA - aprilie 18, 2024 @ 10:37
Am fost in magazinul din Calea Aradului sa cumpar un televizor .Nu aveau pe stoc in magazin dar vanzatorul a spus ca pot sa platesc si mi-l livreaza ei acasa.Am precizat ca nu sunt acasa decat dupa ora 16 si m-i s-a spus ca nu este nici o problema .Am crezut ca o sa il livreze firma Altex ca doar isi fac reclama ca livreaza cu 2 oameni, cand colo au apelat la Cargus.Evident ca am platit si transportul,doar ca firma Cargus nu face livrarea dupa ora 16.Am sunat la Altex sa intreb cum o sa primesc coletul si de ce nu il livreaza ei.Raspunsul a fost ca nu ei il livreaza si ca devina este cargusul.Dupa 3 zile in care fiecare dadeau vina unul pe celalat ,desi cand am cumparat m-i s-a spus ca nu este nici o problema dupa ora 16 ,doar ca sa cumpar si vanzatorul sa isi ia comisionul,am fost sa il ridic eu de la Remetea unde are sediul Cargus.Am platit si transportul si am fost tot eu dupa colet.Recomandarea mea este sa NU va lasati pacaliti ca o sa va livreze Altex si sa platiti daca nu il au pe stoc pentru ca odata platit nu ii mai intereseaza si o sa umblati dvs sa va recuperati coletul desi va incaseaza si transportul
Am fost in magazinul din Calea Aradului sa cumpar un televizor .Nu aveau pe stoc in magazin dar vanzatorul a spus ca pot sa platesc si mi-l livreaza ei acasa.Am precizat ca nu sunt acasa decat dupa ora 16 si m-i s-a spus ca nu este nici o problema .Am crezut ca o sa il livreze firma Altex ca doar is
Oana Micu - martie 9, 2024 @ 18:27
La relatii cu clientii mai au de lucrat la fel si pe partea de magazin online. In rest recomand altex, sunt seriosi si preturi bune.
Sergiu Alin - februarie 21, 2024 @ 18:22
Nu au cel mai bun suport tehnic dar recomand ca magazin fizic și online. Au gamă variată de produse și costuri de livrare bune! Printre cele mai mici prețuri din Romania!
Nu au cel mai bun suport tehnic dar recomand ca magazin fizic și online. Au gamă variată de produse și costuri de livrare bune! Printre cele mai mici prețuri din Romania!
Număr comandă.(Părere negativă): comenzi altex 2020-2024
M. - februarie 9, 2024 @ 13:26
Nu recomand achizitie televizoare din magazinele Altex/ Media Galaxy. Am achizitionat din magazin un televizor care nu era conectat la cablu in magazin si mi s-a refuzat testarea imaginii de catre personal pe motiv ca nu se pot testa televizoarele pentru imagine (lucru fals, televizoarele pot fi testate in magazin dupa cum am fost ulterior informat). Perioada de retur este mult mai scurta decat la celelalte magazine de electrocasnice (doar 14 zile). In magazin esti indemnat sa alegi garantia exitinsa la orice produs, dar nu ti se comunica si perioada de retur. Televizoarele Samsung prezinta defecte probabil din fabricatie, calitate slaba panou video, iar service-ul sustine ca acest lucru este normal, desi pe site-ul Media Galaxy/Altex si Samsung televizoarele sunt prezentate tendentios (si ca imagini si ca descriere) ca ar avea caracteristici pe care nu le poseda (contrast, culoare, unghiuri vizualizare etc.). Comunicarea cu relatii clienti este defectuoasa, formularul de pe site nu are suficiente caractere, call center-ul refuza sa te directioneze in spre alta adresa de mail in afara de cea a service-ului care nu iti raspunde la reclamatiile legate de neregulile legate de dezinformarea din magazin, achizitie, informarea falsa de pe site etc. Problemele legate de un produs defect nu sunt remediate in niciun fel, fiind nevoit sa ramai cu el daca service-ul decide asa. Firma Altex este dezinteresata sa remedieze situatia produselor cu probleme de fabricatie si a reclamei tendentioase , desi le vinde si refuza sa ofere un raspuns legat de neregulile sesizate sau gaseasca o solutie amiabila de rezolvare cu clientii. In contul de client nu imi apare comanda televizorului cumparat si acest lucru ma impiedica sa pot lasa o recenzie legata de experienta achizitiei pe site-ul Altex/Media Galaxy pentru a atentiona si alti cumparatori de experienta neplacuta avuta.
Nu recomand achizitie televizoare din magazinele Altex/ Media Galaxy. Am achizitionat din magazin un televizor care nu era conectat la cablu in magazin si mi s-a refuzat testarea imaginii de catre personal pe motiv ca nu se pot testa televizoarele pentru imagine (lucru fals, televizoarele pot fi tes
Venera - decembrie 30, 2023 @ 18:11
Am comandat un televizor, am primit confirmarea comenzii, am plătit. Mi s-a transmis și termenul de livrare. După zece zile, comanda a fost anulată de Altex, pe motiv că produsul nu mai exista în stoc. Repet: comanda fusese anterior confirmată.
Am comandat un televizor, am primit confirmarea comenzii, am plătit. Mi s-a transmis și termenul de livrare. După zece zile, comanda a fost anulată de Altex, pe motiv că produsul nu mai exista în stoc. Repet: comanda fusese anterior confirmată.
Număr comandă.(Părere negativă): #ATX000034
The Arch Reviewer - octombrie 5, 2023 @ 20:40
Super seller!
+ produse de calitate, conforme cu descrierea
+ livrare rapida
+ impachetare corecta si safe
PURICE - noiembrie 24, 2023 @ 10:13
Am lansat comanda online cu nr. ATX000033521776, cu trei produse , termen de livrare maxim 5 zile lucratoare. Am fost sunat in cursul zilei, de la nr. 0751183649 si am fost informat ca unul din produse nu se mai afla in stoc ( de si la ora comenzii se afla in stoc fapt pt. care comanda a fost confirmata si achitata integral) Am fost de acord sa mi se trimita cele doua produse aflate in stoc iar pt. al treilea sa mi se returneze banii. Au trecut 7zile, am primt cele doua produse dar banii nu. La telefon nu mai raspunde nimeni (nici la rubrica,reclamatii, unde robotul a inregistrat si confirmat ticketul cu nr. CAS-991392-W5Y5X0 CRM:0068894,) sa ma lamureasca ,ce se intampla
Am lansat comanda online cu nr. ATX000033521776, cu trei produse , termen de livrare maxim 5 zile lucratoare. Am fost sunat in cursul zilei, de la nr. 0751183649 si am fost informat ca unul din produse nu se mai afla in stoc ( de si la ora comenzii se afla in stoc fapt pt. care comanda a fost confi
Constantin Banasu - septembrie 6, 2023 @ 13:41
Am cumparat o masina de spalat pe 18 August ( vineri ) .Am primit-o pe 22 August ( Marti ) .Avea daune de la transport sau stocaj. Suport cuva spart si curgea apa pe sub masina. Miercuri pe 23 August am fost la magazin si am anuntat daunele cerand retur si inlcocuirea masinii . La Media galaxy C-ta . Foarte politicosi si intelegatori . Au venit sa ridice masina avariata dupa o… saptamana !! Pe 30 August . Azi suntem in 6 Septembrie si inca nu am primit masina cea noua si sper in stare corecta . Politica Altex este sa nu iti livreze articolul nou pana nu primeste articolul defect in magazie. Iroseste resurse gen cost transport , combustibil , ore munca la cei cate ridica articolele , de pomana . Puteau sa aduca masina cea noua odata cu preluarea celei defecte . Nu stiu daca au si ei KPI , dar sigur sunt jos ! Sper ca in curand sa primesc masina de spalat pe care am platit-o , dar speranta moare ultima .
Am cumparat o masina de spalat pe 18 August ( vineri ) .Am primit-o pe 22 August ( Marti ) .Avea daune de la transport sau stocaj. Suport cuva spart si curgea apa pe sub masina. Miercuri pe 23 August am fost la magazin si am anuntat daunele cerand retur si inlcocuirea masinii . La Media galaxy C-ta
Iftime Dragoş Constantin - decembrie 8, 2022 @ 16:26
Produsul foarte bun şi practic,de calitate,mixer Bosch.Foarte bun!
Any - noiembrie 9, 2022 @ 08:51
Recomand Altex online. Promptitudine și seriozitate maximă.
Zancu Gabriel - octombrie 30, 2022 @ 07:59
Am cumparat un expresor semiautomat myria și pot spune ca este neașteptat de bun. Nu mă așteptam ca o firma, un brand f. putin cunoscut sa aibă produse asa bune! 👍👌
Florin Pricop - octombrie 21, 2022 @ 16:56
Pe 19 octombrie am platit la Altex Balotesti o masina de spalat rufe. Nu o aveau in stoc (doream sa o ridic personal), deci am hotarat sa ma bazez pe curier si sa astept livrarea. Vanzatorul m-a asigurat ca voi fi sunat in ziua livrarii pentru a stabili un interval orar de livrare.
Am primit un email pe 20 octombrie in jurul orei 20:00, de la Altex cum ca produsul meu va fi livrat in 1-2 zile lucratoare. Pe 21 octombrie, la ora 09:31, am primit un mesaj ca produsul meu, 103035734, se va livra in cursul zilei. Fara ora estimata de livrare, fara numar de telefon al curierului sau orice alt numar de contact, nimic…. Nici pe site-ul Altex nu am gasit un numar de contact, ca sa aflu o ora estimata de livrare. AWB-ul comunicat in email si in mesaj nu functioneaza, asa ca, dupa ce am asteptat toata dimineata, am fost nevoit sa merg la cel mai apropiat magazin sa cer relatii. Am plecat de acolo cu un numar de telefon al curierului si altul al coordonatorului.
Am sunat curierul la ora 12:20 si i-am cerut o estimare a orei de livrare, mi-a spus ca in aproximativ 2 ore. Dupa 4 ore…. nimic. Am sunat la coordonator si mi s-a spus ca livrarea mea este ultima, se va efectua dupa ora 17:00, iar curierul nu avea cum sa ajunga la mine in 2 ore. Coletul a ajuns intr’un tarziu in jurul orei 18:00. Am fost blocat toata ziua in casa, asteptand un curier care nu mai vine, fiind nevoit sa aman toate problemele mele cotidiene.
Pe 19 octombrie am platit la Altex Balotesti o masina de spalat rufe. Nu o aveau in stoc (doream sa o ridic personal), deci am hotarat sa ma bazez pe curier si sa astept livrarea. Vanzatorul m-a asigurat ca voi fi sunat in ziua livrarii pentru a stabili un interval orar de livrare.
Am primit un emai
George - mai 22, 2022 @ 18:25
Majoritatea produselor electronice și electrocasnice le achizionez din Altex. Au in general cele mai mici prețuri.
Soso - martie 11, 2022 @ 13:27
Nota 100 baietilor de la Altex, curierat. Felicitari! Transport electrocasnice mari si retur, f rapid si satisfacator! A doua zi au facut transportul din Bucuresti in Constanta, si retur.
Mi le-au dus pana in baie si terasa.
Recomand cu drag.
Nota 100 baietilor de la Altex, curierat. Felicitari! Transport electrocasnice mari si retur, f rapid si satisfacator! A doua zi au facut transportul din Bucuresti in Constanta, si retur.
Mi le-au dus pana in baie si terasa.
Recomand cu drag.
Tobosaru Corneliu - noiembrie 21, 2021 @ 18:51
Am cumparat cuptorul incorporabil EOE7P31X si a fost o experienta frumoasa, de la baiatul care ne-a oferit informatiile pana cand am primit acasa produsul, iar gatitul la el este placere. Pretul foarte bun, avand in vedere ce ofera acest cuptor.
Am cumparat cuptorul incorporabil EOE7P31X si a fost o experienta frumoasa, de la baiatul care ne-a oferit informatiile pana cand am primit acasa produsul, iar gatitul la el este placere. Pretul foarte bun, avand in vedere ce ofera acest cuptor.
Iftodi valentin - octombrie 9, 2021 @ 07:21
Am achiziționat recent un laptop de la magazinul Altex onlline, cu livrare din buc in ct;
Produsul a ajuns la destinație dupa o săptămâna, cu baterie defecta.
Am inițiat procedura de returnare, dupa cere am fost înștiințat de un operator call center, ca voi primi in schimb, un produs nou si ca va ajunge la destinație in max o săptămâna.
Dupa încercările insistente ale soției, ca laptopul sa ajungă pana vom părăsi tara, la sfârșitul săptămânii in curs, am fost anuntați de un consultant Altex ca produsul nu mai este pe stoc si ca ii pare rau!
Ce variante sunt in rezolvarea problemei?
Am achiziționat recent un laptop de la magazinul Altex onlline, cu livrare din buc in ct;
Produsul a ajuns la destinație dupa o săptămâna, cu baterie defecta.
Am inițiat procedura de returnare, dupa cere am fost înștiințat de un operator call center, ca voi primi in schimb, un produs nou si
Andra - octombrie 9, 2021 @ 08:36
Ați putea cere returnarea banilor.
Georgescu Ion - octombrie 7, 2021 @ 21:11
Respect pentru clienți și prețuri mici.
Raul Ilie - octombrie 1, 2021 @ 15:22
Tocmai ce am achiziționat o combina frigorifică de la Samsung prin magazinul online Altex.ro. Am găsit la cel mai bun preț la ei și un cost de livrare mult mai bun față de competitori. Am verificat coletul și s-a prezentat fără defecte! Recomand
Tocmai ce am achiziționat o combina frigorifică de la Samsung prin magazinul online Altex.ro. Am găsit la cel mai bun preț la ei și un cost de livrare mult mai bun față de competitori. Am verificat coletul și s-a prezentat fără defecte! Recomand
Mihai Olteanu - septembrie 25, 2021 @ 08:04
Au cele mai mici prețuri, am găsit la ei TV LG de diagonală 138 cm la cel mai bun preț. Suportul tot de la ei l-am cumpărat pentru că era mai ieftin și rezistă la 60 kg.
Au cele mai mici prețuri, am găsit la ei TV LG de diagonală 138 cm la cel mai bun preț. Suportul tot de la ei l-am cumpărat pentru că era mai ieftin și rezistă la 60 kg.
Număr comandă.(Părere negativă): tv Lg 138 cm
Mihai Petrescu - septembrie 24, 2021 @ 15:59
Recomand Altex, chiar au prețuri mici și o mulțime de oferte, mai ales în magazinele fizice. Am comandat acum câteva zile un televizor și am avut chiar transport redus în comparație cu concurența.
dragan radu - august 26, 2021 @ 10:04
Am comandat in 23.08.2021 un storcator de rosii ce aparea in stoc , am platit 331 lei iar in 26.08 2021 ii sun si intreb de livrare iar ei imi spun ca nu au produsul in stoc si o sa revina cu un telefon .Astept.
Am comandat in 23.08.2021 un storcator de rosii ce aparea in stoc , am platit 331 lei iar in 26.08 2021 ii sun si intreb de livrare iar ei imi spun ca nu au produsul in stoc si o sa revina cu un telefon .Astept.
Număr comandă.(Părere negativă): ATX000013963103
Bogdan - august 3, 2022 @ 17:48
Salut, am cumpărat și eu un laptop, am platit cu cardul s a confirmat tot și primesc mesaj că nu mai au în stoc și se așteaptă ceva verificare? La tine storcătorul a mai venit?
Alin - iulie 1, 2021 @ 09:55
Am comandat in data de 24.06 un aspirator iar aceasta nu a fost livrat. Astazi este 01.07 si nimeni nu mi-a raspuns la telefon sau la formularul de contact.
Produsul este platit.
Nu voi mai cumpara de la Altex niciodata!
Am comandat in data de 24.06 un aspirator iar aceasta nu a fost livrat. Astazi este 01.07 si nimeni nu mi-a raspuns la telefon sau la formularul de contact.
Produsul este platit.
Nu voi mai cumpara de la Altex niciodata!
Număr comandă.(Părere negativă): ATX000012961134-1
Andrei - iunie 2, 2021 @ 05:57
Am cumparat si platit on-line un produs care nu il aveau,desi pe site aparea ca il au pe stoc,banii au plecat din cont.
Asta a fost joi,saptamana urmatoare luni primesc telefon cum ca nu il au si am pierdut si voucherul rabla daca nu cumpar de la ei,ceea ce s-a si intamplat,nu am gasit alt produs care sa imi placa,pe voucher imi apare ca a fost cheltuit la altex,probabil au bagat banii in buzunar,si uite asa iti vinde altex produse care nu exista,te anunta dupa 3 zile cand trebuia sa il primesti deja si stai dupa banii tai,NU PLATITI ON-LINE
Am cumparat si platit on-line un produs care nu il aveau,desi pe site aparea ca il au pe stoc,banii au plecat din cont.
Asta a fost joi,saptamana urmatoare luni primesc telefon cum ca nu il au si am pierdut si voucherul rabla daca nu cumpar de la ei,ceea ce s-a si intamplat,nu am gasit alt produs ca
Vas Adam - martie 26, 2021 @ 14:42
Am cumparat mai multe produse printre care si un laptop scump (peste 7 mii de lei). Din cele 7 produse nici macar unul nu are certificat de garantie. Pe site nu exista de unde sa descarci, am fost trimis la un magazin fizic, unde cu scarba si indignare au vorbit din prima clipa. Unde scrie garantii era un tip revoltat ca m-am dus la el si m-a trimis in partea opusa a magazinului. Din cei patru angajati nici macar unul nu avea habar de nimic. Evident, nu mi-au dat nici un certificat de garantie. Veneau ba cu povestea ca ajunge doar factura, ba ca sunt eu prost si le am in cutie. Am sunat dinnou la altex de unde mi s-a promis ca in cursul aceleasi zile voi primii pe mail copiile certificatelor. Copii dupa ceva ce nu exista. Si da, potrivit legii sunt obligati sa ofere certificatele de garantie, obligatie ce apare pe site-ul lor. Promisiunea a fost astazi, in urmatoarea zi lucratoare fac sesizare la OPC. Batjocura si nemistire curata fata de clienti. Nu emiti certificatele de garantie dar in caz de nevoie le ceri in original. Nu e aberatie? Din atatea produse de la producatori diferiti sa nu ai nici macar un certificat de garantie mi se pare o incalcare voita a legii.
Am cumparat mai multe produse printre care si un laptop scump (peste 7 mii de lei). Din cele 7 produse nici macar unul nu are certificat de garantie. Pe site nu exista de unde sa descarci, am fost trimis la un magazin fizic, unde cu scarba si indignare au vorbit din prima clipa. Unde scrie garantii
Cezar - decembrie 29, 2020 @ 19:10
Am cumparat pe data de 21.12.2020 o masina de spalat WHIRLPOOL TDLR 70230 care mi-a fost livrata pe 23.12.
Am instalat-o, dupa care i-am dat drumul de proba. Surpriza, masina nu a pornit si mi-a dat codul de eroare F22, ceea ce inseamna ca este o problema serioasa.Am anuntat service-ul care a constatat ca motorul direct drive este defect. Domnul respectiv mi-a sugerat sa solicit retur.
Problema grava cu Altex este ca am scris pe site-ul lor un review negativ in legatura cu aceasta masina de spalat, iar ei nu l-au publicat. Le-am cerut lamuriri, dar au ales sa nu-mi raspunda. Asa ca din prima optiune, atunci cand este vorba de cumparat electronice si electrocasnice, acest magazin il voi mai frecventa doar daca nu am de ales.
Am cumparat pe data de 21.12.2020 o masina de spalat WHIRLPOOL TDLR 70230 care mi-a fost livrata pe 23.12.
Am instalat-o, dupa care i-am dat drumul de proba. Surpriza, masina nu a pornit si mi-a dat codul de eroare F22, ceea ce inseamna ca este o problema serioasa.Am anuntat service-ul care a consta
Mihai - decembrie 19, 2020 @ 15:43
2 x diferenta
A da sau a nu da
de Altex
Am achizitionat pe 12.12.2020 un pulsoximetru Laica EA1007 cu 219 lei platit online cu cardul.
Gasesc apoi site Laicashop si acelasi produs era la 160 lei. Le transmit ca vreau 2x diferenta!
Gases si pe evomag cu 169 lei…
Dupa o saptamana primesc raspuns ca site- ul respectiv nu vinde in aceleasi conditii… eu nu am vazut diferenta…
Vreau sa le dau evomag-ul … surpriza : nu mai pot, nu mai am comenzi la care sa cer diferenta…
Bebetei il au cu 135 de lei….
Jenant! Sunt cei mai scumpi de pe piata…
Ei 219, urmatorii 169 si cu un gel dezinfectant de maini cadou, pana la 135 de lei
2 x diferenta
A da sau a nu da
de Altex
Am achizitionat pe 12.12.2020 un pulsoximetru Laica EA1007 cu 219 lei platit online cu cardul.
Gasesc apoi site Laicashop si acelasi produs era la 160 lei. Le transmit ca vreau 2x diferenta!
Gases si pe evomag cu 169 lei…
Dupa o saptamana primesc raspuns
David Gabriel - decembrie 4, 2020 @ 14:23
Am comandat o masina de spalat, produs NOU pe care l-am platit online cu cardul.
Am primit de la Altex un produs resigilat, fara ambalaj, infasurat intr-o folie transparenta si cu ceva elemente de protectie. Dupa ce am dat jos polistirenul de pe margine jos am constatat ca produsul avea o margine indoita vizibil, dat fiind faptul ca elementul de protectie, respectiv polistierenul era intact nu pot decat sa imi imaginez ca au trimis cu buna stiinta produsul in acesata stare.
Am facut o cerere de retur si dureaza …mult si bine.
In concluzie in loc de produs nou am primit un produs vechi si defect, am pierdut timp cu curieri, am platit instalatoru degeaba sa vina sa instaleze masina, am bani blocati la ei, dat fiind faptul ca am dat la schimb si masina de spalat veche (care era de altfel functionala) nici nu mai spal haine de vreo 3 saptamani si in tot acest timp acesta suportul si informatiile de la Altex sunt minime.
Pt mine este clar nu voi comanda niciodata de la Altex, in fapt am sa evit sa mai intru pe site-ul sau in magazinele lor fizice.
Am comandat o masina de spalat, produs NOU pe care l-am platit online cu cardul.
Am primit de la Altex un produs resigilat, fara ambalaj, infasurat intr-o folie transparenta si cu ceva elemente de protectie. Dupa ce am dat jos polistirenul de pe margine jos am constatat ca produsul avea o margine i
Razvan Iacob - decembrie 2, 2020 @ 12:43
In data de 13 Noiembrie 2020 am cumpărat online de pe site-ul Altex.Ro un telefon mobil IPhone 11Pro, in valoare de 3955,91 lei, plătind cu un card de credit emis de BT, unde aveam fonduri suficiente. După confirmare plății prin U-Pay am primit din partea Altex alte 2 e-mailuri in care mi se solicita sa achit din nou produsul. Am verificat, și banii au fost retrași din contul meu de către Altex, prin sistemul POS online. Totodata am solicitat BT un extras de cont de unde a rezultat clar ca plata către Altex a fost efectuată. Cu toate acestea, după alte câteva minute Altex mi-a trimis un alt email prin care ma anunța ca mi-a anulat comanda pt motiv de neplata, cu toate ca am plătit și suma mi-au blocat-o. I-am contactat de nenumărate ori telefonic și prin email și m-au asigurat ca ma vor recontacta, ceea ce nu au făcut pana astăzi. Cert este ca am rămas și cu plata făcută și fără sa primesc vreun produs in schimb. Am contactat BT, care a solicitat sa îmi vireze banii, dar Altex a refuzat și a preferat sa ii țină blocați timp de 14 zile pt a se folosi de ei. După ce am făcut reclamație la ANPC, mi-au virat banii, după ce s-au folosit de ei 14 zile! Este inadmisibil modul in care o asemenea companie se comporta cu clienții: orientare și interes pt client ZERO, a fost o mare bătaie de joc și un abuz ceea ce au făcut, mai ales ca le-am trimis din prima zi dovada plății. Numai in România se întâmpla ca clienții sa devină bătaia de joc a marilor companii, a căror abuzuri nu le sancționează nimeni! Este jalnic, eu de acum înainte nu voi mai cumpara nimic de la ei! Intr-o țara civilizata ar fi rezolvat problema in câteva minute, in timp ce eu chiar dacă am vorbit cu 6 operatori și am trimis mai multe mailuri nu s-au obosit sa îmi răspundă, darămite sa îmi rezolve problema! Mi se pare un act de rea voința! As fi acordat zero stele dacă as fi putut!
In data de 13 Noiembrie 2020 am cumpărat online de pe site-ul Altex.Ro un telefon mobil IPhone 11Pro, in valoare de 3955,91 lei, plătind cu un card de credit emis de BT, unde aveam fonduri suficiente. După confirmare plății prin U-Pay am primit din partea Altex alte 2 e-mailuri in care mi se so
B - septembrie 9, 2020 @ 14:01
In data de 17.08.2020 am dat comanda online pe site-ul http://www.altex.ro la un fier de calcat.
Mentionez ca acest produs a facut parte din campania summer sales.
Am platit pe loc comanda cu cardul, dovada confirmarii platii aprobate fiind atasate.
In data de 20.08.2020 am primit un e-mail in ce contine urmatorul text: Comanda dumneavoasta a fost preluata de un operator, necesita verificari suplimentare pentru confirmarea stocului si este posibil sa intarzie. In cel mai scurt timp vom reveni cu o noua informare, privind statusul comenzii.
In data de 27.08.2020 primit e-mail din partea altex: Acum a trecut o săptămână de când ți-am livrat comanda ta, așa că ți-ai putut da seama cât de bine se potrivește ce ți-ai luat cu ceea ce ți-ai dorit. Părerea ta e de mare folos pentru alți clienți, iar pe noi ne ajută să înțelegem cum să fim mai buni pentru tine.
Din acest motiv, am facut prima sesizare, in care sa anunt ca nu am primit comanda si ca sa aflu statusul ei. De asemenea, am si sunat la numarul de contact de pe site. Raspunsul a fost: comanda dumneavoasta a fost preluata de un operator, necesita verificari suplimentare pentru confirmarea stocului si este posibil sa intarzie. In cel mai scurt timp vom reveni cu o noua informare, privind statusul comenzii. Multumim pentru intelegere.
In data de 28.08.2020 am primit urmatorul mesaj: Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele comercializate de catre compania noastra. In ceea ce priveste comanda plasata pe site-ul nostru, va informam ca, din pacate, nu o vom putea onora din lipsa stocului pentru produsul X . Ca alternativa, putem sa va oferim produsul Y la pretul de 283.44 lei, disponibil in stoc limitat. Va rugam sa ne transmiteti, prin intermediul formularului de contact, disponibil accesand link-ul http://www.altex.ro/contacts/, daca sunteti de acord cu alternativa intr-un interval de 3 zile, urmand ca dupa acest interval comanda sa fie anulata automat, iar, in cazul in care comanda a fost achitata in avans, suma urmeaza sa fie restituita in contul dumneavoasta. Ne cerem scuze pentru inconvenient si va stam la dispozitie pentru eventuale intrebari. Multumim pentru intelegere!
Am sunat din nou la „Contact clienti”, am refuzat produsul recomandat si am cerut o alta solutionare (un produs cu aceleasi performante).
In data de 07.09.2020 am sunat din nou fara succes si am deschis alt tichet ca sa intreb care este statusul comenzii.
Eu am comandat produsul in cadrul campaniei la pret redus, nu l-am primit, desi a aparut la pret intreg pe site ca fiind in stoc.
In data de 08.09.2020 am primit e-mail ca produsul comandat de catre mine a fost predat curierului.
In data de 09.09.2020 am primit de la curier doar cutia originala a produsului deschisa, rupta, cu un produs zgariat, aruncat intre bucati rupte de polistiren.
Am sunat din nou la contact clienti unde am fost informata ca daca vreau sa returnez produsul si sa primesc banii inapoi trebuie sa ma prezint in 48 de ore la cel mai apropriat magazin altex, altfel se va considera ca eu am deteriorat produsul sau sa predau unui curier comanda, sa astept rezolutia din partea lor si sa vad „DACA” mi se aproba returnarea sumei platite.
Am dus produsul la magazin, care s-a dovedit a fi defect conform spuselor a doua angajate de pe sala. Mi-au oferit un produs similar pe care l-am acceptat, pana cand am ajuns la casa si am aflat ca trebuie sa platesc 62 de lei diferenta. Am instiintat persoana de la casa ca persoana de pe sala nu m-a informat de diferenta iar raspunsul a fost „ce vreti doamna, sa va platesc eu produsul din buzunarul meu?” pe un ton indignat.
Am cerut returarea imediata a banilor pe care intr-un final i-am primit.
Multumesc altex pentru timpul si nervii pierduti.
In data de 17.08.2020 am dat comanda online pe site-ul http://www.altex.ro la un fier de calcat.
Mentionez ca acest produs a facut parte din campania summer sales.
Am platit pe loc comanda cu cardul, dovada confirmarii platii aprobate fiind atasate.
In data de 20.08.2020 am primit un e-mail in ce co
T.Eugen - august 29, 2020 @ 13:14
In vremurile astea am ales sa cumpar un frigider de la Altex ca sa ajut o firma romaneasca (chiar daca am cumparat un Samsungm).
Am plasat comanda duminica si produsul a venit doar vineri dupamasa. Fiind la lucru am sunat curierul sa stiu cand sa fug acasa, ei urmau sa si imi duca vechiul frigider(mare greseala). Evident a intarziat peste 2h. OK, au ajuns au despachetat frigiderul am aruncat o privire la el si parea OK. L-am lasat aproape 48h pana sa incerc sa il pornesc, dar am avut o supriza, una din lazile de la congelator era rupta.
Am trimis un email cu poza si am cerut o lada noua, dar ei au spus ca protocolul lor este sa returnez produsul, ei il verifica si apoi imi trimit altul nou. Am ales sa returnez si sa astept altul la schimb. Uau, vara e cam nashpa. Asta in idee ca ei ridica produsul, il duc, dureaza 3-4 zile apoi inca 7 zile pana vine altul. Dupa ce au ridicat produsul am observat ca ei pe site nu mai aveau produsul disponibil, asa ca am cerut sa returneze suma, am stat 5 zile fara frigider.
Acelasi produs l-am cumparat de la EMAG, am platit ieri pe la 14 si azi la 10:30 au venit cu produsul fara sa platesc taxa de urgenta.
Dar cea mai mare supriza a fost cand am desfacut frigiderul. Era impachetat cu carton, numele producatorului si indicatii de transport, fiecare raft era lipt cu „scoci” si era infoliat, cartea tehnica cu eticheta produsului erau intr-o punga sigilata. A durat 15 minute sa scap de toate. Cel de la Altex a venit infoliat banal.
Supararea mea vine din faptul ca Altex mi-a vandut un produs ca nou, care de fapt ori a fost expus,ori a fost returnat de cineva, fara sa anunte ca a fost resigilat.
Ca recomandare, daca aveti nevoie repde de produs , mai bine alegeti alta companie care in 1-2 zile va aduce produsul decat sa stati multe zile.
Daca nu va grabiti, puteti alege Altex, dar sa verificati bine produsul cand il primit si ar fi bine sa va informati cam cum ar arata asamblat de producator
In vremurile astea am ales sa cumpar un frigider de la Altex ca sa ajut o firma romaneasca (chiar daca am cumparat un Samsungm).
Am plasat comanda duminica si produsul a venit doar vineri dupamasa. Fiind la lucru am sunat curierul sa stiu cand sa fug acasa, ei urmau sa si imi duca vechiul frigider(m
Stirbu Cristina - august 18, 2020 @ 11:00
Termen de livrare lung, comenzile sunt impartite in pachetele diferite( de exemplu am luat 5 cafele si le-au impartit 1+ 4), livrate in perioade diferite.
Iti trimit AWB-uri care nu sunt inregistrate zile intregi in sistem, produse care nu exista pe stoc( pe care te lasa sa le platesti online) si rambursarea banilor dupa mult timp.
Nu poti anula sau modifica( adauga produse) comanda.
In plus, astepti la telefon cate 40 minute sa iei legatura cu un operator.
Am tot patit-o si chiar nu stiu de ce am mai comandat de la ei.
Termen de livrare lung, comenzile sunt impartite in pachetele diferite( de exemplu am luat 5 cafele si le-au impartit 1+ 4), livrate in perioade diferite.
Iti trimit AWB-uri care nu sunt inregistrate zile intregi in sistem, produse care nu exista pe stoc( pe care te lasa sa le platesti online) si ra
Alexandra - iulie 31, 2020 @ 08:21
Am comandat un aragaz si o hota.
Au venit livratorii si comanda trebuia adusa pana n casa. Mi-au lasat hota la intrare aruncata, desi le-am spus frumos unde sa o puna, zicand ca nu e asa grea, ce, pot sa o ridic si eu. Aragazul a fost si el lasat la nimereala in mijloclul camerei asa fara chef. Nu aveau grija sa nu loveasca peretii, au scapat hota pe hol zicand ca oricum e ambalata…
Mai am o livrare in asteptare pentru maine, sper sa fie in regula..
Am comandat un aragaz si o hota.
Au venit livratorii si comanda trebuia adusa pana n casa. Mi-au lasat hota la intrare aruncata, desi le-am spus frumos unde sa o puna, zicand ca nu e asa grea, ce, pot sa o ridic si eu. Aragazul a fost si el lasat la nimereala in mijloclul camerei asa fara chef. Nu a
Ani - iulie 2, 2020 @ 13:26
Altex pentru noi are cea mai mare bila neagra . Am cumparat un hard extern unde sa mi pot stoca toate datele , avand memoria laptopuli plina. Cu cateva luni inaintea de a expira garantia acesta s a stricat , pierzand tot ce aveam memorat pe aceasta minunatie de produs . La cumpararea produsului nu am fost informati ca ar trebui sa mai achitam o anumita suma , pe langa cea a produsului , pentru memorarea datelor . Am rugat , contra cost , sa ne ajute cu recuperarea a tot ce aveam pe el , din pacate politica magazinului nu pemite asa ceva .
Altex pentru noi are cea mai mare bila neagra . Am cumparat un hard extern unde sa mi pot stoca toate datele , avand memoria laptopuli plina. Cu cateva luni inaintea de a expira garantia acesta s a stricat , pierzand tot ce aveam memorat pe aceasta minunatie de produs . La cumpararea produsului nu
Anghel Lucian - iunie 2, 2020 @ 10:50
Astept de 4 zile, si inca astept, sa prmesc un telefon pe care l-am si platit de la data comenzii efectuate online. Comanda a fost facuta cu livrare intr-un magazin Altex pentru a scurta timpul de livrare. Am sunat la relatii cu clienti si mi-au spus ca nu stiu cand voi primi produsul. Mai bine platititi mai mult la ” concurenta ” si nu veti avea asemenea probleme. App., programul de relatii cu clientii la Altex este de luni pana vineri, asa ca daca aveti vreo problema cu ei vineri seara trebuie sa astepti pana luni, atat de mult ii intereseaza de clientii lor. Cand m vorbit cu ei mi s-a spus ca telefonul este pe undeva prin tara dar nu stiu unde este sau de unde vine. Jenant, NU cred ca voi mai comanda ceva de la ei.
Astept de 4 zile, si inca astept, sa prmesc un telefon pe care l-am si platit de la data comenzii efectuate online. Comanda a fost facuta cu livrare intr-un magazin Altex pentru a scurta timpul de livrare. Am sunat la relatii cu clienti si mi-au spus ca nu stiu cand voi primi produsul. Mai bine pla
costi - mai 15, 2020 @ 12:24
Am primit setul de becuri(dupa zeci de telefoane date pentru ca cei din depozit nu se sinchiseau sa livreze un colet atat de mic,chiar daca platit cu 15 lei) cu sigiliile rupte si nu par sa faca vreo lumina mai buna fata de becurile de 10 lei pe care le aveam pe masina.
experienta asta ma face sa renunt la seviciile altex;prefer EMAG-ul,chiar daca e mai scump;a fost prima si ultima comanda cu altex; nu cred ca imi vor trece recenzia,dar nu ma intereseaza.
Am primit setul de becuri(dupa zeci de telefoane date pentru ca cei din depozit nu se sinchiseau sa livreze un colet atat de mic,chiar daca platit cu 15 lei) cu sigiliile rupte si nu par sa faca vreo lumina mai buna fata de becurile de 10 lei pe care le aveam pe masina.
experienta asta ma face sa re
Nicolae Tudor - mai 5, 2020 @ 07:15
Recomand altex, față de alte magazine oferă prețuri bune și transport gratuit. Ultima dată am găsit un televizor la același preț cu emag, altex oferea transport gratuit iar emag cerea 72 lei.
Laszlo - aprilie 27, 2020 @ 13:27
In 20.04.2020 am lansat o comanda pentru un telefon mobil.
In 21.04.2020 s-a emis factura.
In 22.04.2020 ora 2:17 AM am primit email ca produsul este pregatita pentru livrare si urmeaza sa fie ridicata de curier.
In 22.04.2020 ora 3:32 PM am inaintat cererea 2xDiferenta pentru ca am gasit pe alt site mai ieftin.
In 27.04.2020 ora 9:45 AM am trimis o solicitarea pentru a afla ce se intampla cu comanda mea si mi s-a raspuns ca se va urmarii rezolvarea situatiei (deci stagneaza).
Am mai cumparat de la Altex din magazin dar nu am avut probleme. M-am gandit ca nici online nu vor fi, insa am o surpriza foarte neplacuta. A trecut o saptamana de la lansarea comenzii si nu stiu daca o sa primesc sau nu produsul. Nu recomand magazinul Altex online.
Edit:
Pana la urma sunt multumit de magazinul on-line.
Marfa am primit-o dar, a durat o saptamana livrarea curier propriu ALtex.
Calitatea produsului este ok.
Cererea mea de 2xDiferenta a fost aprobata, desi nu ma asteptam sa mai primesc raspuns.
Mi-am schimbat parerea despre despre magazin.
In 20.04.2020 am lansat o comanda pentru un telefon mobil.
In 21.04.2020 s-a emis factura.
In 22.04.2020 ora 2:17 AM am primit email ca produsul este pregatita pentru livrare si urmeaza sa fie ridicata de curier.
In 22.04.2020 ora 3:32 PM am inaintat cererea 2xDiferenta pentru ca am gasit pe alt sit
Laszlo - mai 4, 2020 @ 05:27
Pana la urma sunt multumit de magazinul on-line.
Marfa am primit-o dar, a durat o saptamana livrarea curier propriu ALtex.
Calitatea produsului este ok.
Cererea mea de 2xDiferenta a fost aprobata, desi nu ma asteptam sa mai primesc raspuns.
Mi-am schimbat parerea despre despre magazin.
Pana la urma sunt multumit de magazinul on-line.
Marfa am primit-o dar, a durat o saptamana livrarea curier propriu ALtex.
Calitatea produsului este ok.
Cererea mea de 2xDiferenta a fost aprobata, desi nu ma asteptam sa mai primesc raspuns.
Mi-am schimbat parerea despre despre magazin.
Număr comand
Mihaela Ivan - martie 15, 2020 @ 19:46
Recomand Altex, au prețuri bune și consultanță optimă în magazine. Prefer să comand de la ei mereu.
Razvan - februarie 18, 2020 @ 12:09
Am cerut niste informatii daca se poate obtine discount la un produs si nu am primit raspuns timp de 20 de zile iar pretul produsului a crescut in timp. A trebuit sa sun ca sa mi se zica ca nu se mai poate achizitiona nici macar la pretul de atunci. Cel mai slab serviciu de relatii clienti.
Am cerut niste informatii daca se poate obtine discount la un produs si nu am primit raspuns timp de 20 de zile iar pretul produsului a crescut in timp. A trebuit sa sun ca sa mi se zica ca nu se mai poate achizitiona nici macar la pretul de atunci. Cel mai slab serviciu de relatii clienti.
Număr c
Kinga - ianuarie 11, 2020 @ 11:58
Am cumparat direct din magazinul din Sfantu Gheorghe judetul Covasna mai multe electrocasnice mari. Personalul a fost destul de nepoliticos si nerabdator. Masina de spalat vase a venit dupa 10 zile, nesigilat si nici nu pornea. Am sunat la call center (am asteptat 7 minute!!!), mi-au spus la telefon sa ma duc inapoi la magazin. La magazin angajata a vrut sa-mi dea un alt numar de telefon de la service ca sa sun eu, din nou! Atunci am zis sa faca ei daca tot m-au chemat pana aici. Mi s-a deschis un “caz”, dar intr-o saptamana nimeni nu a venit. Cand am sunat sa ma interesez mi s-a spus: “asteptati ca o sa mearga echipa”. Dar nu stiau cu exactiate cand . Masina de spalat vase a ajuns cu 4 zile intarziere pentru ca au dus-o la adresa de facturare, chiar daca am specificat adresa de livrare la cumparare. Plita a venit fara cablu , acest lucru nefiind specificat in descriere si nici de personalul magazinului. Legislatia prevede pentru persoanele fizice retur fara motivatie in termen de 14 zile din momentul intrarii in posesia produselor, insa angajatii din magazin nu stiu asta. Probabil asteapta sa sunam la protectia consumatorului.
Livrarea merge greu, asa cum si returul. Nu merita sa va faceti cumparaturile de acolo, exista multe alte magazine care sunt corecti cu clientii!
Am cumparat direct din magazinul din Sfantu Gheorghe judetul Covasna mai multe electrocasnice mari. Personalul a fost destul de nepoliticos si nerabdator. Masina de spalat vase a venit dupa 10 zile, nesigilat si nici nu pornea. Am sunat la call center (am asteptat 7 minute!!!), mi-au spus la telefon
Claudia Florea - decembrie 19, 2019 @ 16:20
Am cumpărat in 01.12.un telefon comandat online cu comanda ATX000000606640.Am specificat la observatii sa-mi trimită telefonul sigilat,deoarece am mai pățit la Altex prin comandă online sa-mi fie trimis produs desigilat cu cateva luni in urmă. Atunci m-am jurat că nu mai cumpăr de la ei niciodată, dar am zis să mai incerc odată! Bineînțeles că am patit-o din nou, de data asta am facut film, fotografii si am trimis o sesizare imediat ce am primit coletul, plus un mail in care am încărcat fotografiile doveditoare.Cand am vazut ca au trecut 2 zile si nimeni nu reacționează, am sunat la ei.Dupa 45 minute de asteptare am renunțat si pe 6.12.am facut cerere de retur, intre timp dandu-mi seama că produsul nu avea nici garantie de la producator, nici in contul meu din magazinul virtual.Pana pe 9.12 neprimind nici o notificare de la ei am dus telefonul la magazinul Media Galaxy personal si l-am predat in baza unui proces verbal.Nici până azi 19.12 nu am primit vreo înștiințare de orice fel(telefon, mail), desi am facut 3 reclamații pe site-ul lor si pe 13, 17, 18 am sunat la call center dar nimeni nu stie nimic de retur.Exista o indolența, o lipsă crasă de respect față de client probabil gândită ca să descurajeze returul.Nimanui nu-i pasă si nu ai nici o modalitate de a-ti urmări returul.Maine se fac 14 zile de când s-a solicitat returul si ar fi trebuit restituită suma plătită. Eu voi face reclamatie la ANPC pentru practici inselatoare si nerambursarea banilor, in termenul legii de 14 zile ambele făcute cu rea credință de ALTEX.
Am cumpărat in 01.12.un telefon comandat online cu comanda ATX000000606640.Am specificat la observatii sa-mi trimită telefonul sigilat,deoarece am mai pățit la Altex prin comandă online sa-mi fie trimis produs desigilat cu cateva luni in urmă. Atunci m-am jurat că nu mai cumpăr de la ei ni
Silvia - decembrie 13, 2019 @ 13:01
Total nemultumita pentru a nu stiu cata oara. Am comandat o crema cu gramaj de 50 ml si am primit de 30 ml. La serviciul clienti nu raspunde nimeni.
MIHAI - decembrie 10, 2019 @ 12:10
Am incercat sa obtin informatii telefonice despre comanda mea, plasata online in urma cu 4 zile…..Cum este posibil ca dupa nenumarate apeluri si aproape 4 ore de asteptare cu telefonul la ureche, sa nu raspunda nimeni la telefon ? Sper sa imi recuperez cat mai curand marfa sau banii si sa nu mai aud niciodata de Altex….
Am incercat sa obtin informatii telefonice despre comanda mea, plasata online in urma cu 4 zile…..Cum este posibil ca dupa nenumarate apeluri si aproape 4 ore de asteptare cu telefonul la ureche, sa nu raspunda nimeni la telefon ? Sper sa imi recuperez cat mai curand marfa sau banii si sa
Catalin - noiembrie 19, 2019 @ 11:04
Relatiile cu clientii sunt absolut patetice, am comandat de vreo 5 ori la ei si mereu cand i-am sunat in legatura cu comanda mi-au pus muzica cate 20 de minute. In rest ok.
Andra - noiembrie 12, 2019 @ 21:20
Aceasta firma vinde produse resigilate ca fiind noi.
Am comandat un ondulator automat pe care la-m primit resigilat, cu toate ca am platit pentru unul nou.
Am facut reclamatii timp de 2 saptamani. Solutia lor a fost sa trimit produsul la constatare si sa astept sa imi trimita un alt produs (nimeni nu stie in cat timp ).
Aceasta firma vinde produse resigilate ca fiind noi.
Am comandat un ondulator automat pe care la-m primit resigilat, cu toate ca am platit pentru unul nou.
Am facut reclamatii timp de 2 saptamani. Solutia lor a fost sa trimit produsul la constatare si sa astept sa imi trimita un alt produs (nimeni n
George Feher - noiembrie 12, 2019 @ 19:37
Am găsit la Dedeman cuptor cu microunde mai ieftin decât în Altex și am solicitat de două ori diferența. Răspunsul în magazinul Altex Satu Mare a fost că de doi ani nu a primit nimeni diferența. Răspunsul a venit de la managerul magazinului
Am găsit la Dedeman cuptor cu microunde mai ieftin decât în Altex și am solicitat de două ori diferența. Răspunsul în magazinul Altex Satu Mare a fost că de doi ani nu a primit nimeni diferența. Răspunsul a venit de la managerul magazinului
Reka - octombrie 8, 2019 @ 11:20
La Cluj livreaza produsele prin firma de curierat Nemo Express. Care nu duce coletele la usa, desi sunt vandute cu „transport pana la usa ta”. Curierii sunt nesimtiti, dupa ce mi-au adus coletul la usa, mi-a cerut 40 de ron „bacsisul meu”. Cand am refuzat sa ii dau fara chitanta, a inceput sa traga colo coace / deterioreze produsul pt care semnasem deja de primire. Astfel fortandu-ma sa ii dau banii.
Iar la relatii cu clientii, unde am descris situatia, ignora clientii. Asa sa cumperi cu plata in avans….
La Cluj livreaza produsele prin firma de curierat Nemo Express. Care nu duce coletele la usa, desi sunt vandute cu „transport pana la usa ta”. Curierii sunt nesimtiti, dupa ce mi-au adus coletul la usa, mi-a cerut 40 de ron „bacsisul meu”. Cand am refuzat sa ii dau fara chita
Mircea Lup - septembrie 24, 2019 @ 09:29
Am Comandat in magazin in data de 02 Septembrie un lapto de 13,3 inch. In data de 4 Septembrie mi-a sosit un alt produs. In data de 6 Sepembrie mi s-a aprobat cererea de retur. In data de 12 Septembrie produsul returmat a sosit la depozitul Altex. Eu am solicitat sa mi se trimita produsul solicitat si platit in data de 2 Septembrie, dar Magazinul solicita sa-mi de banii inapoi. Eu am solicitat de fiecare data produsul comandat. Am facut 3 sesizari in scris si nu s=am primit raspuns la ni una. Am vorbit la telefon cu operatorii de 12 ori. ficare a spus ca face sesizare si revine cu un raspuns in cursul zilei dar nu am primit niciodata nici un raspuns.
Oare are Altex bunul simt sa raspunda socicitarilor? s-a putea sa nu raspunda pentru ca sunt neseriosi si nu le pasa de clienti.
Am Comandat in magazin in data de 02 Septembrie un lapto de 13,3 inch. In data de 4 Septembrie mi-a sosit un alt produs. In data de 6 Sepembrie mi s-a aprobat cererea de retur. In data de 12 Septembrie produsul returmat a sosit la depozitul Altex. Eu am solicitat sa mi se trimita produsul solicitat
DAROCZI ZOLTAN - septembrie 14, 2019 @ 18:19
Am cumparat un uscator de haine u pompa de caldura Gorenje ,si un smart tv 4k Samsung 138 cm ,cutii intacte fără zgîrieturi! De ce să verific,dacă totul e intact,am zis,dar după două săptămîni cînd le-am montat,ecranul televizorului in cutie era spart,iar la masina de uscat haine usa de plastic din partea jos stînga nu sta închisă! Am sunat si mi s-a zis ca am întîrziat o zi,si ca o sa ma sune pt retur! Never ever!
Am cumparat un uscator de haine u pompa de caldura Gorenje ,si un smart tv 4k Samsung 138 cm ,cutii intacte fără zgîrieturi! De ce să verific,dacă totul e intact,am zis,dar după două săptămîni cînd le-am montat,ecranul televizorului in cutie era spart,iar la masina de uscat haine usa de
Stepan - august 16, 2019 @ 07:10
Am cumpărat o placă video rx 580. Când am deschis pachetul, am observat imediat zgârieturi pe ea și nu existau mufe în conectori. Mi-au vândut-o ca fiind nouă și nimeni nu a spus că era deja folosit. De asemenea, placa video nu funcționa. Am scris numarul CAS-450426-K6C7 în sprijinul zilei de 8 august, dar nimeni nu mi-a răspuns până astăzi.
Am cumpărat o placă video rx 580. Când am deschis pachetul, am observat imediat zgârieturi pe ea și nu existau mufe în conectori. Mi-au vândut-o ca fiind nouă și nimeni nu a spus că era deja folosit. De asemenea, placa video nu funcționa. Am scris numarul CAS-450426-K6C7 în sprijinul zil
Katalin - august 6, 2019 @ 09:54
Am comandat un aragaz, care a venit a treia zi. Produsul era defect, partea de jos era indoita in ambele parti. O saptamana am asteptat curierul sa vina sa ridice. Dupa o saptamana am sunat sa intreb ce se intampla cu comanda. Au zis ca nu stiu cand o sa primesc produs nou. Am zis, ok, vreau banii inapoi. Mi.au virat banii dupa 5 zile, insa fara costul transportului (ei cred ca eu sunt de vina pentru ca mi.au trimis un produs defect), desi mi s.a zis la telefon ca o sa primesc si banii pe transport. Sunt niste *****, si sa nu mai vorbim de faptul in care trateaza clientii personalul din call-center.
Am comandat un aragaz, care a venit a treia zi. Produsul era defect, partea de jos era indoita in ambele parti. O saptamana am asteptat curierul sa vina sa ridice. Dupa o saptamana am sunat sa intreb ce se intampla cu comanda. Au zis ca nu stiu cand o sa primesc produs nou. Am zis, ok, vreau banii i
Clara - iulie 20, 2019 @ 04:09
Am comandat online un aragaz pentru niște persoane in vârsta și bolnave. Aveam urgent nevoie de el întrucât cel vechi s-a defectat. In momentul comenzii am citit ca livrarea se face in 24 de ore. Au trecut 4 zile, vor mai trece probabil 2 zile pentru ca azi e sâmbătă și produsul nu e livrat. E inadmisibil sa las aceste persoane fără posibilitatea de a găti. Evident, la telefon nu raspunde nimeni. Serviciu clienți și livrări sub orice critica.
Am comandat online un aragaz pentru niște persoane in vârsta și bolnave. Aveam urgent nevoie de el întrucât cel vechi s-a defectat. In momentul comenzii am citit ca livrarea se face in 24 de ore. Au trecut 4 zile, vor mai trece probabil 2 zile pentru ca azi e sâmbătă și produsul nu e livrat
Elvis - iulie 12, 2019 @ 06:47
Am cumparat din magazinul altex sibiu un telefon care ulterior a inceput sa faca probleme , am dus telefonul la garantie de 4 ori in decursul a 40 de zile si de fiecare data telefonul se intorcea din service cu aceiasi problema , am solicitat inlocuirea produsului dar responsabilul de magazin mi-a spus ca politica este urmatoarea: pentru a putea sa imi returneze bani platiti sau pentru inlocuirea produsului trebuie sa se respecte una din urmatoarele sittuatii : 1 perioada cumulata in care telefonul sta in service sa depaseasca 10% din perioada de garantie . 2 perioada in care telefonul este predat catre magazin si pana in momentul cand ei ma anunta ca a sosit din service sa nu depaseasca 15 zile calendaristice.
la ultima interventie telefonul a stat in service 16 zile dupa care m-am dus la altex sa imi solicit contravaloarea telefonului , de aici au inceput cu adevarat problemele . angajatii nu pot sa faca nimic fara acordul sefului de magazin , am solicitat sa vorbesc cu acesta dar din pacate nu era de gasit , am rugat un angajat sa il contacteze , acesta transmitandui angajatului ca nu imi poate inlocui telefonul pe motiv ca altex nu ia in calcul prima si ultima zi in care produsele stau in service . Lucru de care se contrazic singuri deoarece pe procesul verbal de predare -primire este stipulat ca produsul sa nu depaseasca 15 zile calendaristice din momentul predari de catre consumator in magazin. au mai trecut 4 zile si tot fara telefon stau. Daca merg la altex sa incerc sa vb cu seful de magazin acesta nu este de gasit , am lasat o reclamatie in magazin , apoi am facut si online dar tot de geaba .
NU RECOMAND MAGAZINUL ALTEX DEOARECE NU RESPECTA CONSUMATORII SI NU SE TIN DE CUVANT TOT CE SE ZICE CA DAU DE DOUA ORI DIFERENTA SAU CA SE REPARA LA GARANTIE SAU CA SE INLOCUIESC PRODUSELE IN CAZ DE NEPLACERI , TOTUL ESTE NUMAI PENTRU A ATRAGE CLIENTII DAR IN REALITATE SUNT DOAR VORBE IN VANT.
INCERCATI SA EVITATI ACEST MAGAZIN .
Am cumparat din magazinul altex sibiu un telefon care ulterior a inceput sa faca probleme , am dus telefonul la garantie de 4 ori in decursul a 40 de zile si de fiecare data telefonul se intorcea din service cu aceiasi problema , am solicitat inlocuirea produsului dar responsabilul de magazin mi-a s
Cosmin Toth - iulie 5, 2019 @ 08:34
buna ziua,
E am dat comanda de un Samsung S9+. Comanda a fost data in data de 28 iunie 2019. Mi s-a transmis ulterior, in 1 iulie, ca produsul, de fapt, nu este pe stoc. Nici pana azi 5 iulie 2019 banii platiti pentru produs nu au fost returnati in cont. Banii mei sunt blocati.
Mentionez ca nu mi s-a raspuns la nicio sesizare depusa online pe site. De exemplu nu am primit niciun raspuns la solicitarea cu numarul CAS-425003-Q0B8 din 1 iulie. De asemenea, nu reusesc sub nicio forma sa intru in contact cu aceasta firma, incalificabil de iresponsabila cu clientii. La ultimul apel am inchis dupa 40 de minute de asteptare. Sunt imposibil de contactat si este imposibil de rezolvat o situatie in care banii extrasi din cont sunt blocati de 8 zile. Este incredibil nivelul lispei de bun simt, de iresponsabilitate si nepasare. Voi evita sa mai achizitionez vreun produs de la aceasta companie, si voi recomanda mare precautie tuturor in a cumpara ceva de la Altex. Riscati foarte mult. Pa
buna ziua,
E am dat comanda de un Samsung S9+. Comanda a fost data in data de 28 iunie 2019. Mi s-a transmis ulterior, in 1 iulie, ca produsul, de fapt, nu este pe stoc. Nici pana azi 5 iulie 2019 banii platiti pentru produs nu au fost returnati in cont. Banii mei sunt blocati.
Mentionez ca nu mi
Anca Calcan - iunie 25, 2019 @ 13:59
Am achizitionat prin programul „rabla-electrocasnice” o masina de spalat. Politica ALTEX este ca produsul la schimb sa se afle in fata usii iar cel nou sa fie livrat la fel. Peoblema este ca, eu si sotul meu, suntem niste persoane in varsta carora ne-a fost f greu sa facem aceasta operatiune. Am reusit pana la urma. Angajatii de la firma de curierat, apartinand ALTEX, foarte nervosi, de altfel, mi-au zis pe un ton zeflemitor ca imi fac hatarul sa-mi treaca ei pragul cu masina noua. Desi mi s-a parut umilitor, am acceptat, le-am multumit si gata. Sper sa functioneze (sic!). La masina ma refeream.
In general am achizitionat electrocasnice de la o firma concurenta ai caror angajati au fost foarte amabili si cooperanti.
VREAU SA SCOT IN EVIDENTA, DECI, CA MI SE PARE ABERANTA ACEASTA MASURA SI LIPSITA DE LOGICA
Am achizitionat prin programul „rabla-electrocasnice” o masina de spalat. Politica ALTEX este ca produsul la schimb sa se afle in fata usii iar cel nou sa fie livrat la fel. Peoblema este ca, eu si sotul meu, suntem niste persoane in varsta carora ne-a fost f greu sa facem aceasta operat
Neacsu Florea - iunie 25, 2019 @ 10:09
Am cumparat in data de 15.06.2019 ora 11:33 din magazinul viitorului defunct altex cu factura ATX 128007460 2 produse, si anume:
un aragaz Beko (ca altceva nu aveau in stoc magazin si mai dura…
si o combina frigorifica Indesit LR9, de asemenea pe asta o aveau in stoc magazin si mai dura ceva timp pentru alt model.
Livrarea spun ei peste tot ca se face in 48 de ore.
Am platit cu banii jos cele 2 produse ca cica astfel se face livrarea mai repede.
Am ales aceste produse ca erau pe stoc si livrarea era mai rapida, asa au spus angajatii magazinului.
Distanta de la magazin la adresa de livrare este de fix 28 km.
Ei bine nici macar dupa 10 zile nu au fost in stare sa livreze produsele la distanta de 38 km. Pai daca le ceream sa livreze in Anglia sau Germania oare cit dura? Ghiceste careva?
Pe data de 20.06.1019 au adus numai scirba aia de aragaz Beko, combina frogorifica au uitat sa o incarce.
Nici astazi, 25.06.2019 nu au livrat combina Indesit.
Am dat zeci de telefoane la ei (atit la magazin cit si la telefonul afisat pe site-ul nenorocitului de altex.
Am facut sesizari multiple pe site-ul lor asa cum ei insisi te indruma la telefon (ca cica ar merge mai repede).
Am facut sesizare si la ANPC.
Degeaba, daca sint mina in mina.
Am cumparat in data de 15.06.2019 ora 11:33 din magazinul viitorului defunct altex cu factura ATX 128007460 2 produse, si anume:
un aragaz Beko (ca altceva nu aveau in stoc magazin si mai dura…
si o combina frigorifica Indesit LR9, de asemenea pe asta o aveau in stoc magazin si mai dura ceva t
Manu - iunie 23, 2019 @ 12:31
De o saptama am pus comanda la un produs si zilnic cei de la relații cu clientii ma mint ca colegii lor verifica stocul magazinelor sa vada de unde pot sa-mi trimita un produs care nu e expus în magazin atâta tinp cat pe site scrie in ce locație se află stoc suficient.
Nu recomand magazinul, sigur nu o sa mai comand pe viitor !
De o saptama am pus comanda la un produs si zilnic cei de la relații cu clientii ma mint ca colegii lor verifica stocul magazinelor sa vada de unde pot sa-mi trimita un produs care nu e expus în magazin atâta tinp cat pe site scrie in ce locație se află stoc suficient.
Nu recomand magazinul, si
Ola1985 - mai 28, 2019 @ 14:42
Am fost foarte multumiti de robotul de bucatarie. Am dori sa sugeram magazinului sa aduca aspiratoare Thomas. Eu și soțul meu avem podea din lemn care are nevoie de îngrijire specială. Recent, soacra mea ne-a oferit ca cadou un aspirator Thomas Aqua Multiclean X10 Parquet. Minunat! Aspirăm și spălăm în același timp, îl recomandăm cu căldură – dacă aveți o podea din lemn, trebuie să cumpărați acest model. Zero zgârieturi, totul strălucește. 🙂
Am fost foarte multumiti de robotul de bucatarie. Am dori sa sugeram magazinului sa aduca aspiratoare Thomas. Eu și soțul meu avem podea din lemn care are nevoie de îngrijire specială. Recent, soacra mea ne-a oferit ca cadou un aspirator Thomas Aqua Multiclean X10 Parquet. Minunat! Aspirăm și
Cornelia - mai 22, 2019 @ 13:54
Am cumparat din magazine in data de 15.05.19 un fier de calcat cu abur vertical Daewoo. L-am pus in functiune acasa, iar rezultatul nu a fost multumitor. L-am incercat pe bluze de matase, bumbac si in. Bluza de matase a ramas cu toate cutele de la spalat intacte. Parca nu m-am atins de ea. Am fost in magazine la o saptamana de la cumparare sa returnez produsul si sa imi iau banii, pe motiv ca obiectul cumparat nu isi face treaba. Aparatul nu era defect, pur si simplu atata putea el sa faca. Seful de magazin mi-a spus ca un astfel de fier de calcat nu calca ci doar reimprospateaza tesaturile, si mi-a trimis fierul la service. Eu l-am rugat sa imi dea in scris ca nu imi returneaza banii, si atunci m-a pus sa fac o reclamatie in scris, cu raspuns in 48 de ore. Deasemenea a mentionat ca legislatia permite doar pt produsele cumparate on line genul acesta de retur. E adevarat, dar in ordonanta 9/2016 se specifica ca se poate inlocui produsul sau se pot returna banii daca produsul nu corespunde conditiilor enuntate in declaratia referitoare la garantie, sau in publicitatea aferenta. Si anume, descrierea pe site a obiectului, unde se specifica ca : ” puteti calca sau curata diferite material textile”. Mda… cine va stabili ce inseamna un obiect calcat? Sunt in asteptarea raspunsului lor, iar apoi banuiesc ca voi fec o vizita la ANPC
Am cumparat din magazine in data de 15.05.19 un fier de calcat cu abur vertical Daewoo. L-am pus in functiune acasa, iar rezultatul nu a fost multumitor. L-am incercat pe bluze de matase, bumbac si in. Bluza de matase a ramas cu toate cutele de la spalat intacte. Parca nu m-am atins de ea. Am fost i
pop gabriela - aprilie 7, 2019 @ 11:35
E un magazin bun dar eu sunt nemultumita ca nu gasesti accesorii la produsele pe care le au .Am cumparat un laptop este in garantie , i s-a strcat incarcatorul ,iar angajatii au facut tot posibilul de a-mi gasi unul fara rezultat desi am cumparat un incarcator dar nu corespunde cu cel original . Acum ce fac cumpar alt laptop ca nu am incarcator ,pai asa ceva nu este o mizeri e ? Astept si eu niste explicatii !!!!!!!!!
E un magazin bun dar eu sunt nemultumita ca nu gasesti accesorii la produsele pe care le au .Am cumparat un laptop este in garantie , i s-a strcat incarcatorul ,iar angajatii au facut tot posibilul de a-mi gasi unul fara rezultat desi am cumparat un incarcator dar nu corespunde cu cel original . Ac
Marian Liviu - mai 2, 2019 @ 10:00
Nu recomand nimanui acest magazin, mai ales varianta on line. In primul rand, nu mi se pare normal sa cumperi un produs defect si Altex sa nu vrea sa mi-l schimbe. Dupa ce am facut greseala sa cumpar de la Altex on line si produsul livrat a fost defect, am citit ca UN PRODUS DEFECT NU VA FI INLOCUIT, CI VA FI REPARAT IN SERVICE. Din pacate am dat 5.000 RON pe un produs defect cumparat de la ei, in service au zis ca s-a rezolvat problema, insa acest lucru a fost fals, aratandu-le pe ecranul produsului ca problema a persistat. Este singurul magazin on line in care produsul poate fi inlocuit in DOAR 14 ZILE, spre deosebire de celelalte magazine on line unde produsul poate fi returnat in 30 zile. De ce oare au acest interval mai scurt ? Pentru ca au produse de slaba calitate si trebuie cumva sa scape de ele. Pe certificatul de garantie primit pe mail de la ei nu era completata nicio rubrica, nici macar numele cumparatorului, nr comenzii, absolut nimic. Mi se pare o lipsa totala de bun simt din partea celor care rapund de acest magazin. Rusine sa va fie !
Nu recomand nimanui acest magazin, mai ales varianta on line. In primul rand, nu mi se pare normal sa cumperi un produs defect si Altex sa nu vrea sa mi-l schimbe. Dupa ce am facut greseala sa cumpar de la Altex on line si produsul livrat a fost defect, am citit ca UN PRODUS DEFECT NU VA FI INLOCUIT
Flavius F - martie 22, 2019 @ 08:29
Salut.
Am avut si eu o situatie asemanatoare.
Am achizitionat o imprimanta Epson L3151 (abia intrata in promotie).
Cand am pus-o in functiune, am observat ca hartia foto imprimata se zgaria de fiecare data.
Am fost in magazin sa le prezint situatia si am cerut inlocuire produs.
Reprezentantul Altex Ramnicu Valcea – Family Center nu a fost de acord, invocand ca pana la inlocuire este necesara intrarea in service a produsului (chiar 2 interventii) si constatare defecte (ei fiind acoperire de Politica defectuoasa a magazinului, in opinia mea si ilegala – termen de retur de 14 zile, fata de 30 zile, termen legal impus de legislatia in vigoare).
Am sesizat ANPC, dar si Epson Romania, si am cerut returnarea contravalorii produsului. Produsul a fost trimis in service Epson si s-a constatat ca este neconform, iar cei de la Epson Romania au notificat Altex Ramnicu Valcea – Family Center sa returneze contravaloarea produsului.
Reprezentantul Altex Ramnicu Valcea – Family Center nu a vrut sa dea curs notificarii Epson.
Doar dupa interventia ANPC si cererea mea de a verifica produsele comercializate de catre SC Altex Romania SRL (daca au certificat de conformitate), am primit banii inapoi.
Sfat: completeaza formularul on-line de pe site ANPC si mentioneaza-le ca ai incercat solutionarea amiabila cu ei, insa fara rezultat.
In 30 zile calendaristice, vei primi un raspuns ANPC.
E jenant sa platesti ceva ce nu poti folosi, in timp ce Altex ruleaza banii tai, asa ca te sfatuiesc sa gasesti alt magazin, chiar daca pretul este putin mai mare.
Salut.
Am avut si eu o situatie asemanatoare.
Am achizitionat o imprimanta Epson L3151 (abia intrata in promotie).
Cand am pus-o in functiune, am observat ca hartia foto imprimata se zgaria de fiecare data.
Am fost in magazin sa le prezint situatia si am cerut inlocuire produs.
Reprezentantul Altex
Mihai Savu - decembrie 27, 2018 @ 12:46
Online nu am comandat dar in magazine chiar am prins oferte bune. Personalul este foarte amabil.
Alex Tanase - decembrie 14, 2018 @ 19:03
Este un magazin de toata jena. Am comandat online de pe site.ul lor in ziua de Black Friday 16.11.2018, un laptop Lenovo la un pret redus substantial, am primit mail cu plasarea comenzii si dupa o saptamana primesc mail cum, ca acel produs nu mai este in stoc (eu cand am dat comanda fiind in stoc) si daca doresc un alt Laptop tot Lenovo la un pret mai mare, acceptand solutia lor, individul de la telefon spunandu.mi ca noua comanda imi v.a fi livrata intr.o saptamana de zile. Toate bune si frumoase, trece o saptamana, trece a2a saptamana dupa care dau telefon la ei asteptand o ora in telefon ( ca ei au doar un singur telefon la Altex ROMANIA, firma mare) si stupoare, domnul de la telefon spunandu.mi ca, comanda mea a fost anulata deoarece nu este produsul in stoc (al2lea laptop) (PRODUSUL PE CARE MI L.A OFERIT IN SCHIMBUL COMENZII MELE INITIALE) deci A2A MARE MINCIUNA PE CARE MI.O IAU DE LA EI. RUSINE ALTEX ROMANIA. Nici in ziua de azi nu am primit nimic 14.12.2018. O rusine de site si de FIRMA. Nu in inteleg cum este posibil ca doua comenzi sa nu fie in stoc anulandu.mi comanda fara sa primesc nici un mail de informare a acestui lucru, daca nu sunam nici nu stiam. Ei merg pe premisa ca noi suntem niste prosti si uitam de comenzi..produsele cu adevarat reduse luandu.le altcineva. RUSINE ALTEX!!!
Este un magazin de toata jena. Am comandat online de pe site.ul lor in ziua de Black Friday 16.11.2018, un laptop Lenovo la un pret redus substantial, am primit mail cu plasarea comenzii si dupa o saptamana primesc mail cum, ca acel produs nu mai este in stoc (eu cand am dat comanda fiind in stoc) s
Flavius Roman - decembrie 14, 2018 @ 14:43
Nu sunt perfecti dar la preturi stau chiar foarte bine, nu stiu ce magazin online si-ar permite sa ofere 2x diferenta daca gasesti in alta parte mai ieftin.
Marian Liviu - mai 2, 2019 @ 10:07
Degeaba e ieftin, daca nu-l poti folosi ! Diferenta de pret este oricum f mica, dar dupa ce ai luat un produs nou de la ei DEFECT, nu mai poti decat sa sesizezi ANPC ca sa-ti iei banii inapoi.
Degeaba e ieftin, daca nu-l poti folosi ! Diferenta de pret este oricum f mica, dar dupa ce ai luat un produs nou de la ei DEFECT, nu mai poti decat sa sesizezi ANPC ca sa-ti iei banii inapoi.
Număr comandă.(Părere negativă): CV- 031813649
ADRIAN - decembrie 11, 2018 @ 22:19
Am comandat 4 buc – laptop la oferta ( oferta valabila de cateva zile si care era si pe alte site-uri ). Comanda a fost confirmata pe email, apoi, dupa 2 zile, si telefonic dupa ce am sunat special pentru confirmare. Am primit 3 produse pe rand in decurs de cateva zile iar la o saptamana de la plasarea comenzii primesc un email ca nu mai este pe stoc produsul comandat …
Am sunat la relatii clienti … dupa mai mult de 30 minute ( de mai multe ori ) de asteptare, am renuntat .
Am trimis email la suport insa in 2 zile inca nu am primit nici un raspuns…
Pentru livrare si suport pot acorda doar note cu minus
Dezamagit, nu recomand comenzile online pe altex.
Am comandat 4 buc – laptop la oferta ( oferta valabila de cateva zile si care era si pe alte site-uri ). Comanda a fost confirmata pe email, apoi, dupa 2 zile, si telefonic dupa ce am sunat special pentru confirmare. Am primit 3 produse pe rand in decurs de cateva zile iar la o saptamana de la
Radu - decembrie 10, 2018 @ 08:01
Nu-l recomand. Se pare ca oamenii din Altex promoveaza cumpararea din magazin in detrimentul mediului online.
Eu inca astept sa mi se livreze o comanda, platita, din 24.11, asta in conditiile in care apare ca fiind livrata la ei pe site. Problema este la curier, probabil ca cineva a furat coletul pentru ca la inceput mi s-a confirmat ca este in depozit ca apoi sa-mi spuna ca nu-l mai gasesc, investigatii facute la insistentele mele, ca pe oamenii de la Altex ii durea la banana ca eu le faceam solicitari dupa solicitari.
Comunicarea cu Altex este una super greoaie, pe mail dau raspunsuri incomplete iar la telefon e o gluma proasta. Astepti 40 de minute ca sa-ti spuna ca vei fi contactat, evident ca asta nu se intampla.
Habar n-am cum se va rezolva problema mea.
Nu-l recomand. Se pare ca oamenii din Altex promoveaza cumpararea din magazin in detrimentul mediului online.
Eu inca astept sa mi se livreze o comanda, platita, din 24.11, asta in conditiile in care apare ca fiind livrata la ei pe site. Problema este la curier, probabil ca cineva a furat coletul pe
tomulescu mihail - decembrie 8, 2018 @ 12:20
lipsa comunicare,lipsa canale directe telefonice,nu raspunde nimeni la mailuri,depasesc fara sa anunte termenele,iar daca se intampla sa fie livrarea nici macar nu anunta curierul sa livreze sambata,pacat ca au si marfuri de calitate uneori si preturi dar
atat
lipsa comunicare,lipsa canale directe telefonice,nu raspunde nimeni la mailuri,depasesc fara sa anunte termenele,iar daca se intampla sa fie livrarea nici macar nu anunta curierul sa livreze sambata,pacat ca au si marfuri de calitate uneori si preturi dar
atat
Număr comandă.(Părere negativă): AT
Lavinia Pintea - decembrie 6, 2018 @ 19:54
Cu siguranță este ultima dată când comand ceva de la Altex on line. Mi-au livrat un produs cu mucegai. Returul s-a realizat foarte, foarte greu, doar cu telefoane zilnice și insistențe. După 12 zile de la ridicare au tupeu să afirme că produsul nu le-a ajuns. O fi mers probabil curierul prin Serbia și s-o fi rătăcit prin Kosovo.
Cu siguranță este ultima dată când comand ceva de la Altex on line. Mi-au livrat un produs cu mucegai. Returul s-a realizat foarte, foarte greu, doar cu telefoane zilnice și insistențe. După 12 zile de la ridicare au tupeu să afirme că produsul nu le-a ajuns. O fi mers probabil curierul p
Sanda - noiembrie 17, 2018 @ 13:31
Am avut o experienta chiar faina. Desi de obicei cumpar din magazinul fizic, s-a intamplat sa fac si o comanda online. Am pus comanda ieri pe la pranz, iar azi dimineata mi-au trimis mesaj ca in cursul zilei de azi, intre orele 09-18 voi primi produsele, ceea ce s-a si intamplat. Dat fiind faptul ca e sambata si toata nebunia de Black Friday nu ma asteptam la asa promptitudine. ?
Am avut o experienta chiar faina. Desi de obicei cumpar din magazinul fizic, s-a intamplat sa fac si o comanda online. Am pus comanda ieri pe la pranz, iar azi dimineata mi-au trimis mesaj ca in cursul zilei de azi, intre orele 09-18 voi primi produsele, ceea ce s-a si intamplat. Dat fiind faptul ca
Marian - octombrie 23, 2018 @ 07:55
Acum sunt inca cu telefonul la ureche de 25 de minute. „Momentan toti operatorii…” Au preturi bune insa lasa de dorit la capitolul relatii clienti si livrare.
Alexandru - septembrie 20, 2018 @ 18:18
Este un magazin serios, dar mi-as fi dorit sa fie mai activ insa in lupta cu emag. Au o gama mult mai mica de produse iar prezenta in online este redusa in comparatie cu emag. La preturi nu am ce comenta, sunt competitive.
Bogdan - februarie 27, 2018 @ 14:02
Atentie ca preturile difera in magazin fata de online. Am achizionat un desktop myria la aproximativ 3100 ron, pe site era 3600 ron. Ar trebui cumva ca preturile sa fie sincronizate. Oricum, recomand sa alegeti magazinul fizic, in caz de retur sau garantie, va fi mai usor.
Atentie ca preturile difera in magazin fata de online. Am achizionat un desktop myria la aproximativ 3100 ron, pe site era 3600 ron. Ar trebui cumva ca preturile sa fie sincronizate. Oricum, recomand sa alegeti magazinul fizic, in caz de retur sau garantie, va fi mai usor.
Lavinia Roman - februarie 7, 2018 @ 14:38
In mediul online prezenta lui altex este slaba, emag si restul sunt mult mai prezenti. Am gasit produse in locatie fizica la pret mult mai mic fata de pretul din online. Inainte sa cumparati ceva de pe altex, verificati preturile din magazinul online si magazinul fizic. S-a intamplat sa gasesc pret mai mic in magazin fizic iar alta data pret mai mare in magazin fizic, noroc ca am atras atentia la casa ca pe online produsul beneficiaza de reducere.
In mediul online prezenta lui altex este slaba, emag si restul sunt mult mai prezenti. Am gasit produse in locatie fizica la pret mult mai mic fata de pretul din online. Inainte sa cumparati ceva de pe altex, verificati preturile din magazinul online si magazinul fizic. S-a intamplat sa gasesc pret
Tania - februarie 4, 2018 @ 18:56
Cumpăr mult de pe Altex și îl recomand pentru seriozitate!
Ghiță - ianuarie 31, 2018 @ 19:59
E un magazin ok, îmi place ca au intr-adevăr cele mai mici prețuri!