Magazinul epiesa.ro are în oferta peste 900.000 de produse, începand cu piese de mecanică, electrică și până la accesorii. Pentru identificarea si găsirea pieselor potrivite se efectuează căutarea după seria de șasiu. Aceasta verificare se face prin programele de service ale fiecărui brand. Conform magazinului, compatibilitatea pieselor este de 100%. Activitatea magazinului a început în anul 2011 cu o echipă formată din prieteni și persoane tinere. Încă de la început, magazinul și-a propus să ofere seriozitate, prețuri accesibile și dezvoltarea permanentă a magazinului. În anul 2013, magazinul și-a extins activitatea intr-un showroom de 170 mp și totodată și-a mărit și echipa. În anul 2014, magazin-ul s-a asociat cu emag prin platforma Marketplace. Anul 2015 a început cu deschiderea primului centru logistic al magazinului, de 1000 mp. În 2016 se deschid două puncte noi de ridicare a pieselor, în sectorul 3 și 6. Tot în anul 2016 se va deschide un nou showroom în Militari, acesta din urma având o suprafață de 165 mp. Echipa epiesa fiind formată din peste 130 de angajați.
Pe site găsiți piese auto pentru majoritatea automobilelor și piese universale. Magazinul se ocupă de asemenea și cu comercializarea anvelepelor de vară, iarnă și all-season.
Magazinul vă pune la dispoziție înscrierea în clubul epiesa, îți poți face cont și beneficia de reduceri la anumite produse, indiferent de valoarea comenzii. Conform clubului, există trei tipuri de reduceri:
- Bonus – Dacă avetț comenzi în valoare totală de minim 5000 ron, beneficiați de reduceri de maxim 5 %.
Avantaj – Dacă aveți comenzi în valoare totală de minim 10000 ron, beneficiați de reduceri de maxim 8%.
Premium – Dacă aveți comenzi în valoare totală de minim 20000 ron, beneficiați de reduceri de maxim 10%.
Atenție, aceste reduceri se practică doar la anumite tipuri de produse, în calcul nu intră comenzile telefonice și cele din magazinele fizice.
Momentan, magazinul are sedii fizice în următoarele județe: București, Bihor, Constanța, Prahova, Brașov, Cluj și Timiș. În București se numără 5 magazine iar în restul județelor câte un magazin.
Livrările se efectuează de luni până sâmbătă, între orele 09:00-18:00. Livrarea se va efectua în maxim 24 ore de la confirmarea comenzii. Dacă produsele nu se află în stoc, vi se va comunică când anume se va livra comanda. Taxa de livrare fiind de 20 ron în București și 25 ron în țară. Dacă comanda depășește 500 ron, livrarea va fi gratuită.
Returul produselor se poate efectua în maxim 14 zile. Piesele trebuiesc trimise înapoi în ambalajul original. Termenul maxim de remediere a garanției este de 15 zile.
Marian - martie 8, 2023 @ 12:12
Recomand, chiar are prețuri mici și varietate de produs. Îmi place că au și multe sedii fizice în țară!
Adam Crina Nicoleta - februarie 28, 2023 @ 15:46
Am interacționat cu acest magazin de foarte multe ori ,de fiecare data am fost super mulțumită .
Moldovan Petru Ioan - noiembrie 29, 2022 @ 10:26
O
Buna, am o parere foarte bune ! In primul rand am gresit eu comanda kit complet ambreaj Ford Focus 2 am facut retur nu ma intrebat nimeni de ce si dupa o zi de cand am trimis curierul cu returul ma sunat un domn de la ei si mi-a cerut nr de cont pentru li rarea banilor dupa patru zile au sosit banii in cont . Felicitari !
O
Buna, am o parere foarte bune ! In primul rand am gresit eu comanda kit complet ambreaj Ford Focus 2 am facut retur nu ma intrebat nimeni de ce si dupa o zi de cand am trimis curierul cu returul ma sunat un domn de la ei si mi-a cerut nr de cont pentru li rarea banilor dupa patru zile au sosit ban
antiidioti - noiembrie 24, 2022 @ 16:07
Dupa ce un operator de la epiesa galata iasi a verificat si rasverificat codul masinii si al piesei (filtru de motorina), am ridicat piesa din magazin, convins ca este ceea ce am nevoie.
evident ca nu a fost asa, desi filtrul avea senzor de apa, cel comandat nu avea. eu sunt ignorant in ale mecancii, dar atunci operatorul de ce mi-a comunicat ca piesa este compatibila si totul este in regula?
la service,normal, mecanicul a constatat problema, dar nu am putut returna piesa pentru ca trecusera 14 zile.
Asadar, m-am bazat pe „profesionalismul” unui individ care nu isi indeplineste atributiile din fisa postului, pentru care este platit, iar eu am achitat o piesa aiuristica.
Dupa ce un operator de la epiesa galata iasi a verificat si rasverificat codul masinii si al piesei (filtru de motorina), am ridicat piesa din magazin, convins ca este ceea ce am nevoie.
evident ca nu a fost asa, desi filtrul avea senzor de apa, cel comandat nu avea. eu sunt ignorant in ale mecancii
Adrian - noiembrie 5, 2022 @ 07:37
Am facut comanda cu ridicarea din magazin. Am fost anuntat ca pot sa ridic comanda.
In 2 ore am fost acolo si surpriza… nu pote sa-mi dea comanda ca a pict net-ul si nu poate sa-mi dea factura.
Se pare ca in aceasta companie nu a auzit nimeni de hartie si pix, inainte sa apara net-ul se puteau face facturi si fara net.
Am cumparat din alta parte acelasi produs si surpriza a fost ca am gasit mai ieftin chiar si cu transport inclus.
Am facut comanda cu ridicarea din magazin. Am fost anuntat ca pot sa ridic comanda.
In 2 ore am fost acolo si surpriza… nu pote sa-mi dea comanda ca a pict net-ul si nu poate sa-mi dea factura.
Se pare ca in aceasta companie nu a auzit nimeni de hartie si pix, inainte sa apara net-ul se puteau
Daniela - octombrie 22, 2022 @ 21:24
Am cumparat o baterie auto de la ei si nu au acordat garantia produsului pe motiv „ca montajul nu s-a efectuat intr-un service auto”.
Viorel Grama - octombrie 5, 2022 @ 07:06
Tocmai ce am avut o experienta neplacuta cu acest magazin. Pe scurt am cumparat un acumulator de la acestia si ma poarta pe drumuri cu garantia. Mi-au dat o lista cu cei care acorda garantia si bineinteles ca nu mai au contracte cu acestia in cele din urma solicitandu-mi o suma care nu e deloc neglijabila 50 lei, reprezinta 15% din contravaloarea bateriei, cel putin pentru mine, eu nu fac banii cu ciocanul, am facut deja un efort bugetar cumparand-o sant clientul lor de 15 ani, puteam foarte bine sa ma duc la magazinul din proximitate unde acelasi produs era mai ieftin si imi asigurau montajul si garantia in mod gratuit asa cum se respecta un magazin civilizat si cu respect pentru clientii fideli. Un lucru este clar nu mai sant clientul lor si voi initia demersuri sa rezolv aceasta problema cu ANPC sa vad ce rezolutie voi primi din cate am inteles deja acea lista nu mai trebuia pusa la dispozitia clientilor intrucat este considerata ca fiind o reclama directionata catre terte colaboratori si nu numai atat trebuia specificat in mod explicit din momentul chiar dinaintea achitarii produsului ca garantia produsului se acorda contra cost la orice unitate autorizata RAR. Imi pare rau pentru tot ce s-a intamplat nu vreau sa fac rau nimanui insa unele probleme s-ar parea ca au rezolvare in acest mod.
P.S. Pentru aceasta postare mi s-a solicitat in ID comanda si mentionez ca am folosit acest ID de la ultima comanda plasata de mine la acestia intrucat comanda cu pricina nu am facut-o olnine ci fizic in magazin.
Tocmai ce am avut o experienta neplacuta cu acest magazin. Pe scurt am cumparat un acumulator de la acestia si ma poarta pe drumuri cu garantia. Mi-au dat o lista cu cei care acorda garantia si bineinteles ca nu mai au contracte cu acestia in cele din urma solicitandu-mi o suma care nu e deloc negl
dan - iunie 20, 2022 @ 16:35
Am avut experiente la magazin piese auto IASI (PACURARI)
Oameni profesionisti, foarte amabili
Recomand cu caldura
Marian Cotunoaei - octombrie 28, 2021 @ 12:53
Sunt foarte neprietenosi atunci cand ajungi in situatia sa faci un retur.
Mihai - septembrie 28, 2021 @ 11:32
Recomand. Consultanță telefonică și prețuri mici.
Ionașcu Marian Valentin - august 4, 2021 @ 03:52
Este cam mult o stea, daca aveam obtiunea -5 * le dădeam maxim.
Politica lor de garanție este o acoperire pentru a nu mai putea returna produsele.
Am dat comandă de un ventilator habitaclu, 480 și ceva de lei, in fine, ajuns la destinație în stare nefuncțională, cărbunii săriți de la locul lor, ventilatorul rupt în 3 locuri.
Că să obții o garanție trebuie sa arunci cu banii la un servis autorizat RAR, doar că sa constate că este rupt și nefuncional.
Sa fim serioși, in ziua de azi așa firma nu cred că ar avea ce căuta pe piața online.
NU RECOMAND PRODUSE DE LA ePiesa
Cel mai bine se merge la un magazin unde se poate deschide coletul, se constată împreună cu vânzătorul și se dă retur la fata locului în caz de sunt probleme.
Este cam mult o stea, daca aveam obtiunea -5 * le dădeam maxim.
Politica lor de garanție este o acoperire pentru a nu mai putea returna produsele.
Am dat comandă de un ventilator habitaclu, 480 și ceva de lei, in fine, ajuns la destinație în stare nefuncțională, cărbunii săriți de la locu
Alexandru - iulie 28, 2021 @ 17:01
Nu sunt deloc serioși. La cumpărare îți zic ca poți returna produsul în 14 zile, dar de fapt nu vor sa accepte returul produsului. Astăzi am vrut sa returnez o piesa de 1000 lei în cutie, intacta dar ei au preferat sa cheme o firma de paza ca să ma scoată din magazin, în loc sa returneze banii. Halal de asa comerciant!
Nu sunt deloc serioși. La cumpărare îți zic ca poți returna produsul în 14 zile, dar de fapt nu vor sa accepte returul produsului. Astăzi am vrut sa returnez o piesa de 1000 lei în cutie, intacta dar ei au preferat sa cheme o firma de paza ca să ma scoată din magazin, în loc sa returneze
Adrian Veliman - martie 19, 2021 @ 09:37
Am comandat 2 amortizoare pentru portbagaj specificand clar modelul de masina pentru care am nevoie. Pe langa faptul ca mi au fost trimise 2 produse in ambalaje diferite de cele originale, evident aceastea nu au functionat pe masina. Avand in vedere ca a fost vorba de 2 amortizoare nu am facut montajul intr-un service auto ci le am schimbat personal. Acestia au refuzat sa imi ofere garantia pe produse pe motiv ca nu au fost schimbate intr-un service auto. Nu o sa mai comand niciodata de la acestia. Este greu de crezut cum unul dintre cei mai cunoscuti furnizori de piese auto isi castiga banii
Am comandat 2 amortizoare pentru portbagaj specificand clar modelul de masina pentru care am nevoie. Pe langa faptul ca mi au fost trimise 2 produse in ambalaje diferite de cele originale, evident aceastea nu au functionat pe masina. Avand in vedere ca a fost vorba de 2 amortizoare nu am facut monta
Berciu - octombrie 8, 2020 @ 08:35
Ma-ti convins sa nu mai cumpăr de la voi după experiența neplăcută.In kitul de ambreiaj rulmentul de presiune era pentru Logan nu Megane,nu se potrivea la cupla,dar deja îl montaseram și a trebuit să cumpăr conducta de Logan cu pompa.(paguba 300 ron) Operatorul vostru pe care l-am contactat a zis că verifică și revine.De ce as mai cumpără de la voi?
Ma-ti convins sa nu mai cumpăr de la voi după experiența neplăcută.In kitul de ambreiaj rulmentul de presiune era pentru Logan nu Megane,nu se potrivea la cupla,dar deja îl montaseram și a trebuit să cumpăr conducta de Logan cu pompa.(paguba 300 ron) Operatorul vostru pe care l-am contactat
Modoran Radu - septembrie 16, 2020 @ 07:41
Trimit piese lipsa cand ii suni zic ca e vina ta, vorbesc foarte urat cand e sa ia bani vb foarte frumos recomanda lucruri care nu ai nevoie , pe scurt de evitat si atacati in caz ca fac probleme.Atentie Epiesa.ro sau Autohut.ro sunt aceelasi firma.
Trimit piese lipsa cand ii suni zic ca e vina ta, vorbesc foarte urat cand e sa ia bani vb foarte frumos recomanda lucruri care nu ai nevoie , pe scurt de evitat si atacati in caz ca fac probleme.Atentie Epiesa.ro sau Autohut.ro sunt aceelasi firma.
Număr comandă.(Părere negativă): AUTOHUT5F5A0
Dina Mihai - iunie 19, 2020 @ 15:41
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă pentru veridicitate.
Am făcut o comanda de 1732.00 RON la care unele piese le-am făcut retur mai exact bucși, un ulei (care mi l-au băgat pe gât), un filtru polen, o cutie plăcute, 2 litri de ulei BMW pt grup la care m-au sunat după o săptămâna să-mi spună ca plăcuțele nu-s in Curie iar un bidon de ulei de grup care mi-l trimiseseră deteriorat acum spun ca ei l-au primit doar ca el curge și ca îmi dau banii doar pe ce piese considera ei este un sait sub groaznic n-am pățit pana acum așa ceva dar odată e odată țin sa mai spun că oamenii de preiau comenzile vorbesc vulgar și sunt precum cămătari așteaptă sa treacă mult timp pana îți returnează bani și nu vor să-ți facă legătura cu cineva mai sus decât ei plus ca nu-și respecta clienții sub nicio forma lasă prețurile mai mici ca sa te agate și după ai n probleme cu ei prin asta câștiga mai mulți bani decât alte site-uri cu prețuri mai mari decât ei. Ei lasă prețuri mici și câștiga pe partea cealaltă…îți baga produse pe gât deteriorate și când le returnezi spun ca ei nu dau bani pe piese deteriorate dar defapt ei le trimit deteriorate și de-aici este prețul mic la ei dacă vreți sa nu va luați teapa evitați e piesa și târgul de piese este același magazin. Nu am primit nici factura sa o pot descarca de undeva.
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă pentru veridicitate.
Am făcut o comanda de 1732.00 RON la care unele piese le-am făcut retur mai exact bucși, un ulei (care mi l-au băgat pe gât), un filtru polen, o cutie plăcute, 2 litri de ulei BMW pt grup la care m-au sunat după o
Burlacu - mai 8, 2020 @ 10:25
Comnada cu numarul EPIESA5EA55768658754.68557563 Nu a fost livrata nici dupa 2 saptamani! Personalul vorbeste ca la usa cortului! Pentru recuperarea banilor trebui apelat la ANPC
Comnada cu numarul EPIESA5EA55768658754.68557563 Nu a fost livrata nici dupa 2 saptamani! Personalul vorbeste ca la usa cortului! Pentru recuperarea banilor trebui apelat la ANPC
Număr comandă.(Părere negativă): EPIESA5EA55768658754.68557563
dragos - februarie 5, 2020 @ 12:02
Preturi bune servire prompta și eficientă
Cosmin - februarie 4, 2020 @ 05:25
DEZACORD TOTAL, NU RECOMAND Am facut o comanda , a sosit repede, totul ok mai putin una din piese care era ambalata intr-o cutie cu eticheta decupată cu cutter-ul și lipită peste alta cu codul cerut de mine. Toate bune și frumoase am cerut să fac retur și înlocuirea piesei. Au fost de acord doar că returul nu se mai făcea, comanda era la dânșii de trei zile iar ei sustineau ca nu a ajuns. M-am plictisit de așteptat, de dat 1000 de telefoane….1000 de email așa că am solicitat rambursarea banilor. Într-un final primesc banii după o săptămână,dar mai puțin cu 60 lei, foarte scump acel transport la dvs domnilor….am rămas cu un gust amar cu toate că făceam comenzi doar de la voi. Așa că aveți grijă dacă vă loviți de retur la ei …mai bine dați voi 10-20 lei în plus și vedeți piesa și oricum prețurile sunt umflate. .
DEZACORD TOTAL, NU RECOMAND Am facut o comanda , a sosit repede, totul ok mai putin una din piese care era ambalata intr-o cutie cu eticheta decupată cu cutter-ul și lipită peste alta cu codul cerut de mine. Toate bune și frumoase am cerut să fac retur și înlocuirea piesei. Au fost de acord d
Lecu Mihail - ianuarie 22, 2020 @ 19:28
Experienta negativa, nu mai iau niciodata de la ei; Am luat niste piese pentru o masina Renault care au ajuns dupa 2 zile cu Cargus desi le-am comandat dimineata ; am comandat kitul de ambreiaj piesa originala Renault si surpriza, cutie de Renault in interior piese no-name, fara vreo inscriptie si destul de proaste calitativ; Desi le-am trimis codurile pieselor originale (de la un prieten care lucreaza la Renault), mi-au trimis alte placute care nu se potriveau la fel si simeringurile (culmea piesa comuna la care nu te astepti sa se comita erori); Cu returul am avut probleme, m-am dus sa returnez piesele neconform si am fost intampinat de un angajat f ingamfat care mi-a retezat-o scurt ca procedura e sa le tyrimit la depozitul lor, doar prin curier si ca banii imi vor fi virati in cont…
In concluzie, piese foarte slab calitative, angajati nepregatiti si neprietenosi, serviciu curierat greoi (tind sa cred ca tot din cauza angajatilor epiesa), procedura retur greoaie;
Noroc ca sunt atatea magazine si avem de unde alege, macar la anumite capitole sa fie mai ok !
Experienta negativa, nu mai iau niciodata de la ei; Am luat niste piese pentru o masina Renault care au ajuns dupa 2 zile cu Cargus desi le-am comandat dimineata ; am comandat kitul de ambreiaj piesa originala Renault si surpriza, cutie de Renault in interior piese no-name, fara vreo inscriptie si
Kekesi Keresztes Lajos - octombrie 9, 2019 @ 12:40
Am cumparat de la epiesa doua discuri de frana .M-a contactat un anumit domn Stefan si mi a adus la cunostinta ca piesa respectiva nu corespunde masinii mele (volvo s40),eu am spus ca atunci o las sa puna el una care corespunde.Can a sosit coletul si am incercat sa o montez surpriza.Piesa trimisa de domnu Stefan nu corespunde .Imediat am contactat telefonic si am povestit problema,dansul mi a promis ca in cel mai scurt tim vor trimite curierul.Am asteptat o saptamana dar nimic.Am contactat cumva iar aceles poveste pana cand piesa a iesit din cele14 zile.In urma urmei eu am ramas in paguba de 328 ron.
Aici mentionez ca piesa pe care am comandat initial corespundea perfect Disc frana REMSA 6710.10 2 96 192 ron
Comanda mea avea nr EPIESA5D73FD085CFBC Disc frana FEBI BILSTEIN 24566 Buc 2 137.82 275.64 52.37-total 328,01 ron.
Am cumparat de la epiesa doua discuri de frana .M-a contactat un anumit domn Stefan si mi a adus la cunostinta ca piesa respectiva nu corespunde masinii mele (volvo s40),eu am spus ca atunci o las sa puna el una care corespunde.Can a sosit coletul si am incercat sa o montez surpriza.Piesa trimisa de
Laurentiu Filip - august 27, 2019 @ 12:17
Am cumparat o baterie de la ei, mi-au livrat-o deteriorata, nu vor sa faca retur desi stiau ca e deteriorata. Prima si ultima comanda la ei, atitudine neprofesionista, lipsa de respect pentru clienti. NU RECOMAND !
Am cumparat o baterie de la ei, mi-au livrat-o deteriorata, nu vor sa faca retur desi stiau ca e deteriorata. Prima si ultima comanda la ei, atitudine neprofesionista, lipsa de respect pentru clienti. NU RECOMAND !
Număr comandă.(Părere negativă): EPIESA5D63A81896059
Eugen - iulie 14, 2019 @ 03:24
Am achizitionat o piesa (nu foarte ieftina)care a cedat dupa numai 200 km.Era „in oferta”deci trebuia sa ma astept la acest eveniment ?A fost ptr ultima oara cand am achizitionat o piesa de la „EPIESA”!!!!
Am achizitionat o piesa (nu foarte ieftina)care a cedat dupa numai 200 km.Era „in oferta”deci trebuia sa ma astept la acest eveniment ?A fost ptr ultima oara cand am achizitionat o piesa de la „EPIESA”!!!!
Număr comandă.(Părere negativă): EPIESA5CF645F2A5345
Adrian Marinescu - iulie 4, 2019 @ 12:23
Tocmai m-am lovit de o problema cu acest site. Mi-au trimis alta piesa decat cea comandata. Acum, dupa 4 zile dela patanie nu-mi raspund la mail-uri. I-am contactat telefonic si-mi spun ca este posibil ca eu „sa fii schimbat piesa” si sa astept masina de retur (curier) pe care au promis-o de luni 01.07 si care nu mai vine….. O mare mizerie. Sa primeasca piesa, sa faca storno si apoi, eventual, mai vedem…. Intre timp eu stau cu masina pe dreapta de 10 zile si cu banii luati (piesa de 570 lei).
Tocmai m-am lovit de o problema cu acest site. Mi-au trimis alta piesa decat cea comandata. Acum, dupa 4 zile dela patanie nu-mi raspund la mail-uri. I-am contactat telefonic si-mi spun ca este posibil ca eu „sa fii schimbat piesa” si sa astept masina de retur (curier) pe care au promis-
Trandafir Catalin - iunie 21, 2019 @ 14:06
Am dat comanda de piese in valoare de 5000 de lei pana acum de pe acest site, pentru doar 2 dintre toate piesele am facut retur, una din ele a fost greseala mea ca am comandat piesa gresita iar alta intr-adevar greseala lor ca mi-au dat o piesa pe seria de caroserie care nu se potrivea. Insa restul de 10+ piese comandate s-au potrivit perfect. La aceste 2 piese de care ziceam ca nu se potrivesc am facut retur si am primit banii inapoi fara nicio problema. De fiecare data am fost tratat cu amabilitate de oamenii de la call center. Sunt foarte multumit.
Am dat comanda de piese in valoare de 5000 de lei pana acum de pe acest site, pentru doar 2 dintre toate piesele am facut retur, una din ele a fost greseala mea ca am comandat piesa gresita iar alta intr-adevar greseala lor ca mi-au dat o piesa pe seria de caroserie care nu se potrivea. Insa restul
George Moga - mai 2, 2019 @ 10:49
Atentie atunci cand faceti factura pe societate,nu se accepta retur!!Este mentionat in politica de retur afisata la ei pe site!!
Hasegan Cristian - martie 19, 2019 @ 11:02
Relationarea lasa de dorit! Am asteptat 1 saptamana sa primesc un raspuns, de la furnizor (Ravenol arctic grease). Raspunsul nu a venit, am revenit cu tel in data de 19.03, cand am fost asigurat ca ma va suna un operator sa lamurim problema. Nu m a sunat nimeni, am revenit tot eu, renuntand la produsul respectiv. Tragand linie obtinem, lipsa de profesionalism, lipsa unor abilitati de baza in relatiile interumane, pierdere de timp si minus un client….
Relationarea lasa de dorit! Am asteptat 1 saptamana sa primesc un raspuns, de la furnizor (Ravenol arctic grease). Raspunsul nu a venit, am revenit cu tel in data de 19.03, cand am fost asigurat ca ma va suna un operator sa lamurim problema. Nu m a sunat nimeni, am revenit tot eu, renuntand la produ
Andrei - martie 5, 2019 @ 10:56
Am comandat filtre pentru masina iar calitatea este foarte buna. Filtrul de combustibil hengst si cel de ulei mann sunt made in Germany.
Termenul de livrare este bun.
Christian - februarie 9, 2019 @ 10:40
Am comandat de mute ori de la aceasta firma si ma declar foarte multumit , relatia cu clientii, comenzi pe site, calitatea pieselor, pretul, timp de livrare la sediul din Brasov. Chiar nu am ce sa reprosez ,nu am avut nici cea mai mica nemultumire. Pot recomanda cu incredere si personal doresc sa achizitionez piese in continuare de la aceasta firma !
Nota 10 + !!!
Am comandat de mute ori de la aceasta firma si ma declar foarte multumit , relatia cu clientii, comenzi pe site, calitatea pieselor, pretul, timp de livrare la sediul din Brasov. Chiar nu am ce sa reprosez ,nu am avut nici cea mai mica nemultumire. Pot recomanda cu incredere si personal doresc sa a
Alexandru Dima - noiembrie 29, 2018 @ 14:24
Nu am ce le reprosa, au fost seriosi cu mine si chiar daca o piesa nu s a potrivit, am facut retur si mi au inapoiat banii.
Robert - noiembrie 26, 2018 @ 15:14
Recomand mai ales ca au preturi bune si multe produse. Ai de unde alege. Mare atentie la piese, verificati cu atentie pentru ca poate nu se potrivesc.
Botezatu Daniel - noiembrie 24, 2018 @ 10:27
Nu recomand !
Ultima comanda – rola intinzatoare distributie . Mi-au trimis-o folosita si cu elemente lipsa (rupte) . Am cerut rezolvarea situatiei fara succes . Au motivat ca ei intermediaza tranzactia si nu sant raspunzatori de integritatea si calitatea produselor care le expediaza clientului , fara a le verifica in prealabil !
Sper ca v-a fi de ajutor celor care vor sa arunce banii pe fereastra Epiesa !!!
Nu recomand !
Ultima comanda – rola intinzatoare distributie . Mi-au trimis-o folosita si cu elemente lipsa (rupte) . Am cerut rezolvarea situatiei fara succes . Au motivat ca ei intermediaza tranzactia si nu sant raspunzatori de integritatea si calitatea produselor care le expediaza clientulu
Alex - noiembrie 17, 2018 @ 15:09
Ultima comanda la acest magazin.
Am comandat placute frana pentru SAAB si am primit de OPEL.Codurile pieselor pe care le au sunt gresite.Am fost la magazin si nu am avut cu cine comunica.Le-am spus sa corecteze codurile.Raspunsul a fost ca nu e treaba lor.Au trecut 14 zile si nu au vrut sa le schimbe. Acum caut un OPEL la noile mele placute.
Nu recomand.
Ultima comanda la acest magazin.
Am comandat placute frana pentru SAAB si am primit de OPEL.Codurile pieselor pe care le au sunt gresite.Am fost la magazin si nu am avut cu cine comunica.Le-am spus sa corecteze codurile.Raspunsul a fost ca nu e treaba lor.Au trecut 14 zile si nu au vrut sa le schim
Cosmin Marius Marita - octombrie 20, 2018 @ 10:30
Nu recomand !
Aceleasi piese le am gasit pe un alt site cu 180 ron mai ieftine.
Livrarea este la pamant. Dupa ce in prealabil stabilim livrarea pentru a doua zi, a doua zi nici bunul simt sa ti dea un telefon pentru intarzierea livrarii cu inca o zi care de fapt nici urmatoarea data de livrare nu este respectata.
Nu recomand .
Nu recomand !
Aceleasi piese le am gasit pe un alt site cu 180 ron mai ieftine.
Livrarea este la pamant. Dupa ce in prealabil stabilim livrarea pentru a doua zi, a doua zi nici bunul simt sa ti dea un telefon pentru intarzierea livrarii cu inca o zi care de fapt nici urmatoarea data de livrare nu
Gigi - octombrie 17, 2018 @ 15:52
Calitatea produselor nu e meritul magazinului, ei doar il comercializează, nu il produc. La fel e si cu termenul de livrare, e meritul firmei de curierat. În schimb, relațiile cu clientii sunt zero(o stea e mult spus). Interesul lor e cel al magazinului de fapt, nu al clientului. Iar ca preturi, după ce am comandat de la ei, 80% din produse fiind la oferta, am gasit pe alt site, fără vreo ofertă, preturi mai mici.
Total dezamăgit, nu recomand!
Calitatea produselor nu e meritul magazinului, ei doar il comercializează, nu il produc. La fel e si cu termenul de livrare, e meritul firmei de curierat. În schimb, relațiile cu clientii sunt zero(o stea e mult spus). Interesul lor e cel al magazinului de fapt, nu al clientului. Iar ca preturi,
Neicu Mihail - octombrie 15, 2018 @ 17:34
Am comandat online o bobina de inductie pt o Alfa Romeo, produducator Magneti Marelli. Am montat-o pe motor, adica am introdus mufa, am introdus-o pe bujie, am asigurat-o cu surubul si am pornit motorul. Stupoare: bobina nu functioneaza. Am probat-o afara, cu o alta bujie si nu da scanteie. Am dus-o inapoi si mi s-a spus ca nu-mi pot da banii inapoi, ptr ca piesa a fost montata pe masina.Am acceptat trimiterea la producator pt verificare si am luat alta bobina, Mobiletron, am probat-o afara, dadea scanteie, am pus-o pe bujia de pe motor, motorul mergea normal, numai ca ECU-ul masinii n-o recunoaste si ,pe tester o da defecta. Am dus-o inapoi si mi s-a spus ca nu mi se pot da banii inapoi, ca nu a fost montata in service autorizat RAR si ca e a 2-a bobina pe care o returnez, etc. Ca o paranteza, la bobina Mobiletron, numele producatorului ere doar pe cutie, nu si pe bobina, pe care e scris doar un cod .
Am comandat online o bobina de inductie pt o Alfa Romeo, produducator Magneti Marelli. Am montat-o pe motor, adica am introdus mufa, am introdus-o pe bujie, am asigurat-o cu surubul si am pornit motorul. Stupoare: bobina nu functioneaza. Am probat-o afara, cu o alta bujie si nu da scanteie. Am dus-o
Alin. P - octombrie 5, 2018 @ 20:48
Mi-a trebuit mai mult piese pentru masina mea si la ei le am gasit pe toate. Am comandat, am confirmat iar totul a decurs bine. Piesele au fost calitative si la pret accesibil.
Florin - octombrie 5, 2018 @ 11:16
Eu sunt foarte multumit de epiesa.ro. Am sunat la ei si au fost foarte amabili, mi-au recomandat produse pentru masina mea la un pret foarte bun. Livrarea a fost rapida iar produsele in stare buna. Nu am ce sa le reprosez. Voi mai comanda de aici.
Eu sunt foarte multumit de epiesa.ro. Am sunat la ei si au fost foarte amabili, mi-au recomandat produse pentru masina mea la un pret foarte bun. Livrarea a fost rapida iar produsele in stare buna. Nu am ce sa le reprosez. Voi mai comanda de aici.
Seitan Cosmin - septembrie 24, 2018 @ 08:55
Primul colet a sosit deteriorat.Sa scurs uleiul din bidoane.Al doilea colet din nou sa scurs cam jumătate de litru.Am acceptat coletul deoarece aveam programare la mecanic cât și itp.Chestiune urgentă ce ținea de timp.La mecanic am oservat că și filtru de combustibil era deteriorat.Au dat vina pe curier.Dar produsele nu erau ambalate.Erau puse intr-o cutie de carton de cea mai proastă calitate.Nr.comandă 49468719.
Primul colet a sosit deteriorat.Sa scurs uleiul din bidoane.Al doilea colet din nou sa scurs cam jumătate de litru.Am acceptat coletul deoarece aveam programare la mecanic cât și itp.Chestiune urgentă ce ținea de timp.La mecanic am oservat că și filtru de combustibil era deteriorat.Au dat vin
Alex - septembrie 21, 2018 @ 11:36
Cumpar mereu de la epiesa. Preturi foarte bune si livrare rapida. Nu am avut probleme sau neintelegeri cu ei pana acum.
Gabriel Marcu - septembrie 15, 2018 @ 18:03
Nu am ce sa le reprosez. Dupa parerea mea este cel mai optim magazin pentru piese de masini.
Marius F. - septembrie 11, 2018 @ 11:36
Cumperi ceva joi, te suna iti spun ca totul este ok si te astepti marti sa vina comanda, apoi te suna vineri ca o sa ajunga miercuri, apoi astepti….te suna marti sa iti spuna ca nu mai au pe stoc produsele alea si ca pot sa trimita doar ceva cu 80% mai scump….
Foarte naspa, este din ciclul scumpul mai mult pagubeste, deci nici livrare in timp util, nici preturi mai mici ca la alte lanturi de magazine cu livrarea online.
In concluzie tura asta in 2018 m-au dezamagit!
Cumperi ceva joi, te suna iti spun ca totul este ok si te astepti marti sa vina comanda, apoi te suna vineri ca o sa ajunga miercuri, apoi astepti….te suna marti sa iti spuna ca nu mai au pe stoc produsele alea si ca pot sa trimita doar ceva cu 80% mai scump….
Foarte naspa, este din cicl
Andu - iulie 23, 2018 @ 13:57
Este un magazin serios si cu preturi rezonabile. Au multe produse in stoc.
Dragoș G. - iunie 25, 2018 @ 10:36
Domnisoara de la sediul din Eminescu ar trebui data afara pentru atitudinea ei. Neprofesionista pt jobul ei. Am. Comandat diverse piese pentru aceasta comanda iar colegul ei când m-a sunat pt a veni sa ridic toate produsele mi-a explicat ca deși am transport gratuit nu îmi pot garanta ca firma de curierat cu care dânșii lucrează pot veni în aceeași zi. Am ridicat singur aproape toate produsele, spun aproape pentru ca domnisoara din Eminescu m-a anunțat ca unul dintre produse nu a ajuns și nici nu va veni vreodată ca nu mai e pe stoc, citez „de când hău” și ca „va alegeți, banii înapoi sau alt produs”. Ok, am înțeles poate nu avea chef de munxa.. Am fost deranjat ca deși am venit sa ridic produsele nici măcar o atitudine prietenoasa nu a avut. La final când părăseam sediul, vizibil iritat nu am dorit sa mai comunic cu niște oameni neprofesioniști, se aude o aceeași domnita cu o voce ironica și sarcastica pe fundal „Bună ziua și dumneavoastră domnule X”. Schimbați angajații și poate voi mai comanda zeci de piese ca și pana acum.
Domnisoara de la sediul din Eminescu ar trebui data afara pentru atitudinea ei. Neprofesionista pt jobul ei. Am. Comandat diverse piese pentru aceasta comanda iar colegul ei când m-a sunat pt a veni sa ridic toate produsele mi-a explicat ca deși am transport gratuit nu îmi pot garanta ca firma de
GABRIEL - iunie 19, 2018 @ 14:25
Si eu am comandat de pe epiesa. Chiar daca anumiti clienti se vaita pe forumuri, eu ii recomand. Cand esti un magazin asa mare ca epiesa.ro, mai apar si probleme. Important este ca ele sa fie solutionate astfel incat sa fie multumit clientul dar si magazinul.
Si eu am comandat de pe epiesa. Chiar daca anumiti clienti se vaita pe forumuri, eu ii recomand. Cand esti un magazin asa mare ca epiesa.ro, mai apar si probleme. Important este ca ele sa fie solutionate astfel incat sa fie multumit clientul dar si magazinul.
Robert - iunie 6, 2018 @ 09:18
am primit piesele corect, dacă nu era vre-un produs pe stoc am fost informat, și am primit și sugestii foarte bune telefonic în legătură cu diferențele de calitate la unele produse unde aveam îndoieli sau neștiință. în ceea ce privește calitatea pieselor sunt foarte mulțumit. în principiu dacă comanzi piese fabricate de firme obscure nu va fi nimic bun, indiferent că iei de la ei sau din altă parte. au piese de la firme bune și prețuri corecte. firma de curierat mai dă rateuri… dar și asta depinde de la o localitate la alta. pentru iași urgent curier-ul sunt cam berbeci… prefer fun curier. oricum mă bucur că au acum magazin și la IAȘI.
am primit piesele corect, dacă nu era vre-un produs pe stoc am fost informat, și am primit și sugestii foarte bune telefonic în legătură cu diferențele de calitate la unele produse unde aveam îndoieli sau neștiință. în ceea ce privește calitatea pieselor sunt foarte mulțumit. în princ
Claudiu - mai 24, 2018 @ 17:40
Sa comanzi decla ei ? Nu!!!!! Am comandat chit ambreiaj vw și am primit de Ford … merg la mecanic și rade de piesele care i le-am dus … vorbesc cu ei le spus ca sunt greșite le trimit poze îmi spun ca au trimis piesele mele la Galați … le explic nu am folosit piesele doar am deschis cutia .. trimit poze cu piesele de pe mașina … accepta sa trimit piesele sa îmi returneze banii zis și făcut … cumpăr alte piese ca sa nu stau cu mașina in service … primesc telefon după câteva zile de la trimiterea coletului ca ei nu îmi mai trimit nici un ban ca le-am schimbat eu piesele …. eu având poze cu piesele primite și factura de la cele noi cu un alt cod și total diferite… într-un cuvânt am luat “TEAPA” …. de asta se țin mai nou cei de la e-piesa … Multumeec pentru pierderea unui salar aruncat in vânt, pentru corectitudine și cuvântul pe care nu îl aveți …..
Sa comanzi decla ei ? Nu!!!!! Am comandat chit ambreiaj vw și am primit de Ford … merg la mecanic și rade de piesele care i le-am dus … vorbesc cu ei le spus ca sunt greșite le trimit poze îmi spun ca au trimis piesele mele la Galați … le explic nu am folosit piesele doar am
Mircea - aprilie 1, 2018 @ 16:57
Au prețuri bune, am comandat mereu de la ei ulei și filtre pentru mașina mea.
Gabriel - martie 6, 2018 @ 20:00
De tot rahatul . Scrii o recenzie si primesti un raspuns din care sa iasă clientul vinovat . Mergem la Unix -Auto . Sustin calitatea , nu pretul ok pentru chinezării .
Sandu - februarie 17, 2018 @ 15:44
Am interacționat cu acest magazin prin emag, problema este că m-au sunat după 2 zile să âmi spună ca piesa va ajunge în 2-3 zile. Ma gândeam că sunt mai prompți…
Florin - februarie 10, 2018 @ 21:02
Am gasit ulei castrol edge la un pret foarte mic fata de alte magazine, este in regula ? De ce este o diferenta asa mare de pret ?